Niin, olisitko todella? Ihan vain olisit?
Mutta jos olisit jokin koirarotu, niin mikä arvelisit olevasi? Tsäp! Ei mikä haluaisit olla, koska sehän se ekana tulee mieleen, olisin uljas Saksan Seisoja, jöpöttäisin, niin varmaan. Ei! Vaan mikä todella luultavimmin olisit, sellaisena kuin itse koet?
Haluaisin olla... No just jotain uljasta ja paljasta, vaan luultavimmin olisi kultainen noutaja. Hitto...
Jos olisit?
80
74
Vastaukset
Kait mä joku vihikoira olisin. Kurttukalle. Voisi olla jopa nimenikin.
Siis se klassinen ns. verikoira? Mikähän se nyt taas olikaan, semmonen roikkuposkinen lurppakorva...
Enpä uskoisi sinusta, olet niin pal ärhäkämpi ja eloisampi.randombypasser kirjoitti:
Siis se klassinen ns. verikoira? Mikähän se nyt taas olikaan, semmonen roikkuposkinen lurppakorva...
Enpä uskoisi sinusta, olet niin pal ärhäkämpi ja eloisampi.Juuri se. Canis sanguinarius näkyy olevan latinaksi. No ei tartte olla pahapäinen, en ole. Olen vain rajat asettava. Ja kyllä se sattuu, kun puree hymyillenkin. 😁
G-LoveR kirjoitti:
Juuri se. Canis sanguinarius näkyy olevan latinaksi. No ei tartte olla pahapäinen, en ole. Olen vain rajat asettava. Ja kyllä se sattuu, kun puree hymyillenkin. 😁
Niin sattuu, sitä purtua nääs 😂
randombypasser kirjoitti:
Pöhkö piski 🤣
Piskin pitää pöhkö ollakin, muuten isäntä joutuu puremaan. 😆
G-LoveR kirjoitti:
Piskin pitää pöhkö ollakin, muuten isäntä joutuu puremaan. 😆
No saakutti, kyllä se multa ainakin käy, VUH! 😂
No saakutti, kyllä se multa ainakin käy, VUH! 😂
Niin, että muistakaa pitää jäykkäkouristusrokotteet ajantasalla! 😉
G-LoveR kirjoitti:
Niin, että muistakaa pitää jäykkäkouristusrokotteet ajantasalla! 😉
No jotain jäykkää tulee varmasti olemaan, näytteenotossa siis, mutta kaipa se on sitten käytös...
- Anonyymi
Enpä uskoisi sinusta, olet niin pal ärhäkämpi ja eloisampi.Rotu on pehmeä, rauhallinen, ystävällinen ja seurallinen ihmisten suhteen ja kiintyy syvästi omistajaansa. Sen pitää sietää muita koiria ja kotieläimiä. Sen on oltava pikemminkin pidättyväinen ja itsepäinen, ja se on yhtä herkkä niin kiitokselle kuin arvostelulle. Se ei saa olla aggressiivinen.
Luonteeltaan itsepäinen vihikoira on vahvan jäljestyshalunsa vuoksi jokseenkin hankala koulutettava. Anonyymi kirjoitti:
Rotu on pehmeä, rauhallinen, ystävällinen ja seurallinen ihmisten suhteen ja kiintyy syvästi omistajaansa. Sen pitää sietää muita koiria ja kotieläimiä. Sen on oltava pikemminkin pidättyväinen ja itsepäinen, ja se on yhtä herkkä niin kiitokselle kuin arvostelulle. Se ei saa olla aggressiivinen.
Luonteeltaan itsepäinen vihikoira on vahvan jäljestyshalunsa vuoksi jokseenkin hankala koulutettava.Melkoinen syväanalyysi. Muistan lukeneeni tuon ihmisystävällisyyden aiemminkin.
Anonyymi kirjoitti:
Rotu on pehmeä, rauhallinen, ystävällinen ja seurallinen ihmisten suhteen ja kiintyy syvästi omistajaansa. Sen pitää sietää muita koiria ja kotieläimiä. Sen on oltava pikemminkin pidättyväinen ja itsepäinen, ja se on yhtä herkkä niin kiitokselle kuin arvostelulle. Se ei saa olla aggressiivinen.
Luonteeltaan itsepäinen vihikoira on vahvan jäljestyshalunsa vuoksi jokseenkin hankala koulutettava.Täsmällinen kuvaus minun luonteesta. 😆👍
Osasin valita koiran hyvin.
- Anonyymi
Lapinkoira kait. Pörröinen, ulkoilmassa viihtyvä, lauman vahti & paimen. Helppohoitoinen, älykäs, utelias, mut itsepäinen. Kipakka haukku.
Etenkin itsepäinen, olen huomannut. Vaan ei ikinä tyhmästi sellainen, sekin on havaittu.
- Anonyymi
Etenkin itsepäinen, olen huomannut. Vaan ei ikinä tyhmästi sellainen, sekin on havaittu.
Sä mitään havainnu ole.
- Anonyymi
Vaikka olenkin koko ikäni oikeastaan koiria omistanut, niin täytyy todeta, etten lopulta ihan kauheasti eri koiraroduista tiedä.
Mikään palveluskoirarotu en ole, sillä miellyttämisviettini ei ole tarpeeksi voimakas. Terrieriksi olen liian rauhallinen. Laumanvartijaksi liian sosiaalinen. Varmaan parhaiten sopii jokin itsenäisesti toimiva paimenkoira. Taidan lopulta olla hyvinkin samantyyppinen luonteeltani, kuin nuo omat koirani ovat. Toisaalta en tykkää talvesta, joten siinä mielessä suomenlapinkoira ei ehkä kuitenkaan ole se parhaiten kuvaava. Vaan rehellisesti todeten nuo omatkin koirani viihtyvät näin talvisin paremmin sohvalla, kuin pihalla, että mennää nyt sillä suomenlapinkoiralla tai vaihtoehtoisesti lapinporokoira, sillä paimensukuinen lappari on hyvin porokoiramainen luonteeltaan. 😛
"Suomenlapinkoira on älykäs, rohkea, rauhallinen ja oppimishaluinen, ystävällinen ja uskollinen.
Suomenlapinkoira suhtautuu omistajan läsnäollessa vieraisiin ihmisiin ystävällisesti. Suomenlapinkoiralla on taipumus vahtia reviiriään ja ilmoittaa haukunnallaan vieraiden tulosta."
"Lapinporokoira oppii nopeasti, mutta se myös kyllästyy helposti, jos ei koe toimintaa kannattavaksi itsensä kannalta. Kotioloissa lapinporokoira on yleensä rauhallinen, ainakin saadessaan riittävästi psyykkistä ja fyysistä aktiviteettia. Enemmistö lapinporokoirista suhtautuu ystävällisesti ihmisiin, mutta myös välinpitämätön suhtautuminen vieraisiin on tavallista. Ollessaan motivoitunut johonkin asiaan, lapinporokoira on usein erittäin tarmokas. Rodun edustajat tekevät mielellään yhteistyötä omistajansa kanssa, jos koiran ja omistajan välinen suhde on kunnossa. Vieraiden koirien kanssa lapinporokoira ei aina ole kovin sosiaalinen."
Aika hyvin nuo osuvat 🤣- Anonyymi
"Suomenlapinkoiralla on taipumus vahtia reviiriään ja ilmoittaa haukunnallaan vieraiden tulosta."
Tai no tarkemmin ajatellen tuo ei kauhean hyvin sovi, mutta toisaalta eivät nuo omanikaan juuri ikinä hauku. Joku naapuri joskus ihmettelikin, että onko mulla oikeasti 2 koiraa ja miten lapinkoirat voivat olla näin hiljaisia. Naapurin lappari on kuvailun kaltainen, mutta tekee mitä tahdon. Meillä on diili. Olen paras kaveri ja hän saa rajattoman huomion halutessaan. Ja muuten hän tekee, mitä tahdon.
- Anonyymi
Naapurin lappari on kuvailun kaltainen, mutta tekee mitä tahdon. Meillä on diili. Olen paras kaveri ja hän saa rajattoman huomion halutessaan. Ja muuten hän tekee, mitä tahdon.
Sitten ei ole kovin tyypillinen lappari. Pikemmin nuo ovat aika hankalasti motivoitavissa ja tekevät vain, jos kokevat siitä olevan jotakin hyötyä. Tosin tietysti jos naapurisi ovat opettaneet koiran niin, että tekeminen on sille aina motivoivaa, niin tekeehän se sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei ole kovin tyypillinen lappari. Pikemmin nuo ovat aika hankalasti motivoitavissa ja tekevät vain, jos kokevat siitä olevan jotakin hyötyä. Tosin tietysti jos naapurisi ovat opettaneet koiran niin, että tekeminen on sille aina motivoivaa, niin tekeehän se sitten.
Eipä häntä ole mainittavammin opetettu, vain kulkemaan vierellä ajotiellä ja odottamaan, kun pyydetään. Minulla vain on semmoinen ominaisuus, että ystävystyn kaikkien eläinten kanssa helposti, niin sillä on toisinaan tahattomia seurauksia. Eikä se haittaa, kun en käytä niitä väärin, saavat hassulit olla mitä ovat.
- Anonyymi
Eipä häntä ole mainittavammin opetettu, vain kulkemaan vierellä ajotiellä ja odottamaan, kun pyydetään. Minulla vain on semmoinen ominaisuus, että ystävystyn kaikkien eläinten kanssa helposti, niin sillä on toisinaan tahattomia seurauksia. Eikä se haittaa, kun en käytä niitä väärin, saavat hassulit olla mitä ovat.
Moni aina luulee tuollaisen ominaisuuden omistavansa. No ei se mitään, kyllähän se on hyvä tulla toimeen elikoiden kanssa. Ja siis toki, onhan naapurin koira aivan eri asia kuin oma koira. Vieraammalle koiralle sitä on melkein aina jonkin aikaa kiinnostava ja tottelevat kummasti. Oma on sitten ihan eri juttu, kun uutuudenviehätys puuttuu ja tyyppi tietää jo etukäteen, että koska tottelemisesta on sille itselleen hyötyä.🙂
Yksilöitä tietenkin on. Noin yleisesti ottaen ainakin kaikki itse tuntemani lapparin omistajat ovat painineet saman ongelman kanssa - miten motivoida koiraa. Yhdet motivoituvat ruoasta ja toiset leikistä ja kolmannet huomiosta, mutta näissä on tosi paljon sellaisia, joiden kanssa saa tosissaan etsiä jotain motivaation lähdettä. Itse etsin jo edesmenneelle koiralleni pitkään jotain ruokaa, joka olisi motivoinut. Vain broilerpyörykät saivat tyypin motivoitua, kaikki muu oli "ihan sama". Nykyisiä taas on ihan turha yrittää motivoida leikillä. Nämä eivät oikein leikkineet edes pentuina. Anonyymi kirjoitti:
Moni aina luulee tuollaisen ominaisuuden omistavansa. No ei se mitään, kyllähän se on hyvä tulla toimeen elikoiden kanssa. Ja siis toki, onhan naapurin koira aivan eri asia kuin oma koira. Vieraammalle koiralle sitä on melkein aina jonkin aikaa kiinnostava ja tottelevat kummasti. Oma on sitten ihan eri juttu, kun uutuudenviehätys puuttuu ja tyyppi tietää jo etukäteen, että koska tottelemisesta on sille itselleen hyötyä.🙂
Yksilöitä tietenkin on. Noin yleisesti ottaen ainakin kaikki itse tuntemani lapparin omistajat ovat painineet saman ongelman kanssa - miten motivoida koiraa. Yhdet motivoituvat ruoasta ja toiset leikistä ja kolmannet huomiosta, mutta näissä on tosi paljon sellaisia, joiden kanssa saa tosissaan etsiä jotain motivaation lähdettä. Itse etsin jo edesmenneelle koiralleni pitkään jotain ruokaa, joka olisi motivoinut. Vain broilerpyörykät saivat tyypin motivoitua, kaikki muu oli "ihan sama". Nykyisiä taas on ihan turha yrittää motivoida leikillä. Nämä eivät oikein leikkineet edes pentuina.Ei ole kyllä itseni ikinä tarvinut koittaa motivoida koiria, hiukan jopa kummeksun asiaa, kun on ihan vieras minulle. Aina nuo ovat kanssani olleet motivoituneita, yleensä liiaksikin, menee ihan perseilyksi kaikki, vaan liikuntaahan se on sekin.
- Anonyymi
Koiramaailmassa olisin epäilemättä belgian paimenkoira malinois.
-harmiseikirj-Miksi? Siis miksi koet niin? En tunne rotua kovinkaan hyvin, mutta ymmärtääkseni on säyseä ja varsin oppimiskykyinen.
- Anonyymi
Miksi? Siis miksi koet niin? En tunne rotua kovinkaan hyvin, mutta ymmärtääkseni on säyseä ja varsin oppimiskykyinen.
Se on hyvin Venäjä-mielinen koirarotu.
- Anonyymi
Miksi? Siis miksi koet niin? En tunne rotua kovinkaan hyvin, mutta ymmärtääkseni on säyseä ja varsin oppimiskykyinen.
Niinhän minäkin olen säyseä ja oppimiskykyinen, ja viimeisimmän tiedon valossa malinois on myös älykkäin koirarotu eikä mikään hömelö :)
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvin Venäjä-mielinen koirarotu.
No syy se on sekin, vaikka hiukan vieroksun ajatusta poliittisesti valveutuneesta koirarodusta... Tosin en ole kovin fiksu, niin se selittää varsin paljon.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän minäkin olen säyseä ja oppimiskykyinen, ja viimeisimmän tiedon valossa malinois on myös älykkäin koirarotu eikä mikään hömelö :)
-harmiseikirj-En pysty tuota tietenkään vahvistamaan, kun emme ole tavanneet, niin on pakko vain hyväksyä väittämäsi sellaisenaan. Ymmärtääkseni malinois on yksi oppimiskykyisimmistä roduista, huomattavan fiksu siinä mielessä, vaan onko se sitten fiksu, vai ainoastaan utelias ja hyvin miellyttämiskykyinen? Eikä niin, etteivätkö ne olisi ihan käteviä piirteitä myös ihmisessä, tiettyyn rajaan asti 😁
- Anonyymi
En pysty tuota tietenkään vahvistamaan, kun emme ole tavanneet, niin on pakko vain hyväksyä väittämäsi sellaisenaan. Ymmärtääkseni malinois on yksi oppimiskykyisimmistä roduista, huomattavan fiksu siinä mielessä, vaan onko se sitten fiksu, vai ainoastaan utelias ja hyvin miellyttämiskykyinen? Eikä niin, etteivätkö ne olisi ihan käteviä piirteitä myös ihmisessä, tiettyyn rajaan asti 😁
Luulen Harmiksen viittaavan siihen viimeisimpää tutkimukseen, jossa tosin oli edustettuna vain 13 koirarotua. Malinois sai käsittääkseni suurimman keskiarvon, mutta en ole ihan varma voittiko se selkeästi yhtään osa-aluetta. Ainakaan itsenäisessä työskentelyssä se ei loistanut, mutta toisaalta eihän se ole rodulle tyypillistäkään. Sinällään karsastan tuota "älykkäin koirarotu" määritelmää, kun tutkittuja osa-alueita tosiaan oli monta ja niissä pärjäsivät parhaiten eri rodut.
Anonyymi kirjoitti:
Luulen Harmiksen viittaavan siihen viimeisimpää tutkimukseen, jossa tosin oli edustettuna vain 13 koirarotua. Malinois sai käsittääkseni suurimman keskiarvon, mutta en ole ihan varma voittiko se selkeästi yhtään osa-aluetta. Ainakaan itsenäisessä työskentelyssä se ei loistanut, mutta toisaalta eihän se ole rodulle tyypillistäkään. Sinällään karsastan tuota "älykkäin koirarotu" määritelmää, kun tutkittuja osa-alueita tosiaan oli monta ja niissä pärjäsivät parhaiten eri rodut.
Mahdollisesti, eiköhän Harmis palaa asiaan, jos kokee sen käyttökelpoiseksi.
Onhan se fiksu koira(rotu) kiva omistuksena, vaan onko sillä nyt niin väliä, ainakaan jos asuu poissa kaupungista? Sama kai se taajamissa on minkä pöljäpään ittelleen saa, kunhan molemmat tykkää toisistaan? Tai silleen minä aattelen, kaverin minä otan enkä matkaopasta.
Miksi? Ei tuo ainakaan sinua muistuta yhtään.
Tuo nyt tuli mieleen. Englanninpuldoggikurppa. 😂 Mikäs se sitten pitäisi olla?
Citrinella kirjoitti:
Tuo nyt tuli mieleen. Englanninpuldoggikurppa. 😂 Mikäs se sitten pitäisi olla?
No ei se ulkoisesti sinua muistuta, vaan luonteesta on tietty paha sanoa, en tunne sinua riittävän hyvin vielä 😂
- Anonyymi
Vilijonkka luulee olevansa bulldoggi 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Vilijonkka luulee olevansa bulldoggi 🤣
Itse koen kyllä huomattavasi enemmän yhteistä pikkumyyn tai mymmelin kuin vilijonkan kanssa.
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Itse koen kyllä huomattavasi enemmän yhteistä pikkumyyn tai mymmelin kuin vilijonkan kanssa.
Se mitä kokee on eri asia kuin mitä todellisuudessa on.
Anonyymi kirjoitti:
Se mitä kokee on eri asia kuin mitä todellisuudessa on.
Kyllä muumi tietää toisen muumin.
- Anonyymi
Olisin ehdottomasti Meksikonkarvatonkoira. Rodun koolla ei ole nöpönuukaa, ehkä keskikokoinen.
Omat kokemukset iltarasvausta myöden ovat juurtuneet syvälle yhteisiksi toimiksi. Kesäisin olisin, en ehkä kuitenkaan omassa nahassani, jonkunlaisen rasvakertoimen alla. - Anonyymi
Porsas tekeytyy kinkuksi ihan ite.
Varmaan joku purentavikainen dalmatialainen. Ei kelpaa näyttelyihin mutta kaveriksi monenlaisiin harrasteluihin.
Miksi juuri purentavikainen? Anteeksi, mutta nauran täällä näppäimistön toisella puolella tuolle kuvailulle 😂
Miksi juuri purentavikainen? Anteeksi, mutta nauran täällä näppäimistön toisella puolella tuolle kuvailulle 😂
Purentavika nyt tuli mieleen kun se ei vaikuta elämiseen ja olemiseen mutta ei todellakaan sellainen yksilö jota kannattaa suurelle piirille esitellä saati käyttää astutukseen.
M184 kirjoitti:
Purentavika nyt tuli mieleen kun se ei vaikuta elämiseen ja olemiseen mutta ei todellakaan sellainen yksilö jota kannattaa suurelle piirille esitellä saati käyttää astutukseen.
No sikäli, kyllä, ei enäyttelyeläin, vain perheen paras kaveri.
- Anonyymi
Ja kastroituna olisit harmiton uros- ja narttukoiruuksille.
- Anonyymi
Varmaan laborantti? Kunhan tuijotan tyhjyyteen ja piikkiä tulee silloin kun tarvii :)
No minä ainakin tahtoisin olla kultainennoutaja 🤗
Hyväntahtoinen, ystävällinen, älykäs, miellyttämisen- ja toiminnanhaluinen suuri koira, joka ei ole pelkkä seurakoira, vaan kaipaisi paljon liikuntaa.
Huom! konditionaali 😉Konditionaali pitäisi kieltää.
Kultainen noutaja taitaisi olla se, mitä useimmat meistä lopulta olisivat koirina. Tosin minun käsitykseni kultaisesta noutajasta on aika erilainen kuin sinun, mutta en nyt mene siihen tarkemmin 😂randombypasser kirjoitti:
Konditionaali pitäisi kieltää.
Kultainen noutaja taitaisi olla se, mitä useimmat meistä lopulta olisivat koirina. Tosin minun käsitykseni kultaisesta noutajasta on aika erilainen kuin sinun, mutta en nyt mene siihen tarkemmin 😂Toki mielenkiintoni heräsi tuota sinun käsitystäsi kohtaan, mutta ehkä en halua sitä kuullakaan 😄
Varmaan jotakin kurpista ja lintukoirista 🤭Xena-183 kirjoitti:
Toki mielenkiintoni heräsi tuota sinun käsitystäsi kohtaan, mutta ehkä en halua sitä kuullakaan 😄
Varmaan jotakin kurpista ja lintukoirista 🤭No ei nyt sentäs, pois se minusta, kyllähän sille on ihan omansa, lyhytkarvainen lehtokurpanseisoja 😂
Kultsit vaan ovat aika pöljiä. Ja laiskoja. Mutta lutusia. Semmosia mussukoita, koiraksi tohveleita, mutta tohvelitkin ovat rakkaita.randombypasser kirjoitti:
No ei nyt sentäs, pois se minusta, kyllähän sille on ihan omansa, lyhytkarvainen lehtokurpanseisoja 😂
Kultsit vaan ovat aika pöljiä. Ja laiskoja. Mutta lutusia. Semmosia mussukoita, koiraksi tohveleita, mutta tohvelitkin ovat rakkaita.Minulla on ollut parikin kultsituttua Jess ja Daisy, ja ne ovat kyllä olleet selvästi fiksuja. 👍 Ei saa sanoa pöljä. 😪
Laiskoja ovat selvästi, kun vertasi toisen perheen leikkisämpiin labbiksiin, mutta minun mielestäni tosi suloisia, pennuista alkaen 😍 Fiksu pääsee vähemmällä jne. 😁
Jos voisin ottaa koiran, ottaisin varmaankin juuri kultaisen noutajan, jonka värikin on kaunis. Tosin minun "terapiakoirani" ovat Chihuahuat ja Belgianpaimenkoira; tosi ihania nekin. Mutta ne ovatkin niin hyvin kasvatettuja, että itse en varmaan niin hyvin osaisikaan koiraa kasvattaa.Xena-183 kirjoitti:
Minulla on ollut parikin kultsituttua Jess ja Daisy, ja ne ovat kyllä olleet selvästi fiksuja. 👍 Ei saa sanoa pöljä. 😪
Laiskoja ovat selvästi, kun vertasi toisen perheen leikkisämpiin labbiksiin, mutta minun mielestäni tosi suloisia, pennuista alkaen 😍 Fiksu pääsee vähemmällä jne. 😁
Jos voisin ottaa koiran, ottaisin varmaankin juuri kultaisen noutajan, jonka värikin on kaunis. Tosin minun "terapiakoirani" ovat Chihuahuat ja Belgianpaimenkoira; tosi ihania nekin. Mutta ne ovatkin niin hyvin kasvatettuja, että itse en varmaan niin hyvin osaisikaan koiraa kasvattaa.Nooo, ei sitä kannata ottaa vakavasti, koira on kiva lussukkamussukka joka tapauksessa, oli fiksu tai muuta. Ei ole koiraa karvoihin katsominen, enkä minäkään katso, kaikki ne ovat murusia karvoista riippumatta.
Pikku Britanniaa lainatakseni.
Nice but dim.
Tosin siinä ei puhe ollut koirista, mutta ei mennä yksityiskohtiin 😁randombypasser kirjoitti:
Nooo, ei sitä kannata ottaa vakavasti, koira on kiva lussukkamussukka joka tapauksessa, oli fiksu tai muuta. Ei ole koiraa karvoihin katsominen, enkä minäkään katso, kaikki ne ovat murusia karvoista riippumatta.
Pikku Britanniaa lainatakseni.
Nice but dim.
Tosin siinä ei puhe ollut koirista, mutta ei mennä yksityiskohtiin 😁Sitä ollaan niin arvoituksellisia tänään 😉
Xena-183 kirjoitti:
Sitä ollaan niin arvoituksellisia tänään 😉
Pitäiskö siitä oikein tehdä visa? Mitä Rande tänään kelaa? Taidan kyllä oksentaa 🤮😂
Pitäiskö siitä oikein tehdä visa? Mitä Rande tänään kelaa? Taidan kyllä oksentaa 🤮😂
Ehdottomasti! Minähän olen vannoutunut visailujen ystävä 😄
Xena-183 kirjoitti:
Ehdottomasti! Minähän olen vannoutunut visailujen ystävä 😄
No se olisi niin synkkä visa, ettei kannata pistää sitä pystyyn... Mitäpä sitä tyhjiö kelailisi? Aika tyhjiä, jos mitään 😁
No se olisi niin synkkä visa, ettei kannata pistää sitä pystyyn... Mitäpä sitä tyhjiö kelailisi? Aika tyhjiä, jos mitään 😁
Luulenpa, että aika paljon jäisi vielä arvoituksenkin varaan 🙂
Xena-183 kirjoitti:
Luulenpa, että aika paljon jäisi vielä arvoituksenkin varaan 🙂
Yhtä mustaa aukkoahan se on, tuo pääkoppani, niin kaikkihan sinne katoaa, kannattaa pysyä vähintään parin metrin etäisyydellä, kaiken varalta 😁
Yhtä mustaa aukkoahan se on, tuo pääkoppani, niin kaikkihan sinne katoaa, kannattaa pysyä vähintään parin metrin etäisyydellä, kaiken varalta 😁
Help... 🫣
Niin, että jos ei visailijasta kuulu muutamaan päivään, niin tiedetään, mistä pitää tulla etsimään 😂Xena-183 kirjoitti:
Help... 🫣
Niin, että jos ei visailijasta kuulu muutamaan päivään, niin tiedetään, mistä pitää tulla etsimään 😂Se olisikin ensimmäinen musta aukko, joka on syönyt itsensä... Vaan ainutlaatuinenhan minäkin olen, niin mahdollista se on 😂
- Anonyymi
Bullterrieri. Ystävällinen ja hyväluonteinen, mutta pärstän takia halveksittu.
Kirjautumaton palstalutka- Anonyymi
Erikoinen valinta, mutta itsehän sen parhaiten tiedät 😁
No, voisinhan minä olla tälläinenkin:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/09/DocFile_Napoli.jpg/1200px-DocFile_Napoli.jpg?20190211202711
Tai jopa tälläinen:
https://nationalpurebreddogday.com/wp-content/uploads/2020/11/korean_mastiff_dosa_dogs_puppies_breeders_kennels51.jpg
Kirjautumaton palstalutka Anonyymi kirjoitti:
No, voisinhan minä olla tälläinenkin:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/09/DocFile_Napoli.jpg/1200px-DocFile_Napoli.jpg?20190211202711
Tai jopa tälläinen:
https://nationalpurebreddogday.com/wp-content/uploads/2020/11/korean_mastiff_dosa_dogs_puppies_breeders_kennels51.jpg
Kirjautumaton palstalutkaPikkasen oli he kurttuisen oloisia. Voisiko sanoa kyrpiintyneen oloisia, jopa?
- Anonyymi
Olisin seropi eli hyvin sekalaisista geeneistä kasattu terve yksilö.
-keinovaginamies-Seropit tosiaan on aika terveitä, vaan välillä pahapäisiä ja hankalia koulutettaviakin...
- Anonyymi
Seropit tosiaan on aika terveitä, vaan välillä pahapäisiä ja hankalia koulutettaviakin...
Ei seropia kouluteta. Se vaan juoksee kylillä kiimaisten narttujen perässä.
Se on rakkauden hedelmä ja jakaa rakkautta edelleen :)
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Ei seropia kouluteta. Se vaan juoksee kylillä kiimaisten narttujen perässä.
Se on rakkauden hedelmä ja jakaa rakkautta edelleen :)
-keinovaginamies-No tuo selittää miksi mulla on ollut kommunikaatio-ongelmia seropien kanssa 😂
- Anonyymi
Voisin olla : https://www.harligahund.se/wp-content/uploads/2015/03/pinscher4.jpg
Per-kel- Anonyymi
Pinseri, miksi? Jos saan kysyä...
2004-2012 välillä oli seurani .- Kuoli puutiaisen pistosta joka vuoden sisällä tuhosi munuaiset :´-(
D.S. Anonyymi kirjoitti:
2004-2012 välillä oli seurani .- Kuoli puutiaisen pistosta joka vuoden sisällä tuhosi munuaiset :´-(
D.S.Oi, aivan kamalaa 😮😪❤️
Jostain syystä kissani tuntuvat pärjäävän punkkien kanssa hyvin, kuten myös mökkinaapurini katit, mutta ehkä koirilla tilanne on toinen?
- Anonyymi
olet Suomen pystykorvan näköinen
- Anonyymi
vaikea olla kun ei ole...
yrittää voi, mutta ei pysty - Anonyymi
katsoin aina terriereitä, mutta opaskirjassa luki, että eivät ole lapsiystävällisiä
- Anonyymi
Kyllä enempi tehtäväorientoitunut kuin seuralainen mitä näitä nyt on, ympäristön viemiäkin kun kiinnostuksen kohteita läsnä, no Jack Russell vaikkapa, mutta joku Basenji sitte varmaan ihanne, et omapäinen ja vaikea motivoitumaan, mutta rauhallinen ja ihmisläheinenki omilleen silti, siisti ja reviiritietoinen, ei välitä vieraista eikä hauku mutta kiipeilee, faaraoilla oli näitä ja Kongon pygmeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723289
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272343Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311851Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187