George Bush

anti-USA

mielestäni Georg W. Bush pitäisi heti potkia vittuun pressan pallilta!

12

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkka

      jep olen samaa mieltä

    • Ranuli

      Kaikki Suomen kommarit pitäisi karkoittaa P Koreaan, maistelemaan ihanne aatettaan!!!

      Ketä ei lähtisi niin saunan taa ja silleen.....

      • huu

        Komu??


    • huu

      ei jenkkilän talous vielä ole paskana!
      Pari vuotta vielä, niin katotaan sitten!

    • terroristien äiti

      Bushin piti hakea Osman bin Ladenin Yhdysvaltoihin elävänä tai kuolleena.
      Täytyy nyt todeta, että hän haukkuu
      kaikki muut pahuuden ruhtinaiksi.
      Tietysti hän itse on PYHYYDEN JUMALA.
      Öljyä, öljyä, öljyä ja murhia, murhia on
      Bushin todellinen päämäärä.

      • .....

        on se että sillä ei ole mitään käsitystä todellisuudesta.


    • Nimetön

      Puolusti Baltian maita. Näiden kuten EU:nkin mielipide on:
      NL miehitti nämä maat!

      Tämä tuntuu hyvältä!

      Voisivatpa irakilaiset sanoa: USA EI miehittänyt Irakia, eikä miehitys
      ole kestänyt yli 780 päivää!

      • zzyyzz

        NL ei ainoastaan miehittänyt balttiaa vaan liitti sen osaksi omaa aluettaan eli valloitti. Tätähän ei Irakissa ole tapahtunut eikä tapahdu.


      • tietenkään tämäkään
        zzyyzz kirjoitti:

        NL ei ainoastaan miehittänyt balttiaa vaan liitti sen osaksi omaa aluettaan eli valloitti. Tätähän ei Irakissa ole tapahtunut eikä tapahdu.

        jos Venäjä väittäisi että Suomessa on joukkotuhoaseita, Venäjän media maalaisi kuvan venäläisille siitä että Suomi pystyy joukkotuhoaseillaan hyökkäämään naapurimaitaan vastaan. Sitten Venäjä hyökkäisi Suomeen.


      • miksu-one
        tietenkään tämäkään kirjoitti:

        jos Venäjä väittäisi että Suomessa on joukkotuhoaseita, Venäjän media maalaisi kuvan venäläisille siitä että Suomi pystyy joukkotuhoaseillaan hyökkäämään naapurimaitaan vastaan. Sitten Venäjä hyökkäisi Suomeen.

        paitsi se erohan tässä on, että Suomi on Venäjän naapurimaa ja 200 km:n etäisyydellä sen toiseksi suurimmasta kaupungista ja 800 km:n etäisyydellä sen pääkaupungista.

        Kun taas Irak on USA:n länsirannikolta ja lähes Teksasista katsottuna toisella puolella maapalloa.


    • Kun jo voi hokata, että myös American on alettava valitsemaan rauhanomaisempia
      pressoja.
      Eihän supervallankaan rahkeet voi riittää koko maapallon "demokroimiseen"

      Kun päämiehen valinnan takana on ase- ja energiateollisuus, linjaa on muutettava
      rauhanomaisempaan suuntaan jo seuraavissa vaaleissa.

      Nykyiselle linjalle kyllä Aasian jättiläiset taputtaa.
      Kun vietetään 9.5.2045 2 maailmansodan muistopäivää, Aasiasta ilmeisesti
      löytyy se supervalta.

      Ainakin tällä menolla!

    • mieltä että tämä George W Bush eli oksennuspussi
      joutaa pois USA:n pressan pallilta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe