Ihana päivä on tulossa.
Kaikki päivät ovat ihania
19
106
Vastaukset
Hieno juttu että on hyvä mieli!🙂. Sää on täällä ainakin hyvä ja tosiaan näyttää kauniilta päivältä.
Lyhytfleda kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää? Tuolla mun liskolla on raidat.
Vähän meni joo ohi.🙂. Mulla oli muksuna 2 tuliliskoa lemmikkinä.
Mikkojuhan kirjoitti:
Vähän meni joo ohi.🙂. Mulla oli muksuna 2 tuliliskoa lemmikkinä.
On ne vaan ihania lemmikkieläimet.
Lyhytfleda kirjoitti:
On ne vaan ihania lemmikkieläimet.
Joo on. Mä olen kyllä aika eläinrakas. Meilla oli kun olin muksu vaikka mitä lemmikkejä. Marsu, hamsteri, useita gerbiilejä, hiiriä pari, ne tuliliskot, akvaario ja sitten kun mutsi ja broidi muutti mutsin avomiehen luo niin siellä oli kissa ja koira. Nyt ei ikäväkyllä oo mitään lemmikkiä. Mä seurailen myös aika paljon noita luontodokumentteja ja sellasia.🙂. Onko se lisko sun ainoo lemmikki ja mikä lisko se on?
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo on. Mä olen kyllä aika eläinrakas. Meilla oli kun olin muksu vaikka mitä lemmikkejä. Marsu, hamsteri, useita gerbiilejä, hiiriä pari, ne tuliliskot, akvaario ja sitten kun mutsi ja broidi muutti mutsin avomiehen luo niin siellä oli kissa ja koira. Nyt ei ikäväkyllä oo mitään lemmikkiä. Mä seurailen myös aika paljon noita luontodokumentteja ja sellasia.🙂. Onko se lisko sun ainoo lemmikki ja mikä lisko se on?
Ei se mun ole se on lainassa yhdeltä kaverilta.
Lyhytfleda kirjoitti:
Ei se mun ole se on lainassa yhdeltä kaverilta.
Jep. No onhan niitä mukava hoitaa vaikka ei omia oliskaan.🙂.
- Anonyymi
Hienoa tämä säiden vaihtelu, nyt kun alkaa talvi kyllästyttämään, kohta tulee kevät ja sitten iloiset kesän sadepisaoiden ropinat... jonka jälkeen tuleekin jo ikävä syksyä, jolloin voi syksyn pimeydessä käpertyä lämpimän asunnon sisälle pelailemaan pelejä ja katsomaan elokuvia.
Keväässä on pari vaarallista piirrettä: älä leikkaa hiuksia liian lyhyiksi jos on pakkasia vielä tulossa. Äläkä ala käyttämään aurinkolaseja liian aikaisin, vaan anna silmien ensin tottua suurempaan valomäärään.
Vilustut jos leikkaat liian lyhyeksi hiukset liian aikaisin.
Jos alat käyttämään aurinkolaseja aivan heti, joudut käyttämään niitä koko kesän aina ja ikuisesti. AAME#N . Suklaamannapuuro pitää keittää.
Kevät jo ovella kolkuttaa.
Valkosipuli on tosi hyvää kannattaa laittaa moneen ruokaan.
Aikaisemmin päivällä täällä oli pilvinen sää, mutta nyt myöhemmin aurinko alkoi paistamaan. Kuitenkin kohta mailleen painuu (siis aurinko). Asteita tänään noin +1-+2.
Norppa83 kirjoitti:
oli 1- 2 astetta tänään. Mihis ne plussat tosta hävis, kun laitoin ne ?
Ei mullakaan plussat tule. Joku ihme palstan bugi.
- Anonyymi
Aika tyhmää olisi asua jossain kaliforniasaa aina peläten millolin tulee maanjäeristysa ja milloin menee juna jai ei ikinä cvaihele sää mitenkään tylsää kuin epsanjassa :D
Mutta Houston Texas, kun kavereita tuolla niin on hauskaa vaihtelevaa säätä on auriokoa on paistejtta ja uikkosta, salamoitakin välillä, maaliman säässä näet kun se pallo pyölrii uutisissa, aina katson TX Houston sää-tilanteen, kun kavereita... - Anonyymi
Päivähän on sellainen kun mitä siitä itselleen tekee ei kai se ole mitään sen kummempaa
- Anonyymi
Niin on! Tänäänkin oli ihana päivä! Oli tuottoisaa ja naurua, sanoisin että yksi täydellinen päivä lisää. Sitten, sain autoapua eikä se maksanut mitään.
- Anonyymi
Sellaisiksi ne alunperin loinkin. mutta suunnitelmat menivät hieman pipariksi. Olette varmaan lukeneet tai kuulletkin tapauksesta.
-Luojaeikirj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5091491- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18817Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101756- 72724
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685