Millainen on joulu sadan vuoden päästä?

Anonyymi

Nyt kaikki keksimään joulusatuja.
Satuja säveltäessä on varmaan syytä käyttää lähdeaineistona ainoastaan sitä materiaalia, jonka IPCC on konsensuksellaan määrännyt hyväksi ja luvallseksi luettavaksi kaikille seurakuntalaisille.
Satukilpailu on tarkoitettu alakoulutasoisille, joten se soveltuu oikein mainiosti palstan alarmisteille.

Tässä hiukan alkua:
Toivottavasti lapsemme eivät joudu näkemään lunta enää sadan vuoden kuluttua. Muuten ei ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta ole mitään todisteita.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Keskikoulussa 1960 luvulla annettiin yhdeksi ainekirjoittuksen aiheeksi luokkakokous vuonna 2000. Minä kirjoitin tarinan, jossa tulin luokkakokoukseen Brasiliasta omistamaltani suurtilalta. Kulkuneuvona minulla oli oma lentävä lautanen.

      Jos kaikki välimerkit olisi tullut mukaan, olisin saanut siitä tarinasta kympin. Kun neljä välimerkkiä puutui, sain vain ysin. Mikään siitä tarinasta ei ole toteutunut, mutta ainahan sitä voi yrittää visioida. Jokin visio voi toteutuakkin.

      Lentävä auto on jo olemassa, joten voi sen lentävän lautasenkin viekä joku väsätä epäuskoisten ihmeteltäväksi. Olisi mukava olla sellaisessa projektissa mukana. Minähän olen monipuolinen metallimies.

    • Anonyymi

      Pukki siirtyy jälleen kulkemaan helikopterilla, kuten teki 70-luvullakin.

    • Anonyymi

      Ei mitään väliä, olen silloin jo kuollut.

    • Anonyymi

      Ei mitään väliä, minulle ei tule koskaan lapsia ja en vietä joulua ollenkaan.

    • Voi olla, että vuoden 2121 joulu on Suomessa tosi kylmä. Maapallon magneettikenttä on heikentynyt yli 150 vuotta. Se voi enteillä maan magneettinapojen vaihtumista. Magneettinavat vaihtuvat aika ajoin. Tapahtuman syynä on maapallon sisuksissa tapahtuva myllerrys. Sama myllerrys SAATTAA myös aiheuttaa maan pyörimisakselin heilahduksen pystympään asentoon - se taas merkitsee Milankovicin syklin vaihtumista. Milankovicin syklejä pidetään todennäköisimpänä ja tärkeimpänä syynä jääkausien ja välikausien vaihteluille. Ne ovat ihan oikeita ilmastonmuutoksia ja ne saattavat naurunalaiseksi tämän pikku lämpenemisen nimeämisen sellaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4773
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      224
      2696
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2053
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      61
      2030
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1774
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      186
      1400
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1244
    8. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      995
    9. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      145
      987
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      941
    Aihe