Jos menisit

Anonyymi-ap

Naimisiin palstalaisen kanssa, minne veisit hänet häämatkalle?

113

83

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Veisin Jazulin häämatkalle Heppamattilaan <3

      T. Topi

      • Anonyymi

        Mulla sama.


      • Että kotiseutu saitsiini. Sarkasmisi muuttui ironiaksi.


    • Anonyymi

      Hmm, nyt kyllä heitit vaikean. Mä en tule menemään naimisiin. Ennemmin eroan, jos naimisiinmeno on toiselle välttämättömyys. Sinne lomalle voin kyllä mielelläni lähteä. Vaikka pidennetty viikonloppu jossain Euroopan kaupunkikohteessa.

    • Anonyymi

      Aion kosia rekattua kurppaa!

    • Anonyymi

      En usko, että kaipaamani mies on täällä, mutta jos hän olisi, ja saisi minut taivuteltua naimisiin joskus, häämatkakohteesta keskusteltaisiin toki yhdessä. Omasta puolestani toivoisin, että johonkin sellaiseen paikkaan, jossa kumpikaan ei ole käynyt ja johon ei tulisi noin vain muuten lähdettyä. Tyyliin vaikka Kap Verdelle tai Tahitille.

      • Anonyymi

        Tässä olen! Käykö Kerava, rahat on bähän vähissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä olen! Käykö Kerava, rahat on bähän vähissä.

        Keravalla en ole koskaan kyllä käynyt, mutta mieluummin kuitenkin sinne Kap Verdelle... Minä voin maksaa, mulla on säästöjä ja toki sieltä ainutkertaiseen matkaan tonnit irtoaa aviomiehellekin asti.


    • Anonyymi

      Veisin mäkkäriin syömään halvimman aterian.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Sekin laitettaisiin puoliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin laitettaisiin puoliksi.

        Silloin ennenwanhaan, kun oikeasti menimme maistraatissa naimisiin, niin kävimme 2:n pakollisen todistajan kanssa ravintolassa syömässä.

        Maksoi alle satasen ja sitten palasimmekin ihan normaali rutiineihin. Mikään ei muuttunut millään lailla, vaikka olimme naimisissa.

        Noh, juridisesti muuttui, esim. kuolemantapauksen kannalta. Mutta normi arki ei muuttunut. Paitsi hääpäivä on töistä palkallinen vapaa.

        Avioeron jälkeen sain toki viikon palkallisen saikun, kun kävin työpaikkalekurilla oikein surkean näköisenä.

        Lääkäri vielä sanoi minulle: "Nyt et sitten jää kotiin murehtimaan. Lähdet baariin katselemaan naisia." 😁

        >simiti<


    • Anonyymi

      Jos ei usko avioliittoon, niin mille matkalle sitten mennään?

      -keinovaginamies-

      • En mäkään ole koskaan uskonut avioliittoon, mutta seksilomalle voisin palstalaisen kanssa lähteä..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En mäkään ole koskaan uskonut avioliittoon, mutta seksilomalle voisin palstalaisen kanssa lähteä..

        Minähän joskus kyselin täältä kaveria seksilomalle, mutta ei täällä ollu kun näitä romanttista rakkautta etsiviä siveyden sipuleita.
        Ja sinäkin menit sen pujiksen valitsemaan :)

        Ensi kesänä vois lähteä seksilomalle Norjaan. Pystytettäisiin välillä vähän telttaakin, kunnon eräjormailua. Mutta norjaa ei aamuisin puhuttais yhtään. Iltaisin ja öisin olisi vain reippaita kuntoharrastuksia ;)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En mäkään ole koskaan uskonut avioliittoon, mutta seksilomalle voisin palstalaisen kanssa lähteä..

        Olet ihan liian kurppa seksilomaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minähän joskus kyselin täältä kaveria seksilomalle, mutta ei täällä ollu kun näitä romanttista rakkautta etsiviä siveyden sipuleita.
        Ja sinäkin menit sen pujiksen valitsemaan :)

        Ensi kesänä vois lähteä seksilomalle Norjaan. Pystytettäisiin välillä vähän telttaakin, kunnon eräjormailua. Mutta norjaa ei aamuisin puhuttais yhtään. Iltaisin ja öisin olisi vain reippaita kuntoharrastuksia ;)

        -keinovaginamies-

        Mutta aamujumppaa ei saa unohtaa.. vaatii staminaa 3-4 kertaa yössä, niin ei sitä jaksaisi päivällä kuin nukkua.. jotta jaksaa mamboilla yöllä..

        Minä tein hyvän valinnan kun valitsin pujottelijan. Siinä on kovakuntoinen kaveri.

        Sun pitänee laittaa uusi haku päälle jalkavaimosta.. en voi olla ainoa seksinnälkäinen nainen palstalla. Kyllä joku haluaisi kanssasi varmasti eräjormailemaan Norjaan.

        Mutta joo, voip olla haasteellinen kuvio...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan liian kurppa seksilomaan.

        Meillä kurpilla on antoisa seksielämä niin halutessamme. Ainakin minulla on.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mutta aamujumppaa ei saa unohtaa.. vaatii staminaa 3-4 kertaa yössä, niin ei sitä jaksaisi päivällä kuin nukkua.. jotta jaksaa mamboilla yöllä..

        Minä tein hyvän valinnan kun valitsin pujottelijan. Siinä on kovakuntoinen kaveri.

        Sun pitänee laittaa uusi haku päälle jalkavaimosta.. en voi olla ainoa seksinnälkäinen nainen palstalla. Kyllä joku haluaisi kanssasi varmasti eräjormailemaan Norjaan.

        Mutta joo, voip olla haasteellinen kuvio...

        Tuo viimeinen kappale oli vähän huuli :) Näillä näkymin ensi kesänkin pidempi reissu on muorin kanssa. Ja senhän sinä jo tiedät, että siitä ei seksilomaa tule :)

        Jalkavaimoasia on ihan hyvällä mallilla ollut jo kauan aikaa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo viimeinen kappale oli vähän huuli :) Näillä näkymin ensi kesänkin pidempi reissu on muorin kanssa. Ja senhän sinä jo tiedät, että siitä ei seksilomaa tule :)

        Jalkavaimoasia on ihan hyvällä mallilla ollut jo kauan aikaa.

        -keinovaginamies-

        Hjyyvä..
        Sinusta en koskaan osaa sanoa milloin heität huulta.. eli lähes aina, mut siksi sinusta tykkäänkin. Elämä ei ole niin vakava asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän joskus kyselin täältä kaveria seksilomalle, mutta ei täällä ollu kun näitä romanttista rakkautta etsiviä siveyden sipuleita.
        Ja sinäkin menit sen pujiksen valitsemaan :)

        Ensi kesänä vois lähteä seksilomalle Norjaan. Pystytettäisiin välillä vähän telttaakin, kunnon eräjormailua. Mutta norjaa ei aamuisin puhuttais yhtään. Iltaisin ja öisin olisi vain reippaita kuntoharrastuksia ;)

        -keinovaginamies-

        Saat ympäri korvia höperehtivä ukko.

        Muori


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mutta aamujumppaa ei saa unohtaa.. vaatii staminaa 3-4 kertaa yössä, niin ei sitä jaksaisi päivällä kuin nukkua.. jotta jaksaa mamboilla yöllä..

        Minä tein hyvän valinnan kun valitsin pujottelijan. Siinä on kovakuntoinen kaveri.

        Sun pitänee laittaa uusi haku päälle jalkavaimosta.. en voi olla ainoa seksinnälkäinen nainen palstalla. Kyllä joku haluaisi kanssasi varmasti eräjormailemaan Norjaan.

        Mutta joo, voip olla haasteellinen kuvio...

        Älä yllytä avoliitossa elävää 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo viimeinen kappale oli vähän huuli :) Näillä näkymin ensi kesänkin pidempi reissu on muorin kanssa. Ja senhän sinä jo tiedät, että siitä ei seksilomaa tule :)

        Jalkavaimoasia on ihan hyvällä mallilla ollut jo kauan aikaa.

        -keinovaginamies-

        Etkö voi lähteä reissuun tekotussukokoelmasi kanssa?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En mäkään ole koskaan uskonut avioliittoon, mutta seksilomalle voisin palstalaisen kanssa lähteä..

        Kurppa-Travels järjestää palstanaisille matkan kuin matkan!


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hjyyvä..
        Sinusta en koskaan osaa sanoa milloin heität huulta.. eli lähes aina, mut siksi sinusta tykkäänkin. Elämä ei ole niin vakava asia.

        Olisit hyvä matkakaveri, lentokoneeseenkaan ei tarvisi lippua kun sut voi viedä käsimatkatavarana 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi lähteä reissuun tekotussukokoelmasi kanssa?

        Piippakohan keinovaginat turvatarkastuksessa? En ole koskaan vielä lentänyt, muori ei päästä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurppa-Travels järjestää palstanaisille matkan kuin matkan!

        Saako ottaa palstamiehen mukaan? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisit hyvä matkakaveri, lentokoneeseenkaan ei tarvisi lippua kun sut voi viedä käsimatkatavarana 👌

        Tai sylilapsena.. alle kaksivuotiaat matkustavat ilmaiseksi sylissä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi lähteä reissuun tekotussukokoelmasi kanssa?

        Rakkaimmat matkakumppanit ovat aina mukana, älä huoli :)
        Ne ei vie paljon tilaa, eikä mutkuta vastaan kun minä menen.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piippakohan keinovaginat turvatarkastuksessa? En ole koskaan vielä lentänyt, muori ei päästä.

        -keinovaginamies-

        Olen aina niin otettu kun minua matkitaan.
        Ainakaan nuo silikoniset ei piippaa. Älä sinäkään huoli.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Viipurin torille päivämatka

      • Anonyymi

        Sinäkin oot vastuussa mielenterveydestäni

        Mieti mitä sanot


    • Anonyymi

      Parisuhde palstalle tietenkin.

    • Häämatkalle tuskin enää lähden, en palstalaiset enkä palstan ulkopuolisen kanssa. Tai sitten pitäisi jotain tapahtua mihin en ole varautunut. Siis mielummin pirppiksen ja keinovaginamiehen markkinoima seksiloma minullekin. 😁 En tosin jaksa sekaantua varattuihin tms. mikä voi tehdä elämän haastavaksi. Ja pitäisi aaltopituuden sen verran kolahtaa yhteen, että seksin välissäkin on jotain yhteistä. Sinänsä en ymmärrä miksi seksiloman pitää keskittyä öihin? Missä on aamut, päivät ja illat? Yön kun nukkuu suurimmaksi osaksi ainakin, jaksa paremmin puuhata aamusta iltaan mukavia. Siis ihan pieniä reunaehtoja siihen seksilomaankin. 😂

      • Anonyymi

        Aamupäivisin heräillään, päivällä haluttaa tehdä muutakin kuin rakastella, niin käytettäviin jää vain illat ja yöt. Ilmankos seuraavana aamupäivänä haluttaa taas laiskotella :)
        Se on tämä ihmisen sisäinen rytmi.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aamupäivisin heräillään, päivällä haluttaa tehdä muutakin kuin rakastella, niin käytettäviin jää vain illat ja yöt. Ilmankos seuraavana aamupäivänä haluttaa taas laiskotella :)
        Se on tämä ihmisen sisäinen rytmi.

        -keinovaginamies-

        Jaa… Aamuhan on ihmisen parasta aikaa kun ei ole kiiire, eikä tarvitse herätä 06-07. Päivällä itsekin pidän aktiviteeteista, mutta sen sijaan en ole niin tarkka-rajainen mikä aktiviteetiksi lasketaan. Jonain päivänä se voi liittyä luontoon ja varllukseen tai kaupungilla kiertelyyn, toisena nähtävyyksiin, kolmantena kulttuuriin ja voi olla päivinäkin, jotka on pyhitetty loman ytimelle. En ole aikataulutetun loman ystävä vaan sellaisen, jossa ehkä aikataulutetaan kummankin MUST-aktiviteetti (niin, että onnistuu jonain kohtana) ja kaikki muu mennään fiiliksen mukaan, myös se s-loma osuus. 😉


      • Citrinella kirjoitti:

        Jaa… Aamuhan on ihmisen parasta aikaa kun ei ole kiiire, eikä tarvitse herätä 06-07. Päivällä itsekin pidän aktiviteeteista, mutta sen sijaan en ole niin tarkka-rajainen mikä aktiviteetiksi lasketaan. Jonain päivänä se voi liittyä luontoon ja varllukseen tai kaupungilla kiertelyyn, toisena nähtävyyksiin, kolmantena kulttuuriin ja voi olla päivinäkin, jotka on pyhitetty loman ytimelle. En ole aikataulutetun loman ystävä vaan sellaisen, jossa ehkä aikataulutetaan kummankin MUST-aktiviteetti (niin, että onnistuu jonain kohtana) ja kaikki muu mennään fiiliksen mukaan, myös se s-loma osuus. 😉

        Liika suunnittelu mukaan luettuna seksin suunnittelu pilaa helposti vapautuneen tunnelman. Ei taida olla yksi tai kaksi perhettä/paria, jotka lähtevät lomalle laatuaikaa viettämään kaikkien hienojen suunnitelmien kanssa ja sitten kun ei kaikki menekään pelikirjan mukaan, alkaa pinna kiristyä ja tunnelma happamoitua. Luonto kyllä vetää tikanpojan puuhun siinä kun hotellilla chillaillaan oheistoimintona. Joten, juurikin fiilispohjalta sen mukaan mikä kivalta tuntuu.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Liika suunnittelu mukaan luettuna seksin suunnittelu pilaa helposti vapautuneen tunnelman. Ei taida olla yksi tai kaksi perhettä/paria, jotka lähtevät lomalle laatuaikaa viettämään kaikkien hienojen suunnitelmien kanssa ja sitten kun ei kaikki menekään pelikirjan mukaan, alkaa pinna kiristyä ja tunnelma happamoitua. Luonto kyllä vetää tikanpojan puuhun siinä kun hotellilla chillaillaan oheistoimintona. Joten, juurikin fiilispohjalta sen mukaan mikä kivalta tuntuu.

        Yksi ystäväni kertoi, kuinka koko perheneuvolan loman (eurooppalainen kulttuurin täyteinen matkakohde) sujui 37C helteessä miehen pedanttisen suunnitelman mukaan. Periksi ei annettu, vaikka keski-ikäinen ukko raivosi koko ajan kun ei enää itsekään jaksanut, saati sitten että olisi jaksanut kuunnella teinien vinkunaa. 😳 Taisin kuulla, jonkun hiljaa lausutun kommentin matkan mielekkyydestä….

        Meitä toki on erilaisia. Osa haluaa tehdä fiiliksen mukaan ja osalla taas turvallisuuden tunne kärsii, jos ei ole minuuttiaikataulua. Matkustaminen on aika hyvä testi, onko tyylit liian erilaisia. 🤣


      • Citrinella kirjoitti:

        Yksi ystäväni kertoi, kuinka koko perheneuvolan loman (eurooppalainen kulttuurin täyteinen matkakohde) sujui 37C helteessä miehen pedanttisen suunnitelman mukaan. Periksi ei annettu, vaikka keski-ikäinen ukko raivosi koko ajan kun ei enää itsekään jaksanut, saati sitten että olisi jaksanut kuunnella teinien vinkunaa. 😳 Taisin kuulla, jonkun hiljaa lausutun kommentin matkan mielekkyydestä….

        Meitä toki on erilaisia. Osa haluaa tehdä fiiliksen mukaan ja osalla taas turvallisuuden tunne kärsii, jos ei ole minuuttiaikataulua. Matkustaminen on aika hyvä testi, onko tyylit liian erilaisia. 🤣

        No tämä. Ei ihme, että tuon matkan perhe/parisuhdeversiossa seuraava vaihe onkin lusikoiden jako.

        Mä olen mielestäni helppo tapaus; kiinnostunut melkein mistä vaan ja kuljen uskollisesti mukana kunhan juottopisteitä on säännöllisesti 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        No tämä. Ei ihme, että tuon matkan perhe/parisuhdeversiossa seuraava vaihe onkin lusikoiden jako.

        Mä olen mielestäni helppo tapaus; kiinnostunut melkein mistä vaan ja kuljen uskollisesti mukana kunhan juottopisteitä on säännöllisesti 😌

        Muistan historiasta yhden jo edesmenneen herrasmiehen ja alkoholistiparantolan johtajan. Vaimolla oli reissuilla tiukka kuri: yksi kirkko-yksi olut. 😂

        Tuo pari on ollut varmaan jo 5-10v veitsen terällä, mutta kuitenkin selkeästi haluaavat pysyä yhdessä. Herra on niin hankala parisuhteessa, että tuskin ketään enää löytää (anteeksi jyrkkä arvio). Rouvalla veikkaan, että olisi ottajia jonossa, jos joku päivä päättää lähteä. Kun on joutunut vuosikausia hillitsemään, tasapainottamaan ja olemaan se sovitteleva, toisin se voi vaikuttaa ihmiseen yllättävästikin kun joku päivä vapaus pamahtaa eteen. Tässä kohtaa luulen, että pysyvät yhdessä kaikessa huolimatta.


      • MaximiIIian
        Citrinella kirjoitti:

        Muistan historiasta yhden jo edesmenneen herrasmiehen ja alkoholistiparantolan johtajan. Vaimolla oli reissuilla tiukka kuri: yksi kirkko-yksi olut. 😂

        Tuo pari on ollut varmaan jo 5-10v veitsen terällä, mutta kuitenkin selkeästi haluaavat pysyä yhdessä. Herra on niin hankala parisuhteessa, että tuskin ketään enää löytää (anteeksi jyrkkä arvio). Rouvalla veikkaan, että olisi ottajia jonossa, jos joku päivä päättää lähteä. Kun on joutunut vuosikausia hillitsemään, tasapainottamaan ja olemaan se sovitteleva, toisin se voi vaikuttaa ihmiseen yllättävästikin kun joku päivä vapaus pamahtaa eteen. Tässä kohtaa luulen, että pysyvät yhdessä kaikessa huolimatta.

        Tutunoloinen kuri; mulle on sanottu että me ollaan kävelty vasta 3 minuuttia, ei sulla voi olla vielä jano! 😆

        Herra Hankala kuulostaa tukahduttajalta. Eikä siitä muuksi muutu. Toivottavasti rouva miettii haluaako lopun elämänsä sovitella ja tasapainoilla.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Jaa… Aamuhan on ihmisen parasta aikaa kun ei ole kiiire, eikä tarvitse herätä 06-07. Päivällä itsekin pidän aktiviteeteista, mutta sen sijaan en ole niin tarkka-rajainen mikä aktiviteetiksi lasketaan. Jonain päivänä se voi liittyä luontoon ja varllukseen tai kaupungilla kiertelyyn, toisena nähtävyyksiin, kolmantena kulttuuriin ja voi olla päivinäkin, jotka on pyhitetty loman ytimelle. En ole aikataulutetun loman ystävä vaan sellaisen, jossa ehkä aikataulutetaan kummankin MUST-aktiviteetti (niin, että onnistuu jonain kohtana) ja kaikki muu mennään fiiliksen mukaan, myös se s-loma osuus. 😉

        Heh, klo 06 :)

        Minä en herää arkenakaan juuri koskaan ennen yhdeksää, ja lomalla menee takuuvarmasti kymmeneen-yhteentoista.

        Iltapäivän puolella ollaan sitten siinä vireystilassa, että jotain voidaan tehdäkin. Vaikka hyvä iltapäiväkiksautus muun puuhan lomassa :) Ja nimenomaan fiiliksellä mennään. Aamupäivän puolella sais nuori Marilyn Monroekin jäädä rauhaan :) tai ihan kuka tahansa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, klo 06 :)

        Minä en herää arkenakaan juuri koskaan ennen yhdeksää, ja lomalla menee takuuvarmasti kymmeneen-yhteentoista.

        Iltapäivän puolella ollaan sitten siinä vireystilassa, että jotain voidaan tehdäkin. Vaikka hyvä iltapäiväkiksautus muun puuhan lomassa :) Ja nimenomaan fiiliksellä mennään. Aamupäivän puolella sais nuori Marilyn Monroekin jäädä rauhaan :) tai ihan kuka tahansa.

        -keinovaginamies-

        En mäkään herää klo 06, paitsi kun lapsilla alkaa koulu 08. Muuten on arkena pakko herätä 07. Viikonloppuisin herään 10-01 välillä riippuen ohjelmasta ja miten aamulla nukuttaa. Siis illan virkku ja aamun torkku myös minäkin.

        Jos olisin parisuhteessa, aamut olisi ykkösaikaa. Pienin katsoo TV, jos on kotona, keskinäinen pelaa koneella ja isoin herää vasta 12-13, jos ei pakota nousemaan. Ja makuuhuoneessa on lukko. 😉Mieluusti vaihdan pienen osan aamu-unista johonkin mukavampaan, sitten kun se on ajankohtaista. Vielä ei voi kuin haaveilla.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        En mäkään herää klo 06, paitsi kun lapsilla alkaa koulu 08. Muuten on arkena pakko herätä 07. Viikonloppuisin herään 10-01 välillä riippuen ohjelmasta ja miten aamulla nukuttaa. Siis illan virkku ja aamun torkku myös minäkin.

        Jos olisin parisuhteessa, aamut olisi ykkösaikaa. Pienin katsoo TV, jos on kotona, keskinäinen pelaa koneella ja isoin herää vasta 12-13, jos ei pakota nousemaan. Ja makuuhuoneessa on lukko. 😉Mieluusti vaihdan pienen osan aamu-unista johonkin mukavampaan, sitten kun se on ajankohtaista. Vielä ei voi kuin haaveilla.

        Aijai.
        Se taitaa olla lapsiperheessä olla aina tuo.

        Sitä kun on aina voinut elää täysin vapaasti, ei ehkä enää ymmärräkään minkälainen luxus tämä onkaan. Ainoa määrittävä tekijä on fiilis :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijai.
        Se taitaa olla lapsiperheessä olla aina tuo.

        Sitä kun on aina voinut elää täysin vapaasti, ei ehkä enää ymmärräkään minkälainen luxus tämä onkaan. Ainoa määrittävä tekijä on fiilis :)

        -keinovaginamies-

        Pienin on myös illan torkku, vieläkin pyörii omassa sängyssään. Ennen nukkui viikonloppuna 11 asti, nyt sattaa herätä 9, mutta menee itse syömään ja katsomaan TV:tä. Teinejä ei tarvitse enää paapoa.

        Vain tuo arkiaamu koulu 08, vaan häiritsee.


    • Anonyymi

      Yhdessä vietäisiin toisemme sinne, mikä molempia miellyttää, mutta yksi kohde, johon olen jo pidempään halunnut, on Uusi-Seelanti. Siinä maassa on jotain kiehtovaa. Vaikka mikä tahansa kohde olisi mieluisa, jos matkaseura vain on kohdallaan.

    • Anonyymi

      Ajettaisiin autolla Puu-Nurmeksen läpi.

    • Anonyymi

      Veisin maarianhaminaan.

    • Anonyymi

      Suomenlinnan risteily hääasuissa ❤️

    • Kuuhun tietysti. 😄

      • Anonyymi

        Pelkkä vaimo yhdensuuntaiselle Marsin matkalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä vaimo yhdensuuntaiselle Marsin matkalle

        Ei, kyllä sinne mentäis molemmat. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä vaimo yhdensuuntaiselle Marsin matkalle

        Taitais tulla pitkä matka. Hyvää matkaa vaan ja RIP.


    • Anonyymi

      En mene enää naimisiin. Matkalle kyllä voisin lähteä. Norjaan, Islantiin tai Japaniin.

      - Sheena

      • Omat suosikit on Norjan vuonot, Islannin kuumat lähteet, Keski-Euroopan vuoristo (Alpit, Pyreneet ja mielummin pikkukylät), Irlannin nummet, Suomen Lapin ruska ja vaellus. Kaksi ekaa ja vika kokematta, keskimmäiset useammin. Kerran olisi ollut mahdollisuus kiivetä Ranskasta Espanjaan, mutta tyhmänä teininä jäin pelaamaan seiskaa lumirajalle. Jälkikäteen tajuaa, mitä menetti!

        Jos pitää miettiä budjettia Barcelona, Berliini, München, Wien, Budapest, Praha myös menisi kaupunkiloma näkökulmasta. Kaksi kaksi noista on vielä käymättä. Rooma, Malta tai Madeira kukkien aikaan myös kiinnostaa. Euroopan lomat on itselle mieluisia, 10-14h lennot ja aikaerot on kaikkea muuta kuin kivaa. Menee puolet lomasta toipumiseen.

        Ei hitsi nyt iski matkakuume (ilman s-etuliitettä)!


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Omat suosikit on Norjan vuonot, Islannin kuumat lähteet, Keski-Euroopan vuoristo (Alpit, Pyreneet ja mielummin pikkukylät), Irlannin nummet, Suomen Lapin ruska ja vaellus. Kaksi ekaa ja vika kokematta, keskimmäiset useammin. Kerran olisi ollut mahdollisuus kiivetä Ranskasta Espanjaan, mutta tyhmänä teininä jäin pelaamaan seiskaa lumirajalle. Jälkikäteen tajuaa, mitä menetti!

        Jos pitää miettiä budjettia Barcelona, Berliini, München, Wien, Budapest, Praha myös menisi kaupunkiloma näkökulmasta. Kaksi kaksi noista on vielä käymättä. Rooma, Malta tai Madeira kukkien aikaan myös kiinnostaa. Euroopan lomat on itselle mieluisia, 10-14h lennot ja aikaerot on kaikkea muuta kuin kivaa. Menee puolet lomasta toipumiseen.

        Ei hitsi nyt iski matkakuume (ilman s-etuliitettä)!

        Nimenomaan Norjan vuonot ja Islannin kuumat lähteet.

        Madeiran levadoille kannattaa mennä kävelyretkille 🌼🌳🌿🍀 Japani on ainoa paikka, jonne enää vaivautuisin lentämään pidempään, pitkät lennot on yhtä piinaa.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan Norjan vuonot ja Islannin kuumat lähteet.

        Madeiran levadoille kannattaa mennä kävelyretkille 🌼🌳🌿🍀 Japani on ainoa paikka, jonne enää vaivautuisin lentämään pidempään, pitkät lennot on yhtä piinaa.

        - Sheena

        Sekä Japanin että Kiinan kulttuuri kiehtoo, samoin Peru. Silti mielummin käytän loman lomailuun kuin lentämiseen ja aikaerosta toipumiseen.

        Vielä muistan työmatkoja jenkkeihin, kun koneesta mennään suoraan edustamaan pesten hampaat kentällä WC lennolta saadulla matkaharjalla. Kävelet suurinapiirtein päin seiniä ja ei muista omaa nimeäsi, 😂 ja samaan aikaan pitäisi esittää fiksua ja vastata kysymyksiin auliisti ja kauniisti vastaamatta kuitenkaan mitään oikeasti (kielletyt ja sallitut aiheet…) Ja sitten takaisin on vanhempi kone ja arvonnassa käy ”tuuri” tai voisi sitä p*skaksi nakiksi kutsua. Paikka on isokokoisen kollegamiehen vieressä, joka sitten kun ei mahdu paikkaansa koko matkan hinkkaa itseään reitteen ja kylkeen, ja välillä meinaan nukkua olkapäätä vasten. Kiusallista. 😳 On paljon kivempi, lentää 1.5-3h ja olla heti lomalla, Euroopassa ei tarvitse myöskään miettiä turvallisuutta. Jenkeissä pari kertaa, on kannattanut julkisia hienostoalueelta keskustaan ja havahtunut siihen, että bussikuski kuuluttaa 1min välein pitäkää kiinni laukuistanne alueella on vaarallista, sitten alkaa katsoa ympärilleen, että on koko bussin ainoa vaalea ja kollegana ollut mustasukkainen latino oli toiseksi vaalein, ja sitten alkaa miettiä seuraavaksi juttuja jenkkien lähiöistä. Eurooppalaisena en edes kiinnittänyt muihin huomiota ennen kuulutuksia. Yllätys-yllätys takaisinpäin illalla taksi alkoi tuntua hyvältä idealta. Kun matkustaa Euroopassa ei tarvitse tarkastella minne voi mennä, jos ei halua tulla ryöstetyksi.


    • Joutuisin väittelemään mormoniksi, jos avioliiton mahdollistama häämatka olisi ainoa matkustamisen muoto. Onneksi ei ole. Muutenkin kannatan yhdistelmämatkoja, joissa puuhutaan kaikenlaista omaan vapaaseen tahtiin sen mukaan mikä huvittaa. Parhaassa naisseurassa huvittaa tietysti palstalaisilta suuren suosion saanut s-toimintokin 🤭

      Mut saa puhuttua mukaan vaikka Örnsköldsvikiin, mutta Praha-Lontoo-Dublin-München on suosikkeja muutaman päivän reissulle. Ja kaikki muut paikkakunnat maailman seitsemässä maanosassa. Ylempänä mainittu Kerava ei kuitenkaan ole mikään himokohde.

      • Sullahan Kerava olis jo vissiin parinsadan kilsan matka, ei Keravan eksotiikka kelpaa vai? 😂


      • Citrinella kirjoitti:

        Sullahan Kerava olis jo vissiin parinsadan kilsan matka, ei Keravan eksotiikka kelpaa vai? 😂

        No n. 160km, mutta olen ennakkoluulojeni uhri 😌


    • Tampereelle 😂

      • Hyvä valinta, Tampere on nykyään kaiken keskus 👍🏼


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Hyvä valinta, Tampere on nykyään kaiken keskus 👍🏼

        No tiiä siitä, mutta kiva kylä se on, etenkin kesällä, kuten kai pääosin kaikki Suomen kylät.

        Tuossa oli semmoinen pieni vitsi piilotettuna, kas kun siellä on kertaalleen vihillä oltu, palstalaisen kanssa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No tiiä siitä, mutta kiva kylä se on, etenkin kesällä, kuten kai pääosin kaikki Suomen kylät.

        Tuossa oli semmoinen pieni vitsi piilotettuna, kas kun siellä on kertaalleen vihillä oltu, palstalaisen kanssa 😂

        Uusinta mielessä? 🙃


      • randombypasser kirjoitti:

        No tiiä siitä, mutta kiva kylä se on, etenkin kesällä, kuten kai pääosin kaikki Suomen kylät.

        Tuossa oli semmoinen pieni vitsi piilotettuna, kas kun siellä on kertaalleen vihillä oltu, palstalaisen kanssa 😂

        Oho, mutta ei kait se Tampereen vika ollut, jos liitto ei kantanut? 😉


      • Citrinella kirjoitti:

        Uusinta mielessä? 🙃

        Sanotaan niin, että en sulje sitä mahdollisuutta pois, joskohta en sitä niin tarvitsekaan. Kun on yhden avion myötäiset ja vastaiset koettuna, on vähän viisaampi. Mutta vain vähän 😂


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Oho, mutta ei kait se Tampereen vika ollut, jos liitto ei kantanut? 😉

        Tuskin, vaikkakin Tampereen liitto-oravat ovat kuolleet sukupuuttoon, tiedä miten se mahtoi vaikuttaa 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No tiiä siitä, mutta kiva kylä se on, etenkin kesällä, kuten kai pääosin kaikki Suomen kylät.

        Tuossa oli semmoinen pieni vitsi piilotettuna, kas kun siellä on kertaalleen vihillä oltu, palstalaisen kanssa 😂

        Siis olet ollut naimisissa ja vieläpä palstalta bongatun naisen kanssa? Olen luullut sua vannoutuneeksi poikamieheksi 😀


      • randombypasser kirjoitti:

        Sanotaan niin, että en sulje sitä mahdollisuutta pois, joskohta en sitä niin tarvitsekaan. Kun on yhden avion myötäiset ja vastaiset koettuna, on vähän viisaampi. Mutta vain vähän 😂

        Suhde joko toimii tai sitten se ei toimi, aika paljon se on siitä kiinni valitseeko itse oikein, valitseeko toinen oikein ja onko molemmilla motivaatio pitää toinen tyytyväisenä ja saman aikaan kykyä kestää sitä, ettei arkielämä ole aina pelkkää korkea lentoa. Avioliitto ei sitä todennäköisyyttä muuta, vaan tekee sitoutumisen ulospäin näkyväksi ja eroamisen vaivalloiseksi.

        Itse kyllä olen lähtökohtaisesti avioliittokyyninen. Sisäinen motivaatio, sisäinen tahto, sisäiset tunteet ja sisäinen sitoutuminen on niitä itselle tärkeämpiä, jos ja kun joskus vakavaan suhteeseen vielä päädyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis olet ollut naimisissa ja vieläpä palstalta bongatun naisen kanssa? Olen luullut sua vannoutuneeksi poikamieheksi 😀

        Totta mooses olen ollut, kymmenen vuotta kimpassa ja viisi aviossa, palstalaisen kanssa. Kyllä täällä on liikkeellä kivaakin porukkaa ja kun pidempään täällä turisee, oppii jonkin verran tuntemaan toisen ajatuksenjuoksua ja elämää. Siitä on hyvä lähteä rakentamaan jotain oikeatakin.

        En minä ole ikinä ollut vannoutunut poikamies enkä vieläkään ole ainakaan vannoutunut. Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan, sopivat nuotit kun tulevat kohdalle, voi häämarssit taas soida 😁


      • Citrinella kirjoitti:

        Suhde joko toimii tai sitten se ei toimi, aika paljon se on siitä kiinni valitseeko itse oikein, valitseeko toinen oikein ja onko molemmilla motivaatio pitää toinen tyytyväisenä ja saman aikaan kykyä kestää sitä, ettei arkielämä ole aina pelkkää korkea lentoa. Avioliitto ei sitä todennäköisyyttä muuta, vaan tekee sitoutumisen ulospäin näkyväksi ja eroamisen vaivalloiseksi.

        Itse kyllä olen lähtökohtaisesti avioliittokyyninen. Sisäinen motivaatio, sisäinen tahto, sisäiset tunteet ja sisäinen sitoutuminen on niitä itselle tärkeämpiä, jos ja kun joskus vakavaan suhteeseen vielä päädyn.

        "onko molemmilla motivaatio pitää toinen tyytyväisenä ja saman aikaan kykyä kestää sitä, ettei arkielämä ole aina pelkkää korkea lentoa"

        Tuo on se, mitä itse pidän paljon tärkeämpänä kuin ns. oikeaa valintaa. Jos on riittävän hyvä valinta ja nuo kaksi edellistä pysyvät korkealla tasolla, niin mikä vaan on mahdollista useimpien ihmisten kanssa.

        Koen avion siten, että se useammin ennustaa eroa kuin suhteen kestävyyttä. Ehkä liian usein avioon ei mennä puhtaasti rakkaudesta, vaan muista syistä.

        No itse en koe tarvitsevani aviota sinällään mihinkään, en ole ikinä niin kokenut, paitsi mahdollisten omistus- ja perintöasioiden osalta. Mutta en myöskään sulje sitä mahdollisuutta pois vastaisuudessakaan, annan elämän yllättää itseni.


      • randombypasser kirjoitti:

        Totta mooses olen ollut, kymmenen vuotta kimpassa ja viisi aviossa, palstalaisen kanssa. Kyllä täällä on liikkeellä kivaakin porukkaa ja kun pidempään täällä turisee, oppii jonkin verran tuntemaan toisen ajatuksenjuoksua ja elämää. Siitä on hyvä lähteä rakentamaan jotain oikeatakin.

        En minä ole ikinä ollut vannoutunut poikamies enkä vieläkään ole ainakaan vannoutunut. Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan, sopivat nuotit kun tulevat kohdalle, voi häämarssit taas soida 😁

        Monikaan ei usko tuohon "kun pidempään täällä turisee, oppii jonkin verran tuntemaan toisen ajatuksenjuoksua ja elämää. Siitä on hyvä lähteä rakentamaan jotain oikeatakin."

        Olen huomannut skeptisyyttä. Onhan meitä muutama sen todeksi kuitenkin todennut.
        😁👍

        Antaa toisten epäillä ja pelätä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Monikaan ei usko tuohon "kun pidempään täällä turisee, oppii jonkin verran tuntemaan toisen ajatuksenjuoksua ja elämää. Siitä on hyvä lähteä rakentamaan jotain oikeatakin."

        Olen huomannut skeptisyyttä. Onhan meitä muutama sen todeksi kuitenkin todennut.
        😁👍

        Antaa toisten epäillä ja pelätä.

        Niin, skeptisyys voi olla hyväksikin, turva-asia sitä tarvitseville 😊

        Olen saanut täältä muutaman hyvän ystävän ja yhden kumppanin, niin mulla ei ole ennakkoluuloja, vaan ennakko-odotuksia palstan oslta 😁
        Ja taas ne ovat täyttyneet, olen saanut tällä(kin) stintillä uusia ystäviä ja lisää löytyy toivottavasti. Kai se on ihmisen luonteesta pitkälti kiinni 🤷


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, skeptisyys voi olla hyväksikin, turva-asia sitä tarvitseville 😊

        Olen saanut täältä muutaman hyvän ystävän ja yhden kumppanin, niin mulla ei ole ennakkoluuloja, vaan ennakko-odotuksia palstan oslta 😁
        Ja taas ne ovat täyttyneet, olen saanut tällä(kin) stintillä uusia ystäviä ja lisää löytyy toivottavasti. Kai se on ihmisen luonteesta pitkälti kiinni 🤷

        Luultavasti noin. 👍

        Se on luonteesta kiinni joo ja on se vähän itseluottamuksestakin, luottaako omaan ihmistuntemukseen ja suodatuskykyyn. Jos on ihan pihalla, niin voikin olla parempi pysyä loitolla kaikista. Ei päädy väärään seuraan.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Luultavasti noin. 👍

        Se on luonteesta kiinni joo ja on se vähän itseluottamuksestakin, luottaako omaan ihmistuntemukseen ja suodatuskykyyn. Jos on ihan pihalla, niin voikin olla parempi pysyä loitolla kaikista. Ei päädy väärään seuraan.

        Niin, hyvin sanottu tuo omaan ihmistuntemukseen, mulla se on aika harvoin pettänyt, niin uskaltaa mennä ja kohdata helposti uusia ihmisiä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, hyvin sanottu tuo omaan ihmistuntemukseen, mulla se on aika harvoin pettänyt, niin uskaltaa mennä ja kohdata helposti uusia ihmisiä.

        Samoin sanoin. 👍

        Nyt en vaan ole kaipaillut uusia ihmisiä elämääni. Elän sen verran uuvuttavasti ruuhkavuosia ja sairastan, kuntoutukset jne. Ettei riitä energia enää kavereita haalimaan ja ylläpitämään suhteita. Ehkä taas joskus. 😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Samoin sanoin. 👍

        Nyt en vaan ole kaipaillut uusia ihmisiä elämääni. Elän sen verran uuvuttavasti ruuhkavuosia ja sairastan, kuntoutukset jne. Ettei riitä energia enää kavereita haalimaan ja ylläpitämään suhteita. Ehkä taas joskus. 😊

        No en minäkään mikään hyvä ole yhteyttä pitämään, mutta onneksi tämä aikuismainen ystävyys ei edellytkään kovin tiivistä yhteydenpitoa, kaikilla on omat kotkotuksensa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No en minäkään mikään hyvä ole yhteyttä pitämään, mutta onneksi tämä aikuismainen ystävyys ei edellytkään kovin tiivistä yhteydenpitoa, kaikilla on omat kotkotuksensa 😁

        Nojuu, sen kun kaikki ymmärtäisikin, eikä suuttuisi kun ei jatkuvasti morseta jotain. Ihan reiluna ihmisenä olen ajatellut etten haali mitään mitä en jaksa hoitaa. Näin vältytään mielipahalta puolin ja toisin.

        En muutenkaan ole ystävänäkään ihminen joka on jatkuvasti kontaktissa. En ole ollut sellainen koskaan. Se on aktiivisemmissa kaveeraajissa aiheuttanut kuohuntaa, niin opiksi ottaneena puhun tämänkin suoraan.

        Kun olen kaveri voin olla sitä ikuisesti, mutten koskaan tule olemaan ripustautuja tai aktiivinen, se ei ole mun luonteenomaista. 😄

        Olen enempi aktiivinen sitten taas parisuhteessa. Mun energiat jakautuu niin pikemminkin. Kumppanina oon valveutunut ja hereillä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojuu, sen kun kaikki ymmärtäisikin, eikä suuttuisi kun ei jatkuvasti morseta jotain. Ihan reiluna ihmisenä olen ajatellut etten haali mitään mitä en jaksa hoitaa. Näin vältytään mielipahalta puolin ja toisin.

        En muutenkaan ole ystävänäkään ihminen joka on jatkuvasti kontaktissa. En ole ollut sellainen koskaan. Se on aktiivisemmissa kaveeraajissa aiheuttanut kuohuntaa, niin opiksi ottaneena puhun tämänkin suoraan.

        Kun olen kaveri voin olla sitä ikuisesti, mutten koskaan tule olemaan ripustautuja tai aktiivinen, se ei ole mun luonteenomaista. 😄

        Olen enempi aktiivinen sitten taas parisuhteessa. Mun energiat jakautuu niin pikemminkin. Kumppanina oon valveutunut ja hereillä.

        Tuon osalta olemme ilmeisesti hyvin samankaltaisia, olisin voinut itse kirjoittaa tuon mitä sinä kirjoitit 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        "onko molemmilla motivaatio pitää toinen tyytyväisenä ja saman aikaan kykyä kestää sitä, ettei arkielämä ole aina pelkkää korkea lentoa"

        Tuo on se, mitä itse pidän paljon tärkeämpänä kuin ns. oikeaa valintaa. Jos on riittävän hyvä valinta ja nuo kaksi edellistä pysyvät korkealla tasolla, niin mikä vaan on mahdollista useimpien ihmisten kanssa.

        Koen avion siten, että se useammin ennustaa eroa kuin suhteen kestävyyttä. Ehkä liian usein avioon ei mennä puhtaasti rakkaudesta, vaan muista syistä.

        No itse en koe tarvitsevani aviota sinällään mihinkään, en ole ikinä niin kokenut, paitsi mahdollisten omistus- ja perintöasioiden osalta. Mutta en myöskään sulje sitä mahdollisuutta pois vastaisuudessakaan, annan elämän yllättää itseni.

        Jos valitsee oikein, on tahtominenkin aika paljon helpompaa…. Jos järjestelmällinen ääri-introvertti valitsee impulsiivisen hurlum-hei-eksovertti, niin välistä tuskin löytyy kompromissia, missä kumpikin voi olla tyytyväinen. Jos toinen on vihreällä, toinen on punaisella ja sama tosin päin. Edes tilaa, jossa on kaksi keltaista saman aikaan ei ole… Jos taas luonteet menee paremmin yhteen, löytyy vihreä-keltainen yhdistelmä ja siinä ei ole mitään vaikeutta vuorotella värejä ja kuitenkin jännite säilyy pitkässäkin suhteessa ja ihminen kehittyy kun ei ole kokoajan omalla perusmukavuusalueella. Väkisin punaisella olo taas on kuluttavaa pitkällä aikajänteellä ja usein myös turhauttavaa..

        Muita tärkeitä asioita, joiden pitäisi osua vihreä-vihreä tai keltainen-vihreä on läsnäolon, kosketuksen, läheisyyden, hellyyden, vuorovaikutuksen ja seksin tarve.

        Sitten on vielä sairaudet, jotka tekee puolisosta haastavan kuten narsismi, psykopatia, bipolaarisuus, epävakaus, rajatilapersoonallisuus, sairaaloinen mustasukkaisuus, joskus myös asperger (riippuen millainen pari on). Ja varmaan noita on muitakin.

        Pelkkä tahto ei siis riitä mihinkään, onnistumiseen tarvitaan myös muuta sen lisäksi!

        Omistamiseen ei tarvitse avioliittoa. Asuntolainojakin saa kaksi erillistäkin. Ja kun on lapsia, perintö menee lapsille ja testamentilla pystyy turvaamaan lesken oikeuden asua yhteisessä kodissa x-vuotta. Jos leski on ainoa ja valittu perijä, toki perintöverot voi olla syy naimisiinmenoon. Ja samoin nuoremmilla leskeneläke.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuon osalta olemme ilmeisesti hyvin samankaltaisia, olisin voinut itse kirjoittaa tuon mitä sinä kirjoitit 😁

        Jep, niin olen aavistellutkin. 😊👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jep, niin olen aavistellutkin. 😊👍

        Eli koska meillä on häät? 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Eli koska meillä on häät? 🤣

        No sitä päivää ei tule. Ei kenenkään kanssa ikinä enää. Ahdistaa ajatuskin avioliitosta jo instituutiona. 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        No sitä päivää ei tule. Ei kenenkään kanssa ikinä enää. Ahdistaa ajatuskin avioliitosta jo instituutiona. 😜

        Ai hittolainen... No ei sit... Olisit päässy kyllä Tampereelle? 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai hittolainen... No ei sit... Olisit päässy kyllä Tampereelle? 😁

        Tampereesta tiiä, mutta Nokialla on tullut käytyä. Ensi kesänä kyllä Tampere kutsuu, huvipuistoon. 😆

        Se on päätetty. Lapset päätti. Oli puhe hotelli yöpymisestäkin, niin ei tarvi koheltaa välttis kiireellä kotiin. Let's see nyt.


      • Citrinella kirjoitti:

        Jos valitsee oikein, on tahtominenkin aika paljon helpompaa…. Jos järjestelmällinen ääri-introvertti valitsee impulsiivisen hurlum-hei-eksovertti, niin välistä tuskin löytyy kompromissia, missä kumpikin voi olla tyytyväinen. Jos toinen on vihreällä, toinen on punaisella ja sama tosin päin. Edes tilaa, jossa on kaksi keltaista saman aikaan ei ole… Jos taas luonteet menee paremmin yhteen, löytyy vihreä-keltainen yhdistelmä ja siinä ei ole mitään vaikeutta vuorotella värejä ja kuitenkin jännite säilyy pitkässäkin suhteessa ja ihminen kehittyy kun ei ole kokoajan omalla perusmukavuusalueella. Väkisin punaisella olo taas on kuluttavaa pitkällä aikajänteellä ja usein myös turhauttavaa..

        Muita tärkeitä asioita, joiden pitäisi osua vihreä-vihreä tai keltainen-vihreä on läsnäolon, kosketuksen, läheisyyden, hellyyden, vuorovaikutuksen ja seksin tarve.

        Sitten on vielä sairaudet, jotka tekee puolisosta haastavan kuten narsismi, psykopatia, bipolaarisuus, epävakaus, rajatilapersoonallisuus, sairaaloinen mustasukkaisuus, joskus myös asperger (riippuen millainen pari on). Ja varmaan noita on muitakin.

        Pelkkä tahto ei siis riitä mihinkään, onnistumiseen tarvitaan myös muuta sen lisäksi!

        Omistamiseen ei tarvitse avioliittoa. Asuntolainojakin saa kaksi erillistäkin. Ja kun on lapsia, perintö menee lapsille ja testamentilla pystyy turvaamaan lesken oikeuden asua yhteisessä kodissa x-vuotta. Jos leski on ainoa ja valittu perijä, toki perintöverot voi olla syy naimisiinmenoon. Ja samoin nuoremmilla leskeneläke.

        No mä oletan lähtökohtaisesti, olen kohdannut riittävän samankaltaisen ihmisen, jos olen aikeissa pariutua. En lähtisi sokkona tai pää pilvissä minkään täysin itsestäni erilaisen matkaan, mistään syystä. Arvot, läheisyydet, seksit ja muut selviää kyllä alkumetreillä, mutta pitkälti puhumalla, kokeileminen ei siinä pinkissä pilvessä kerro mitään.

        Tottakai pitää olla muutakin kuin tahto, onhan se selvää kun ei parisuhteeseen asti vooi päätyä, ainakaan minun kanssani. Mutta muuten tahto on se mikä lopulta ratkaisee minne asti suhde kestää.

        Mä vaan olen ehkä enemmän semmoinen hieman huoleton hulivili, elämän tuossa yhdessä asiassa avoimemmin vastaanottava, tukka hulmuten myrskyt kohtaava.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tampereesta tiiä, mutta Nokialla on tullut käytyä. Ensi kesänä kyllä Tampere kutsuu, huvipuistoon. 😆

        Se on päätetty. Lapset päätti. Oli puhe hotelli yöpymisestäkin, niin ei tarvi koheltaa välttis kiireellä kotiin. Let's see nyt.

        Jaahans, sitä on Eedenissä pistäydytty joskus.

        Totta hitossa lapset on oikeassa, sinne vaan Särkänniemeen, aikuisilta mutinat pois ja Visa-kortit käteen 😂
        Voisi olla kyllä hyvä ratkaisu ottaa joku yöpyminen, olis pirukseen kätevää ja ehtisitte käydä kaupungillakin katselemassa juttusia, semminkin kun siellä on muksujakin kiinnostavia asioita. Suositan 👍


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaahans, sitä on Eedenissä pistäydytty joskus.

        Totta hitossa lapset on oikeassa, sinne vaan Särkänniemeen, aikuisilta mutinat pois ja Visa-kortit käteen 😂
        Voisi olla kyllä hyvä ratkaisu ottaa joku yöpyminen, olis pirukseen kätevää ja ehtisitte käydä kaupungillakin katselemassa juttusia, semminkin kun siellä on muksujakin kiinnostavia asioita. Suositan 👍

        On kyllä käyty monet kerrat vuosien aikana. Viime vuonna viimeksi. Lapset tykkää kylpylästä.

        Juu, se oli ajatuksenakin, että käytäis katselemassa Tampereen nähtävyyksiä. Ja vähän arjesta pois samalla. Särkkis on kiva paikka. Viime kesänä käytiin ennen koulujen alkua. Sattui vaan vähän kylmä keli sille kertaa. 😬

        Kylpylässä ekaksi päivä ja yö, sitten huvipuisto päivä perään. Oli kivaa, vaikka hotelliruoka onkin paskaa valmisruokaa, mutta muuten ok. 😅


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Tampereesta tiiä, mutta Nokialla on tullut käytyä. Ensi kesänä kyllä Tampere kutsuu, huvipuistoon. 😆

        Se on päätetty. Lapset päätti. Oli puhe hotelli yöpymisestäkin, niin ei tarvi koheltaa välttis kiireellä kotiin. Let's see nyt.

        Pärrämotukallako meet PeteXZR:n kanssa Tampereelle?


      • G-LoveR kirjoitti:

        On kyllä käyty monet kerrat vuosien aikana. Viime vuonna viimeksi. Lapset tykkää kylpylästä.

        Juu, se oli ajatuksenakin, että käytäis katselemassa Tampereen nähtävyyksiä. Ja vähän arjesta pois samalla. Särkkis on kiva paikka. Viime kesänä käytiin ennen koulujen alkua. Sattui vaan vähän kylmä keli sille kertaa. 😬

        Kylpylässä ekaksi päivä ja yö, sitten huvipuisto päivä perään. Oli kivaa, vaikka hotelliruoka onkin paskaa valmisruokaa, mutta muuten ok. 😅

        No jo vain. Kannattaa ottaa juu vähän enempi aikaa sinne, niin ehtii muutakin toheltaa. Ruoka on mitä on hotelleissa, mutta saahan sitä halutessaan kaupungilta muutakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pärrämotukallako meet PeteXZR:n kanssa Tampereelle?

        Minä olen itse se Pete. 😂

        Ja mulla on kyllä yhä 600 zxr olemassa, vaari vaan ajelee sillä. Yli seittemänkymppinen teräsvaari. 💖 Mun rakas isäni.


      • randombypasser kirjoitti:

        No jo vain. Kannattaa ottaa juu vähän enempi aikaa sinne, niin ehtii muutakin toheltaa. Ruoka on mitä on hotelleissa, mutta saahan sitä halutessaan kaupungilta muutakin.

        Kaupungille se on syömään mentävä. Vatsa menee sekaisin niistä valmispöperöistä. Kiva olla ripulilla ja kouristella sitten reisussa. 😫

        Kotiruoka olis best tai joku broisku ja kasvis vaikka.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kaupungille se on syömään mentävä. Vatsa menee sekaisin niistä valmispöperöistä. Kiva olla ripulilla ja kouristella sitten reisussa. 😫

        Kotiruoka olis best tai joku broisku ja kasvis vaikka.

        Siellä paljon hyviä ruokapaikkoja, aivan laidasta laitaan löytyy ja ainakin ne missä itte olen käynyt olivat ihan järkevän hintaisiakin.

        Se jos hotellin saa buukattua esim. pelkällä aamiaisella, niin voisi olla paras ratkaisu. Aamiainen hotlassa, päivän ruoat ravintola+piknik, iltapalat Alepasta hotellille.


      • randombypasser kirjoitti:

        Siellä paljon hyviä ruokapaikkoja, aivan laidasta laitaan löytyy ja ainakin ne missä itte olen käynyt olivat ihan järkevän hintaisiakin.

        Se jos hotellin saa buukattua esim. pelkällä aamiaisella, niin voisi olla paras ratkaisu. Aamiainen hotlassa, päivän ruoat ravintola piknik, iltapalat Alepasta hotellille.

        Näin oli ajatuskin, että yö ja aamiainen, muuten sitten kaupungille pyörimään ja syömään. Itse en ole Tampereella koskaan käynyt muuten kuin nyt särkkiksessä. Ja läpi ajanut Nokialle. Lapsena särkkiksessä. 2 kertaa eläissäni siis, vasta kaks. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Näin oli ajatuskin, että yö ja aamiainen, muuten sitten kaupungille pyörimään ja syömään. Itse en ole Tampereella koskaan käynyt muuten kuin nyt särkkiksessä. Ja läpi ajanut Nokialle. Lapsena särkkiksessä. 2 kertaa eläissäni siis, vasta kaks. 😄

        Silloin muksuna särkkiksessä oli vielä delfiinejä. Sen muistan koko reissusta hyvin.



      • G-LoveR kirjoitti:

        Silloin muksuna särkkiksessä oli vielä delfiinejä. Sen muistan koko reissusta hyvin.

        Määkin muistan delfiinit lapsuusajoilta, ne oli kivoja 🤗


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Totta mooses olen ollut, kymmenen vuotta kimpassa ja viisi aviossa, palstalaisen kanssa. Kyllä täällä on liikkeellä kivaakin porukkaa ja kun pidempään täällä turisee, oppii jonkin verran tuntemaan toisen ajatuksenjuoksua ja elämää. Siitä on hyvä lähteä rakentamaan jotain oikeatakin.

        En minä ole ikinä ollut vannoutunut poikamies enkä vieläkään ole ainakaan vannoutunut. Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan, sopivat nuotit kun tulevat kohdalle, voi häämarssit taas soida 😁

        Aivan, aivan. Kun en itse ole lukenut Miehen logiikkaa koskaan, täälläkin satunnaisena ohikulkijana vaan (pun intended), niin palstahahmojen historia ei ole selvillä. Joskus vaan on viittauksia "menneisiin hyviin aikoihin" tälläkin palstalla 😁

        Keep calm and carry on!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, aivan. Kun en itse ole lukenut Miehen logiikkaa koskaan, täälläkin satunnaisena ohikulkijana vaan (pun intended), niin palstahahmojen historia ei ole selvillä. Joskus vaan on viittauksia "menneisiin hyviin aikoihin" tälläkin palstalla 😁

        Keep calm and carry on!

        Seuraavat "menneet hyvät ajat" ovat vielä edessäpäin, se on hyvä aina muistaa 😉



      • randombypasser kirjoitti:

        Määkin muistan delfiinit lapsuusajoilta, ne oli kivoja 🤗

        Oli kyllä. Lapsuus oli ihmettelyn aikaa muutenkin. Ihan jees. 😊


    • No en helvetissä menis naimisiin. Kamala ajatuskin. 😖☠️

      • Anonyymi

        Liittomme on tähtiin kirjoitettu <3

        T. Kumpulainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liittomme on tähtiin kirjoitettu <3

        T. Kumpulainen

        Älä unta näe.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Älä unta näe.

        Naimisiin kanssani?

        T.Lillis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naimisiin kanssani?

        T.Lillis

        Ei edes Lillin kanssa, vaikka hän miten ihana olisikin ihmisenä, naisena ja kumppaninakin kenties. 😄🧚‍♀️


    • Huoltoasemalle, esim. ABC kahville.

      • ABC-lehtipihvi hääillallisena. Edullinen ja konstailematon aloitus yhteiselle taipaleelle. Sama maustevoi kummallekin liiton symbolina.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        ABC-lehtipihvi hääillallisena. Edullinen ja konstailematon aloitus yhteiselle taipaleelle. Sama maustevoi kummallekin liiton symbolina.

        Ihan vain kahvi ja vaikka pulla tai sämpylä riittää tai jos haluaa pistää koreaksi, niin lounas.


    • Ja hääyö nukuttais teltassa luonnonhelmassa. Toki silloin pitäis mennä naimisiin kesällä, että edes jotenkin tarkenis nukkua ulkona.

    • Ensimmäiseksi tuli mieleeni Utopia 😁
      Eiköhän tuosta joka tapauksessa pitäisi sopia yhdessä 😉

      Jos puhutaan vain minun mieltymyksistäni, niin olen aina tykännyt matkustaa Lontooseen ja Prahaan. Tietysti voisin käydä jossakin sellaisessa Euroopan kaupungissa, missä olen ehkä käynyt ennenkin, mutta nähnyt kaupunkia lähinnä vain kahden tunnin kiertoajelun verran. - Islannissa en ole käynyt ja se kiinnostaa kyllä. - Yleisesti ottaen sellainen lomakohde on kiva, missä ei ole sellaisia hämähäkkejä, mistä pitäisi tietää onko ne vaarallisia vaiko vain ällöttäviä. Mielellään ei lainkaan hämähäkkejä, jos voi valita.

    • Tiedän ainakin kosiobiisin minkä vihjeenä linkkaisin kosittavalleni.

      https://youtu.be/0tzExsz7Tso

      Kyllähän minä tiiän, että ei menis viesti perille ja jos meniskin, niin rukkaset tulis, mutta biisi on kiva.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe