Oli pakko aloittaa ketju kun pena eikä penanporukka eikä penaminnanina sitä tee. Saa penakin kuukauden hittilistaannuutta matskua. Penalla käynyt jo aika pitkäksi kunnpitänyt käydä kommentoimassa vanhoja ketjuja. Vielä senkin takia uusi aloitus kun pena ja penanporukka tykkää että penasta puhutaan täällä palstalla, siten vielä se penan vakio 🤣🤣🤣🤣
Kopio-kostaja moganista.
Anonyymi-ap
18
472
Vastaukset
Ei ole tapana avata keskustelua, jos ei ole mitään asiaa.
- Anonyymi
Oliko penanporukan tai penan viimeisissä avauksissa paljonkin asiaa 🤔🤭?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko penanporukan tai penan viimeisissä avauksissa paljonkin asiaa 🤔🤭?
Oli.
- Anonyymi
PenanPorukka kirjoitti:
Oli.
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
PenanPorukka kirjoitti:
Oli.
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ja taas penå linkitti 😂😂😂
- Anonyymi
🤭😜😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭😜😆
😂😂😂
- Anonyymi
Pena pikein odottaa näitä aloituksia,sen olen huomannut
- Anonyymi
Äh piti kirjoittaa oikein
Ai sielläks mie asun 😂😂😂
- Anonyymi
Up
T:Pena- Anonyymi
Väärillä nimillä huijari
T:Pena
- Anonyymi
Etkö saa riittävästi huomiota?
- Anonyymi
Up
T:Pena - Anonyymi
Up
T:Pena
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881