kaivatullasi oli kun viimeksi näit hänet?
Millaiset vaatteet
Anonyymi
772192
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 77
Vanhimmat
Melko paskaset työhaalarit.
Nahkatakki
Ei muuta?
Farkut ja siniset tennarit.
Samat kiimaviitat. Hyvin viralliset firmat.
Moimoi
Herra Jeesus on ainoa kaivattu, myös Suomen Poliisi, ylimaallisine idea_oineinensa, kautta aikain, moro
:)
https://m.youtube.com/watch?v=oTclcHGwy8U
No et sinäkään kovin terveeltä vaikuta kommenttisi perusteella.
Eipä kyllä tulis ei.
Punainen mekko oli yllä.
Toppatakki, tumma, ehkä tummansininen.
Pipo, en muista millainen.
Housut, en huomannut..
Ihana hän mies on..
Härällä oli punainen viitta päällä.
Työkamppeet, eli suojavaatteet. Naisella.
Minkä väriset?
Hmm, tänään oli siniharmaat. Välillä osaksi huomiokeltaiset. Aika tavalliset nykyään.
Hihii meni arvailuksi..
Mun kaipailija vois laittaa: "Sillä oli mustaksi tervatut jalkapohjat ja yllään narulla kuosiin solmittu juuttisäkki vapain leikkauksin"... :D
"Ihan hyvin sä vedit sen biisin silloin siellä! Tykkäsin ja hurmaannuin. I Love You!"... :D
https://youtu.be/PjYUODTUsvc
Toppatakki, pipo, verkkarit.
Missä päin?
Etelä-Suomi
Kehä kolmosen sisä- vai ulkopuolella?
Ulkopuolella
Oikeasti? pipo ja verkkarit ja toppatakki? Mullakin ollut sata kertaa tänä talvena. Jos onkin mulle eikä sulle?
Ei ollu tänä talvena.
Sisäpiirin vitsi. En kuvitellut sen olevan mulle, mutta kiva, jos susta tuntuu, että oli tarkoitettu sulle!
Se oli sarkasmia multa koko kommentti vätys. Kun huvitti kyselysi.
Jotakin sellaista mitä hän ei normaalisti käyttäisi ;)
Mies naisten vaatteissa :D
Sukkahousut tai pilkkihaalarit?
💅🕺
Ei, nainen kyseessä
Nainen miesten vaatteissa😬
Ei kun sen tyylisissä vaatteissa mitä ei normaalisti käyttäisi, tai ainakaan ennen käyttänyt, mm värit
mut ainiii oonhan mä nähnyt hänet sen jälkeenkin 🖤
Nahkahousut 🥰
Ja punainen takki
Istui alasti nojatuolissa
😁😁😁
Se piti tainnuttaa-a.
Mustat
Muistatko tarkemmin, millaiset vaatteet?
Vihreät haalarit
En ole koskaan nähnyt kaivattuani pukeissa.
Tuskin on aina alastomana sinua odotellut?
Vaikea sanoa, en ole nähnyt.
Jos et ole koskaan nähnyt häntä, miten voit kaivata häntä? 🤔
kyllähän siinä silmä lepää, mutta se transsinkaltainen hurmos estää oikeastaan painamasta mieleen mitään yksityiskohtia kohtaamisistamme
Mulla on ihan samanlaisia tuntemuksia kun näen yhtä ihmistä silloin tällöin.
En oikeasti muista hänestä juuri mitään, koska siinä on just joku transsi tms päällä.
Good for you!
Harmaat työkledjut...
Black Widow
Kerro tarkemmin?
Suorat vaaleat housut, vaalean sininen kauluspaita ,jossa puolipitkät hihat. siistit kengät,hiukset. Ystävällinen katse ja käden ojennus miehinen.Mutta on lasketava irti hänen kuolemasta tulee nyt maaliskuu 1 vuosi. On vain lasketava irti kaipaus,ikävä,
Onkohan mä jotenkin outo, kun en kiinnitä vaatteisiin huomiota?
Mulla ihan sama. Ajatellut, että "ilmasto" hänen lähellään on sitä luokkaa ihana, että muuta ei muista. No muistan takin tällä kertaa, mikä on ihme..
Punainen villapaita sekä farkut ihanalla
Muistelisin, että tumma paita ja farkut
Normivaatteet, mutta hänen kuva paloi kiinni verkkokalvoilleni. Oli niin miellyttävä näky
En muista mitä oli päällä. Sen muistan et hän oli päällä ja naytti tosi hyvältä.
En muista, kun ei ne kauaa pysyneet päällä. Rajallinen aika nähdä.
Taisi olla armeijakamppeet. Näytti niissä niin komealta.
Harvemmin silloin on vaatteita päällä...
Uikkarit
Löysät t-paita ja legginssit, rintsikoita ei ollut vaivautunut pukemaan. Kohta oli enää pikkuhousut.
Ei sillä ollut vaatteita.
Tupsautus Chanel vitosta
Ei sellasta nyt enää kukaan käytä
Onko hän Marilyn Monroe?
T Turusen kamat päällä gootti kimuli Black widow uuh
Vain pyyhe hartioilla,edestä avoin
Saunaanko menossa
Pakkasella aika vilpoinen asu.
Pitkät talvihousut, lämmin ulkoilupusero, musta maski, hijab ja sen päällä huivi.
No olikko se sinä
Pituus tais täsmätä
Yöasu. Oli
Neonkeltaset pikinit.
Valkoinen t paita.
Firman viitta ja lasittunut katse. Tuon lasittuneen katseen voi nähdä jo poismenneen, ainoastaan ruumiinhoitajat. Talvella kuolleita muistellaan.
Rauhallista illanjatkoa, turvallisuus
https://m.youtube.com/watch?v=CyDVqIkN3NU
T.se on sitten meikäläisen kanssa pikku juttu. Pusu.