"OIKEISTON marssia ei tule"

YLE... taas!

YLEN su pääuutislähetyksessä näytettiin materiaalia uusnatsien marssista Saksanmaalla. (voitonjuhlat)

Ja taas oli sosialistit saaneet ujutettua mukaan piilopropagandaa suoraan uutislähetykseen:

Kun UUSNATSIEN marssi estettiin, YLE kirjoitti Suomennoksen "OIKEISTON MARSSIA EI TULE."

YLE sekoitti (tahallisesti) siis OIKEISTON ja UUS-NATSIT. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa. (Ja kuvapätkä ääninäytteellä oli tarkoin valittu.)

Jos OIKEISTO JA UUS-NATSIT ovat YLEN mielestä sama asia, siinä tapauksessa KOMMUNISTIT ja sosiaalidemokraatit ovat molemmat pelkästään KOMMUNISTEJA.

Kuinka kukaan ei puute tuon YLEN sekoiluun?

Tänään YLE myös mainosti Halosta "maan äitinä" mistä tuleekin mieleen että itse STALINIA mainostettiin "maan isänä."

17

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyjä-

      Mitä eroavaisuuksia on äärioikeistolla ja uusnatseilla? Pistäpä jonkun äärioikeistopuolueen teesit esiin ja rinnalle uusnatsien vastaavat. Erot on vähäisiä.

      • Eroa on

        YLEN uutisissa sanottiin nimenomaan:
        "Oikeiston marssia ei tule"

        Eikä siis puhuttu ÄÄRIOIKEISTOSTA.

        Siinäpä se YLEN tarkoituksellinen
        Oikeiston teilaus tulikin.
        Tässä annettiin ymmärtää ts.
        että Suomen Kokoomuskin olisi
        natsipuolue. Mitä se ei todellakaan ole.

        Jos (ja kun) Suomessa on kansallissosialismia,
        niin sen pääpuolue on SDP (vrt. NSDAP)
        Sosialismi yhdistettynä totalitääriseen ja autoritääriseen nationalismiin. (YLE & Blipposen jutut yleensä)

        Seuraava hankala tyyppi (juntta) lienee siis itse heinänseiväsluoma.


      • Hertha
        Eroa on kirjoitti:

        YLEN uutisissa sanottiin nimenomaan:
        "Oikeiston marssia ei tule"

        Eikä siis puhuttu ÄÄRIOIKEISTOSTA.

        Siinäpä se YLEN tarkoituksellinen
        Oikeiston teilaus tulikin.
        Tässä annettiin ymmärtää ts.
        että Suomen Kokoomuskin olisi
        natsipuolue. Mitä se ei todellakaan ole.

        Jos (ja kun) Suomessa on kansallissosialismia,
        niin sen pääpuolue on SDP (vrt. NSDAP)
        Sosialismi yhdistettynä totalitääriseen ja autoritääriseen nationalismiin. (YLE & Blipposen jutut yleensä)

        Seuraava hankala tyyppi (juntta) lienee siis itse heinänseiväsluoma.

        Mikä mahtoi olla alkuperäinen saksalainen ilmaus?


      • YLE takaisin KANSALLE!
        Hertha kirjoitti:

        Mikä mahtoi olla alkuperäinen saksalainen ilmaus?

        Eli YLE oli valinnut uutisiinsa saksalaisen vasemmistolaisen joka sanoi ko. repliikin.

        Jos YLE ei olisi (kuten on) vain SDP:n media, ei tuollaisia suuren virheen sisältäviä repliikkejä päästettäisi illan pääuutislähetykseen.

        Huono homma että Suomessa on pelkästään vasemmistomediaa.

        Ja muuten... jos tässä maassa on kansallissosialismia lähellä olevia puolueita niin ensimmäinen on juuri SDP (vrt. NSDAP)
        = autoritäärinen, totalitääristä nationalismia puoltavaa junttamenoa

        YLE TAKAISIN KOKO KANSAN MEDIAKSI.
        ALAS Vessaberkki ja Junggerssi.


      • zzyyzz

        No oikeisto ja sosialimisi eivät sovi samaan lauseeseen ei edes kansallis-sosialismi. Kansallis-sosialimsi on lähinnä kommuismiä eivätkä varmaan tulekkaan toimeen keskenään, kun ovat liian lähellä toisiaan idelogisesti. Molemmissahan yksilöllisyys ja yksilönvapaus teurastettiin yhteilöllisyyden nimissä. Aivan perseestä molemmat vasuriaatteet. Miksi muuten jokun on keksinyt nimittää äärivasureita (natseja) äärioikeistoksi? Siinä on kyllä mennyt pahasti ideologiat sekaisin.


      • Perttu xx
        zzyyzz kirjoitti:

        No oikeisto ja sosialimisi eivät sovi samaan lauseeseen ei edes kansallis-sosialismi. Kansallis-sosialimsi on lähinnä kommuismiä eivätkä varmaan tulekkaan toimeen keskenään, kun ovat liian lähellä toisiaan idelogisesti. Molemmissahan yksilöllisyys ja yksilönvapaus teurastettiin yhteilöllisyyden nimissä. Aivan perseestä molemmat vasuriaatteet. Miksi muuten jokun on keksinyt nimittää äärivasureita (natseja) äärioikeistoksi? Siinä on kyllä mennyt pahasti ideologiat sekaisin.

        Yksilönvapaushan on nujerrettu myös Suomessa.

        Eikä takuulla "oikeiston" toimesta vaan ihan perinteisin työväen vallan konstein.

        SDP ~ NSDAP Vertailtuna:

        Molemmat olivat sosialisteja.
        Työtä. Autoritäärisiä (blipponen).
        Totalitäärisiä (Direktiivien kannattajia)
        sekä nationalistisia (mm. YLEN suometus-hapatus).


      • oli

        oikeistosta, ei äärioikeistosta. Etkö älyä sitä eroa?


    • Hertha

      No, miten kuului saksankielinen alkuperäisrepliikki?

      • repliikki oli valittu

        Eli YLE oli valinnut uutisiinsa saksalaisen vasemmistolaisen joka sanoi ko. repliikin.

        Jos YLE ei olisi (kuten on) vain SDP:n media, ei tuollaisia suuren virheen sisältäviä repliikkejä päästettäisi illan pääuutislähetykseen.

        Huono homma että Suomessa on pelkästään vasemmistomediaa.


      • Hertha
        repliikki oli valittu kirjoitti:

        Eli YLE oli valinnut uutisiinsa saksalaisen vasemmistolaisen joka sanoi ko. repliikin.

        Jos YLE ei olisi (kuten on) vain SDP:n media, ei tuollaisia suuren virheen sisältäviä repliikkejä päästettäisi illan pääuutislähetykseen.

        Huono homma että Suomessa on pelkästään vasemmistomediaa.

        Anna sinä saksalaisten puhua mitä haluaa.

        Olisiko pitänyt uutisoida näin: "Uusnatsit kokoontuvat. He aikovat marssia. (piip piip piip) He eivät marssi."


      • .....
        Hertha kirjoitti:

        Anna sinä saksalaisten puhua mitä haluaa.

        Olisiko pitänyt uutisoida näin: "Uusnatsit kokoontuvat. He aikovat marssia. (piip piip piip) He eivät marssi."

        Tuo piip, piip äänen käyttö olisi ollut parempi koska nyt Kansa sai väärä informaatiota.

        Sitähän YLEN ei pitäisi tehdä.

        Oikeisto ja Uus-natsit ovat kaksi eri asiaa.

        Eikä Halonen ole "maan äiti" kuten Stalin oli "maan isä"

        Vakava rikkomus YLELTÄ Suomen Kansaa vastaan.

        YLE on anteeksi pyynnön velkaa.


      • Eikö se pax americana olekaan enää Suomen pax


    • Huilanhei

      tulee Halosesta kyllä mieleen monta asiaa, mutta että 'maan äiti'...voi hyvänen aika minkälaiseen ajatussumppuun itseni nyt pistin...voi, voi...

    • Gachmuret

      Ei tänne kirjoittaminen paljoa muuta. Lopettakaa TV-maksun maksaminen. Jokainen, joka ei halua tukea Ylen punaista propagandakoneistoa lopettakoon TV-maksun maksamisen. Se on ainoa keino muuttaa Yle. Tarja Halonen on Anna Halosen äiti. Mitään maan äitiä ei Tasavallassa ole, eikä sellaista sivistysyhteiskunta tarvitse.

      • Halosen vastaehdokkaan EA:n pressakauden seurauksia.
        Herrahan nuolee länttä niin, että lotina kuuluu.

        Eikä siinä mitään, jos kehu pysyy kondiksessa.

        Pitää muuttaa sinne demokratiatehtaan omppomaahan!
        Muistat kai sen parjauskampanjan UKK:ta vastaan.

        Kuitenkaan veroistaan maanisää meille ei ikuna tule: Ei voi olla kaikkien mieleen kukaan!


    • sekaisin...

      Eihän tuolla lauseella tehdä päätelmää:

      > oikeisto on yhtä kuin uusnatsit

      vaan

      > uusnatsit kuuluvat oikeistoon

      Jos prostituoitujen marssi kiellettäisiin ja sanottaisiin: "NAISTEN MARSSIA EI TULE", niin ottaisitko sen niin, että kaikki naiset ovat prostituoituja?

      Kylläpä ymmärtämättömyyskin voi aiheuttaa kovat kuumenemiset... :)))

      • zzyyzz

        No uus- eikä vanhatkaa natsit kuuluneet tai kuulu oikeistoon.

        Heidän ideologialla on runsaasti yhtymäkohtia kommunismin kanssa, joten sanoisin heidän kuuluvan äärivasemmistoon.

        On oikeistolaisuuden halveksimista kutsua natseja oikeistolaisiksi.

        Molemmissa sekä kommunismissä että natsismissa oli yhtenä pääteemana yksillöllisyyden ja yksilönvapauden rajoittaminen yhteillöllisyyden kustannuksella. Kukaan ei saa ajatella toisin ja kaikki pitää tasapäistää ja olla valtion kontrollissa.

        Sitäpaitsi oikeisto ja sosialismi eivä sovi samaan lauseeseen ei edes kansallisosialismi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe