Voiko ensirakkaus olla

Anonyymi

Vaikka 50-vuotissyntymäpäivälahja, jos se löytyy sinä päivänä kun täyttää sen verran?

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa? Kait se mahdollista on. Mitäs teet viiskymppisilläs? Mä ajattelin, että jos lähtis karkuun ulkomaille. 4 vuoden päästä.

• Anonyymi

En tiedä, ne on mun kohdalla vasta 18 vuoden päästä.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, ne on mun kohdalla vasta 18 vuoden päästä.

Okei, elämä edessä vielä. :)

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Ja toisilla ehtoo puolella ja tämä oli tähän sopiva vitsin pläjäys vai oliko

• Anonyymi

Kyllä 50-vuotiaanakin jotain voi olla edessä, mutta ehkä ne jännittävimmät ovat jo olleet.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja toisilla ehtoo puolella ja tämä oli tähän sopiva vitsin pläjäys vai oliko

Onhan se ehtoopuoli lähempänä kun vaippaikä. Taino sama asia. 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 50-vuotiaanakin jotain voi olla edessä, mutta ehkä ne jännittävimmät ovat jo olleet.

Jotain. Minä ainakin, jos suinkin terveys kestää yritän elää mahdollisimman rennosti ja nauttia elämästä. Tehdä asioita joista just minä tykkään.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Jotain. Minä ainakin, jos suinkin terveys kestää yritän elää mahdollisimman rennosti ja nauttia elämästä. Tehdä asioita joista just minä tykkään.

En tee töitäkään enempää, kun on aivan pakko elääkseen. Tehköö ne raataen, jotka tykkää.

• Anonyymi

Korjaan: paljonkin voi olla edessä, vaikka toiset 50 vuotta tai ylikin.

• Anonyymi kirjoitti:

Korjaan: paljonkin voi olla edessä, vaikka toiset 50 vuotta tai ylikin.

No itselläni tuskin on, mutta on sen mitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin vanhuus ja raihnaisuus ja vanhainkoti ehkä sielläkin rokataan

• Anonyymi kirjoitti:

Niin vanhuus ja raihnaisuus ja vanhainkoti ehkä sielläkin rokataan

Minä isken palvelutalossa mummoja. Villi elämätön nuoruus alkaa sillä sitten. Sairastin nuoruuteni, niin rällään vanhuuteni. 😅

• Anonyymi

Minä isken palvelutalossa mummoja. Villi elämätön nuoruus alkaa sillä sitten. Sairastin nuoruuteni, niin rällään vanhuuteni. 😅

Mut jos osastollasi on vain vanhoja miehiä eli sinulla ikävä tuuri

• Anonyymi kirjoitti:

Mut jos osastollasi on vain vanhoja miehiä eli sinulla ikävä tuuri

Sittenhän sitä joutaa heittämään veivinsä.

• Anonyymi

En tee töitäkään enempää, kun on aivan pakko elääkseen. Tehköö ne raataen, jotka tykkää.

Tämä 46 vuotias saa 19 vuoden päästä eläkkeeseen 100% korotusta.

Se ikään kuin tuplataan ja nimikin muuttuu vanhuuseläkkeeksi.

Ennen kuin palstan häiriköt ryhtyvät haukkumaan, niin todettakoon, että eläkeyhtiö Varma maksaa osa-eläkkeeni. Valtiolta, eli veroista ei tule eläkkeeseeni senttiäkään.

Paljonkohan olen maksanut eläkemaksuja? Tienasin ennen onnettomuutta 17 x 45 000€. Siihen päälle tietysti työnantajan maksut.

• Anonyymi

Sittenhän sitä joutaa heittämään veivinsä.

Onkohan noin no ainakin saat mieiä ja leikkiä heidän kikkeleillään oletkin paratiisissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan noin no ainakin saat mieiä ja leikkiä heidän kikkeleillään oletkin paratiisissä

Ja sinulla tosi kivaa

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä 46 vuotias saa 19 vuoden päästä eläkkeeseen 100% korotusta.

Se ikään kuin tuplataan ja nimikin muuttuu vanhuuseläkkeeksi.

Ennen kuin palstan häiriköt ryhtyvät haukkumaan, niin todettakoon, että eläkeyhtiö Varma maksaa osa-eläkkeeni. Valtiolta, eli veroista ei tule eläkkeeseeni senttiäkään.

Paljonkohan olen maksanut eläkemaksuja? Tienasin ennen onnettomuutta 17 x 45 000€. Siihen päälle tietysti työnantajan maksut.

Siihen on vielä hetki aikaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielummin heitän veivini.

• Anonyymi

Kyllä mielestäni voi olla, ensi Rakkaus voi olla myös myöhemmällä iällä. Ei, sitä tarvitse olla tuntematta silloinkaan, koska voi olla että Rakkaus on piilossa ja se oikea tunne jotain ihmistä kohtaan löytyy myöhemmin kuin teini-ikäisenä. Voi käydä niin että oikea tunne löytyy lopulta ihan yllättäin, ja tunnet se että tämä ihminen täyttää kaikki Rakkauden tunnus merkit juuri niin kuin olit aina ajatellut, oikean tuntuinen tunne johonkin herää. Eli sanoisin kyllä voi, ja usein voi tapahtua niin, että kun et ole enää mikään huima teini, osaat Rakastaa paljon täydellisemmin. Itse luulin aina että olin jo löytänyt elämäni sen suuren Rakkauden, kun tapasin entisen vaimoni. Mutta sitten pitkä ajan päästä kohtasinkin ihmisen jota kohtaan, tunsin kaikki niin eri tavalla, niin voimakkaana, syvänä, ja loppumattomana tunteena häntä kohtaan. Niin, rehellisyyden nimissä minun on pakko myöntää, en koskaan ole ollut näin Rakastunut kuin nyt olen. Mistä sen tietää? Tiedän sen siitä kun ihminen joka sai aikaan tämän, on ollut mielessäni koko ajan kohta kaksi vuotta lakkaamatta. Vaikka en näe häntä, silti minun Rakkaus häneen voi hyvin, koska häntä Rakastan niin paljon. Ja, sille tunteelle ei voi mitään, se ei lähde tuolta sydämestä pois, vaan joka päivä se tuo hänet minun silmieni eteen ajatuksissani. Siitä minä ainakin omalla kohdallani voin sanoa, että ei se suurin Rakkaus ole sidottu teini- ikään. Koska jos ennen kaikki erot, meni ohi noin puolen vuoden aikana. Sen jälkeen en enää tuntenut sitä kaipuuta enkä Rakkautta sitä ihmistä kohtaan minkä kanssa erosimme. Mutta nyt kaipuu eikä Rakkaus haihdu mielestä eikä sydämestä, vaikka aikaa menis miten paljon, sekä toinen asia on en ole kiinnostunut kenestäkään toisesta henkilöstä. Eli en ole tuntenut kertaakaan tänä aikana kiinnostusta ketään toista ihmistä kohtaan, vain häntä olen ajatellut kohta kaksi vuotta. Eli siitä voin päätellä ainakin oman kohdan että tunne on niin oikea tuolla sydämessä kuin vain voi olla. Mutta en ole koskaan tajunnut että miten joku voi saada aikaan näin vahvan tunteen, hän yksinkertaisesti sekoitti minut itsellään täysin. Minulle tämä nainen näyttää niin siltä miltä nyt voi näyttää ihminen joka saa näin sekaisin, eli maailman Kaunein hän on tämä mieleni sekoittaja. Jos, ajatellaan että hän istuisi penkillä, voisin oikeasti katsoa häntä lumoutuneena niin pitkään kun hän siinä istuisi, mistä tiedän että katsoisin niin pitkään? Koska olen joskus katsonut häntä täysin lumoutuneena, kun lopulta aika jatkoi kulkuaan olin puolituntia katsonut hänen Kauniita Kasvojaan ja joissa hänen Kauniit silmät säteili. Hän, näytti niin Kauniilta siinä kun hän istui siinä auringon paisteessa. Niin, tämä Kaunis Kasvoinen Kaunotar on saanut kaiken aikaan, kaiken hyvän tunteen. Eli sanoisin kyllä aloitukseen, ei se katso ikinä ikää kun kohtaa juuri itselle sen oikean tunteen antajan. Voi että kun että kun menin niin sekaisin hänestä mutta niin hyvällä tavalla. Niin ihania päivät kanssasi kuin satua,silti totta. Jokainen hetki yhtä arvokas, päivät ja yöt täynnä onnea. Kun vai olet lähelläni,kaikki on hyvin. Sinä -Rakkautta ilmassa.

• Anonyymi

Olen ollut parisuhteissa koko ikäni ja kuusikymmentä on lähempänä kuin viisikymmentä. Kuitenkaan en ole ensirakkauttani löytänyt.
      Ensirakkauksia on ollut mutta niiden kanssa ei päätynyt suhteisiin.
      Olisikin todella mukavaa jos voisi löytää normaalin suhteen, jossa olisi myös normaalit suhteisiin liittyvät toiminnot, siis muutkin kuin toimeen tulemiseen, ja päivästä päivään pelkkään selviytymiseen liittyvät pakolliset asiat.
      Parikymmentä vuotta saman kanssa eikä mitään kiintymystä. Pelkkää selviytymistä ilman sitä aloituksessa mainittua "rakkautta".
      Moni on yhdessä pelkästä pakosta tai kun ei muutakaan ole.
      "Kulut jaetaan muttei sänkyä"
      T: Nainen 60v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      193
      5700
    2. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      5029
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      95
      4572
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      118
      2774
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2748
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2257
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      33
      2205
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1961
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1949
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1841
    Aihe