Näinä synkkinä hetkinä

Anonyymi

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta meidän jokaisen elämä on tätä tavalla tai toisella.
      Hienosta elokuvasta tunnari. Elämä on kasvutarina ja ne jotka valittavat eivät ole vielä kasvaneet. Valittaminen on kasvun esteenä.
      https://www.youtube.com/watch?v=CWEEc3RipYE

AV

• Anonyymi

No jopa on henkisesti kehittynyttä porukkaa täällä. Tein arvion sinusta, kärsit teknostressistä, Huomaatko itse valittavasi tuossa lyhyessä ulosannissasi?

• Anonyymi

Rakkaudessa ja elämässä kun on paljon samaa mitä länsimaiden suhtautumisessa Venäjän hyökkäykseen Ukrainaan. Paljon sanoja ja helvetin vähän tekoja:)
      Sanat ovat täysin merkitsemättömiä kun on se oikea elämä nyt ja huomenna.

Sanat jotka rohkaisevat voivat olla tuhoisia jos ne tulevat ihmisten suusta jotka eivät ole kykeneviä.

Voi Ukraina parkaa, rakasti liikaa länttä ja sanoja ilman tekoja.
      Tuossa on samaa mitä thaimaalaisen rahatytön suusta tullut "i love u forever" ja huomenna olisi jo toinen poka?

Hävettää olla ns. länsimaalainen.

AV

• Anonyymi

Kyllä. Ja juuri ns.länsimaalainen. Maantieteellisesti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kun kaikki tuntuu olevan rikki, ehkä vähän toiveetkin. Silloin on hyvä olla lähellä joku rakas, joka vain kuuntelee.

https://youtu.be/ZvLT_J9Uv4o

t.sxth

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaikki vahvat on puski porukal, Kuinkas muutenkaan, hellane aika;)
        https://www.youtube.com/watch?v=tY2M_OTval0

Heh :) No toivottavasti et sentään minun kanssa.

Katsellaan vain nyt näitä shakki nappuloiden liikkeitä hypnoottisesti, kun ei kaikkia siirtoja voi ennustaa kuin oraakkeli. Joku aina keksii käyttää kaikki tilaisuudet hyödyksi, eikä lannistu. Lämmin hengityksesi lähelläni, musiikin saadessa eri sävyjä. Tämä aika :)

OneRepublic - All The Right Moves
        https://youtu.be/qrOeGCJdZe4

• Anonyymi

Imetään kollektiivista peukkua ja yritetään olla tärisemättä.
      T. Eurooppalainen

• On nämä viime päivien uutiset aikamoisia. Ja vaikea on pelkoa välttää, vaikka kuinka yrittäisi. Tunnen henkilön, joka on tuntenut joskus Putinin työnsä takia. Se arvio persoonasta mitä olen kuullut ei helpota oloa yhtään. Samoin konkreettisen tuen puute EUlta ja Natolta on tietyllä tavalla järkyttävää. Toki on ymmärrettävää toisaalta, ettei Nato puolusta ei-Nato maata, mutta edes pakotteita ei ole vedetty tappiin. Kasakka ottaa sen minkä saa.

Kuitenkin me, jotka emme työksemme Suomen puolustusstrategiaa mieti, pysty mitään tekemään asian eteen tällä hetkellä rahan lahjoittamisen lisäksi (esim. punainen risti). Jos asian antaa viedä oman turvallisuuden tunteensa, oma elämä ja erityisesti lasten elämä järkkyy. Pelolle voi tulla liian iso hinta henkilökohtaisesti. Elämän on pakko jatkua, vaikka elämä ei olisi aina oikeudenmukaista. Itse reagoin helposti tälläiseen kriisin niin, että tulevaisuuteen katsova analyyttinen luonne muuttuu keskittymään enemmän tähän hetkeen. Päivä kerrallaan ja keskittyen siihen mitä itse voi tehdä, jos edes voi tehdä.

Ehkä tämä maailmantilanne muistuttaa, siitä ettei mitku-sitku elämä ole paras valinta elämälle, vaan elämä tosiaan pitää elää tässä ja nyt. Elämässä on tärkeitä asioita, joiden merkitys kirkastuu, kun turvallisuus tai muut perustarpeet on uhattuna. Rakkaus, rakkaus lapsiin ja koti esimerkiksi. Tavallaan nyt myös huomaa miten iso voimavara olisi, jos vierellä olisi turvallinen ihminen, ja kumpikin voisi olla toistensa turvana ja tukena.

P.S. Stingin kappale on ihana, yksi suosikkeja, mutta elokuvan tarina on kauhea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4001
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1464
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1241
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      61
      1184
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1130
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1104
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      895
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      838
    Aihe