Ateistit uskovat, että jumaluuksia ei ole olemassa ja että maailma ei ole luotu.
Miksi he tuputtavat muille näitä uskomuksiaan?
Tavallista ihmistä ei kiinnosta paljon se, miten joku toinen uskoo.
Miksi me tavalliset ihmiset emme saa olla rauhassa vaan joudumme ateistien väkivaltaisen käännytyksen uhreiksi?
Miksi ateistit tuputtavat muille omia uskomuksiaan?
14
62
Vastaukset
Halleluja! Teit minusta uskovaisen! Nyt näet uskon, että olet tuiki tavallinen tollo!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17738020H
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Teisti: Jumalani Jahve sanoo, että sinun pitää tehdä näin, muuten joudut helvettiin (ja 500 vuotta sitten lisäksi maallinen tappouhkaus tähän päälle).
Ateisti: kerro minulle missä ja miten Jahve sanoi sinulle näin?
Teisti: Yhyy yhyy, miksi tuputat minulle jumalatonta uskoasi?- Anonyymi
Työpaikoilla vain ateistit ottavat uskon asiat puheeksi ja aina haukkumalla jotakuta tunnettua kristittyä tai yleensä kristittyä.
Tarkoitus on ylivertaisuusvinoumassa tehdä kaikista kristityistä naurettavia.
Minä ja pari muuta tavan kristittyä ollaan ihan hiljaa tällaisten puheenvuorojen ja provokaatioiden aikana.
Tiedämme kyllä, miten asiat ovat, ja miten näitä juoppoja ateisteja ahdistaa se, että me olemme raittiita, siveitä ja käyttäydymme hyvin. Anonyymi kirjoitti:
Työpaikoilla vain ateistit ottavat uskon asiat puheeksi ja aina haukkumalla jotakuta tunnettua kristittyä tai yleensä kristittyä.
Tarkoitus on ylivertaisuusvinoumassa tehdä kaikista kristityistä naurettavia.
Minä ja pari muuta tavan kristittyä ollaan ihan hiljaa tällaisten puheenvuorojen ja provokaatioiden aikana.
Tiedämme kyllä, miten asiat ovat, ja miten näitä juoppoja ateisteja ahdistaa se, että me olemme raittiita, siveitä ja käyttäydymme hyvin.Tuskinpa näin on. Ateisti ymmärtää uskonnon vapauden eikä puhu uskonnoista. Meillä työpaikalla kokemus oli täysin päin vastainen. Helluntailainen ICT-tukihenkilö, osaava ja asiallinen mutta kun sanoit kahden kesken väärän sanan niin alkoi ihan älyttömät salaliittoteoriat ja uskonnon tuputtaminen ja kaveri oli kuin aivoton idiootti, muutos oli ihan järkyttävä. Oli saanut ennen minun tuloa huomautuksen työkavereiden häirinnästä eli uskonnon tuputtamisesta.
- Anonyymi
friendly-atheist kirjoitti:
Tuskinpa näin on. Ateisti ymmärtää uskonnon vapauden eikä puhu uskonnoista. Meillä työpaikalla kokemus oli täysin päin vastainen. Helluntailainen ICT-tukihenkilö, osaava ja asiallinen mutta kun sanoit kahden kesken väärän sanan niin alkoi ihan älyttömät salaliittoteoriat ja uskonnon tuputtaminen ja kaveri oli kuin aivoton idiootti, muutos oli ihan järkyttävä. Oli saanut ennen minun tuloa huomautuksen työkavereiden häirinnästä eli uskonnon tuputtamisesta.
Älä yleistä väärin.
Se, mitä sanoin omilta työpaikoiltani on ihan koettua faktaa.
Uskovaisena joutuu aina silmätikuksi ja muiden kiusan uhriksi.
Vaikka ei sanoisi mitään omasta uskostaan muille.
Se usko kuin tiedetään sanomattakin. Anonyymi kirjoitti:
Älä yleistä väärin.
Se, mitä sanoin omilta työpaikoiltani on ihan koettua faktaa.
Uskovaisena joutuu aina silmätikuksi ja muiden kiusan uhriksi.
Vaikka ei sanoisi mitään omasta uskostaan muille.
Se usko kuin tiedetään sanomattakin.”Älä yleistä väärin.
Se, mitä sanoin omilta työpaikoiltani on ihan koettua faktaa. ”
Kerroin oman kokemukseni. Miksi kiellät yleistämästä kun itse teet sitä delusionaalisessa avauksessa ja tuossa lainauksessa?- Anonyymi
”Älä yleistä väärin.
Se, mitä sanoin omilta työpaikoiltani on ihan koettua faktaa. ”
Kerroin oman kokemukseni. Miksi kiellät yleistämästä kun itse teet sitä delusionaalisessa avauksessa ja tuossa lainauksessa?Olen ollut monella työpaikalla ja kaikissa on sama tilanne toistunut. Uskovainen paljastuttuaan joutuu yleisen ateistien kiusan teon ja käännytyksen kohteeksi.
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut monella työpaikalla ja kaikissa on sama tilanne toistunut. Uskovainen paljastuttuaan joutuu yleisen ateistien kiusan teon ja käännytyksen kohteeksi.
Mutta silti yleistät väärin. Avauksesi on anekdotaalinen ja tuskin edes sitä. Vaikutat pelkästään pahantahtoiselta ja delusionaaliselta.
- Anonyymi
Mutta silti yleistät väärin. Avauksesi on anekdotaalinen ja tuskin edes sitä. Vaikutat pelkästään pahantahtoiselta ja delusionaaliselta.
On minulla kuitenkin enemmän faktaa takana kuin sinulla. Jos jokainen työpaikka toimii samoin, niin...
- Anonyymi
Onko noita pakko ottaa tosissaan. Ei ole, ateisti on kiihkoilija joka uskoo tulenpalavasti omaan näkemykseen. Peräänantamaton itsekäs henkilö. Omaa järkeä voi käyttää ja sivuuttaa ateistit ja olla kuuntelematta heidän kiihkoilujaan.
- Anonyymi
Kuhahan tässä ottaa tosissaan ja uskoo tulenpalavasti. Eli se koira älähtää. johon kalikka kalahtaa.
- Anonyymi
pim pom oletko kuullut ateismista ?
- Anonyymi
Minä olen kuullut uskovista, ja olen nähnyt muutaman. Ei tehnyt vaikutusta minuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904383
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?572974Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132511Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402003
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki641647Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608