Se kummallinen tunne että ei kuulu oikein mihinkään

Ei edes tälle planeetalle. Avaruusoliostako pitäisi ottaa poikaystävä. 👽😂💀

57

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sinullakin paikkansa täällä on. Oletko romanttinen haaveilija?

      • Sekä optimistinen haaveilija että pessimistinen realisti. Kidutan siis henkisesti itseäni.


      • Elionrie kirjoitti:

        Sekä optimistinen haaveilija että pessimistinen realisti. Kidutan siis henkisesti itseäni.

        Tuli vaan mieleen, kun olen jutellut yhden toisen kaunosieluisen haaveilijan kanssa tuolla toisella palstalla.

        Mutta sinulle on paikka tässä maailmassa ihan omana itsenäsi. Uso vaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tuli vaan mieleen, kun olen jutellut yhden toisen kaunosieluisen haaveilijan kanssa tuolla toisella palstalla.

        Mutta sinulle on paikka tässä maailmassa ihan omana itsenäsi. Uso vaan.

        "Maailmassa on about 10 miljardia ihmistä, puolet naisia ja niistä jotain 20% mun ikähaarukassa ja niistä varmaan vielä jokunen vapaa joka osaa rakastaa.
        Sitäkin olen miettinyt, että mitä alkeellisemmasta paikasta hänet löytää, sitä vähemmän turhia maailman murheita hänellä on estämässä yhteistä eloa.
        Joku Pocahontas varmaan jostain sitten viimeistään löytyy."

        On lainaus tuolta kyseiseltä keskustelukumppaniltani.. eli jokaiselle on joku.


      • Elionrie kirjoitti:

        Sekä optimistinen haaveilija että pessimistinen realisti. Kidutan siis henkisesti itseäni.

        Ihan kuin minä olisin sanonut tuon, pois lukien ehkä itseni kidutus 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ihan kuin minä olisin sanonut tuon, pois lukien ehkä itseni kidutus 😁

        Täällä ne kaikki sun nikit moni nikki on.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ihan kuin minä olisin sanonut tuon, pois lukien ehkä itseni kidutus 😁

        Sivusta

        Pätee varmaan aika useaan, niin minuunkin. Varsinkin "herättyäni". Uskallan sanoa, että kaikilla muillakin vastaamilla on mennyt näin, että on ns. "herätty" todellisuuteen ja optimistinen haaveilija on jäänyt siihen rinnalle kulkemaan. Ihan mukava kaveri se siinä rinnalla on. Sanoisin, että jopa pakollinen ainakin joillekin, myös itselleni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta

        Pätee varmaan aika useaan, niin minuunkin. Varsinkin "herättyäni". Uskallan sanoa, että kaikilla muillakin vastaamilla on mennyt näin, että on ns. "herätty" todellisuuteen ja optimistinen haaveilija on jäänyt siihen rinnalle kulkemaan. Ihan mukava kaveri se siinä rinnalla on. Sanoisin, että jopa pakollinen ainakin joillekin, myös itselleni.

        Mun optimistinen haaveilija on tainnut nukkua pommiin viime aikoina 😁


    • Minä olen tuntenut koko ikäni, ihan samalla tavalla. 👽

      • Anonyymi

        Nii mut sää ootki tuolta Plejadien takaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii mut sää ootki tuolta Plejadien takaa.

        Niin olenkin. Miten sen tiesit?! Vai muistitko, että olen sen joskus maininnut täällä? 👽


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin olenkin. Miten sen tiesit?! Vai muistitko, että olen sen joskus maininnut täällä? 👽

        Perhaps, perhaps... 😁😉


    • Anonyymi

      Eikö ellionrien kannattaisi pyytää jotakin oman kaupungin sinkkumiestä treffeille

      • Niin, voi olla että hän löytyy lopulta lähempää kuin luulenkaan.


      • Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

        Niin, voi olla että hän löytyy lopulta lähempää kuin luulenkaan.

        Kyllä se omasta kaupungista löytyy eli oikeasti pyydät sinkkumiestä treffeille ja joka suostuu niin otat siitä iki oman miehen omaksesi eli joko kysyt lähtisitkö treffeille tai moi ootko sinkku ja jos vastaa joo niin kysyt lähtisitkö treffeille kanssani niin sinulla on äkkiä oma mies


      • Elionrie kirjoitti:

        Niin, voi olla että hän löytyy lopulta lähempää kuin luulenkaan.

        Niin taitaa käydä aika useastikin...luulisin tai sellainen käsitys itellä on asiasta.🙂. Kumppania ajatellaan joutuvansa hakemaan maailman ääristä ja sitten se tupsahtaakin elämään ihan siitä lähes naapurista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se omasta kaupungista löytyy eli oikeasti pyydät sinkkumiestä treffeille ja joka suostuu niin otat siitä iki oman miehen omaksesi eli joko kysyt lähtisitkö treffeille tai moi ootko sinkku ja jos vastaa joo niin kysyt lähtisitkö treffeille kanssani niin sinulla on äkkiä oma mies

        Mitenkäs luulit erottavas onko joku oikeasti sinkku vai ei mu onnea matkaan


    • Kas, tuosta tuli mieleen Bad Companyn kappale "Electricland". Siinä lauletaan kertosäkeessä:
      A jolt of lightning set's me back a pace
      Feel like a visitor from outer space
      Please excuse me if I don't quite understand
      I'm just a stranger in electric land

      Tässä koko kappale:
      https://www.youtube.com/watch?v=He61OBJ4Ijc&list=RDHe61OBJ4Ijc&index=1

      Joskus sitä voi tuntua kuin olisi vieras tässä maassa tai jossain paikassa tai kuin ei kuuluisi mihinkään. Vieras tässä elektronisessa maailmassa tai vieras nykyisessä seurustelukulttuurissa tai vieras jopa omassa elässä.

      • Vieras jopa omassa elämässä


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Vieras jopa omassa elämässä

        Tuo on tullut koettua monesti omassa elämässä, sitä havahtuu paikassa x tilanteessa y miettien miten pisteeseen onkaan tullut.
        Ulkomailla sitä mietti yksin kaikenlaista, kaukana turvallisesta kotomaasta Suomi.

        AV


    • Anonyymi

      unessa voi mennä seikkailemaan eri planeetoille ja eri galakseihinkin peräti :)
      - että mitähän tuoltakin planeetalta löytyy?

    • Anonyymi

      Ens kai pitäs edes saada varmuus että koko avaruusolentoja edes on olemassa

      • Anonyymi

        Harva tietää edes sen mitä tämä maapallo voi tarjota?
        Miten voi analysoida sen ettei kuulu tälle maapallolle ilman tuota tietämystä?
        Suomi on pienen pieni paikka maapallolla, paikka jossa elää hassu omaa tietään kulkeva kansa.
        Kansa josta muut eivät tiedä juuri mitään, ei edes aloittajasta joka uskoo ettei kuulu maapallolle kuuluen pieneen kansaan josta juuri kukaan ei tiedä mitään:)

        AV


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko sinulla ulkopuolisuuden tunnelukko: Kun olo on kuin vierailijalla toiselta planeetalta?

      Jos on, avaa lukko ☝

      Yleisesti ottaen kaikilla ihmisillä on silloin tällöin ohimenevä tunne ulkopuolisuudesta, tai erilaisuudesta.

    • Anonyymi

      Minusta vaikuttaa että sinä olet oma maailmasi, vasta kun näet tuon maailman osana todellisuutta voit kokea kuuluvuutta. Se mitä muualla on ei tunnu omalta eikä oikealta. Sensijaan se mitä sinä luot voi juurruttaa sinut.

      Minä väitän että Elionrie ei ole matkustaja eikä katsoja. Sinun hommasi on luoda todellisuutta; sen näköistä ja laatuista kuin sinä koet oikeaksi.

      • Sanoisin että tuo on melko hyvä arvio.


    • Anonyymi

      Oletko siis ätmi?

      • En ole nimenomaan Sinkut-palstalla niin kiinteästi että ymmärtäisin mitä tuo sana tarkalleen tarkoittaa vaikka olen sen pari kertaa nähnytkin. Ja jostakin syystä vaistoni varoittaa että on paras etten tiedä edelleenkään.


      • Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

        En ole nimenomaan Sinkut-palstalla niin kiinteästi että ymmärtäisin mitä tuo sana tarkalleen tarkoittaa vaikka olen sen pari kertaa nähnytkin. Ja jostakin syystä vaistoni varoittaa että on paras etten tiedä edelleenkään.

        Ätmi = ATM, eli alemman tason mies. Nuorena olin sellainen. Nykyään toki olen ytmi, planeetan kokoisella itsetunnolla.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi = ATM, eli alemman tason mies. Nuorena olin sellainen. Nykyään toki olen ytmi, planeetan kokoisella itsetunnolla.

        >simiti<

        Jaa, sitten sukupuolestani ollaan erehdytty ja "alemman tason"... itse puhuisin enemmän potentiaalista, kuin leimaamisesta "tasolle."


      • Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

        Jaa, sitten sukupuolestani ollaan erehdytty ja "alemman tason"... itse puhuisin enemmän potentiaalista, kuin leimaamisesta "tasolle."

        Voi sitä olla ätnikin. Sitä vain harvemmin ilmaantuu sinkut-palstalla.

        Toki tuo on leimaamista, mutta suurin osa tarkoittaa itseään ätmillä/ätnillä.

        Harvassa ovat (onneksi) ne kiusankappaleet täällä sinkut-palstalla. Toki niitäkin on, joiden ainoa ulosanti on arvostella ja haukkua muita. Oli kirjoituksen sisältö sitten mitä hyvänsä.

        Tällä palstalla ei vain yleensä lähdetä moisia trolleja ruokkimaan. Ei ne kauaa jaksa yksinpuhelua.

        Olen itsekin humalassa haukkunut kaikki. Eräs vaki palstalainen vain totesi, että nyt on tainnut Timpalla mennä reilusti kiljua. 🤣

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä olla ätnikin. Sitä vain harvemmin ilmaantuu sinkut-palstalla.

        Toki tuo on leimaamista, mutta suurin osa tarkoittaa itseään ätmillä/ätnillä.

        Harvassa ovat (onneksi) ne kiusankappaleet täällä sinkut-palstalla. Toki niitäkin on, joiden ainoa ulosanti on arvostella ja haukkua muita. Oli kirjoituksen sisältö sitten mitä hyvänsä.

        Tällä palstalla ei vain yleensä lähdetä moisia trolleja ruokkimaan. Ei ne kauaa jaksa yksinpuhelua.

        Olen itsekin humalassa haukkunut kaikki. Eräs vaki palstalainen vain totesi, että nyt on tainnut Timpalla mennä reilusti kiljua. 🤣

        >simiti<

        Minua sinä et ole ikinä haukkunut. Mutta minä olenkin täydellinen. 💅

        🦄


      • Anonyymi

        Kyllä tämä se ätmi on, sehän nyt on selvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua sinä et ole ikinä haukkunut. Mutta minä olenkin täydellinen. 💅

        🦄

        Kukaan meistä ei ole täydellinen täydellinen toki jollekin vikoineen ja puutteineen mu aina meissä jotain pientä vikaa on vähintäänkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan meistä ei ole täydellinen täydellinen toki jollekin vikoineen ja puutteineen mu aina meissä jotain pientä vikaa on vähintäänkin

        Kyllä sinäkin melkein täydellinen olet, mutta huumorintaju sinulta kyllä puuttuu... 😁

        🦄


    • Anonyymi

      "Sellaista se elämä on".

      Mutta välillä kannattaa vierailla unessakin.... Andromedan galaksin jollain toistaiseksi tuntemattomalla planeetalla, jossain yökerhossa.

      Olisi sellainen uni-sovellus läooärissäkin, missä tähtikartta, josta aina napilla painaisi jonkin kohteen mihin unessa menisi aina ennen nukkumaan menoa.

      Itse kävin ihan todellisessa elämässä jo kauppareissulla juttelemassa muutamien ihmisten kanssa samalla asioista, joku ennalta tuntematon parrakas poikamies oli kyykistynyt silmät kiiluen tarkkailemaan kahvipaketteja, hänelle tokaisin_
      - Vertailetko kahvien kilohintoja? Hymyillen, näin sain hymyn hänenkin kasvoilleen, ja pystyin toteamaan hampaiden kunnonkin koska hampaat näkyivät :D

      MUTTA: eilen oli juttua hiljaisuusmusiikeista, juuri ennen nukkumaan menoani, niin eräs kappale vasta nyt putkahti mieleen: Billy Joel - Code of Silence:
      https://www.youtube.com/watch?v=lJbBpWL0Kd4

      • Anonyymi

        :)
        Sellaista se elämä on,
        mutta sinä olet vielä enemmän, niin suloinen.

        ak

        Tämä oli kyllä.


    • Anonyymi

      Postiluukusta pamahti sisään tänään Tähdet Ja Avaruus

      • Anonyymi

        Päässä alkoi soida kitara, taivas ja tähdet.. voi eii.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Oletteko miettineet missä olitte enenkuin sysättiin tänne ihmiseksi maapallolle ja se, että tämä ei pääty koskaan, olette ikuisesti tietoisessa tilassa, mutta missä olotilassa, kun kuolla kupsahdatte.
      Ette enää pääse pois, kun on kiskaistu tiedottomuudesta tietoisuuteen.
      Ajatelkaa, tämä on ikuisesti kestävää, eikä lopu koskaan.

      • Olin Ittuako planeetalla. Sitten ne siellä johdissa meinas, että Ittuako tuotakaan mihkään tartteta, laitetaan se Tellukselle. Ja tässä sitä nyt ollaa.


      • Anonyymi

        Tarvinnee ensin uskoa sielun olemassaoloon, jotta hyväksyisi hengen voiton materiasta ja että henki vaeltaa syklisesti. Joskus mietiskellyt, että onko jollakin ihmisellä edellisen elämän muistot merkki virheestä systeemissä, siis jos edellisiä elämiä ei ole tarkoituskaan muistaa? Entä unet? sekakuvia alitajunnasta mutta jos ne ovatkin katkelmia edellisistä elämistä? Miksi ihminen hamuaa tähtiin. Miksi katsellaan haaveillen yötaivaalle, tähdistöön. Kun katselen, teen sen vaistomaisesti, en siksi, että hmm... minä päätän nyt katsoa tähtitaivaalle. No, tulemmeko sieltä, tähdistä?


    • Anonyymi

      Kuka loi Jumalan?

      • Luoja?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Luoja?

        Kuka loi luojan


    • Anonyymi

      kuk LOI singulariteetin?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen hylätty. En tunne ketään, ei ole ystäviä ja sukulaisia ei ole koskaan kiinnostanut en ole nähnyt niitä vuosikymmeniin.

      • Anonyymi

        Väärä seura turmelee.


    • Anonyymi

      Mistä moinen tunne? Ajatteletko tuntevasi yhteenkuuluvuutta avaruusolion kanssa 🤔?

      - Sheena

      • En välttämättä. Kyse on enemmänkin jonkinlaisesta eskapismin hakuisuudesta yleisellä tasolla. Olen oikestaan enemmän fantasiaan kuin scifiin päin. 😊


    • Aloitin tämän ketjun puoliksi vitsinä ja puoliksi vakavasti, yllättävän syvälliseksi keskustelu näyttää kääntäneen...

    • Anonyymi

      monista todellisista asioistyakin voi kehittyä sitten toisten ihmiseten mielikuviteksen avulla hassuqjakin juttuja...

      Ja ne justiinkin jutut voitat auttaa itseäkin jos lukee hassuja juttuja toisilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe