https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ef8e10ea-b547-49d4-a20f-ed42fec8d291
"Joulukuussa oma kansakin oli hylkäämässä Ukrainan presidentin. Sitten Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja teki maan presidentistä Volodymyr Zelenskyistä sankarin ja seksisymbolin. Nämä kaikki asiat hän tekee paremmin kuin Vladimir Putinin, joka hävisi informaatiosodan yhdessä yössä.
Jokainen nainen elämässäsi on ainakin hieman ihastunut Volodymyr Zelenskyiin, etkä voi tehdä asialle yhtään mitään.
Oheinen virke kiertää hieman eri muodoissaan tällä hetkellä ympäri internetiä.
Sen johtopäätös on kuitenkin sama: Ukrainan presidentistä Volodymyr Zelenskyistä tuli yhdessä yössä koko maailman tuntema valtionpäämies."
Onhan Zelensky tosimies, kun ase kädessä puolustaa maataan.
Hänelle oli tarjottu kyytiä turvaan, mutta hän pyysi lisää ammuksia.
Kumman nainen valitset, miehen joka puolustaa maataan, naisia ja lapsia vai miehen, joka pötkii pakoon sotaa vieden turvapaikan paikan naisilta ja lapsilta.
Naiset ihastuneet Ukrainan presidenttiin
51
999
Vastaukset 51
- Anonyymi
Voisitte kuulkaa miehet lopettaa sen sotimisen.
- Anonyymi
Samaa mieltä minäkin olen miehenä. Paljon järkevämpiä ja mukavampia asioita voisi tehdä, eikä sotia.
Ajatelkaa nyt, rikas maan johtaja haluaa hyökätä ja pommittaa tavallisten ihmisten kodit maan tasalle, ei sellainen käy päinsä,
- Anonyymi
Sanomattakin selvää. Olen niin ukrainan pressan lumoissa💕sotaa ei toivo kukaan,paitsi putin.💩
- Anonyymi
Katsokaa häntä! Hänen vankkumatonta uskoa ukrainaan ja oikeuteen. Hänen pelottomuutta ja paskan haistattamista putinille. Pelkurivalhettelijalle! Mahtavaa että maailmassa on vielä oikeita miehiä! Olen niin kikseissä ja lumoutunut! Olen RAKASTUNUT🧡
- Anonyymi
Naiset ihastuu aina sota käyviin jännämiehiin jotka tappaa ihmisiä oli ne sitten puolustamassa maataan hyökkääjää vastaan.
- Anonyymi
Mikäs hyttynen siellä inisee?
- Anonyymi
Sinä pelkurina kadehdit näitä maataan puolustavia kunnon miehiä. Aihetta onkin.
- Anonyymi
Koko elämäni olen hakenut miestä jossa on miestä. Noo ei ole löytynyt. Mutta nyt meillä on ukrainan pressa. Kaunis hänen naisensakkin ja onnekas . Ukrainan pressa on miehisyyden malli,sen syvin olemus,se unelma että vähenpään emme tyydy. Tiedoksi💩🧡
- Anonyymi
Vihreät ja vasemmistolais "miehet" eivät maata jää koskaan puolustamaan. Tuhoavat yleensä maan ja luikkivat karkuun, kun tosipaikka tulee. Sotatilalaki on sellainen, että vihreiden ei kannata olla puolustajien lähelläkään oman turvallisuuden takia.
- Anonyymi
Eikä rauhan aikanakaan.
- Anonyymi
Onhan se mies verrattuna Putleriin. Huomasin että Marin oli pukeutunut poolopaitaan, kuten Volodymyr. Liekö sattumaa, vaan salattu viesti kuten kuningatar Elizapetin kukkakimppu.
Hänellä on kyllä kaunis vaimo, ihastuisin häneen ennemmin.
- Anonyymi
Olipa taas yleistys. Ei ole tippaakaan minun miestyyppiäni.
- Anonyymi
Sinun tyylishäsi viis .minun miesihanne on vahva, rohkea MIES. Haistakaa te muut pskA.
- Anonyymi
Zelenskyi on kieltämättä tehnyt vaikutuksen. Vahva kriisijohtaja, rohkea ja intohimoinen. Informaatiosodan voittaja, jos vaan pitää sodankäynnin säännöistä kiinni.
Putler taas.. raukkamainen nilviäinen. Vihatuimpien ja halveksituimpien ihmisten listan kärjessä tällä hetkellä ja korkealla sijalla pitkään tulevaisuudessakin.
xLiner Joo, niinhän se on, kateus on katsojan silmässä. Vai oliko se kauneus?
En tiedä, mutta mulla on Zelensky-takki. 🤣
Poika keksi, kun vetäisin sen päälle tänään. 😁- Anonyymi
Sitä olen miettinyt, että onhan tuo näyttelijätausta ja -koulutus aivan maailman paras tuohon saumaan. Oli kuulemma näytellyt Ukrainan presidenttiä jossain sarjassa ennen valituksi tulemistaan.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Mieti omaa nikkiäsi ja puhu vasta sitten💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti omaa nikkiäsi ja puhu vasta sitten💩
Mitä nimimerkki tähän liittyy tai yhtään mihinkään muuhunkaan?
Ulkokultaista tuollainen.
Ei tuo sinunkaan läjä niin kaunis ole, mutta ei se asiallista keskustelua estä.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nimimerkki tähän liittyy tai yhtään mihinkään muuhunkaan?
Ulkokultaista tuollainen.
Ei tuo sinunkaan läjä niin kaunis ole, mutta ei se asiallista keskustelua estä.
-keinovaginamies-Nikkini on protesti. En yritä miellyttää ketään enkä nuole mitään. Siksi tämä 💩.
- Anonyymi
Viimeiseen mieheen. Jonkun on täytettävä maa sen jälkeen.
Pakko myöntää, että vaikka mäkään en aiemmin juuri pitänyt Zelenskystä, enkä varsinkaan edeltäjästään oligarkki-Poroshenkosta, ja ennen sotaa Zelenskystäkin liikkui korruptiohuhuja yms. joista osa varmaan on ollut myös Venäjänkin masinoimaa retoriikkaa, mutta viime aikoina hän on toiminut kyllä harvinaisen ryhdikkäästi, pelottomasti yms. Ja oikeastaan tällaisen katastrofin keskellä jotkut "maan tapana" olevat korruptiorahat on oikeastaan hyttysenpapana valtameressä, nyt kun naamiot on riisuttu ja näkyy vain sodan kylmät kasvot. Teot, inhimillisyys ja vastuunkanto juuri nykyhetkessä painaa toisessa vaakakupissa paljon enemmän.
Ja vaikka mä en Ukrainan tai Venäjän kieltä edes ymmärrä, niin jotenkin Zelenskyn painotukset, kehonkieli yms. tekee puheista likipitäen ymmärrettäviä ilman tekstitystäkin 😅 Varmasti juuri tuo aiempi kokemus näyttelijäntyöstä on tässä kriisiviestinnässä hänelle avuksi, vaikka mitenkään näytellyltä tai yliampuvalta noi puheet ei missään nimessä näytä tai kuulostakaan.
Ymmärtääkseni Zelenskyllä on ollut lompakko kohtuu hyvässä kunnossa jo ennen presidentin virkaa, joten tavallaan hänellä olisi paljonkin menetettävää (henki) nykyisessä asemassaan, mutta ei tosiaan ole lähtenyt pakomatkalle. Varmasti hyvä inspiroija ja motivoija ukrainalaisille puolustusjoukoille tässä tilanteessa 👍- Anonyymi
Ihan sukupuolesta riippumatta tunnen aina kunnioitusta sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka ottavat vastuuta vaikeissa tilanteissa. Vastuuta voi ottaa monella tavalla. Voi itse toimia aktiivisena tekijänä, voi olla hengennostattaja, voi olla keulakuva, jne. Ukrainan presidentti ei todellakaan ole ainoa, joka on nostanu paljon pisteitään minun silmissäni. Esimerkiksi monet julkisuudenhenkilöt ovat toimineet mielestäni kunnioitettavasti ja vielä suurempi määrä ihan tavallisia yleensä näkymättömiä ihmisiä.
- Anonyymi
Niin, Amerikkalaisjohtoinen IMF devalvoi ruplan ja nyt EU voi ryöstää venäjän luonnonvarat puoli-ilmaiseksi.
Herätkää mustavalkoisesta pyhimyssyndroomastanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Amerikkalaisjohtoinen IMF devalvoi ruplan ja nyt EU voi ryöstää venäjän luonnonvarat puoli-ilmaiseksi.
Herätkää mustavalkoisesta pyhimyssyndroomastanne.Asiastahan olisi pääsyt olemalla hyökkäämättä. Niin helppoa se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herätkää mustavalkoisesta pyhimyssyndroomastanne.Venäjän luonnonvaroja ei juuri kukaan Euroopassa halua. Kaikki etsivät kuumeisesti korvaavia vaihtoehtoja, ettei niitä Venäjän luonnonvaroja tarvitsisi ostaa edes halvalla.
Pitäkööt Venäjä luonnonvaransa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän luonnonvaroja ei juuri kukaan Euroopassa halua. Kaikki etsivät kuumeisesti korvaavia vaihtoehtoja, ettei niitä Venäjän luonnonvaroja tarvitsisi ostaa edes halvalla.
Pitäkööt Venäjä luonnonvaransa.Venäjäkin lienee lopulta Ukrainassa myös luonnonvarojen perässä. Jos muistan oikein niin Ukrainalla taitaa olla Euroopan suurimmat uraanivarannot. Öljy ja kaasu tulevat ajan myötä menettämään merkitystään ja niiden avulla kiristäminen vaikeutuu. Monissa Euroopan maissa on alettu pyörtää aiempia ydinvoimapuheita ja uraani hyvinkin olisi uusi kiristyskeino.
- Anonyymi
Lapsena oli järkytys nähdä isä johon luotin , ukkosella pelkurina. Minä otin kädestä ja sanoin että minä autan sinua. Pieni pellavapää tyttö. Äiti pelkäsi kulkea romani talon ohi,samoin sanoin hänellekkin. Sen jälkeen mies jota tsemppasin korkeampiin natsoihin,tekikin sen vaan mielikseni ja osottautui aivan muuksi.Prätkäjätkä partaukko se vasta raukaksi osottautuikin. Samoin kun on myös putin. Narsisti joka omat pahat teot,junailee muiden syyksi. Saan sanoa. Jos joku tästä nokkiin ottaa niin osui kohdille💩
- Anonyymi
Mutta tämä ukrainan pressa sai minut taas uskomaan että vielä jossain oikeita miehiäkin on. Kiitos🧡
- Anonyymi
Ovatko kaikki tulevat naist jo naituja lesboja, kuin jotain yliopiston teekkarien tytöt hehehehhehe ;D
- Anonyymi
Eivät ne sulle tulisi itseään tarjoamaan, vaikka kuinka ”naimattomia” olisivatkin.
- Anonyymi
Vittu mitä paskaa! Sota ei ole koskaan hyvää tai oikeutettua. Natofanit on niitä sotahulluja, jotka ihailevat aseita. Vitun Sekopäät!
Toki itsellänikin on pioneeri koulutus, mutta väkivaltaa ja sotimista en hyväksy. Toki suojelen läheisiäni, mikäli tarve vaatii. Silti inhoan väkivaltaa.
>Simiti<- Anonyymi
Suojelet läheisiäsi?
Olet siis kuitenkin natofanien kanssa samaa mieltä. - Anonyymi
Venäjä ja putler on sekopää fasisti, joka hyökkii naapurimaan kimppuun.
- Anonyymi
Minäkin ❤️ Hänen voimansa, tahtonsa ja myös huumori tekee vaikutuksen. Ja ääni, miehellä on tosi hyvä puheääni. No silmätkin….ja…ja…oh, on upea mies ja upea presidentti.
- Anonyymi
Samaa mieltä💛💙 voi sanoa MIES.
- Anonyymi
Siinä on mies, joka ei pelkoja kumartele ❤️🔥
Miehen joka vie minut mukanaan ja lapset turvaa sodasta eikä painosta olemaan kilpenään.
https://twitter.com/valtakunta1/status/1502975734431858688?s=20&t=DaG03VyVeb4U7iauJCnXDgArvostan miestä joka vie minut mukanaan ja lapset turvaa sodasta eikä painosta olemaan kilpenään.
eli muuta miestä, en ukrainan Zelenskyi.
https://yle.fi/uutiset/3-12314941/64-3-59783- Anonyymi
Tuossa tarkotettiin vertauskuvallisesti me- henkeä. Ei sitä että naiset ja lapsetkin kehotettaisi kadulle tykkien ruuaksi.
Ainoa mistä kritisoin Ukrainan presidenttiä on joissain jutuissa oleva uho. Tietty pitää uskaltaa sanoa ja näyttää että täältä pesee mutta senkin voi tehdä provosoimatta. Anonyymi kirjoitti:
Tuossa tarkotettiin vertauskuvallisesti me- henkeä. Ei sitä että naiset ja lapsetkin kehotettaisi kadulle tykkien ruuaksi.
Ainoa mistä kritisoin Ukrainan presidenttiä on joissain jutuissa oleva uho. Tietty pitää uskaltaa sanoa ja näyttää että täältä pesee mutta senkin voi tehdä provosoimatta.Jaahan kyllä tuo on kuulostaa itsemurhalta seurauksena. Ei ne ole sotilaita.
"– Ukrainalaiset! Käykää hyökkäykseen kaikissa kaupungeissa, joihin vihollinen on tunkeutunut. Menkää kaduille. Meidän on taisteltava aina, kun on tilaisuus, Zelenskyi sanoi virallisella Facebook-sivullaan julkaisemallaan videolla."
- Anonyymi
Zelenskyi hyvä 💓
- Anonyymi
Ronald Reagankin saavutti kansansuosion elokuvasankarina.
https://www.youtube.com/watch?v=QRVZndMCNuA - Anonyymi
On se niiin MIES💋
- Anonyymi
Ilmeisen pidetty Zelensky on miehenä, mut huolissaan syytä olla, et jos tästä kaikesta hengissä selviää, jättää varmaan eletty elämä jälkensä mieleen. Jääkö traumoja, painajaisia, vahva epäily, ettei palaa enää samanlaiseksi ihmisenä mitä oli vielä ennen sotaa?
Voihan hänestä tulla ihmisenä paljon parempikin, koska tällainen yhdistää ja ymmärrystä saa huomion muodossa paljon enemmän kuin ennen sotaa sai. Toivon hänelle ja Ukrainalaisille paljon parempia aikoja, kun Putin on syösty vallasta. Todennäköisesti teilaa itsensä lopuksi? - Anonyymi
Tuosta miehestä, Ukrainan presidentistä, voisivat ottaa Suomen miehetkin mallia.
Navalnyihin varmasti moni myös. Hänen vaimonsa teksti on ihana. ❤️
"А цифра 9 совсем ничего не значит.
Люблю тебя, мой самый дорогой человек на свете, и не перестаю тобою гордиться уже много-много лет."
Lähde:Yulia Navalnaya instagram- Anonyymi
SEKSIELÄMÄNI ON PARANTUNUT huomattavasti viime aikoina, kun olen kuvitellut Zelen kanssa rakastelevani. Ja jatkuvasti intohimo kasvaa kun kuuntelen ääntään ja katson videoita. Armylook sopii hyvin hänelle.
Menisin sänkyyn kanssaan heti jos mahdollista. - Anonyymi
Miksi oma kansakin oli joulukuussa hylkäämässä hänet? - cu-
- Anonyymi
Naapurissa asuu noita ukrainalaisia, työperäisiä maahaanmuuttajia. Kyllä ukrainalaiset miehet ovat komeita! Ei täältä ainakaan kukaan ole lähtenyt maataan puolustamaan. Sotaa ei ole käsittääkseni virallisesti julistettu, joten ei tarvitse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.811168Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27749- 12734
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14655Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27607- 56600
- 60573
- 41571
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan83569Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52503Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31465Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27457