Mistä vain. Monta tapaa on.
Rakkauden voi löytää
26
69
Vastaukset
Voiko pudota taivaalta syliin?
- Anonyymi
Ei.
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Höh, en ala mitään. Laulussa laulettiin, "You came from the stars.. Fell into my arms.. Stay with me, stay with me!"
Huijausta. :(HALiMONSTERi kirjoitti:
Höh, en ala mitään. Laulussa laulettiin, "You came from the stars.. Fell into my arms.. Stay with me, stay with me!"
Huijausta. :(😂😂😂😂😂 Tota mäkin olen odotellut aina kun olen ulko-ovea avannut, mutta ei ole kertakaan ollut taivaasta tippunut lähetystä…. Kyllä on ankeaa. 😆
Emberizi kirjoitti:
😂😂😂😂😂 Tota mäkin olen odotellut aina kun olen ulko-ovea avannut, mutta ei ole kertakaan ollut taivaasta tippunut lähetystä…. Kyllä on ankeaa. 😆
Huonosti toimii lähetykset, tänäänkin laittoi vaan lunta tulemaan. :)
HALiMONSTERi kirjoitti:
Huonosti toimii lähetykset, tänäänkin laittoi vaan lunta tulemaan. :)
Ai…täällä satoi räntää. Vielä pahempi. Katotaan, ehkä se alkaa jonain päivänä sataa ukkeleita minulle ja ladyjä sinulle. 🤣
Emberizi kirjoitti:
Ai…täällä satoi räntää. Vielä pahempi. Katotaan, ehkä se alkaa jonain päivänä sataa ukkeleita minulle ja ladyjä sinulle. 🤣
Tai korjaan, yksi sopiva kyllä riittää.
Emberizi kirjoitti:
Heh, noo jos se nyt edes sinkut huomioisi. Mun kohdalla ymmärrän, että säästelee. :)
HALiMONSTERi kirjoitti:
Heh, noo jos se nyt edes sinkut huomioisi. Mun kohdalla ymmärrän, että säästelee. :)
Heh heh. Ei kai se nyt paha olisi jos joku pikku-flirtti ja samalla parisuhdetta vahvasti kunnioittava ladykin tipahtaa siinä samalla sinnekin vain ihan päivää piristämään.
Flirtti on kivaa, eikä sen tarvitse olla edes paljon hymyä, pieniä eleitä ja vähän pidempään katsetta isompaa. 😉Emberizi kirjoitti:
Heh heh. Ei kai se nyt paha olisi jos joku pikku-flirtti ja samalla parisuhdetta vahvasti kunnioittava ladykin tipahtaa siinä samalla sinnekin vain ihan päivää piristämään.
Flirtti on kivaa, eikä sen tarvitse olla edes paljon hymyä, pieniä eleitä ja vähän pidempään katsetta isompaa. 😉Uum, ööm. Kyllähän niitä nättejä hymyjä aina välillä näkee ja tulee hymyiltyä takaisinkin. Pikkasen kuitenkin noudatan varovaisuutta, ettei tule hankittua ongelmia. :P
- Anonyymi
Missä vaan baarissa tutustuu naisiin. Baareja on tuhansia joten moni löytää kumppanin baarista.
T viinamies Minä kylläkin löysin rakkauden itsestäni. Ei se tarvinnut kuin ymmärtää, että osaa rakastaa.
- Anonyymi
Ja sen pituinen se.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen pituinen se.
Jos kyse oli minun pituisesta, niin lyhyestä virsi kaunis.
- Anonyymi
Olisin saanut seksiä viikonloppuna mutta en halunnut seksiä. En vaan jaksanut lähteä naisen luokse. Liian huonot yöunet ollut viime aikoina joten en jaksa tehdä oikein mitään enkä varsinkaan naida.
- Anonyymi
Päätä siis särki
- Anonyymi
Mieslunssa joo
- Anonyymi
Tinderistä löytää maksullista rakkautta eli maksullisia korkeastikoulutettuja tinderi ammattilaisia
- Anonyymi
Juu. Me tavattiin pari kuukautta sitten ja nyt mennään Virossa naimisiin ens kuussa!
- Anonyymi
otan osaa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
otan osaa,
Kuis niin? Joskus pitää pistää vauhtia. Jos hyvin oikea kohdalle osuu, älkää miettikö!
- Anonyymi
Uuh joo
- Anonyymi
Rakkaus asuu ihmisessä itsessään. Kohteen löytäminen joka sen herättää onkin sitten se vaikeampi asia .
- Anonyymi
Ei sinkut palstalta löydä rakkautta. Täällä on vain naisia jotka vihaa miehiä.
- Anonyymi
Rakkautta ei löydä jos istuu vaan kotona möllöttämässä. Ulos vaan ja puhukaa ihmisille eli naisille.
- Anonyymi
onhan tuo totta, suora puheiset naiset kyllä sytyttää kun mennään asijan ytimeen,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373541
- 981721
- 1361605
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa461535- 911310
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301236- 571135
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2811129Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1251010Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270991