Paras piirteesi?

Anonyymi-ap

Mitä piirrettäsi on joku sinuun tunnepohjaisesti ihastunut ihminen kertonut erityisesti ihailevansa? Luonnettasi, kasvojasi vai mitä?
Mikä sinussa on siis parasta?

127

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herkkyyttäni on kertonut ihailevansa.

🦄

• Anonyymi

Magnificent👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Magnificent👍

Kiitos. Tällä palstalla kovin moni ei pidä minusta. Sinä taidat pitää. 😊

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Tällä palstalla kovin moni ei pidä minusta. Sinä taidat pitää. 😊

🦄

Nyt en tiedä mitä sanoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en tiedä mitä sanoa

Ei haittaa. Universumi hylkii tyhjiöitä. Kyllä se aina minun puheellani ja tekstilläni täyttyy.

🦄

• Anonyymi

Mua ei kukaan pahemmin oo kehunut. Vaatimuksia on kyllä riittänyt.

"Oot vähän laihtunut"-tyyppinen kehu on tullut kautta vuosien tutuksi.

Kun dumppaan, niin seuraavaksi miehellä on aina puolet rumempi tylsä tavismuija ja sormus sormessa. Ihan vakio.

• Anonyymi

Eikö ole hassua, että mies otti sinua rumemman, ja (sinun mielestäsi) "tylsän"? Ehkäpä mies ei ollutkaan niin kovasti ulkonäön perään, ja ehkä se mitä sinä pidät tylsänä ei olekaan hänen mielestään niin tylsää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole hassua, että mies otti sinua rumemman, ja (sinun mielestäsi) "tylsän"? Ehkäpä mies ei ollutkaan niin kovasti ulkonäön perään, ja ehkä se mitä sinä pidät tylsänä ei olekaan hänen mielestään niin tylsää?

Sivusta tähän:

Minä olen aina sanonut, että ulkonäön pitää olla kunnossa, mutta sen ei koskaan saa tapahtua sisäisen kauneuden kustannuksella!

Sisäisen tai ulkoisen kauneuden kehittämisen laiminlyöminen (toisen näistä kustannuksella) on paitsi laiskuutta myös tyhmyyttä.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta tähän:

Minä olen aina sanonut, että ulkonäön pitää olla kunnossa, mutta sen ei koskaan saa tapahtua sisäisen kauneuden kustannuksella!

Sisäisen tai ulkoisen kauneuden kehittämisen laiminlyöminen (toisen näistä kustannuksella) on paitsi laiskuutta myös tyhmyyttä.

🦄

Menestyksen teologiaa pukkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menestyksen teologiaa pukkaa

Mikä ongelma on menestyksen teologiassa? Vai tarkoititko edes, että siinä olisi ongelmaa?

Kyllä se on ihan sekulaarijärkevää, jälkiluterilaista vastuun ottamista omasta elämästään sen sijaan, että valittaisi ja antaisi elämänsä valua hukkaan ilman haaveita, tavoitteita ja rakkautta.

🦄

• Empatia, kyky kuunnella toista ja ottaa hänet huomioon ja se että on mukava ja kohtelias. Näistä piirteistä on ainakin jotkut joskus kertoneet pitävänsä.🙂.

• Anonyymi

Kauniita kasvoja ja fiksuutta

• Anonyymi

mikä on paras piirrokzsezsi...

..mutta itseäkin huvittaa nuo hammastyttöjen puudutusjutut... mikä puudutusaine on procaine... tekee täysin tunnottomaksxi sxitten local anaexsthetic procaine.

mutta hperö olo voi seurava tävän aikaa sitten, vähän.

• En muista, koska siitä on ihan liian kauan.

• Prinssi_J

Seksiä kehuivat...

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Seksiä kehuivat...

Saivat sitten varmaan loppuelämäksi kyllikseen jos ei ole revanssia tms kuulunut

• Anonyymi kirjoitti:

Saivat sitten varmaan loppuelämäksi kyllikseen jos ei ole revanssia tms kuulunut

Molemmat on eksiä ja yli 10 vuoden takaa... En ole harrastanu seksiä kuin kahden ihmisen kanssa koko elmäni aikana. Semmoinen oli tämä elämä.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Molemmat on eksiä ja yli 10 vuoden takaa... En ole harrastanu seksiä kuin kahden ihmisen kanssa koko elmäni aikana. Semmoinen oli tämä elämä.

Sellaista se on kun vällyihin välttävä taso on sarjassa Anya Taylor-Joy nuorennettuna. Elämä on.

• Anonyymi kirjoitti:

Sellaista se on kun vällyihin välttävä taso on sarjassa Anya Taylor-Joy nuorennettuna. Elämä on.

Miksi tyytyä vähempään? Anya on ihana.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Miksi tyytyä vähempään? Anya on ihana.

Saat ihan rauhassa olla ilman seksiä 👍 kaikki hyvin.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Seksiä kehuivat...

Jaha

• Kuulemma silmät. Lisäksi useampi (kaikki tosin naisia) on sanonut, että onpa mulla ihanan pitkät hiukset. Mutta kyllähän heidänkin olisi helppo kasvattaa pitkät hiukset, jos vain viitsisivät.

• Anonyymi

Olen kuullut, että ei kaikilla kuulemma hiukset kasva kunnolla pitkiksi, vaikka kuinka kasvattaisi.Itselläni hiusten maksimipituus on tuolla hieman pepun alapuolella. Eivät ne tunnu siitä enää kasvavan, vaikka muutoin kasvavatkin ihan tolkutonta tahtia.

• Anonyymi

Riippuu hiuslaadusta, kuinka pitkät hiukset voi kasvattaa. Jos on se ohut hento hiustyyppi, joka suomalaisilla usein on, hius ehtii kulua ennen kuin on pitkä. Eikä sellainen pitkä "tukka" ole kovinkaan kaunis, jossa on huonokuntoista hiusta ja paksuus rotanhännän luokkaa.

Suomalaislaatuisen hyvännäköisen tukan pituus on usein olkapäiden hujakoille, jos sitäkään.

xLiner

• Anonyymi

Meinasin jo vastata, mutta sitten pääsin tuohon ihastumiskohtaan, niin piti luopua, kun ei tuollaista ole koskaan tapahtunut.

• Anonyymi

Mikä sinussa omasta mielestäsi on parasta? :)

• Anonyymi

Ei ole muuten kehunut missään asiassa, en olisi huomannutkaan ilman tätä aloituksta. Enpä ole odottanut, riittää että on kanssani ja yhteisiä asioita riittää, ei tartte ruveta kehumaan. Pitää kyllä hyvänä, saan paljon hellyyttä. Joudun tyytyä omaan diagnoosiin, paras piirteeni on ahkeruus, sillä pääsee pitkälle. Vaikka sananlaskun mukaan olen hullu joka paljon työtä tekee. Ei haittaa mua. Voin lisätä laulun sanoin: Hulluksi jo mainitaan se napakymppi on, harva vain voi mua ymmärtää.

• Anonyymi

kokeile piiortää omat piirtesi vaikka peilin avulla kopioit itseäsi lgyjykynållä omat kasvot omakuva.

mutta erittäin hirveitä jotkut hammastyttöjen puudutusaineet kuten procaiini... mutta sinänsä hyväå et tunne mitään

• Yllättäin ja vähän kiusallisesti vaimoni intoutui ylistämään hellyyttäni.
      Ympärillä istuneet sukulaiseni olivat hämillään.

Mielestäni tällaiset asiat voisi kertoa ilman yleisöä.

• Lasteni isä sanoi halunneensa itseään fiksumman naisen.😄

Edesmennyt mieheni mainitsi ensitapaamisestamme ajatelleensa, että vaikka hänen pitäisi ottaa jonotusnumero, hän halusi hakea minua tanssimaan.

Tavatessani ensimmäistä kertaa hänen ystäviään, mies pyysi minua ottamaan aurinkolasit pois. - Hän kuulemma halusi, että he näkivät erityisesti minun silmäni. 😃

Ystävät ovat enemmän kehuneet luonnettani kuin mieheni. 😉

• Anonyymi

”Lasteni isä sanoi halunneensa itseään fiksumman naisen.😄” Se on vain mainos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Lasteni isä sanoi halunneensa itseään fiksumman naisen.😄” Se on vain mainos!

Ja toki tämä vain yks naisena esiintyvän ätmin hahmoista-spoiler alert vai ylhäältä ojennettu fasilitaatiokatse?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja toki tämä vain yks naisena esiintyvän ätmin hahmoista-spoiler alert vai ylhäältä ojennettu fasilitaatiokatse?

Saisiko saman suomeksi, kiitos 🙄

• Anonyymi

jotenkin itseäni huvittaakin kun jossain hammasjutuissakin hoidettavanza... niin jonkinlainen puudcutusaine joku procvaine.... silloin ei tunne muitään.

Minullekin toimii hyvin tuollaiset puudutukset, tulee vain hopewrö olo muutamaksi tuhnniksi.

• Anonyymi

Ymmärtäväisyydestäni yksi itselleni merkittävistä. Yksi on piti kauneimpana näkynä mitä koskaan nähnyt (en ollut ollut yhtä ihastunut ajatuksesta, mutta jäihän se mieleen). Yksi siitä, että voi kanssa tehdä paljon enemmän kuin tavallisesti naisten kanssa. Yksi kauniista sydämestä. Yksi siitä, että meillä on niin paljon yhteistä. Yksi huumorintajusta. Yksi luotettavuudesta. Muutama tärkeä ei ole koskaan kertonut miksi pitää minusta.

• Anonyymi

Olen luotettava kuin peruskallio. Osaan nimittäin tuoda aina hänen lempikukkiaan kun palaan reissuiltani :)
      Niin joo, ja aina olen tähän mennessä palannut :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Rentun ruusu? :) No en kyllä usko. Olet varmaan tuonut Veera Telenius ruusuja.

• Anonyymi

En tiedä. Kait mä olen nätti ja säälittävä. Aina mulle sanottu että musta tulee sellainen olo että haluaa pitää musta huolta ja turvassa.

• Anonyymi

Mulle sanotaan usen, että: "oon niin huolissasi susta". Tai ihmetellään sitä, että olen vielä hengissä.

• Anonyymi

Tällaista naiskuvaako sinä piirrät ätmelssön naisista, että nätti ja säälittävä on jotenkin synonyymeja? Elämämkoluu niin tosi elämämkoluu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaista naiskuvaako sinä piirrät ätmelssön naisista, että nätti ja säälittävä on jotenkin synonyymeja? Elämämkoluu niin tosi elämämkoluu

Mutta onhan sekin kokin kirjoittamaton sääntö, että ns nätin pitäisi olla tyhmä ja silmille hypittävä ja jos näin ei ole niin se vinetys jatkuu vuosia tuu tuu tuuti lullaa osta vaikka lohtupullaa kyllä vintillä rullaa ja hurraa hurraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onhan sekin kokin kirjoittamaton sääntö, että ns nätin pitäisi olla tyhmä ja silmille hypittävä ja jos näin ei ole niin se vinetys jatkuu vuosia tuu tuu tuuti lullaa osta vaikka lohtupullaa kyllä vintillä rullaa ja hurraa hurraa

En mä tyhmä ole. Keskivertoa älykkäämpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä tyhmä ole. Keskivertoa älykkäämpi.

Et sinä kuitenkaan nainen ole, keskivertoa älykkäämpi ymmärtää mm tämän asian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä kuitenkaan nainen ole, keskivertoa älykkäämpi ymmärtää mm tämän asian

Niin ymmärrän ettei kannata sulle yrittää mitään selittää.

• Anonyymi

piirrä itxestäxi omskubs peiliinn katsomalla itseäxzi

mutta jooh minua joo jännitti farmi-ohjelmassa tyttöjen solmukilpailut, koska kylläkin jotkut kkk-kaverit todellakin opettaneet miten noita tehdään ka<ikenlaisiz<a

• Anonyymi

piirrä piirre itsestäsi kun aamulla katsot peiliin, vaikka lyhjykynälläkin ruutupaperille

minä näytän kyllä itsellekin aika kammottavalle jos peiliin aamuhämärissä vilkaiseen

• Anonyymi

Luulen kyllä että tilanne on ihan toinen. Pidän hänestä tosi paljon. Vaikea kertoa sanoin. Hän on pohjaton ilo tai lohduttava tyyny johon aina voin painaa pään. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Lojaaliuttani on useampikin ihaillut. Ulkonäkökehuja tulee lähinnä minut vain pinnallisesti tuntevilta yksilöiltä.

• Anonyymi

Aika vaikea. Ihmiset kiinnittävät eri kohtiin huomiota. Joku ulkonäköön, toinen henkisiin ominaisuuksiin.

Silmiä ja huulia varmaan viimeksi kehuttu? Toisten kehumiset eivät määritä sitä mikä muissa on parasta. Enemmän se kehuminen kertoo niistä kehujista.

xLiner

• Ulkonäössä silmiä ja poskipäitä on kehuttu eniten. Sitten rintoja ja perskannikoita(miehet).

Luonteessa taas huumorintajua, kaikkien kaveri mentaliteettia, luotettavuutta, joustavuutta. Vanhemmat on kehuneet kiltteyttäni, miten kiltti ja helppo lapsi ollut aina.

• Anonyymi

Ai säkin oot ollut kiltti piltti, osapuilleen samoilla mennään paitsi ei kiinnosta olla kaikkien kaveri, vaikka periaatteessa pystyn tulemaan toimeen vaikka itse belsebuubin kanssa 😁.
        Niin ja ukkojen on paras jättää rauhaan mun kannikat...

• Anonyymi kirjoitti:

Ai säkin oot ollut kiltti piltti, osapuilleen samoilla mennään paitsi ei kiinnosta olla kaikkien kaveri, vaikka periaatteessa pystyn tulemaan toimeen vaikka itse belsebuubin kanssa 😁.
        Niin ja ukkojen on paras jättää rauhaan mun kannikat...

Nojoo, mä olen yhäkin enemmän kiltti luonteeltani, kun päinvastoin. En tahallaan tee kellekkään elämää vaikeeksi tms. Yleensä yritän helpottaa ja auttaa, jos apuni kelpaa.

Tai en puutu mitenkään. Saapi elää muut rauhassa. 😛

Kaikkien kaveri tulee varmaan siitä, että tuun yleensä ihmisten kanssa toimeen, vaikkei muut tuliskaan. Niiden hankalempienkin kanssa. En tosiaan kyllä enää nykyään halua olla kaikkien kaveri, mutta pystyn jos on pakko.

Onneks ei ole. 🙂

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Nojoo, mä olen yhäkin enemmän kiltti luonteeltani, kun päinvastoin. En tahallaan tee kellekkään elämää vaikeeksi tms. Yleensä yritän helpottaa ja auttaa, jos apuni kelpaa.

Tai en puutu mitenkään. Saapi elää muut rauhassa. 😛

Kaikkien kaveri tulee varmaan siitä, että tuun yleensä ihmisten kanssa toimeen, vaikkei muut tuliskaan. Niiden hankalempienkin kanssa. En tosiaan kyllä enää nykyään halua olla kaikkien kaveri, mutta pystyn jos on pakko.

Onneks ei ole. 🙂

Jep, jätetään aurana ja ankkurina leikkimiset niille joita sen tyylinen toiminta kiinnostaa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, jätetään aurana ja ankkurina leikkimiset niille joita sen tyylinen toiminta kiinnostaa :)

Passar bra. 👍

• Anonyymi

Kiva tietää mies, että esim persikkasi on saanut myönteistä palautetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika syvälliseksi meni mies sinun anekdootit tässä feikkivuoropuhelussa

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva tietää mies, että esim persikkasi on saanut myönteistä palautetta

Kyllä mun pyllyä on kehuttu kovasti joskus, kuten rintojakin. Ja kyllä ne ihan kivat on olleetkin, mitä yleiseen ulkonäköön kivannäköiseksi mielletään yleisesti. Teroitan sanaa olleet.

Nythän ne on jo ikääntyneet ja reppaperse ja riipputissit, mutta kyllä se istuessa vielä kiva on, persuskin. 😄👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika syvälliseksi meni mies sinun anekdootit tässä feikkivuoropuhelussa

😁 liian "syvältäkö"?

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Passar bra. 👍

Eiku ulkonäkö. Vain ja ainoastaan.
        Muu sössääntyy kuitenkin ajan kuluessa. 😁😅

• Anonyymi kirjoitti:

Eiku ulkonäkö. Vain ja ainoastaan.
        Muu sössääntyy kuitenkin ajan kuluessa. 😁😅

Jos on ulkonäköä, jos ei.. niin voi mähmä. 😕

• Anonyymi

matojen reiätkin... ovat niin huvittavia hyvine näyttelijöineen jännittävät avaruusohjelmat.. mitenkäs joku jättifirma IBM-International Business Machines sanoi: että Star Trek jutut eivät lopu ikinä jos se on meidän rahoista kiinni.

Aina tulee uusia sarjoja, mutta mikä on maailman varallisin yhtiö on tietystikin ATT.

• Anonyymi

Tasapainoisuus.
      -Palstahessu

• Anonyymi

Miehiltä olen kuullut olevani enkelimäinen, lämmin, lempeä, empaattinen, älykäs, huolehtivainen, hauska.. Hetki sitten eräs mies sanoi, ettei ymmärrä miksei joku mies ole jo napannut minua, sillä minussa on kaikki mitä mies voi haluta. No se oli jo ehkä liikaa sanottu 😄

Kauniiksi on sanottu jne mutta ne nyt ovat ulkoisia juttuja eikä niin oleellisia, vaikka toki sekin kivalta tuntuu, jos on jonkun silmissä ulkoisesti miellyttävä.

• Se on jo melko laveasti sanottu, mutta ehkä hän on sinuun ihastunut? 🙂

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Se on jo melko laveasti sanottu, mutta ehkä hän on sinuun ihastunut? 🙂

Oli hän kyllä ihastunut, mutta juttumme loppui ennen kuin pääsi kunnolla alkamaankaan etäisyyden takia. Ihana mies hän kyllä on sen perusteella, mitä häntä opin tuntemaan 😊 Nyt hän itseasiassa laittoi juuri viestiä viikonloppuna monen kuukauden jälkeen. Siitä mieleeni palautuikin nuo hänen sanansa. En ole vielä vastannut, kun mietin vielä mitä olen asiasta mieltä.. 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Oli hän kyllä ihastunut, mutta juttumme loppui ennen kuin pääsi kunnolla alkamaankaan etäisyyden takia. Ihana mies hän kyllä on sen perusteella, mitä häntä opin tuntemaan 😊 Nyt hän itseasiassa laittoi juuri viestiä viikonloppuna monen kuukauden jälkeen. Siitä mieleeni palautuikin nuo hänen sanansa. En ole vielä vastannut, kun mietin vielä mitä olen asiasta mieltä.. 🤔

Harmi, että loppui. Kuulostaa siltä, että olet hänen mielessään ja ehkä jo sydämessäänkin, ainakin kovasti sinne joutumassa. ☺️

Kaikki mitä mies voi haluta.. käy minunkin tajuntaani, vaikken mies olekkaan, mutta noin voisin ajatella itsekin ihmisestä johon olen korviani myöden ihastunut tai peräti jo rakastunut. Vahvasti sanottu ja jos sitä todella tarkoittaa, se on hyvä merkki. 😊👍

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Harmi, että loppui. Kuulostaa siltä, että olet hänen mielessään ja ehkä jo sydämessäänkin, ainakin kovasti sinne joutumassa. ☺️

Kaikki mitä mies voi haluta.. käy minunkin tajuntaani, vaikken mies olekkaan, mutta noin voisin ajatella itsekin ihmisestä johon olen korviani myöden ihastunut tai peräti jo rakastunut. Vahvasti sanottu ja jos sitä todella tarkoittaa, se on hyvä merkki. 😊👍

Olihan se harmi, vaikka tajusin jälkeenpäin, että se kuuluisa kemia puuttui sen lisäksi, että etäisyyttä oli liikaa. Tulimme todella hyvin juttuun, meillä oli hyviä keskusteluja ja arvommekin kohtasivat, mutta mies alkoi tuntumaan enemmän kaverilta kuin potentiaaliselta miesystävältä, kun sain tilanteeseen etäisyyttä. Ihana, sympaattinen tyyppi, mutta jokin tunne jäi uupumaan 😕

Tuon takia nyt hieman arvon, miten vastaan miehelle, sillä tiedän, ettei meidän juttumme tule jatkumaan. Minulla on vähän huonoja kokemuksia "pysytään kuitenkin kavereina"-virityksistä, niin en ole ihan varma, miten suhtautua.

Mutta oli kyllä mieheltä vahvasti ja todella ihanasti sanottu 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Olihan se harmi, vaikka tajusin jälkeenpäin, että se kuuluisa kemia puuttui sen lisäksi, että etäisyyttä oli liikaa. Tulimme todella hyvin juttuun, meillä oli hyviä keskusteluja ja arvommekin kohtasivat, mutta mies alkoi tuntumaan enemmän kaverilta kuin potentiaaliselta miesystävältä, kun sain tilanteeseen etäisyyttä. Ihana, sympaattinen tyyppi, mutta jokin tunne jäi uupumaan 😕

Tuon takia nyt hieman arvon, miten vastaan miehelle, sillä tiedän, ettei meidän juttumme tule jatkumaan. Minulla on vähän huonoja kokemuksia "pysytään kuitenkin kavereina"-virityksistä, niin en ole ihan varma, miten suhtautua.

Todella keljua. 😟

Olisko ollut jo sitten liiankin samankaltainen tai sitten ei vaan ole sitä jotain mikä saa kipunoimaan. Se on joskus pienestä kiinni, kun joku tuntuu kaikinpuolin ihmisenä ihanalle, muttei tuu sitä maagisen magneettista tunnetta mikä saa sydänalan väräjämään. Tätä lisää.

Tai sitten se tulee, mutta vain toiselle eikä se tietenkään riitä parisuhteeseen.

Ehkäpä rehellisesti on paras, nätisti.. mutta rehellisesti. Ettei jää elättelyyn elämään. 🙂

• G-LoveR kirjoitti:

Todella keljua. 😟

Olisko ollut jo sitten liiankin samankaltainen tai sitten ei vaan ole sitä jotain mikä saa kipunoimaan. Se on joskus pienestä kiinni, kun joku tuntuu kaikinpuolin ihmisenä ihanalle, muttei tuu sitä maagisen magneettista tunnetta mikä saa sydänalan väräjämään. Tätä lisää.

Tai sitten se tulee, mutta vain toiselle eikä se tietenkään riitä parisuhteeseen.

Ehkäpä rehellisesti on paras, nätisti.. mutta rehellisesti. Ettei jää elättelyyn elämään. 🙂

Ja juu, noissa jäädään kavereiksi on toisinaan riskinä, että toinen jää kuitenkin elättelemään toiveita ja tavallaan rikkoo itseään jatkuvasti pettyen. Ei niin tietysti aina käy, riippuu niin ihmisistä ja miten asioihin pystyy suhtautumaan. Omaa ajatteluaan isännöimään.

Eikä se ole kyllä kummallekkaan mukavaa, jos ei voida olla kavereita ilman tuollasta kuviota.

Parempi silloin toivotella hyvää jatkoa ja sillä hyvä. 🙂

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Ja juu, noissa jäädään kavereiksi on toisinaan riskinä, että toinen jää kuitenkin elättelemään toiveita ja tavallaan rikkoo itseään jatkuvasti pettyen. Ei niin tietysti aina käy, riippuu niin ihmisistä ja miten asioihin pystyy suhtautumaan. Omaa ajatteluaan isännöimään.

Eikä se ole kyllä kummallekkaan mukavaa, jos ei voida olla kavereita ilman tuollasta kuviota.

Kuin sä voit tietää kaikista asioista aina niin paljon? Esim tässä asiassa. Ihmisenä, joka on ollut parisuhteessa iät ja ajat, tarve kommentoida ja tietää, mitä on parasta tehdä ja sillä hyvä. Kaikki mikä näyttää siltä ei ole aina sitä, miltä se näyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuin sä voit tietää kaikista asioista aina niin paljon? Esim tässä asiassa. Ihmisenä, joka on ollut parisuhteessa iät ja ajat, tarve kommentoida ja tietää, mitä on parasta tehdä ja sillä hyvä. Kaikki mikä näyttää siltä ei ole aina sitä, miltä se näyttää.

En mä tiedä, mä mutuilen. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

"Kaikki mikä näyttää siltä ei ole aina sitä, miltä se näyttää."

-Tämän mä opin jo ala-asteella, jos joku on mukava, kiva, kaveeraa ei se tarkoita, että se tykkää susta tai kestään, se voi vaan esittääkin. 😆

• Anonyymi

Positiivisia adjektiiveja melkoinen liuta, ...enkeleitä, onko heitä...

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Sitä jäin itsekin miettimään, että oltiinko vähän liian samanlaisia, koska juttu luisti ja oli sellaista kivaa läpänheittoa ja hyvää keskustelua ja kun jälkikäteen mietin, niin siitä tuli enemmänkin sellainen olo, että viettää aikaa hauskan kaverin kanssa, jonka kanssa olisi hauska käydä vaikka syömässä, jossain näyttelyssä ja nauraa sen jälkeen vatsat kipeiksi viinin äärellä. Sellaista tunnetta, että haluaisin hänen upottavan kätensä hiuksiini ja suutelevan kiihkeästi ei vain tullut. Se jokin vain puuttui väliltämme ainakin minun osaltani.

Ja ehdottomasti haluan ja aion olla rehellinen siitä, etten näe mitään mahdollisuuksia välillemme. En halua elätellä kenenkään toiveita turhaan. Tuo siinä on niin vaikeaa, kun oman kokemukseni mukaan miehet eivät aina usko tuota, vaan silti jokin toive jää elämään ja sitten hetken päästä saa kuulla, miten leikittelee toisen tunteilla. Sen takia olen nyt aikuisena pitänyt sitä linjaa, etten jää edes kaveriksi miesten kanssa, jos on ollut jotain juttua. Selkeämpää kaikille niin 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Positiivisia adjektiiveja melkoinen liuta, ...enkeleitä, onko heitä...

Onhan tuossa aikamoinen liuta positiivisia, mutta sitähän tässä aloituksessa kysyttiin 😊 On sitä vastapainona tietenkin sitten niitä ei niin mairittelevia ominaisuuksia, ihmisiähän tässä vain ollaan.

Mutta enkeleitä kyllä taitaa olla olemassa.. 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä jäin itsekin miettimään, että oltiinko vähän liian samanlaisia, koska juttu luisti ja oli sellaista kivaa läpänheittoa ja hyvää keskustelua ja kun jälkikäteen mietin, niin siitä tuli enemmänkin sellainen olo, että viettää aikaa hauskan kaverin kanssa, jonka kanssa olisi hauska käydä vaikka syömässä, jossain näyttelyssä ja nauraa sen jälkeen vatsat kipeiksi viinin äärellä. Sellaista tunnetta, että haluaisin hänen upottavan kätensä hiuksiini ja suutelevan kiihkeästi ei vain tullut. Se jokin vain puuttui väliltämme ainakin minun osaltani.

Ja ehdottomasti haluan ja aion olla rehellinen siitä, etten näe mitään mahdollisuuksia välillemme. En halua elätellä kenenkään toiveita turhaan. Tuo siinä on niin vaikeaa, kun oman kokemukseni mukaan miehet eivät aina usko tuota, vaan silti jokin toive jää elämään ja sitten hetken päästä saa kuulla, miten leikittelee toisen tunteilla. Sen takia olen nyt aikuisena pitänyt sitä linjaa, etten jää edes kaveriksi miesten kanssa, jos on ollut jotain juttua. Selkeämpää kaikille niin 😊

Nojoo, se on ikävämpää, jos tuollaseen törmännyt. Eihän se mitään leikittelyä ole, jos on kerran puhuttu ja sovittu, että ollaa vain kavereita. Silloin on kyllä tyyppi ominpäin olettanut omiaan, jos vielä leikittelystä syyttää sen jälkeen.

Toki, en epäile etteikö ole niitäkin naisia jotka leikitteleekin kaikesta sovitusta huolimatta. Varmasti on heitäkin. Jotka leikkii.

Tuollanen tilanne vaatii selviä rajojen vetoja ja niissä pysymistä.

Tiedän kyllä joo, että ihastunut mies voi olla rasittavan itsepäinen pyrkiessään kaverista kainaloon. On kokemusta sen verran, että oon itsekin pistänyt välit poikki. Kokonaan.

Ja meillä ei ollut edes mitään molemminpuolista yritystä koskaan. Hän vain ominpäin päätti kokeilla onneaan. Liian usein... 🥴

Eiköhän kaikki hyvin mee. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tuossa aikamoinen liuta positiivisia, mutta sitähän tässä aloituksessa kysyttiin 😊 On sitä vastapainona tietenkin sitten niitä ei niin mairittelevia ominaisuuksia, ihmisiähän tässä vain ollaan.

Mutta enkeleitä kyllä taitaa olla olemassa.. 😇

No hyvä on, hyväksytään ✅

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Nojoo, se on ikävämpää, jos tuollaseen törmännyt. Eihän se mitään leikittelyä ole, jos on kerran puhuttu ja sovittu, että ollaa vain kavereita. Silloin on kyllä tyyppi ominpäin olettanut omiaan, jos vielä leikittelystä syyttää sen jälkeen.

Toki, en epäile etteikö ole niitäkin naisia jotka leikitteleekin kaikesta sovitusta huolimatta. Varmasti on heitäkin. Jotka leikkii.

Tuollanen tilanne vaatii selviä rajojen vetoja ja niissä pysymistä.

Tiedän kyllä joo, että ihastunut mies voi olla rasittavan itsepäinen pyrkiessään kaverista kainaloon. On kokemusta sen verran, että oon itsekin pistänyt välit poikki. Kokonaan.

Ja meillä ei ollut edes mitään molemminpuolista yritystä koskaan. Hän vain ominpäin päätti kokeilla onneaan. Liian usein... 🥴

Eiköhän kaikki hyvin mee. 👍

Juuri tuo, että jos on kerran sanottu, niin kyllähän asia pitäisi olla sillä selvä. Sen myönnän, että joskus nuorempana en osannut riittävän selvästi sanoa, koska minulla kesti pieni iäisyys ylipäätään tajuta, että joku on minusta kiinnostunut. Tuolloin oli muutamia tapauksia, kun luulin vain ystävystyneeni jonkun kanssa, minä olin ihan innoissani saatuani uusia tuttavia ja miehet kuvittelivatkin enemmän ja sitten tuli hetki, kun mies tajusi, etten ollutkaan ihastunut häneen ja minä tajusin, että mies oli koko ajan kuvitellut meistä enemmän. Noista jäi todella kurja fiilis ja olen nyt aikuisena pyrkinyt olemaan aina niin selväsanainen, kuin mahdollista. Ja ylipäätään välttelen miesten kanssa ystävystymistä, kun en selvästikään ole siinä kovin taitava 😄 Miehet ovat niin vaikeita otuksia..

Selvä rajanveto on mielestäni paras taktiikka, niin ei tule ainakaan mitään epäselvyyksiä. Tuollainen on rasittavaa, jollei tyyppi tajua monestakaan kerrasta, vaikkei mitään olisi koskaan edes ollut. Oikein teit, kun laitoit välit poikki. Joskus ei vain muuta voi, jollei viesti muutoin mene perille asti.

Huomenna ajattelin laittaa viestiä, meni tänään niin myöhään.. Mutta eiköhän se hyvin tosiaan mene 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä on, hyväksytään ✅

Huh, jännitin jo, etten läpäisisikään tätä testiä 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri tuo, että jos on kerran sanottu, niin kyllähän asia pitäisi olla sillä selvä. Sen myönnän, että joskus nuorempana en osannut riittävän selvästi sanoa, koska minulla kesti pieni iäisyys ylipäätään tajuta, että joku on minusta kiinnostunut. Tuolloin oli muutamia tapauksia, kun luulin vain ystävystyneeni jonkun kanssa, minä olin ihan innoissani saatuani uusia tuttavia ja miehet kuvittelivatkin enemmän ja sitten tuli hetki, kun mies tajusi, etten ollutkaan ihastunut häneen ja minä tajusin, että mies oli koko ajan kuvitellut meistä enemmän. Noista jäi todella kurja fiilis ja olen nyt aikuisena pyrkinyt olemaan aina niin selväsanainen, kuin mahdollista. Ja ylipäätään välttelen miesten kanssa ystävystymistä, kun en selvästikään ole siinä kovin taitava 😄 Miehet ovat niin vaikeita otuksia..

Selvä rajanveto on mielestäni paras taktiikka, niin ei tule ainakaan mitään epäselvyyksiä. Tuollainen on rasittavaa, jollei tyyppi tajua monestakaan kerrasta, vaikkei mitään olisi koskaan edes ollut. Oikein teit, kun laitoit välit poikki. Joskus ei vain muuta voi, jollei viesti muutoin mene perille asti.

Huomenna ajattelin laittaa viestiä, meni tänään niin myöhään.. Mutta eiköhän se hyvin tosiaan mene 😊

Niinhän sitä sanotaan, että hetero miehet harvoin osaa olla naisten kanssa vain ystäviä ilman etteikö mielessä käy muutakin.

Tietysti silloin on helpompi ollakin vain ystävä, jos nainen ei millään tavoin viehätä fyysisesti tai psyykkisesti. Miehillä nyt varsinkaan fyysisesti, ne kun elää silmiensä kautta. 😄

Hyvin se menee. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” En ole vielä vastannut, kun mietin vielä mitä olen asiasta mieltä.. 🤔” Eli olet ätmi pommittanut jotain eukkoa ja fiilistelet mitä hän mietti koska ei vastaa sinulle. Ok

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Tuon takia nyt hieman arvon, miten vastaan miehelle, sillä tiedän, ettei meidän juttumme tule jatkumaan. Minulla on vähän huonoja kokemuksia "pysytään kuitenkin kavereina"-virityksistä, niin en ole ihan varma, miten suhtautua. ” Eli tiedät mies, että tyrmäys tulee jos sitäkään ees

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

” Ja juu, noissa jäädään kavereiksi on toisinaan riskinä, että toinen jää kuitenkin elättelemään toiveita ” no ei kai ätmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Ja juu, noissa jäädään kavereiksi on toisinaan riskinä, että toinen jää kuitenkin elättelemään toiveita ” no ei kai ätmi

Että korpeaa, kun joku ottaa tällaiset vajukit naisperformanssit tosissaan melkoista lala-landiaa seppele päässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh, jännitin jo, etten läpäisisikään tätä testiä 😁

S24 laatutesti on tunnetusti hankalasti läpäistävä, onnittelut 🌹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S24 laatutesti on tunnetusti hankalasti läpäistävä, onnittelut 🌹

Kiitos! Tätä täytyy melkein juhlistaa. Virtuaaliset skumpat kaikille 🥂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä Miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juttu on loppu. Vain kerran.
        Se, kumpi sen ratkaisun tekee, kantaa valintansa.

• Anonyymi

Ei meikässä mitään erityistä ole, muutaman kerran olen kuullut olevani hyvä mies, mutta se nyt on tuollainen universaali arvio kokonaisuudesta. Valikoima on rajallinen 😁. Tavassa ottaa vastakkainen sukupuoli huomioon lienee myös jotain, mutta sitä en osaa itse tarkentaa itse.

• scrg

Aivan erinomaisia piirteitä ei ole, mutta sentään yksi hyvä puoli. Takapuoli.

• Anonyymi

Sulla on niin kivat kasvot, että kattelisin niitä kauemminkin👍

• Anonyymi

Ettäpä "tunnepohjaisesti ihastunut ihminen". Kas kun ei fysiikkapohjaisesti rakastunut ihminen.

• Anonyymi

Prinssi ajattele tämä 19 vuotias ihastus olis ollut sun kolmas sänkykumppani ja nyt sekään ei onnistunut. Hienoa että sulla on kuolemaan asti ollut kaks petikaveria.

• Anonyymi

Kauniiksi on aina sanottu. Oma itsetunto on vain niin alhaalla, etten usko todeksi.

• Anonyymi

Sitä samaa mitä myös vihaavat. Rehellisyyttä, lahjomattomuutta, hauskuutta, sarkasmia, leikkisyyttä, älyä, itsenäisyyttä, oikeudenmukaisuutta, viehätysvoimaa. Jotkut kai tykännyt naamavärkistäkin.

• Anonyymi

Eihän noissa ole mitään vihattavaksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän noissa ole mitään vihattavaksi!

Kyllä se vihakin tulee silloin kun on huomattu, ettei ole erityisasemassa, vaikka lähellä onkin... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vihakin tulee silloin kun on huomattu, ettei ole erityisasemassa, vaikka lähellä onkin... :)

Oikeudenmukaisuus erityisesti, on ihmisessä kunnioitettava ominaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeudenmukaisuus erityisesti, on ihmisessä kunnioitettava ominaisuus.

Voidakseen elää sovussa itsensä kanssa, on hyvä olla myös oikeudenmukainen. Silloin ei jää seliteltävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidakseen elää sovussa itsensä kanssa, on hyvä olla myös oikeudenmukainen. Silloin ei jää seliteltävää.

Ihmiset nyt hakeutuu niin pinnallisiin suhteisiin, ettei vaikkapa oikeudenmukaisuus ehdi tulla edes havaituksi piirteeksi toisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset nyt hakeutuu niin pinnallisiin suhteisiin, ettei vaikkapa oikeudenmukaisuus ehdi tulla edes havaituksi piirteeksi toisessa.

Tämä on totta. Oikeudenmukaisuus koetaan jopa epäoikeudenmukaisuudeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai - van.
        Kaveruus-rahallisuus-asumisjärjestely-suhe.

• En minä tiedä. En ole kysellyt. Ei oikeastaan edes kiinnosta. Olen jonkinlainen ja jos joku minuun ihastuu, niin hänellä on varmaan siihen jotkin syynsä, jotka ovat jonkinlainen kombinaatio minusta ja sen toisen mielikuvituksesta.

Sanotaan sitten vaikka vittumaisuus?

• Anonyymi

Kaikki.. Esimerkiksi luotettavuus, kiltteys, joustavuus. Se että minulle voi kertoa mitä vain, kuuntelen, en arvostele kertojaa ja moralisoi, annan toimivia ratkaisuehdoituksia ongelmiin sitä pyydettäessä.

- Sheena

• Luonnepuolta usein on kehuttu. Mulle on helppo kertoa itsestään ja elämästään ja monet on ihmetelleet, miten ovatkaan avautunut just minulle jotain itsestään, vaikka muille ei ole tullut niin kertoiltua.
      Lempeät silmät kuulemma on ja intensiivinen katse.

Tunneälykkyyttä on kehuttu, mutta minusta siinä on vielä paljon kasvunvaraa. Tosin, ei kai sitä tartte olla ihan nero siinäkään lajissa, että on jotain älykkyyttä.

Mutta tuo keskustelukyky on useimmiten tullut esille monen suusta, niin miesten kuin naisten, vanhempien ja nuorempien sanomana.

• Anonyymi

Miten tunneälykkyyttä voi kasvattaa ja millä määreellä sitä kasvunmäärä pystytään mittaamaan? Vai meneekö se ihan mutuna? "Vaikutat hiukan enemmän tunneälykkäämmältä kuin viimeeksi tavatessamme."

• Anonyymi kirjoitti:

Miten tunneälykkyyttä voi kasvattaa ja millä määreellä sitä kasvunmäärä pystytään mittaamaan? Vai meneekö se ihan mutuna? "Vaikutat hiukan enemmän tunneälykkäämmältä kuin viimeeksi tavatessamme."

Menee ehkä jo ammattilaisten puolelle, mutta Helena Åhmanin kirja: Keskustelualykkyys Painetilanteissa on mielenkiintoinen. 👍

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Menee ehkä jo ammattilaisten puolelle, mutta Helena Åhmanin kirja: Keskustelualykkyys Painetilanteissa on mielenkiintoinen. 👍

”Vaativien keskustelutilanteiden kohtaaminen on elämäsi tärkein taito. ”

Metsäkoneenkuljettajana ja introverttina ei tuollaisiin tilanteisiin ajaudu ihan noin vaan 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedostamalla rnemmän tunteiden vaikutuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

”Vaativien keskustelutilanteiden kohtaaminen on elämäsi tärkein taito. ”

Metsäkoneenkuljettajana ja introverttina ei tuollaisiin tilanteisiin ajaudu ihan noin vaan 😅

Totta. Mutta en minäkään usein joudu hoitamaan panttivankitilanteita ja silti kirja oli mielestäni hyödyllinen 😄
        Kun Anonyymi kerran kysyi siitä mahdollisuudesta kehittyä. 😉

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Siinä vasta eepos sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa, kyllä minä ottaisin ihan vithuiluna jos miettii miten itse sanoisin ym

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Totta. Mutta en minäkään usein joudu hoitamaan panttivankitilanteita ja silti kirja oli mielestäni hyödyllinen 😄
        Kun Anonyymi kerran kysyi siitä mahdollisuudesta kehittyä. 😉

Kiitos vastauksesta 😉

• Anonyymi

Viina. Suosiota etsivään kysymykseen toki. Himottaatoka kysyä lisää?

• Anonyymi

Narrasin kaikki hyvät piirteenä. Tulin vai sanomaan sen 🥺

• Anonyymi

En muista että kukaan olisi kummempia ikinä ihaillut. Sitä ihmistä odotellessa joka tykkää sellaisena kuin on, näkee kauneutta, rohkeutta ja kaikenlaista ja osaa sen myös osoittaa ja sanoittaa. Paljon on elämässä käväissyt hmisiä jotka itse vain ovat kaivanneet toisen huomiota ja kehuja ja ovat osanneet toista lannistaa. Sad but True, niin kuin Metallica laulaa.

• Anonyymi

Mjoo

Osaan ”irrottaa” peukaloni ensimmäisestä PIP-nivelestä, ja taikoa sen takaisin paikoilleen.

Ihmiskunnan ällistys on temppua tehdessäni suuri.

(hirn)

• Anonyymi

Oho

Kirjoitusvirhe. Siis Dip, ei Pip.

Pip-nivelen olinpaikkaa en tiedä.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho

Kirjoitusvirhe. Siis Dip, ei Pip.

Pip-nivelen olinpaikkaa en tiedä.

(hihitystä)

Pip?, navan paikkeilla...alapuolella?

• Anonyymi

Nainen kehui pitkässä suhteessa emotionaalista turvallisuuttani. Tai jotakin sinne päin se oli. Onko tuo sitten kehu vai mikä?

• Anonyymi

On se kehu. Turvallisuus on ainakin itselleni ykkösasia miehen kanssa. Se antaa henkisen rauhan ja vankan pohjan suhteelle, kun toisen kanssa on turvallista olla.

• Anonyymi

Sä olit määräilevö, itsekäs sadisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kehu. Turvallisuus on ainakin itselleni ykkösasia miehen kanssa. Se antaa henkisen rauhan ja vankan pohjan suhteelle, kun toisen kanssa on turvallista olla.

Ei ole.
        Pitää olla hyvännäköinen.

• Anonyymi

nyt tc tulwew truo ansy mccoy ja maeria veitola jakso uusintana
      mtv avsa

• Anonyymi

piirrä omintakeisuutesi

jotenkin voi varmaankin huvittaa tyttöjä jos olisi oma päivä eli hammaspäivä

• Anonyymi

Ulkonäkö. Aina. Vetovoima.

Muuy asiat suttaantuu joka tapauksessa.

• Anonyymi

Uökonäkö on A ja O kriteeri.
      Näillä on menty ja menen edelleen...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6875
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3878
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3260
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1910
    Aihe