Niin luotatko että mies on uskollinen. Katsoin yhtä treffi ohjelmaa niin nainen puhui koko ajan luottamuksesta joten minusta nainen ei luota mieheensä eli naista on petetty monta kertaa. Itse väsyisin jos nainen puhuu koko ajan luottamuksesta joten olisin varmaan eronnut jos on epävarma eikä luota mieheen.
Luotatko nainen miehiin
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luotan. En mä jaksa pohtia toisen tekemisiä. Kyllä ne jutut ennemmin tai myöhemmin ilmi käy, jos jotain on.
Luotan ihmiseen kunnes on aihetta olla luottamatta. Lähtökohtaisesti en perusta ihmissuhteita lainkaan, jollen luota toiseen alkujaankaan. Toki luottamuksen kyllä voi käytöksellään menettääkin aika äkkiäkin.
- Anonyymi
Yhtä paljon kuin itseeni.
- Anonyymi
Ei kannata miehiin luottaa.
- Anonyymi
Olen pettynyt niin monta kertaa... 100% varma ei kenestäkään voi olla, mutt miehen kannoilla en ala hiipimään. Mulla ei yksinkertaisesti riitä aika eikä intoa moiseen.
Käry kyllä ennemmin tai myöhemmin petoksesta käy. Se on romanssin loppu silloin.
Mä olen oppinut jo luottamaan itseeni, saan järjestettyä asiani, ilman miehenkin apua, tarkoitan avo/aviomiestä. Luotettavista ystävistäni toki löytyy miehiäkin, joiden apuun voin turvautua tarvittaessa. - Anonyymi
En luota. Oppinut ja (mies opettanut pärjäämään) itsekseni.
- Anonyymi
Hyvä mies ollut sulla. Enemmän pitäisi meitä tällaisia olla.
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti luotan. En ole äkkirakastuvaa sorttia, niin hyvä vain jos epärehdit menee. Pari kertaa kun jättää sovitut menot tulematta niin se on siinä. Seksipettämisessä pelkän tauteja, eipä ole vielä tartuntaa tarvinnut kokea.
Ei luottamuksen kanssa ole ollut koskaan ollut ongelmia. Paitsi tietysti yhdessä pitkässä suhteessa, joka päätyi ex:n maanisuuden johdosta itäeurooppalaiseen haaremiin. Sillonkin tiesin ihan tarkkaan, että mitä työreissut (ihan loppuvaihe) on, annoin miten itse valita mitä tekee ja tiesin, että ei osaa eikä pysty valhetta ylläpitämään. Ja niihän siinä kävi. Puhui itsensä pahasti pussiin, kun ei muistanut mitä oli edellisellä viikolla sanonut. Tiesin koko ajan, että sairaus vie miestä, eikä syy ole minun. Itse tein hoidon suhteen mitä voin (autoin terapeuttien soittelussa ja selvitin miten pitää toimia ja täytin lomakkeita - ei ole ihan helppo päästä hoitoon), mutta kun sairas ei halua syödä lääkkeitään eikä koe haluavansa parantua, asialle vaan voi mitään (pakkohoidon kriteerit ei olisi vielä täyttynyt). Kun siinä vaiheessa oli kaksi alle 3v ja pienempi vielä tisseissä kiinni, on vain pakko priorisoida lasten elämä.
Kaikista hulluinta on kun löysin - vertailun auton etupenkiltä. Minä ja 3 haaremin jäsentä. Kaikilla
seksi, 🤭 minulla lisäksi merkitty fiksu lapset rakastaa oikeasti raha -vanha (silloin en ollut vanha 😂). Tuo yksi rakastaa oikeasti oli ainoa tunnesana koko paperissa…. Ero oli hyvin iso helpostus.
Jos ei voi luottaa, ei suhteeseen kannata lähteä. Ei suhde ole itse tarkoitus. Jos jompi kumpi ei halua olla yhdessä, ei suhteella ole pohjaa mille rakentaa, ja silloin ei kannata valita kevyttä tapailua enempää tai jättää suosiolla väliin. Jos suhteeseen aletaan, sitten edellytän uskollisuutta ja sitoudun samaan itse oli suhde julkinen tai lapsilta piilossa. Jos taas suhteessa sovitaan FWB-järjestelystä, sitten kumpikin on täysin vapaa tekemään ihan mitä haluaa. Ei silloin voi olettaa varaamista, sitoutumista eikä suhteen priorisoimista muiden tärkeiden asioiden rinnalle. Suhde ei ole itsetarkoitus, eikä toista voi omistaa.- Anonyymi
On miehiä, joihin ei voi luottaa. On miehiä, joihin voi luottaa. Eri ihmiset ovat erilaisia.
-Likinäkörillitäti - Anonyymi
Puolin ja toisin on luottamuksen kanssa varmaan haasteita, tärkeä ominaisuus ihmisessä. Haluan uskoa, vaikka epäilenkin sitä uskomaani paljon, et naisista löytyy heitä luottamuksen arvoisia myös?
- Anonyymi
Ensitreffi alttari ohjelmissa on niitä naisia joita on petetty. Silti ne haluaa naimisiin vaikka eivät luota mieheen. Itse en jaksaisi naista joka epäilee koko ajan ja olen kerran eronnutkin sellaisesta naisesta.
- Anonyymi
En luota eikä minuun kannata luottaa.
En lupaa mitään enkä vaadi mitään lupauksia keneltäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763442
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302091Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä691941Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191510- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671277Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045