Kaikki päivät ovat ihania

Ihana päivä on tulossa.

19

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieno juttu että on hyvä mieli!🙂. Sää on täällä ainakin hyvä ja tosiaan näyttää kauniilta päivältä.

• Tiikeri, sisilisko.

• Et tainnut ymmärtää? Tuolla mun liskolla on raidat.

• Lyhytfleda kirjoitti:

Et tainnut ymmärtää? Tuolla mun liskolla on raidat.

Vähän meni joo ohi.🙂. Mulla oli muksuna 2 tuliliskoa lemmikkinä.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Vähän meni joo ohi.🙂. Mulla oli muksuna 2 tuliliskoa lemmikkinä.

On ne vaan ihania lemmikkieläimet.

• Lyhytfleda kirjoitti:

On ne vaan ihania lemmikkieläimet.

Joo on. Mä olen kyllä aika eläinrakas. Meilla oli kun olin muksu vaikka mitä lemmikkejä. Marsu, hamsteri, useita gerbiilejä, hiiriä pari, ne tuliliskot, akvaario ja sitten kun mutsi ja broidi muutti mutsin avomiehen luo niin siellä oli kissa ja koira. Nyt ei ikäväkyllä oo mitään lemmikkiä. Mä seurailen myös aika paljon noita luontodokumentteja ja sellasia.🙂. Onko se lisko sun ainoo lemmikki ja mikä lisko se on?

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo on. Mä olen kyllä aika eläinrakas. Meilla oli kun olin muksu vaikka mitä lemmikkejä. Marsu, hamsteri, useita gerbiilejä, hiiriä pari, ne tuliliskot, akvaario ja sitten kun mutsi ja broidi muutti mutsin avomiehen luo niin siellä oli kissa ja koira. Nyt ei ikäväkyllä oo mitään lemmikkiä. Mä seurailen myös aika paljon noita luontodokumentteja ja sellasia.🙂. Onko se lisko sun ainoo lemmikki ja mikä lisko se on?

Ei se mun ole se on lainassa yhdeltä kaverilta.

• Lyhytfleda kirjoitti:

Ei se mun ole se on lainassa yhdeltä kaverilta.

Jep. No onhan niitä mukava hoitaa vaikka ei omia oliskaan.🙂.

• Anonyymi

Hienoa tämä säiden vaihtelu, nyt kun alkaa talvi kyllästyttämään, kohta tulee kevät ja sitten iloiset kesän sadepisaoiden ropinat... jonka jälkeen tuleekin jo ikävä syksyä, jolloin voi syksyn pimeydessä käpertyä lämpimän asunnon sisälle pelailemaan pelejä ja katsomaan elokuvia.

Keväässä on pari vaarallista piirrettä: älä leikkaa hiuksia liian lyhyiksi jos on pakkasia vielä tulossa. Äläkä ala käyttämään aurinkolaseja liian aikaisin, vaan anna silmien ensin tottua suurempaan valomäärään.

Vilustut jos leikkaat liian lyhyeksi hiukset liian aikaisin.

Jos alat käyttämään aurinkolaseja aivan heti, joudut käyttämään niitä koko kesän aina ja ikuisesti. AAME#N .

• Suklaamannapuuro pitää keittää.

• Kevät jo ovella kolkuttaa.

• Valkosipuli on tosi hyvää kannattaa laittaa moneen ruokaan.

• Aikaisemmin päivällä täällä oli pilvinen sää, mutta nyt myöhemmin aurinko alkoi paistamaan. Kuitenkin kohta mailleen painuu (siis aurinko). Asteita tänään noin +1-+2.

• oli +1-+2 astetta tänään. Mihis ne plussat tosta hävis, kun laitoin ne ?

• Norppa83 kirjoitti:

oli 1- 2 astetta tänään. Mihis ne plussat tosta hävis, kun laitoin ne ?

Ei mullakaan plussat tule. Joku ihme palstan bugi.

• Anonyymi

Aika tyhmää olisi asua jossain kaliforniasaa aina peläten millolin tulee maanjäeristysa ja milloin menee juna jai ei ikinä cvaihele sää mitenkään tylsää kuin epsanjassa :D

Mutta Houston Texas, kun kavereita tuolla niin on hauskaa vaihtelevaa säätä on auriokoa on paistejtta ja uikkosta, salamoitakin välillä, maaliman säässä näet kun se pallo pyölrii uutisissa, aina katson TX Houston sää-tilanteen, kun kavereita...

• Anonyymi

Päivähän on sellainen kun mitä siitä itselleen tekee ei kai se ole mitään sen kummempaa

• Anonyymi

Niin on! Tänäänkin oli ihana päivä! Oli tuottoisaa ja naurua, sanoisin että yksi täydellinen päivä lisää. Sitten, sain autoapua eikä se maksanut mitään.

• Anonyymi

Sellaisiksi ne alunperin loinkin. mutta suunnitelmat menivät hieman pipariksi. Olette varmaan lukeneet tai kuulletkin tapauksesta.

-Luojaeikirj

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      509
      1491
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      817
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      756
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      724
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe