Miehen ei tarvii runkata enää jos löytää tyttöystävän.
Oi voi sentään
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kun minä mieluummin masturboin, kuin hankin tyttöystävän.
- Anonyymi
Suretko harrastuksen loppumista?
- Anonyymi
Entä jos ja kun virkavalta kieltää työn tekemisenkin ja sitten sitten kieltää seuraavaksi elämisenkin. Ja syömisenkin jo aluksi.
Väärä tieto, parisuhteessa olevat sekä naiset että miehet harrastavat runsaasti itsetyydytystä. Ennen kuviteltiin toisin, joten normaalit ihmiset pitivät itseään sairaina. 🌹👀
- Anonyymi
Ei kenenkään tarvitse runkata pariauhteen ulkopuollellakaan. Ei ole mikään pakko. Haluaminen onkin sitten ihan eri asia ja siihen parisuhteella ei välttämättä ole mitään vaikutusta.
- Anonyymi
Miehillä ei ole tyttöystäviä vaan naisystäviä.
Ja runkkaaminen ei lopu maailmasta koskaan. Viimeistään puoli vuotta saman katon alla palauttaa hyvän harrastuksen joka suhteeseen.
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043