Rakkauden voi löytää

Anonyymi

Mistä vain. Monta tapaa on.

26

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiko pudota taivaalta syliin?

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Höh, en ala mitään. Laulussa laulettiin, "You came from the stars.. Fell into my arms.. Stay with me, stay with me!"

Huijausta. :(

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Höh, en ala mitään. Laulussa laulettiin, "You came from the stars.. Fell into my arms.. Stay with me, stay with me!"

Huijausta. :(

😂😂😂😂😂 Tota mäkin olen odotellut aina kun olen ulko-ovea avannut, mutta ei ole kertakaan ollut taivaasta tippunut lähetystä…. Kyllä on ankeaa. 😆

• Emberizi kirjoitti:

😂😂😂😂😂 Tota mäkin olen odotellut aina kun olen ulko-ovea avannut, mutta ei ole kertakaan ollut taivaasta tippunut lähetystä…. Kyllä on ankeaa. 😆

Huonosti toimii lähetykset, tänäänkin laittoi vaan lunta tulemaan. :)

Huonosti toimii lähetykset, tänäänkin laittoi vaan lunta tulemaan. :)

Ai…täällä satoi räntää. Vielä pahempi. Katotaan, ehkä se alkaa jonain päivänä sataa ukkeleita minulle ja ladyjä sinulle. 🤣

• Emberizi kirjoitti:

Ai…täällä satoi räntää. Vielä pahempi. Katotaan, ehkä se alkaa jonain päivänä sataa ukkeleita minulle ja ladyjä sinulle. 🤣

Tai korjaan, yksi sopiva kyllä riittää.

• Emberizi kirjoitti:

Heh, noo jos se nyt edes sinkut huomioisi. Mun kohdalla ymmärrän, että säästelee. :)

Heh, noo jos se nyt edes sinkut huomioisi. Mun kohdalla ymmärrän, että säästelee. :)

Heh heh. Ei kai se nyt paha olisi jos joku pikku-flirtti ja samalla parisuhdetta vahvasti kunnioittava ladykin tipahtaa siinä samalla sinnekin vain ihan päivää piristämään.

Flirtti on kivaa, eikä sen tarvitse olla edes paljon hymyä, pieniä eleitä ja vähän pidempään katsetta isompaa. 😉

• Emberizi kirjoitti:

Heh heh. Ei kai se nyt paha olisi jos joku pikku-flirtti ja samalla parisuhdetta vahvasti kunnioittava ladykin tipahtaa siinä samalla sinnekin vain ihan päivää piristämään.

Flirtti on kivaa, eikä sen tarvitse olla edes paljon hymyä, pieniä eleitä ja vähän pidempään katsetta isompaa. 😉

Uum, ööm. Kyllähän niitä nättejä hymyjä aina välillä näkee ja tulee hymyiltyä takaisinkin. Pikkasen kuitenkin noudatan varovaisuutta, ettei tule hankittua ongelmia. :P

• Anonyymi

Missä vaan baarissa tutustuu naisiin. Baareja on tuhansia joten moni löytää kumppanin baarista.

T viinamies

• Minä kylläkin löysin rakkauden itsestäni. Ei se tarvinnut kuin ymmärtää, että osaa rakastaa.

• Anonyymi

Ja sen pituinen se.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sen pituinen se.

Jos kyse oli minun pituisesta, niin lyhyestä virsi kaunis.

• Anonyymi

Olisin saanut seksiä viikonloppuna mutta en halunnut seksiä. En vaan jaksanut lähteä naisen luokse. Liian huonot yöunet ollut viime aikoina joten en jaksa tehdä oikein mitään enkä varsinkaan naida.

• Anonyymi

Päätä siis särki

• Anonyymi

Mieslunssa joo

• Anonyymi

Tinderistä löytää maksullista rakkautta eli maksullisia korkeastikoulutettuja tinderi ammattilaisia

• Anonyymi

Juu. Me tavattiin pari kuukautta sitten ja nyt mennään Virossa naimisiin ens kuussa!

• Anonyymi

otan osaa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

otan osaa,

Kuis niin? Joskus pitää pistää vauhtia. Jos hyvin oikea kohdalle osuu, älkää miettikö!

• Anonyymi

Uuh joo

• Anonyymi

Rakkaus asuu ihmisessä itsessään. Kohteen löytäminen joka sen herättää onkin sitten se vaikeampi asia .

• Anonyymi

Ei sinkut palstalta löydä rakkautta. Täällä on vain naisia jotka vihaa miehiä.

• Anonyymi

Rakkautta ei löydä jos istuu vaan kotona möllöttämässä. Ulos vaan ja puhukaa ihmisille eli naisille.

• Anonyymi

onhan tuo totta, suora puheiset naiset kyllä sytyttää kun mennään asijan ytimeen,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      37
      3541
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      98
      1721
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1605
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      1535
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      91
      1310
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      30
      1236
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1135
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      281
      1129
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      1010
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      991
    Aihe