Olen 32-vuotias mies

Anonyymi-ap

Reilun 7 vuoden päästä täytän 40. On siihen vielä aikaa, mutta aika menee nopeasti.

23

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuossa iässä aika menee vielä hissuksiin, odotapa vain kuin ikäsi alkaa nelosella...

      • Anonyymi

        Odotas, kun ikäsi alkaa vitosella, niin aika menee niin nopeasti, että et päivän aikana ehdi saada tehtyä kaikkea, mitä olet ajatellut, vaikket olisi töissäkään.
        Viikko menee niin nopeaan, että joka perjantai joudut toteamaan, että onko raas perjantai, sehän oli juuri eilen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotas, kun ikäsi alkaa vitosella, niin aika menee niin nopeasti, että et päivän aikana ehdi saada tehtyä kaikkea, mitä olet ajatellut, vaikket olisi töissäkään.
        Viikko menee niin nopeaan, että joka perjantai joudut toteamaan, että onko raas perjantai, sehän oli juuri eilen.

        Ei tartte paljon odotella ja elämä on ollut tovin tuota, tuntuu ettei mitään ehdi.


    • 40 on vielä nuorukainen.

      • Anonyymi

        50 vuotiskin on vielä nuorukainen, ainakin mieletään voi olla.
        Meikäläinen ajatteli siinä 20 vuotiaana, kun sukulaisten 50 vuotis syntymäpäivillä olin ja kauhistelin, että kyllä on ihminen jo vanha ja millaisia ajatuksia mahtaa noin vanhana ajatella, varmaan aivan erilaisia, kuin nuorempana.
        Meikäläinen on jo yli 50v ja mieli on vielä nuorekas ja harrastuksetkin on sellaisia, et "aikuiset" toteais, että lopeta jo leikkiminen ja kasva "aikuiseksi".
        Miks hitossa pitäs kasvaa aikuiseksi, koska suurin osa on näitä "aikuisia" ja niissäkin varmasti paljon sellaisia, joita välillä lapsettaa, mutta eivät kehtaa tehdä juttuja, jotka muiden "aikuisten" silmissä näyttäisivät lapsellisislta, heitä alkais nolottaan.
        He keskittyvät vain työasioihin, puhuvat työasioista muiden "aikuisten" seurassa, koska vain työ kuuluu "aikuisen" elämään, ei mikään leikkiminen.
        Näille "aikuisille" työ on leikki ja harrastus.


    • Anonyymi

      Niin menee. Minullakin siitä on 40 v kun olin 40 -vuotias.

      • Anonyymi

        Eli oot nyt 80.


    • Anonyymi

      Elämäsi on lopuillaan eli ala etsinään hautakiviä jos jo 32.... Sinä olit *Sinä tiet ja Sinä kuolit.

      • Anonyymi

        50 vuotiaaksi asti elämä on aika varmaa, mutta sen jälkeen on huominen epävarmaa, voit olla huomenna kuollut.


    • Anonyymi

      Elämä on nelikymppisenä peruuttamattomasti ohi jos on seksikokemukset, työelämässä menestyminen ja teinirakkaus kokematta.

      • Anonyymi

        Ei oo.


    • Anonyymi

      En tiedä mikä olisi suosikkiåpelaaja... ei ole Rene Hiquitaa, mutta Equarodin maalivahti Ochoa ehkä hyvä torjuo rangaistuspotkunkin.

    • Anonyymi

      lapset ostaa... lapset ostaa ... kuin my shrona- laulussa... juustoja erilaisia kaupassa kun itse olin omalla kauppalistallani NATO-ihmubeb lihohja katselleen... jotain herkkuja kaupasta on aikka mitä.

      https://www.youtube.com/watch?v=BR2JtsVumFA

    • Anonyymi

      32 vuotiaana ei ollut vielä edes alkanut elämään

    • Mää täytin tänä vuonna 40 ja musta tuntuu et siitä ku olin 32 on jo pieni ikuisuus🤔

    • Anonyymi

      tuollqaqisilla ää tyttöjen vanulappujaq ovat pehmnoisia miljoonia niitä on nukq kukkua sitten pehmoisesisti.

    • Anonyymi

      Sitten kun autn omisdytjs ssmulls humslsdds htää:miyä hiitto putkiloiyta joain tyyttäjern joyain mreikki diid pehmuseita tai siis..

      Miksi joksinrn poliidi on slkoholidiyi js tikollinrn?

    • Anonyymi

      Mjaa, tuossa iässä minulla oli noin 100 seksikokemusta eri naisten kanssa ja kaksi lasta.
      Nykyään kokemuksia on jo yli 200 ja lapsia neljä.
      Voitaneen siis tieteellisesti todeta että olet miehisen iän keski-iässä, tai sen alapuolella:)
      Kokemuksia voit saada enemmän tulevaisuudessa, mitä menneisyydessä.

      AV

    • Anonyymi

      Nyt kaikki peliin,nainen on löydyttävä,että
      saa laittaa pullat uuniin.Ehdit vielä,kunhan
      et ronkeloi,etkä tietenkään tunaroi.

    • Anonyymi

      No huh.

    • Anonyymi

      Omilla valinnoillaan on kuitenkin vaikutusta siihen, huomaako silloin 40-vuotiaana, että siinä se aika vaan meni vai että onpas tässä ehtinyt tehdä vaikka ja mitä. Hassua sinänsä että aika tuntuu menevän nopeasti joka tapauksessa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti olet saanut jo paljon seksikokemuksia ja kumppanimääräsi on kolminumeroinen. Muussa tapauksessa mahdollisuutesi saada normaalit elämässä onnistuneet ihmiset on astronomisen pieni, neljän kympin jälkeen käytännössä olematon.

    • Anonyymi

      15 vuotta nuorempi mua. Witun wanhus! Kannattaako elää?

      >simiti<

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe