Nainen mikä jäätelö

Anonyymi

Maistuu sinulle kesähelteillä ja mikä on lempi jäätelösi

24

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En syö jäätelöä kuin hyvin harvoin. Ei ole lempijäätelöä.

• Kuningatar, lakritsi ja suklaa, mansikkakin käy. Mehujäätkin käy. En ole kovin nirso, mutta mietin kyllä mikä on vatsalleni parempi vaihtiehto. IBS. Ja prööt, jos syö väärin.

• Anonyymi

Salmiakki ym

Riippuu päivästä

Yl liikaa sokrua

• Anonyymi kirjoitti:

Salmiakki ym

Riippuu päivästä

Yl liikaa sokrua

Niih, mä syön max 3 jädee kesässä. Ei oikein ole mun juttu. Mun lemppari makeiset on ne pienet pantteriaskin karkit, perinteinen keltainen aski ja tervanmakuinen ruskea aski. Ja salmiakkirasiat ne perinteiset pienet. En syö muuta karkkia nykyään, suklaatia joskus harvoin.

• Anonyymi kirjoitti:

Salmiakki ym

Riippuu päivästä

Yl liikaa sokrua

Jos jäätelöt ei maita, niin viinirypäleitä pakastimeen. Niitä liloja/luumunpunaisia. Makeita.

Ne on hyviä helteellä. Sain joskus vinkin täällä palstalla Lillikseltä ja nuo on mainiot naposteltavat näillä helteillä. Ei montaa edes tarvi, kun helpottaa.

• Anonyymi

Läskivalas ilmaantui heti kun jäätelöntarjoaja ilmaantui paikalle.

Jäätelo on passer une ligne ja oikeat ihmiset nauttivat mehujäistä sekä sitruunavedestä ynnä tästä helteestä. Cela passe la plaisanterie, toteaa toivoryynänen ! Topi on äijä.

• Anonyymi

Vain oma rakas sen tietää ja sitä mulle pakastimeen kantaa.

• Anonyymi

Pehmis on paras..vanilja😋

• Anonyymi

Pehmis on hyvää ja parhain sekapehmis eli suklaa ja vanilia sekaisin mut vanilijakin käy

• Anonyymi

Kirsikkajäätelö on parasta, sitten vanilja, mansikka, suklaa.

• Anonyymi

Päärynä- tai kirsikkajäätelö, aitoon rapeaan vohveliin sijoitettu ´pienipallo`. Hätätapauksessa jos kumpaakaan ensimmäistä vaihtoehtoa ei ole saatavilla, niin tavallinen aito vaniljakermajäätelökin käy.

• Anonyymi

Päärynä voi olla hyvää mut itse tilaisin mango suklaa pallot

• Anonyymi

Macarons tai pistaasi ovat olleet mielijäätelöjä. Jos mietitään irtojäätelöitä niin suosikit ovat solar tai Lidlin valkosuklaa-manteli jäätelö.

• Anonyymi

En välitä jäätelöstä. Joskus harvoin ostan vanilja tai mansikka pehmiksen ja pallot yleensä rommi-rusinalla.

Pidän vohveleista mansikoilla ja kermavaahdolla, mutta jäätelön sijaan ostan yleensä kirsikoita.

• Anonyymi

Unohdin toffeen. Tilaan varmaan joka kolmas vuosi Hesen toffee/kinuski-pehmiksen. Se on alkuun ihanaa, mutta lopuksi niin imelää, että alan voimaan pahoin ja muistan pari vuotta asian.

• Anonyymi

No muuten ok mut kirsikat ei maistu entä suklaa tai sekapehmis ja kirsikan tilalle viennetta jäätelöä

• Anonyymi

"Joskus harvoin ostan vanilja tai mansikka pehmiksen ja pallot yleensä rommi-rusinalla."

Mistä sitä rommirusina jäätelöä vielä saa? Kauppias sanoi mulle; ett sen valmistus on kokonaan lopetettu. Ostaisin sitä vaikka litran pakkauksissa, vanhemmassa väestössä se on erityisen suosittu jäätelö, suklaa- ja vaniljajäätelö häviävät sille suosiossa selvästi.
        Itse en ole 40-vuotta vielä ja rommirusina oli minunkin suosikkini.
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No muuten ok mut kirsikat ei maistu entä suklaa tai sekapehmis ja kirsikan tilalle viennetta jäätelöä

Suklaan haluan syödä suklaata tai sen pitää olla isoina paloina jäätelössä.

Vienetta on hyvän näköistä, mutta pakettijäätelöitä en saisi ikinä itse syötyä loppuun. Ja mintun makuisista en pidä. Jotain vihreäähän siinä oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Joskus harvoin ostan vanilja tai mansikka pehmiksen ja pallot yleensä rommi-rusinalla."

Mistä sitä rommirusina jäätelöä vielä saa? Kauppias sanoi mulle; ett sen valmistus on kokonaan lopetettu. Ostaisin sitä vaikka litran pakkauksissa, vanhemmassa väestössä se on erityisen suosittu jäätelö, suklaa- ja vaniljajäätelö häviävät sille suosiossa selvästi.
        trollikka

Ai rommirusinan valmistus lopetettu? En oikeasti välitä jäätelöstä ja olen ehkä syönyt sitä joku kymmenen vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

trollikka

Pikainen googlaus tuotti tulokseksi ainakin Pingviinin rommi-rusinajäätelön, jota näkyi löytyvän vähän kaikkialta. Litran paketti, mutta luulisi noita isompinakin olevan kun ainakin jäätelökioskeilla niitä isoja astioita näkyy.

• Anonyymi

Kermajäätelöä menee kolme pakettia kerralla, kaikilla mausteilla.🐷

• Anonyymi

Niin meilläkin hoivaosastolla, 3 litraa ei ole kuin näyttää kesällä kahvi aikaana, keskellä kuumaa kesäpäivää. Tosin niitä jäätelön syöjiä on aina yli 10 vanhusta joskus jopa kaikki 12 jotka jäätelöä syö. Pari ihmistä ei jäätelöä edes harkitse syövänsä, mistään hinnasta!
        Henkilökunnalle on oma litransa, kahvin kanssa... joskus sitä saa enemmän jaossa ja toisinaan jos myöhästyn kahvilta... jäätelö on jo loppunut.

Vain nopeat elää, se viidakonlaki pätee kuumana kesäpäivänä hoitsujen kesken... tosin onhan meillä myynnissä aina tuutteja sekä pingviini puikkoja... kaikille jotka ostavat jäätelönsä.

• Anonyymi

Kaikki vaniljajäätelöt, jossa on kinuskia. Jos on suklaajäätelö mukana, se pilaa kaiken.

• Anonyymi

Suklaajäätelössä ei tosiaankaan riitä kaakaon väri. Se pilaa kaiken. Voin maistaa sen Macaon karvaan maun, jota maistoin sellaisenaan lapsena.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4367
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      111
      4189
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      42
      4100
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      67
      3953
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3374
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      67
      3269
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3241
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1592
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1531
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1140
    Aihe