Missä on kaikki ihanat reilusti pyöreät ja mukavat suomalaiset sinkkunaiset? Kyllähän se korvien väli tottakai tärkeintä on, mutta olisihan se mukavaa löytää nainen joka miellyttäisi myös silmää, ja olisi samalla myös mukava. Tuntuu vain että tällä hetkellä on muotia olla vain ylpeä, arvonsatunteva, salikissa. 🤔
Naiset kadonneet
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Laiheliinit = Ehdoton turn-off.
- Anonyymi
Mielenkiinnosta: ulkoiselta habitukseltaan millainen mies etsii reilusti pyöreää naista?
- Anonyymi
Itse olen mielestäni aikalailla normaali. Säännöllinen työ, asun ok talossa, harrastan epäsäännöllistä liikuntaa, 180cm/90kg. Koulukselta ammattikoulu, ja joitakin täydentäviä korkean opintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen mielestäni aikalailla normaali. Säännöllinen työ, asun ok talossa, harrastan epäsäännöllistä liikuntaa, 180cm/90kg. Koulukselta ammattikoulu, ja joitakin täydentäviä korkean opintoja.
Entäs se viimeinen ja olennaisin mitta, mikä sinulta jäi mainitsematta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos :) kummastuttaa, kun tilastojen mukaan suuri osa suomalaisista on pyöreähköjä, mutta näin pienikokoisen naisen on vaikea löytää isompikokoista nallekarhua, tai eivät osoita kiinnostusta. Mietin jos se johtuu omasta ulkoisesta olemuksesta, ehkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs se viimeinen ja olennaisin mitta, mikä sinulta jäi mainitsematta?
Ihan voisit omassa kommentissasi ap:lle kysellä paljonko penkki tai tilin saldo, etkä tulla väliin huutelemaan, pönttö.
- Anonyymi
Naisen voi aina lihottaa-
- Anonyymi
Se on erityisen helppoa etenkin jos muuttaa Yhdysvaltoihin ja alkaa syömään kuten paikalliset ;).
- Anonyymi
Mies maksaa siinä tapauksessa lihomisesta aiheutuneet sairauskulut, jos niitä tulee.
- Anonyymi
Nyt kun muistelee tätä päättynyttä kesää. Niin sellasen havainnon tein, ettei tuolla ulkona paljoo naisia liikkunu. Että valtaosa oli miehiä. Päättyvä kesä kun oli säidenkin puolesta todella hyvä, ja täällä suomen kylmässä ilmastossa pitää jokainen pilkistävä auringon säde käyttää hyväksi. Nyt se on taas ohi ja ei tiedä koska seuraavan kerran pääsee ulos. Huonot säät on varmasti suurin syy suomalaisten pariutumiseen.
- Anonyymi
Tarkoitin siis pariutumattomuuteen
- Anonyymi
Suomalaisista edelleenkin valtaosa on ylipainoisia, eiköhän pitäisi löytyä. Salikissat on harvinaisuus, vaikka ovatkin esillä paljon somessa.
- Anonyymi
No hyvin vähän näkee nykyään mitään hyvännäköisiä baareissa, tai ulkona ylipäätään. Siis juuri sellaisia, joiden kanssa haluaisi hieroa lähempää tuttavuutta, ja alkaa juttelemaan. Kaikkialla vain just näitä "salikissoja" 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvin vähän näkee nykyään mitään hyvännäköisiä baareissa, tai ulkona ylipäätään. Siis juuri sellaisia, joiden kanssa haluaisi hieroa lähempää tuttavuutta, ja alkaa juttelemaan. Kaikkialla vain just näitä "salikissoja" 🤔
Älä viitsi. Kaikkialla ei tosiaankaan ole salikissoja.
Mene lähiön baarista etsimään.
Kaikki on laihiksella. Yym.
- Anonyymi
Salikissat näyttävät näädän nahkoilta. Kuivia korppuja.
- Anonyymi
Missä olet salikissoja bongannut? Töistä, harrastuksista, keikalta, yökerhosta, baarista? Ja mikä ikäryhmä on kyseessä? 20v-30v-40v-50v? Salikissat taitaa löytyä nuorimman ikäluokan paikoista ja muutamasta jetset yökerhosta ainakin pks.
Jos toivoo käyvänsä mielenkiintoisia keskustelua tai pohtivansa politiikkaa oluen tai lasin viiniä äärellä, ei pintaliitopaikka ole ensimmäinen vaihtoehto varmaankaan. 😉 Omat paikkansa siihenkin, luulisin, Jos etsit enemmän iloista duunarien jälkikasvua, ainakin ennen on osa paikoista ollut enemmän espoolaisia ja etelä-Helsingin ja kallion korkeakouluopiskelijoita ja akateemisia täynnä ja toiset taas selkeästi enemmän Vantaan ja itä-Helsingin asukasta. En valitettavasti osaa auttaa mihin mennä, etkä ole ap määritellyt mitä etsit (kuin pyöreää ja iloista). Se tiedän, että keikoilla on kaikenlaisia ihmisiä, joita yhdistää enemmän illan artisti kuin mikään ulkoine
Siis jos tiedät mitä etsit, tarkenna kysymystä niin ehkä joku viisaampi osaa veikata mistä hakea. Osa tavallisista naisista käy vähemmän baareissa… heitä et baarista tapaa kuin pari kertaa vuodessa ja silloinkin jostain erityisestä syystä (pikkujoulut, juhlien jatkot, keikat). Jos et tapaa heitä töissä tai harrastuksessa ja jos et uskalla tehdä aloitetta, voi olla haastavaa kohdata. - Anonyymi
Teidän pitää olla kova bodaaja jos aiotte saada pyöreän sinkkunaisen. Niillä on tunnetusti kovat kriteerit eikä läski mies kelpaa.
- Anonyymi
Tämäkin totta. Itse taidan olla jo mittojen ulkopuolella, niinkuin tuolla aikasemmin laitoinkin mitat itsestäni 🤔
- Anonyymi
Hei aloittaja.. Olen ' Valo ssa ' , olen pitkähiuksinen , tiimalasivartaloinen ja en voi sietää bodareita..miellytän myös silmää. Tuu sinne :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2941346Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226