Oletko ollut mukana sinkkutapahtumissa? Esim. risteily, Speed dating, bileet, kävelyt, muuta? Missä? Millaista oli ja suositteleeko muille? Millaista porukkaa tapahtumasta löytyi? Mikä toimi niin hyvin, että voisit ajatella osallistuvasi toisenkin kerran?
Yksi surffaamalla löytyi yksi ei-kaupallinen taho, jolla on myös deitti? Onko joku kokeillut? Kokemuksia? https://sinkkutapahtumat.fi/
Tinder ei ole itseäni varten. En etsi pintaa enkä s-seuraa. Suomi24 tai eliittikumppania voisin harkita kokeilevani ystävän suosituksen perusteella, mutta en ole vielä sitä tehnyt enkä yhtään tiedä millaisia nuo on. Onko noista kellään kokemuksia?
Itse olen kiinnostunut keski-ikäisten medioista (n. 40-55v), mutta saa muut ikäryhmät toki kommentoida myös. Mediat, jossa on enemmistö henkisesti tasapainoisia, fiksuja, tavallisia ihmisiä, joiden arkeen hallilta toimii normaalisti. Koulutus ei ole haitta, muttei välttämättömyys.
Olisi kiva, jos voit kertoa mitä ikäluokka haet: <30v nuoret / 30-40v varhaiskeski-ikäiset / 40-55v keski-ikäiset / >55v bomer kuulut ja oletko N/M ja mitä etsit N/M, ja 3 tärkeintä omaa kriteerisiä (3 sanaa) taustatiedoksi. Esim.
N-> M; keski-ikäinen (arvot, äly, läheisyys), jotta voi miettiä miten sama kanava toimisi itselle.
Seuranhakumediat: plussat ja miinukset
13
138
Vastaukset
- Anonyymi
Olin speed datingissa kerran. Kysyin naiselta lähdetäänkö heti saunoman alasti minun luokse. Nainen nauroi ja sanoi lähdetään vaan. Mentiin kyllä isäni mökille saunomaan ja haettiin tietty juotavaa ja syötävää matkalla. Oltiin sitten kaks päivää mökillä ja seksiäkin harrastettiin.
- Anonyymi
Jäikö yhden mökkireissun naiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö yhden mökkireissun naiseksi?
Jäi kyllä.
- Anonyymi
Etkös sinä alkanutkaan treenaamaan maratonikuntoon? :) Noh, leikki leikkinä.
Joskus kolmen kympin molemmin puolin olen pari kertaa ollut S24-treffeissä. Mitään muuta palvelua en ole kokeillut. Edellisestä kerrastakin alkaa olla kohta 15 vuotta aikaa, mutta ainakin tuolloin s24 toimi ihan niin kuin olin olettanutkin, ilman mitään maksullisia lisäosia. Eli ainakin nuoret naiset oli helisemässä vastausten paljouden kanssa ja meikäläisen tyyppinen kaveri sai sen yhden kiinnostuneen kyselyn viikossa. Oma aktiivisuushan sielläkin olisi ollut eduksi, mutta kun valikoima hyvistä naisista oli melkoinen, niin koskaan ei oikein osannut päättää kenelle kirjoittaisi. Mutta mikä erikoisinta, niin vielä silloin siellä saattoi toimia kuvatonkin profiili. Toimisiko nykyään, epäilen.
Tasapainoista ja fiksua seuraa kun hakee, niin en tiedä onko se kovinkaan paljon alustasta kiinni. Tekstipohjaiset / syvällisemmät jutut varmasti löytyy juuri näistä perinteisimmistä treffi-palstoista kuin (ymmärtääkseni) enemmän kuviin painottuvista mobiilisovelluksista.
Suurin piirtein oman ikäistä seuraa tuolloin hain ja naisessa minua on aina kiinnostanut huumorintaju, maanläheinen maalaisjärkisyys sekä rehellisesti toimiva seksuaalivietti. Ja kyllä se s24 silloin ihan toimi. Perusongelmahan näissä taitaa olla, että naisille tulee ihan liikaa tunkua ja miehillä on hiljaista.
-keinovaginamies-Hah hah! Mulla on saakeli kurkku kipeä, ja pitää kodin siivous on kesken, joten en ole maratonille vielä päässyt. 😆 En ole sairaana, mutta vähän tollasta ehkä kurkku ehkä kipeä osastoa. Veikkaan, että on koronaa, vaikka kotitestit näyttää negaa, kun lapsien lähiympäristö sairastaa samoilla, mutta kunnon oireilla (virallinen testi koronaa). Immuniteetti on minulla vähän tuollainen, useamman sairauden vasta-aineet löytyy, vaikka itse taudista ei ole ollut mitään havaintoa koskaan (esim. vesirrokko, borrelioosi). Siis maallikko kielellä sairastan oireettomana. Niin ja eiköhän 3 rokotetta myös vähän auta oireettomuudessa myös... Lapsilla on myös ollut hyvin lieviä ehkä kipeä ehkä ei-oireita.
Elän tilanteessa, jossa alan miettimään mitä seuraavaksi. Muuten paketti on kasassa, mutta olishan se mies ihan kiva lisä. 😉 Niin sanotusti silmät alkaa aueta ja alan haarukoimaan mitä itse haluan. Sen tiedän, että p*skat suhteet on jo nähty eli vaikka poden (ovulaatiota) en silti ole lähdössä oikeasti mihinkään hölmöön sekoiluun. Mielummin jätän oikeassa elämässä tässä kohtaa tilaisuudet väliin, jossa voisi olla liian iso riski kontaktiin (ainakin se pahin viikko). Myös edellytys pn, että mies on oikeasti kiinnostunut niin paljon, että on valmis olemaan aloitteellinen eikä asia jää flirtin tasolle.
Siis vaikka kuulostan epätoivoiselta, en sitä ole. Ainakaan vielä. 😂
Kävin jossain kohta samanlaista keskustelua itseni kanssa työpaikan suhteen (olin ekaa kertaa paikassa, jossa en viihtynyt). Tarvitsen ja tarvitsisin tietyn angstin keräämisen, jotta ylitän kynnyksen tehdä asialle jotain. Kun tarpeeksi turhauttaa, alkaa tapahtua. Saa nähdä päädynkö juoksemaan maratonin, etsimään parisuhteen tai ”vain” rakastajan? En itsekään tiedä mihin oma ajatus muovautuu ajan kanssa. Nyt vain elämän päivä kerrallaan ja katson mihin se vie.
JOS päädyn seuranhakijaksi, olisihan se kiva kuulla muiden kokemuksia mikä toimii ja mikä ei.
Pitänee yrittää alkaa nukkumaan. Pitää vaan saada tuo Teams hiljaa iPhone asetuksista, varmaan 20-30 viestiä piipannut korvaan tätäkin kirjoittaessa (aikaerojutska).- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Hah hah! Mulla on saakeli kurkku kipeä, ja pitää kodin siivous on kesken, joten en ole maratonille vielä päässyt. 😆 En ole sairaana, mutta vähän tollasta ehkä kurkku ehkä kipeä osastoa. Veikkaan, että on koronaa, vaikka kotitestit näyttää negaa, kun lapsien lähiympäristö sairastaa samoilla, mutta kunnon oireilla (virallinen testi koronaa). Immuniteetti on minulla vähän tuollainen, useamman sairauden vasta-aineet löytyy, vaikka itse taudista ei ole ollut mitään havaintoa koskaan (esim. vesirrokko, borrelioosi). Siis maallikko kielellä sairastan oireettomana. Niin ja eiköhän 3 rokotetta myös vähän auta oireettomuudessa myös... Lapsilla on myös ollut hyvin lieviä ehkä kipeä ehkä ei-oireita.
Elän tilanteessa, jossa alan miettimään mitä seuraavaksi. Muuten paketti on kasassa, mutta olishan se mies ihan kiva lisä. 😉 Niin sanotusti silmät alkaa aueta ja alan haarukoimaan mitä itse haluan. Sen tiedän, että p*skat suhteet on jo nähty eli vaikka poden (ovulaatiota) en silti ole lähdössä oikeasti mihinkään hölmöön sekoiluun. Mielummin jätän oikeassa elämässä tässä kohtaa tilaisuudet väliin, jossa voisi olla liian iso riski kontaktiin (ainakin se pahin viikko). Myös edellytys pn, että mies on oikeasti kiinnostunut niin paljon, että on valmis olemaan aloitteellinen eikä asia jää flirtin tasolle.
Siis vaikka kuulostan epätoivoiselta, en sitä ole. Ainakaan vielä. 😂
Kävin jossain kohta samanlaista keskustelua itseni kanssa työpaikan suhteen (olin ekaa kertaa paikassa, jossa en viihtynyt). Tarvitsen ja tarvitsisin tietyn angstin keräämisen, jotta ylitän kynnyksen tehdä asialle jotain. Kun tarpeeksi turhauttaa, alkaa tapahtua. Saa nähdä päädynkö juoksemaan maratonin, etsimään parisuhteen tai ”vain” rakastajan? En itsekään tiedä mihin oma ajatus muovautuu ajan kanssa. Nyt vain elämän päivä kerrallaan ja katson mihin se vie.
JOS päädyn seuranhakijaksi, olisihan se kiva kuulla muiden kokemuksia mikä toimii ja mikä ei.
Pitänee yrittää alkaa nukkumaan. Pitää vaan saada tuo Teams hiljaa iPhone asetuksista, varmaan 20-30 viestiä piipannut korvaan tätäkin kirjoittaessa (aikaerojutska).Kyllä vaikuttaa siltä, että haluat ihan perinteistä parisuhdetta, enkä ollenkaan epäile etteikö se sinulle järjesty, kun vaan laitat kunnolla verkot vesille ;) Tietysti perheellisellä tulee sitten haasteeksi nämä uusperhekuviot jos ihan siihen perinteisimpään parisuhdemalliin pyrkii.
Oman tuttavapiirin mukaan nuo koronan kotitestit toimii yllättävän luotettavasti.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Ei kai ole ongelmaa jos on komea mies niin saa seuraa tinderistä ja ihan mistä vaan. Jos olet ruma ja lyhyt ätmi niin et saa seuraa mistään deitti palvelusta.
- Anonyymi
Olen kyllä. Lähinnä osallistuin uusiin harrastuksiin, lenkkeilyyn, tapahtumiin, teatteriin, elokuviin ja viikolla kahvilatapaamisiin. Oli mukava sillä tavoin silloin tutustua uuteen paikkakuntaan ja löytää tekemistä. Monista tuli ja on edelleenkin ystäviä, vaikka monen tilanne jo eri. En hae mitään, mutta tuollaisiin tapahtumiin voisin osallistua. Kiitos linkistä.
- Anonyymi
Ei naiset ota yhteyttä missään vaikka en ees kovin ruma mies ole.
- Anonyymi
M51 vastaa. Olin sinkkuna muutaman vuoden tuossa 2014-2019.
Minulle seuran etsimisessä toimi kaikkein huonoiten Suomi24 tyyppiset ns perinteiset seuranhakupalvelut.
Erottuani taisin ensimmäiseksi kirjautua S24: ään ja olin todella pettynyt siitä, kuinka vähän sitä kautta syntyi kontakteja ja kontaktien laatu oli huono.
Parhaiten minulla toimi Tinder ja livetapaamiset esim baareissa. Nykyisen vaimonikin löysin Tinderistä.
Jos olisin aloittaja, niin en hylkäisi Tinderiä. Siellä vain on ylivoimaisesti suurin määrä seuraa vailla olevia ihmisiä. Toki joukkoon mahtuu kaikennäköistä viheltäjää, mutta huolellisesti tehdyllä ilmoituksella ja katsomalla itse millaisen ihmisen kohdalla pyyhkäisee oikealle, ainakin osa karsiutuu.
Seuranhaku on ainakin osittain numeropeliä (kuten ExPUA joskus sanoi). Mitä suurempi on seuraa hakevien joukko, sitä suurempi on mahdollisuus löytää sieltä itseään miellyttävä kumppani. Siksi esimerkiksi kumppanin löytyminen omasta kitaransoittoryhmästä tai metsästysseurasta on epätodennäköisempää, kuin Tinderistä, vaikka periaatteessa kaikki ihmiset siinä ryhmässä olisivat samanhenkisiä.
Toki nuoremmat liikkuu enemmän nykyaikaisissa hakuvälineissä ja vanhemmat sitten perinteisissä. - Anonyymi
Ettekö te pölvästit tajua että vain viinaa juomalla tutustuu naisiin.
t viinamies - Anonyymi
Mikä kelläkin toimii.
Välillä vaikuttaa, että on ihmisiä, joilla toimii kaikki tavat löytää seuraa.
Sitten on niitä, että ei kirveelläkään löydä.
Mikä kellekin toimiva väylä on paras tapa etsiä seuraa.
Mulle ei Tinder toimi. Eikä fb-dating. Matcheja tuli, mutta siihen jäi. Kukaan ei ottanut yhteyttä. Mieheltä just toivon sitä asioihin tarttumista. Sellasin perässävedettäviä kyllä löytyisi ja ei enää.
Siksi tykkään tavata livenä. Tapahtumat mm. hyvä väylä löytää seuraa ja niistä ajoittain löytynytkin joku. Ei vaan pitemmällä tähtäimellä toiminut sellanen loppuelämän suhde, mutta muutama about vuoden ja sitten sellasia lyhkäsempiä olen liven löytänyt.
Kannattaa katsoa jos löytyy itselle sopivaa. Tämä on hyvä vaihtoehto.
https://sinkkutapahtumat.fi/tapahtumat/ - Anonyymi
Mites kommentoijat? Miten on menny sitten kommentoinnin: Onko seuraa löytynyt ja mitä olet sen eteen tehnyt?
Jotkut kirjoittelee ja toivoo, että kumppani on etuovella ilman, että itse tarvitsee vaivautua.
Toiset ajattele, että menen kerran tapahtumaan ja pettyvät kun ei HETI löytynyt.
Mikä on sun juttu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924627
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843822Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433378Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689