Tuosta:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009369677.html
No helposti huomasi, että ne suunnilleen muistin, mitä on esitetty viimeksi korkeintaan 90-luvulla ja kaikki sitää tuoreemmat olikin ihan lottoa 😂
Olet selvästi Fiksumpi kuin koululainen! Hyvä suoritus.
Vastasit oikein 7/15 kysymykseen
Keskiviikon TietovisaVisa - Muistellaan takavuosien tv-visailuja
50
68
Vastaukset
- Anonyymi
9/15 mutta oli hyviä arvauksia, tiedolla taisi mennä noista suunnilleen puolet oikein.
-harmiseikirj-Hieno tulos!
Mä taisin taas kerran jokseenkin arvata kaikki arvaukseni väärin (8) ja tiesin noi loput 7 😂
7 oikein
8/15 osa oli kyllä outoja ohjelmia ja tutuistakin oli hankalampia kysymyksiä.🙂.
randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Osa oli varsin antiikkia ja osa liiankin tuoreita, ikinä ole hyvä 😁Näin se on että aina löytyy jotain valittamisen aihetta kun oikein kovasti yrittää.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Näin se on että aina löytyy jotain valittamisen aihetta kun oikein kovasti yrittää.😄.
Ja palstalla ei tarvitse edes yrittää 😂
- Anonyymi
Minä vastasin 6/15.
- Anonyymi
Höh. 8 oikein. Se oli muka hyvin? Eipäs ole, ainoastaan noin puolet oikein. Jos kemia, fysiikka & matematiikka olisi mennyt aikoinaan yhtä huonosti, eipäs olisi tästä ukosta tullut tietotekniikka mekaanikkoa, tai prosessinhoitajaa.
>simiti< Onko tämä nyt sitten suurikin suositus...? 🤔
Vastasit oikein 6 kysymykseen- Anonyymi
Lähes Suomen Tietoviisaan tasoa! Aivan mahtava tulos.
Vastasit oikein 9 kysymykseen
Ihmeen hyvin, ei siis mitään hajua oikein mistään 🤣.
- SheenaHieno tulos!
Tuo kuulostaa yhdeltä naisen yleisen kuvauksen osalta... 😂
Jaat muuten päivän kärkituloksen Harmiksen kanssa 👍
- Anonyymi
Samixia tulos 😊 En ole visailuohjelmien suuri ystävä ja täytyy myöntää, etten muista edes mitään Tupla tai Kuittia 🤔 Mennyt vähän ohi näemmä..
Kelpo tulos!
Tuplaa ja kuittia esitettiin kivikaudella, etäisesti muistan sen lapsuudestani 🤣- Anonyymi
Kelpo tulos!
Tuplaa ja kuittia esitettiin kivikaudella, etäisesti muistan sen lapsuudestani 🤣Siis mitä tuossa mun viestissä edes sanotaan, siis ollaan samixia piti lukea 😁 Ei ole oikeinkirjoitus näköjään parhaita puoliani..
No se selittää, kuka mitään kivikauden juttuja muistaa 😂 Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä tuossa mun viestissä edes sanotaan, siis ollaan samixia piti lukea 😁 Ei ole oikeinkirjoitus näköjään parhaita puoliani..
No se selittää, kuka mitään kivikauden juttuja muistaa 😂Mulla on automaattinen S24 - Suomi -tulkki päässäni 😁
Ööööö, niin... Minä? 🤣- Anonyymi
Mulla on automaattinen S24 - Suomi -tulkki päässäni 😁
Ööööö, niin... Minä? 🤣Voi kuule, mun kanssa tarvitaan joskus muunkinlaisia tulkkeja 😂 Mutta hyvä, jos viesti saapui perille asti suht ymmärrettynä 😁
Mä en suostu vielä ajattelemaan itseäni kivikautisen, vaikka muutama vuosi sitten lapseni arvioi iäkseni noin sata vuotta 😄 Lasten suusta totuus jne.. Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule, mun kanssa tarvitaan joskus muunkinlaisia tulkkeja 😂 Mutta hyvä, jos viesti saapui perille asti suht ymmärrettynä 😁
Mä en suostu vielä ajattelemaan itseäni kivikautisen, vaikka muutama vuosi sitten lapseni arvioi iäkseni noin sata vuotta 😄 Lasten suusta totuus jne..Kuten vaikkapa? Rakotulkkia? 🤔
Muistaakseni se sanonta oli lasten ja humalaisten, joten kannattaa myös puhalluttaa muksu jos tulee laukomaan totuuksia 😂- Anonyymi
Kuten vaikkapa? Rakotulkkia? 🤔
Muistaakseni se sanonta oli lasten ja humalaisten, joten kannattaa myös puhalluttaa muksu jos tulee laukomaan totuuksia 😂No vaikkapa työkalutulkkia. Kaikille ei aukea pulttiviputin yhtä nopeasti kuin toisille 😁
Muksu alkaa olemaan kohta pahimmassa teini-iässä, joten saattaapi olla, että kohta on syytäkin puhalluttaa 😱 Ikääni ei ole enää kommentoinut, nyt olen vain kuulemma ärsyttävä, liikaa kyselevä ja liian tiukkkis mutsi 😇 Anonyymi kirjoitti:
No vaikkapa työkalutulkkia. Kaikille ei aukea pulttiviputin yhtä nopeasti kuin toisille 😁
Muksu alkaa olemaan kohta pahimmassa teini-iässä, joten saattaapi olla, että kohta on syytäkin puhalluttaa 😱 Ikääni ei ole enää kommentoinut, nyt olen vain kuulemma ärsyttävä, liikaa kyselevä ja liian tiukkkis mutsi 😇Pulttiviputin on niin loistava, en ymmärrä miksei joku hoksaisi heti sitä 😂
Aaaa, se ikävaihe, natsimutsi-kausi 😁- Anonyymi
Pulttiviputin on niin loistava, en ymmärrä miksei joku hoksaisi heti sitä 😂
Aaaa, se ikävaihe, natsimutsi-kausi 😁Niin just! Pulttiviputinta voisi käyttää testinä puolisoehdokkaille. Jollei mies heti tajua, niin ollaan aivan liian eri aaltopituuksilla 😁
Ihana natsimutsivaihe tosiaan 😊 Natsimutsit tekee kaikkea kamalaa, käskee lasta menemään nukkumaan, korjaamaan pyykkinsä lattialta ja herramunjee, viemään joskus jopa roskat 😱 Onhan se nyt kauheaa lapsen kyykyttämistä 😄 Anonyymi kirjoitti:
Niin just! Pulttiviputinta voisi käyttää testinä puolisoehdokkaille. Jollei mies heti tajua, niin ollaan aivan liian eri aaltopituuksilla 😁
Ihana natsimutsivaihe tosiaan 😊 Natsimutsit tekee kaikkea kamalaa, käskee lasta menemään nukkumaan, korjaamaan pyykkinsä lattialta ja herramunjee, viemään joskus jopa roskat 😱 Onhan se nyt kauheaa lapsen kyykyttämistä 😄Todella oiva idea! Jos ei ole lähelläkään arvata oikein, on syytä jatkaa kuulustelua pidemmälle. Muussa tapauksessa voi hypätä suoraan kaulaan 😂
Juuri noin, noin toimivat natsimutsi ja/tai natsifatsi, on se niin garmeeta mitä teinit joutuvat kokemaan 🤣
Ojenna muksullesi lapsiasianvaltuutetun yhteystiedot ja pyydä osoittamaan valitukset suoraan hänelle 😂
Itselläni oli diplomaattimutsi, niin olihan sekin omanlaistaan showta. Neuvoteltiin ja sovittiin säännöistä, periaatteessa käytiin kauppaa siitä miten asioita hoidetaan jne.
7 oikein.
Ei varsinainen tietokilpailu mutta piti pitkän aikaa miettiä mitä ohjelmaa juonsi Helge Herala. Kyseessä oli valehtelijoiden klubi ja esinetuntemuksista oli siellä apua.Kelpo tulos!
Olisin muuten minäkin joutunut tuota miettimään. Jos olisi ollut vaihtoehtoja tarjolla, niin luultavasti olisin muistanut, muuten en ole ensinkään varma olisinko.
- Anonyymi
Vastasit oikein 6 kysymykseen
Fiksuus korreloi tv-tietämyksen kanssa käänteisesti.Kelpo tulos!
En välttämättä allekirjoita tuota näkemystä, koska pitkälti se riippuu siitä mitä tösöstä katselee.- Anonyymi
Kelpo tulos!
En välttämättä allekirjoita tuota näkemystä, koska pitkälti se riippuu siitä mitä tösöstä katselee.Fiksu ei loju television edessä vaan on aktiiviliikkuja.
Osasin jo heti alussa ennustaa, etten tiedä näitä kaikkia. Jotkut oli ihan outoja. "Nevö höörd"-tyyppisiä tv-visailuja. Oli onnea matkassa. Täytyy olla tyytyväinen tulokseen. 😄👍
"Lähes Suomen Tietoviisaan tasoa! Aivan mahtava tulos.
Vastasit oikein 12 kysymykseen"
Kiitos haastavasta ja viihdyttävästä visasta! 😊Loistava tulos!
Ja vedit sitten pohjat, kuinkas muutenkaan, toiseksi parhaat jäi 9 pisteeseen 🤘randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Ja vedit sitten pohjat, kuinkas muutenkaan, toiseksi parhaat jäi 9 pisteeseen 🤘Kiitos. Tykkään haasteista (mutta, tämä kai on jo tullut selväksi). 😂
tosi.typy kirjoitti:
Kiitos. Tykkään haasteista (mutta, tämä kai on jo tullut selväksi). 😂
Ai, tykkäätkö? Eeeeeen ole huomannut ollenkaan 😂
Ai, tykkäätkö? Eeeeeen ole huomannut ollenkaan 😂
Haha! Sulla on hitaat hoksottimet!!!!! Ei sen mitään.
Voin kertoa salaisuuden, se puoli minun luonteesta nousee vielä esiin (hyvässä ja pahassa). 🤣🤣🤣tosi.typy kirjoitti:
Haha! Sulla on hitaat hoksottimet!!!!! Ei sen mitään.
Voin kertoa salaisuuden, se puoli minun luonteesta nousee vielä esiin (hyvässä ja pahassa). 🤣🤣🤣Pirkanmaalta eli Hämeestähän sukuni on, jos muistat, niin onko hoksottimien hitaus mikään yllätys 🤣
Jään jännityksellä (=kauhulla) odottamaan 😁randombypasser kirjoitti:
Pirkanmaalta eli Hämeestähän sukuni on, jos muistat, niin onko hoksottimien hitaus mikään yllätys 🤣
Jään jännityksellä (=kauhulla) odottamaan 😁Mikään ei yllätä, eikä pöyristytä. Minulle on joskus haastavaa asetella vauhtiaskeleita hitaamman tahtiin. Teen parhaani. 🤣🤣
(kiitos illan nauruista)tosi.typy kirjoitti:
Mikään ei yllätä, eikä pöyristytä. Minulle on joskus haastavaa asetella vauhtiaskeleita hitaamman tahtiin. Teen parhaani. 🤣🤣
(kiitos illan nauruista)Ai täh? No palaan asiaan huomenna kun ymmärrän vitsin. 🤣
Ai täh? No palaan asiaan huomenna kun ymmärrän vitsin. 🤣
Ymmärrettävästi joudut pohtimaan asiaa.
Minulle käy usein näin. Olen jo tottunut kommunikoimaan viiveellä.
Viihdyttävää seurata hämmennystä ja ylikierroksilla käyvää "miettimismyssyä". 😂😂tosi.typy kirjoitti:
Ymmärrettävästi joudut pohtimaan asiaa.
Minulle käy usein näin. Olen jo tottunut kommunikoimaan viiveellä.
Viihdyttävää seurata hämmennystä ja ylikierroksilla käyvää "miettimismyssyä". 😂😂Vähän pää höyryää 😤 mutta onneksi on jäätä pakastimessa, kyllä tämä aamuksi kirkastuu 😂
Vähän pää höyryää 😤 mutta onneksi on jäätä pakastimessa, kyllä tämä aamuksi kirkastuu 😂
Nyt mun pää kaipaa tyynyä (haukottaa). Kauniita unia.
öitä! 😴tosi.typy kirjoitti:
Nyt mun pää kaipaa tyynyä (haukottaa). Kauniita unia.
öitä! 😴Kauniita unia 🤗
Tulos: 14/15.
Mahtava tulos!
Ja kiistatta paras, helposti! Hyvä!Kiitos.
Mites vieläkö T-Ransu on lähössä kiertueelle?Norppa83 kirjoitti:
Kiitos.
Mites vieläkö T-Ransu on lähössä kiertueelle?Katsotaan kun kevät alkaa koittamaan, josko rytmijalka alkaa vatkaamaan 😂
Katsotaan kun kevät alkaa koittamaan, josko rytmijalka alkaa vatkaamaan 😂
Jep. T-Ransu & Angels lähtee taas tien päälle keikka-autollaan =) Mutta mites oli sen maailmankiertueen laita? Peruuntuiko se? Taisi Hell´s grannies tuhota koko suunnitelman =D
Katsotaan kun kevät alkaa koittamaan, josko rytmijalka alkaa vatkaamaan 😂
T-Ransunhan piti soitella Madison square gardenissa New Yorkissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366