Nainen miksi tykkäät tanssia

Anonyymi-ap

Onko se verissä ja tanssitko omaksi iloksi vai miesten iloksi jotka sanoo wau

41

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh..

Toiset osaavat laulaa musiikkia.. ja toiset soittaa sitä, mutta toisille se musiikin ilmentäminen tulee tanssimisen kautta. Ja minä kuulun tuohon jäkimmäiseen populaan.

Minulle tanssiminen on musiikin ilmaisua. Dn osaa laulaa tai soittaa, mutta osaan liikkua.

• Anonyymi

Uskon eli tanssiminen on verissäsi no naiset osaa tanssia luonnostaan kyllä ja harjoitteletko paljon vai tuleeko kaikki luonnostaan musiikin mukaan

• Anonyymi kirjoitti:

Uskon eli tanssiminen on verissäsi no naiset osaa tanssia luonnostaan kyllä ja harjoitteletko paljon vai tuleeko kaikki luonnostaan musiikin mukaan

Musiikin mukaan.. en harjoittele. Liikun luovasti, sillä koreografiat eivät jää päähän.

• Anonyymi

Millaista tanssia tykkäät tanssia diskoa shufle tanssia vai paritanssia ja mitä kiva tanssia kun biletät tai tanssia miehen kanssa

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Musiikin mukaan.. en harjoittele. Liikun luovasti, sillä koreografiat eivät jää päähän.

Eli kuulet musiikin etkä voi vastustaa lanteesi vaan lähtee heilumaan ja jalat tanssimaan

• Anonyymi kirjoitti:

Eli kuulet musiikin etkä voi vastustaa lanteesi vaan lähtee heilumaan ja jalat tanssimaan

Kutakuinkin noin..

• Anonyymi

Tanssimista on harrastettu aina ja joka kulttuurissa. Se on vapauttavaa. Tanssin vain ja ainoastaan omaks iloks. Se on oikeesti hienoo kun kädet voi mennä mihin ja jalat tehdä mitä vaan.

• Anonyymi

Tanssin joskus lenkilläkin mutta vaan sillon kun oon varma ettei kukaan nää.

• Anonyymi

Ajattelen kyllä kokoajan enemmän että mitä sillä on väliä jos joku näkee, jos kattoo kun hullua, hymyilee takasin ja ehkä pyörähtää.

• Anonyymi

Eikä pelkästään jalat ja kädet vaan koko vartalo tekee mitä haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssin joskus lenkilläkin mutta vaan sillon kun oon varma ettei kukaan nää.

Miehet ainakin tykkää näystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä pelkästään jalat ja kädet vaan koko vartalo tekee mitä haluaa.

Millaista tykkäät tanssia yksin vai miehen kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaista tykkäät tanssia yksin vai miehen kanssa

Yksin tanssin sitä tyyli vaihtuu lennosta. Miehen kanssa haluisin tanssia sitä samaa, sillee samanlailla kädet menee mihin haluaa ja jalat tekee mitä vaan. ja sitten jotenkin valssin tyyppisesti olis kiva koittaa ja joku yhteinen tanssikurssi ja lavatanssia ja silleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet ainakin tykkää näystä

Niin sitten kun oon täysin vapaa tekeen niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin tanssin sitä tyyli vaihtuu lennosta. Miehen kanssa haluisin tanssia sitä samaa, sillee samanlailla kädet menee mihin haluaa ja jalat tekee mitä vaan. ja sitten jotenkin valssin tyyppisesti olis kiva koittaa ja joku yhteinen tanssikurssi ja lavatanssia ja silleen.

Eli disko tanssi on hyvä vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli disko tanssi on hyvä vai

Sitäkin on tullu kokeiltua.

• Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen kyllä kokoajan enemmän että mitä sillä on väliä jos joku näkee, jos kattoo kun hullua, hymyilee takasin ja ehkä pyörähtää.

Mun mielestä se olis vaan söpöä jos joku nainen lenkillä tanssahtelis vastaan.🙂.

• Aina omaksi iloksi jo siitä asti, kun nousin pinnasängyn pinnoja pitkin hytkymään. 👶🏻

• Anonyymi

Eli verissä ja synnynnäinen juttu

• Anonyymi

Mut luulis et miestenkin iloksi

• Anonyymi kirjoitti:

Eli verissä ja synnynnäinen juttu

Näinkin voisi sanoa, oon tykännyt musiikista ja liikkumisesta kuulemma aina. Ja uskon sen vaikken ensimmäisiä vuosiani muistakkaan.

Vilkas ja liikkuvainen fyysisesti. Vaikka luonne on rauhallinen muuten.

• Anonyymi kirjoitti:

Mut luulis et miestenkin iloksi

Eeen, ei kuulu mun luontooni.

• Tanssin ihan omaksi ilokseni. Kun rytmi alkaa viedä ja keho kuulee tanssin kutsun, ei siinä pitele enää mikään. Baila, baila.

~ Las Ketchup - The Ketchup Song ~
      https://youtu.be/V0PisGe66mY

• Anonyymi

Eikö kivempi tanssia miesten tai miehen iloksi ja mitä tykkäät tanssia

• Anonyymi

Ja ihan hyvän biletys biisin pistit eli alkoholia ja naisen kanssa tanssi kiva kappale

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö kivempi tanssia miesten tai miehen iloksi ja mitä tykkäät tanssia

Tanssiminen on kivaa. Mies saa osallistua, jos siltä tuntuu. Tanssin omaksi ilokseni.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja ihan hyvän biletys biisin pistit eli alkoholia ja naisen kanssa tanssi kiva kappale

Kiitos. Tykkää rytmikkäästä ja iloisesta menosta.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Kiitos. Tykkää rytmikkäästä ja iloisesta menosta.

Bile musiikin täytyy olla iloista ja siinä täytyy olla soundi mut nyt tupakille ja sit iltapalaa tekemään

• Anonyymi kirjoitti:

Bile musiikin täytyy olla iloista ja siinä täytyy olla soundi mut nyt tupakille ja sit iltapalaa tekemään

Lopeta tupakointi. Tanssikumppanit ei tykkää tupakanhajuisista partnereista.

• Pidän musiikista ja tanssista. En minä tiedä miksi, mutta aina kun kuulen hyvän rytmin, niin jalat vain lähtevät sen mukaan. Jos kävelen, tuntuu siltä, että kävelen rytmissä ja tekee mieli ottaa pari vaihtoaskelta. - Jos istun, lähtevät ainakin sormet naputtamaan alustaa, jopa huomaamatta. - Keho tuntee rytmin jo melkein ennen kuin aivot tajuaa, mitä korvat kuulevat 🙂
      Tanssin jonkin verran itseksenikin, jos on hyvä fiilis.
      - Lapsuudessani äiti ja isä tanssivat usein, myös kotona. Ehkä se tanssin ilo on sitten lähtöisin kotoa, tai miten lie.

• Anonyymi

tanssi villisti kuin huumeheikki tai viinan villiinyttömö viina-mi3w

• Anonyymi

monysko kryss olry kåäyny psiqtrilla täånåä vuonna

minä arvuutin jotain hauskaa låhikaupab tyttoå wrrp ettö nibtqaji jertaa ikwb utse jpybt hannqw

• Anonyymi

Tanssiessani unohdan kaiken muun. Nousen ikäänkuin siiville, kannatukseen. Tulkitsen niitä tunteita, joita musiikki minussa herättää, välillä seuraan laulajaa, välillä soittimia. Uskon olevani aidoimmillani tanssiessani. Kun pääsee flow- tilaan, kaikki on helppoa ja ihmeellistä.

• Anonyymi

Hyvä halpa liikunta muoto ravintola maailma.Kun maksaa vain narikan ja sisäänpääsy maksun.Vesilasin ostaa paari tiskiltä. Kroppa ja pää tykkää muusikista ja tanssista.Nolaa pään raskasta työviikosta.Terv. 3 vuorotyön tekijä pääkaupunki seutu!

• Anonyymi

Tanssiminen on kivaa ja tulee luonnostaan, kun kuulee musiikkia, jonka tahtiin jalka alkaa vipattamaan. Tanssimisesta tulee hyvä fiilis ja se saa hymyn huulille. Parasta tanssiminen on ystävien kanssa/hyvässä porukassa, mutta tanssin myös kotosalla itsekseni. Usein silloin, kun pitäisi alkaa siivoamaan ja laitan musiikkia päälle, niin vilkuttelen siivoamisen aloittamista tanssimalla 😄

• Anonyymi

Musiikin mukaan liikkuminenhan menee ihan luonnostaan ja tuottaa ainakin mulle iloa.
      Rytmi vie mukanaan ja on liikuntaa, aivan luonnostaan. Mä käytän sitä myös hyväksi liikuntavammaisten... siis heikkokuntoisten vanhusten aktivoinnissa liikkumaan.
      Sen verran; kun jaloilleen pystyvät astumaan, ja yllättävän monet on pystyneet. Osa tietenkin ainoastaan käynyt pystyasennossa, ja joutunut istuuntumaan saman tien.

Tarpeeksi monta kertaa kun sitäkin harjoittaa saattaa jalkoihinkin tulla sen verran kantokykyä ett seisominen omilla jaloillaan alkaa onnistumaan.
      No tuossa vaiheessa, mä olen se joka tanssitan, eli pidän pystyssä ja tanssin hänen ympärillä... joskus se on kuin sylipainia, kun vanhuksen jalat saattavat olla hyvinkin horjuvat. Silloin mulla on vastuu; pitää tanssipartneri pois lattiatasosta!

Siinä saattaa äkkiä tulla lähes 100 kg nytkäys; jos jalat sulaa partnerilta alta, joten aivan kevyensarjan hoitajia en suosittele yrittämään tanssia "jalattoman" kanssa.
      Vahinkoja ei ole sattunut, mutt "läheltäpiti" tilanteita muutamia... joten ainoastaan me joilla on enemmän hauiksissa voimaa, tanssitamme heikkokuntoisimpia, toiset sitten ainoastaan hentoja pieniä naisia.

Meillä tanssittajat yleensä ovat naisia, mutt aina silloin tällöin "keittiön Unskikin" on rouvia tanssittanut käytävällä. Mikä on ollut heille jutun ja suuri ilonaihe. Vitsailevat siitä; kuka Unskin itselleen nappaa! =))
      trollikka

• Anonyymi

Ollut aina verissä, niin kauan kuin muistan. Musiikki- ja tanssiharrastus yhdessä ovat ihan huippua. Tanssit tosin jääneet vähän taka-alalle, mutta tulevana kesänä virittäydyttävä kohtuun vilkkaaseen tanssahteluihin.

• Anonyymi

Mjuu

Valtaosa naisista tanssii kuin itsestään. Minkäänlaista koulutusta, kurssia tai tanssiin johdatusta ei tarvita.

En oikein ymmärrä, miksi näin on.

(hirn)

• Anonyymi

Mjuu

Miehet taas kirjoittavat sulavasti, pakottomasti keveästi. Luonnollisedti.

En ymmärrä tätäkään.

(hihitystä)

• Naiset joraa lattialla kimpassa ja niiden miehet istuu pöydissä.

Jazz-miehenä joraan improvisoiden, jolloin askellus ja tempo ei myötäile musiikkia. Lopputulos on kutkuttavan jännä. Ainakin omassa päässäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2726
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      858
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      805
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      802
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe