Eläminen naisen kanssa

Anonyymi-ap

Mitä kaikkea mies joutuu sietämään vastineeksi siitä, että saa silloin tällöin pildee?

70

703

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nalkutusta, järjenvastaisuutta ja pettämistä.

    • Anonyymi

      Riippuu ihan täysin naisesta.

    • Anonyymi

      Lämpimän unikaverin. :D

    • Anonyymi

      Naisen tavarapaljoutta.

    • Anonyymi

      Salaatteja pitää tehdä melkein aina, aamuin illoin. Jatkuvaa pilkkomista hullun kiilto silmissä.

      • Juu ja taajaan pitää myös blenderin surista smoothieita 😂


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Juu ja taajaan pitää myös blenderin surista smoothieita 😂

        Blenderit ovat kyllä jo mennyttä aikakautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Blenderit ovat kyllä jo mennyttä aikakautta.

        Jaa, milläs smoothiet sitten tehdään? En nyt asu naisen kanssa, joten olen pudonnut kehityksen kelkasta.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Jaa, milläs smoothiet sitten tehdään? En nyt asu naisen kanssa, joten olen pudonnut kehityksen kelkasta.

        Ei niitä enää tehdä! Nyt on tuorepuuro. Haloo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä enää tehdä! Nyt on tuorepuuro. Haloo

        Lauantaihin sopii kaurapuuro jallusilmällä. Käykö tuorepuurosta?


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Lauantaihin sopii kaurapuuro jallusilmällä. Käykö tuorepuurosta?

        Ei kun se tuorepuuro tehdään purkkiin illalla ja on useamman tunnin n. 3-4 h purkissa kylmässä. Ja aamulla se on muhinut ja valmis. Reseptissä ei ole jallua. On banaania, hiutaleita, hunajaa, yoghurttia.

        Blenderiä ei tosiaan enää kukaan käytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se tuorepuuro tehdään purkkiin illalla ja on useamman tunnin n. 3-4 h purkissa kylmässä. Ja aamulla se on muhinut ja valmis. Reseptissä ei ole jallua. On banaania, hiutaleita, hunajaa, yoghurttia.

        Blenderiä ei tosiaan enää kukaan käytä.

        Kuulostaa vaivalloiselle. Taidan pitäytyä parissa siivussa ruisleipää ja päälle makkkarrraa sekä jotain ituosastolta kuten tomaatti.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Kuulostaa vaivalloiselle. Taidan pitäytyä parissa siivussa ruisleipää ja päälle makkkarrraa sekä jotain ituosastolta kuten tomaatti.

        Kaikki on samassa pussissa paitsi jugu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä enää tehdä! Nyt on tuorepuuro. Haloo

        No jos tahtoo syödä moista kuraa, niin siitä vaan. Mä pysyn smoothiessa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se tuorepuuro tehdään purkkiin illalla ja on useamman tunnin n. 3-4 h purkissa kylmässä. Ja aamulla se on muhinut ja valmis. Reseptissä ei ole jallua. On banaania, hiutaleita, hunajaa, yoghurttia.

        Blenderiä ei tosiaan enää kukaan käytä.

        "Blenderiä ei tosiaan enää kukaan käytä."

        Eivät ole tainneet kaupoissa huomata tuota. Jostain syystä niitä blendereitä myydään ihan valtavasti. Just toissapäivänä kävin kaupassa kyselemässä uutta kannua blenderiin ja myyjä naurahti, että onpas ne nyt suosittuja. Heiltä ei ko. laitteeseen varakannua löytynyt, mutta oli niin monta muutakin asiakasta käynyt jo aiemmin samaa kyselemässä, että hän osasi suoriltaan vinkata nettikaupan, josta kyseinen varaosa löytyi.


      • Anonyymi

        Jääkaappi täynnä rehuja, luomusmoothie törppöjä jääkaappi pullollaan.
        Korvia raastaa tehosekoitin, jolla nainen vääntää smoothieita ja mehulinko, joka huutaa ja työntää mehuja rehuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä enää tehdä! Nyt on tuorepuuro. Haloo

        Mulla kyllä meni jo tuorepuurotkin ohi. Tällä hetkellä teen bowleja, vaikka nekin ovat jo vanha juttu, mutta innostun vähän jälkijunassa 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tahtoo syödä moista kuraa, niin siitä vaan. Mä pysyn smoothiessa..

        Kurat on housussasi.


    • Anonyymi

      Voihan sulla joskus vahingossa sitten ripsentaivutin p*rskarvoissa roikkua jos et tarkkaan katso, minne istahtelet.

    • Voi olla, että hiukset on pestävä murun Body Shopista ostamalla kuusenkerkkäshampoolla 🤔

      • Anonyymi

        Ei kukaan enää käy body shopissa, nykyään käydään pumpissa. Oot sä seurustellu viimeks 1800-luvulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan enää käy body shopissa, nykyään käydään pumpissa. Oot sä seurustellu viimeks 1800-luvulla?

        Joo, Aleksanteri II taisi olla siihen aikaan Venäjän tsaari ja Suomen suuriruhtinaskunnan hallitsija. Hevoskiesillä sai mennä tyttöä riiaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan enää käy body shopissa, nykyään käydään pumpissa. Oot sä seurustellu viimeks 1800-luvulla?

        Erikoista. Just eilen kävelin kauppareissulla Body Shopin ohitse ja näytti olevan ihan yhtä täynnä teini-ikäisiä shoppailijoita kuin aina aiemminkin.


      • Anonyymi

        Viimeksi etsin kuusenpihkapalashampoota. Tein huolellisen valikoinnin netin kautta. Sitä piti hakea aika kaukaa ja suunnitella reittiä 🙄 eikö muka miehet näistä innostu 😳 taas on valikointi päällä. Shampoosta koko hiuspehko poksahti. Pitäisi olla kostettavampaa, kiiltoa antavaa ja päänahkaa hellivämpää.


      • Anonyymi

        Eikö muka miehet näistä innostu? 😳 Viimeksi valikkoin netistä kuusenpihkapalashampoota huolellisesti. Oli kaukana, piti suunnitella huolella koko retki.


    • Anonyymi

      Näkymän vihreistä sammakko alkkareista.

      • Anonyymi

        Onko vihreiden sammakko alkkareiden selitys, kansansatu nainen pussaa sammakkoa ja siitä tulee prinssi.
        Nainen uskoo alusasun sammakoista jostakin putkahtavan prinssin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vihreiden sammakko alkkareiden selitys, kansansatu nainen pussaa sammakkoa ja siitä tulee prinssi.
        Nainen uskoo alusasun sammakoista jostakin putkahtavan prinssin.

        Tai sitten se vaan toivoo, että joku nainen tulis pussaamaan niitä pöksyjen sammakoita :) Prinssi potkaistaisiin heti mäkeen herkästä hetkestä.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Ei ihme, että olet sinkku, kun tuollaisia kyselet.

    • Anonyymi

      kppåa pp ka ,allaraa åot'' l'rosteöö' aoma mahantäydeltä HK Helsingin Kauppiaiden palon sitä aina aaimaiseksi muutama kilo.

    • Anonyymi

      maosem lamsa. p,a uhteoislimta?

    • Anonyymi

      Ai hitsi eli hitsauskone... kylkiluut tuntuu ikävälle ehkä ennen joulua paranee nuo.

    • Anonyymi

      Elatusmaksut 450e/kk kilahtaa postiluukusta joka kuukausi

      • Anonyymi

        Haleja

        Pusuja

        Lämpimiä silmäyksiä

        Rakkautta

        Lämpöä

        Henkistä turvaa

        Vierihoitoa

        Paras kaveri


      • Anonyymi

        "Mitä kaikkea mies joutuu sietämään vastineeksi siitä, että saa silloin tällöin pildee?"
        Jos koet parisuhteen vaikeaksi, on siihen silloin tällöin pideen saamiseen toinenkin vaihtoehto; 50-150 € kouraan ja thaihieromon palveluita käyttämään.
        Ei tarvitse kärvistellä naisihmisen rinnalla, seksin saannin takia, eikä luoda tunnesiteitä.
        Pelkkää liiketoimintaa, joka taholla/tasolla.


    • Anonyymi

      Mies joutuu sietämän viinan juontia ja krapulaa useita satoja kertoja jos haluaa naista saada. Ei se viinaa mitään hyvää ole mutta sitä joutuu juomaan jos haluaa naisiin tutustua ja seksiä haluaa saada.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Epävakautta, sitoutumista, kissanristiäisiä ynnä muuta vouhottamista

    • Anonyymi

      Matkustelua, ulkonasyömistä, kissanristiäisissä juoksemista, työhuolien jatkuvaa kuuntelemista, valitusta.
      EI KIITOS!

      • Anonyymi

        Mies joutuu kuuntelemaan naisen vouhotusta " Minäpä olen katsonut meille mukavan lomamatkan etelän lämpöön, sinullla on sitä rahaa, joten me lähdemme kolmen viikon etelän lomalle"


    • Anonyymi

      Mies joutuu sietämään naista. Se siinä pahinta on.

    • Anonyymi

      On miehen ihan hyväksyttävää olla myös kivan tyypin, toisen miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Akat haluaa yleensä pentuja jossain vaiheessa. EI KIITOS!

      • Anonyymi

        Älä nyt. Ne lapsethan tuntuvat olevan palstaprinssien suurin unelma. Eiväthän ne juuri mistään muusta jauha kuin syntyvyydestä ja naisen hedelmällisyydestä.


      • Anonyymi

        Niinpä, mutt aina ei tarvitse huolia sitä pentujen isää vielä riesakseen!


    • Anonyymi

      Mies joutuu kuuntelemaan naisen murheita siitä miten joku työpaikkalla puhui naisesta pahaa ja nainen tilittää siitä miehelleen eikä uskalla työpaikalla sanoa sille naiselle että haista sinä ämmä vittu.
      On sitten kaikkea muutakin kuin että nainen keksii tekosyitä miksei seksiä voi harrastaa.

      • Anonyymi

        Tämä! On meinaan kokemusta, kun otetaan parit drinkit, niin alkaa se (nais)työkavereiden haukkuminen. Sitä lystiä riittää aina siihen asti kunnes daami käy nukkumaan, tai on niin kännissä että unohtaa mistä oli paasaamassa.


    • Anonyymi

      Meillä se on toisinpäin ! Nainen saa minulta haluamaansa yhdyntää ja orkun tietenkin . Olisi kovin noloa jos minulle joku joutuisi antamaan , hävettäisi minua olla säälistä saava .

    • Anonyymi

      Naisen hygieniaaaaaaaaaaa.
      Sukkasi kastuvat joka päivä pesuhuoneessa, kun nainen käy suihkussa aamuin illoin.
      Joutuisit hankkimaan naiselle kylpyammeen, koska nainen haluaa nauttia lämpimistä aromakylvyistä talvisin.
      Wc olisi myös varattuna, kun nainen kaunistaisisi naamaansa joka aamu ja joka välissä.
      Wc:ssä olisi naisen vaatima vaaleanpunainen karvalanka matto wc pytyn edessä, koska naisen jalkoja palelisi paljalla lattialla.

    • Anonyymi

      Pinnejä täytyy sietää, niitä löytyy joka paikasta 😄

    • Anonyymi

      tuostakin aiheesta sisisi tehtyä suuremankin tutkielman oikein kuin Kalle Päätalon kirjasar4jankin moneen ker4tqankin kymeniä, ellei satoja romaane3ja saqmasta qihe3estq.

    • Anonyymi

      Voi tsiisus, mulkku olet typerys.
      Teet ihan itse vaikeaksi elämäsi.

    • Anonyymi

      Ei mitään kun opettelee vetään käteen

    • Riippuu ihan naisesta.

      Mä olen varsinsisesti elänyt vaan yhden kanssa saman katon alla ja se nainen piti seksiä aikansa keinona hallita. Oli hällä muitakin konsteja, mm käyttää kiintymystäni lapsiin hyödykseen. Suhteitani omaan perheeseen jne. Siinä olisi joutunut todella paljon sietämään, eikä enää tehnyt itse mieli seksiä...lopussa se ajatuskin siitä ällötti.

      Parin ihanan naisen kanssa olen sitten eron jälkeen elänyt etäsuhteessa ja niissä taas ei ollut mitään tuollaista, ne kaatuivat ihan muihin syihin, mutta seksi sujui huikean mukavasti, eikä tarvinnut anella, päinvastoin pienestäkin vihjeestä lensivät kamat päältä ja sitten mentiin.

      Mutta jos ihmisen pitää sietää jotain elämässään toisen kanssa, niin silloin pitäisi hälytyskellojen jo soida vahvasti. Seksi on kivaa hyvän kumppanin kanssa, mutta muuten se on suoritusta vaan, jos kumppania pitää muuten sietää. Saman asian ajaa, jos käy veivailee itse kuivatreenit. 😁

      • Anonyymi

        Olen hieman eri mieltä.
        Kyllä pidempi parisuhde vaatii käytännössä aina vähintään jonkin asteisteista kestämistä jollei nyt ihan sietämistä. Jotta löytäisi täydellisen kopion itsestään toisen sukupuolisena (tai edes saman), on niin epätodennäköistä, että kestämistä vaaditaan.

        Tiedän että muori kestää minussa melkoisia omituisuuksia ja sama toisin päin.
        Lisäksi kestän hänen tavanomaisuuksiaan.
        Tänäänkin pitäisi imuroida! Voitko kuvitella? Kaikkea sitä ihminen joutuu kestämään.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen hieman eri mieltä.
        Kyllä pidempi parisuhde vaatii käytännössä aina vähintään jonkin asteisteista kestämistä jollei nyt ihan sietämistä. Jotta löytäisi täydellisen kopion itsestään toisen sukupuolisena (tai edes saman), on niin epätodennäköistä, että kestämistä vaaditaan.

        Tiedän että muori kestää minussa melkoisia omituisuuksia ja sama toisin päin.
        Lisäksi kestän hänen tavanomaisuuksiaan.
        Tänäänkin pitäisi imuroida! Voitko kuvitella? Kaikkea sitä ihminen joutuu kestämään.

        -keinovaginamies-

        No minä luulen, että ihmisillä on erilaiset "kipukynnykset", mikä määrittää sen, mitä on sietämistä/kestämistä ja mikä taas normaalia elämää.

        Minulle kotiaskareet on tuttuja, kun olen asunut omakotitalossa yksin lasten kanssa yli 8 vuotta, ei tarvitsisi "siedättäytyä" mihinkään imurointiin tai pyykinpesuun.

        Jos tästä ihsn saman katon alle jonkun "byysan" kanssa muuttais, voisi olla totuttelemista vaikka huomioida häntä suunnitelmissa ja ilmoitella menemisistä ja tulemisista, mutta ymmärrän niidenkin asioiden tärkeyden noin niinkuin käytännön vuoksi.

        Mutta jos joku haluaisi kontrolloida minua ja manipuloida, sellaista en sietäisi/kestäisi. Tai toisaalta kohtelisi muuten minua kuin ilmaa.

        En esimerkiksi pitkään ronkuisi seksiä, tai tyytyisi siihen, että sen harrastaminen suhteessa jää minun aloitteellisuuteen. Sitä en sietäisi...eikä tarvitsekaan.


    • Anonyymi

      Teistä ei ole naisen kanssa seurustelemaan koska ette kestä naista. Naiset on oikkuja ja mieli muuttuu joka päivä ja kiukuttelevat pienistä asioista.

      • Anonyymi

        Ei kyllä halutakaan!


    • Anonyymi

      Nainen joutuu sietämään haisevaa miestä.

      • Anonyymi

        Se on paha.


    • Anonyymi

      Joutuu sietämään tyhmää naista ja sen kanssa siitettyä jälkikasvua. Ite huomannu viehättyväni älykkäistä naisista, mut niiltä ei saa pildee.

      • Anonyymi

        Niin, tyhmät antaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tyhmät antaa?

        Näinpä. Raivostuttavaa. Älykäs pilde olis niin himottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Raivostuttavaa. Älykäs pilde olis niin himottava.

        Viisas istuu vakkansa päällä.

        -palstan suuri tietäjä-


    • Anonyymi

      Hiustukkoja siellä täällä. Jopa leivän päällä.

      • Anonyymi

        Suihkuviemärin avaus naisen hiuksien jäljiltä jää miehen tehtäväksi. Tämä on niin totta!

        No, minullehan reiän rassaus hommat on tuttuja :)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      kps plplp eö','so pm asöjetta vaom?

      Eö','so pm lpmaam vajetta lplaam _D

    • Anonyymi

      Telkun ääressä Haleja, kainaloo, hiplausta yhteisiä saunahetkä, selänpesua puolin ja toisin, sukko kun lähdet, suukko kun tulet, rakastelua aina kun toivot niin.
      Mulla ei ole rakasteluun ollut koskaan pää kipeä. Mutta kesken unen ei saa herättättää 😄

    • Anonyymi

      Ihmisen pariutumisaika on pari vuotta.
      Silloin on jotain tunne ja seksi juttuja, että ehtii lisääntyä.

      Sitten naiset kylmenee ja lössähtää.
      Niilläkin tekee välillä mieli, mutta muuten ne vaan märehtii ja murehtii ja juopottelee.

    • Anonyymi

      Suihkua m*nien korkeudella.

    • Anonyymi

      Nuo monet Miehet on narsisteja ja suuhteella töissä ja silti jollain tavalla hämää/saa pildee mikä on oksettavaa ja muutenkin lain mukaan aivan törkeää ja vielä joka aamu/päivä kiusaa ja vittuilee ja heittää tavaroita kiusattujen päälle ja heti naisen pitää alkaa levittää... 😭😭😭😭😭

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe