Taisi ryssän ruplarahoitus loppua heti vaalien jälkeen
Salaliittohörhöjen ja Venäjä-mielisten Tokentube suljettiin
12
84
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä uutinen.
- Anonyymi
Sääli. Siellä oli virallisesta narratiivista poikkeavia näkemyksiä
- Anonyymi
"virallisesta narratiivista poikkeavia näkemyksiä" = ryssäntrollien propagandaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"virallisesta narratiivista poikkeavia näkemyksiä" = ryssäntrollien propagandaa
Osuva kommentti, todetaan, konstateras.
- Anonyymi
Tollojen tuubi oli heitä narraava Tiivi.
- Anonyymi
No niin, parhaansa yrittivät, mutta demarit ei voittaneet. Otetaan osaa! terv. Nato
- Anonyymi
Tuolla töötättiin lähinnä VKK ja Vapauden liiton harhaista maailmankuvaa
- Anonyymi
Tietenkin suljettiin kun sille ei enää ole tarvetta Venäjän propagandan levittämiseen Suomessa. Vaalit oli jo ja Suomi liittyi tänään Natoon. Russan myöhäistä likistää kun on jo housuissa.
- Anonyymi
Kevyet mullat Varsovan liitolle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevyet mullat Varsovan liitolle :)
Niinpä, sitä propagandaa se oli.
- Anonyymi
Rupla-Juha ilmoitti luopuvansa politiikanteosta. Kertoi ymmärtäneensä, ettei hänen aatepohjansa mene kaupaksi. Ei tullut minkäänlaista kannatusta. Samaahan vuosi sitten Marco de Witt toitotti julkisuuteen omalta osaltaan.
- Anonyymi
Valehtelette. Tokentube ei hyväksy mitään laittomuuksia sivustoilleen, ja jos joku sivusto on esimerkiksi sellainen, että se voisi aiheuttaa toisten ihmisten väheksymistä tai halventamista, kuten pikkulammas sivusto, niin sellainen tietenkin suljetaan yleisön pyynnöstä. pikkulammas siirsi omituisen tuotantonsa rumbleen ja bitchuteen, jossa saa arvuutella rauhassa, ketkä ovat naisia ja ketkä miehiä.... onko pää kananmunan muotoinen vai ei ja askeltaako ihminen luotisuoraan vai haikaratyylisesti... Tokentube on AINOA suomalainen media, jossa vaiennettu ja syrjitty kansa saa äänensä kuuluviin. Muuten, vaikka KD voitti eduskuntavaaleissa 2023, niin se ei päässyt saamaan valiokuntapaikkoja vaan voittajat, kepu, rkp, vasemmisto ja vihreät edelleen jatkavat hyvässä ymmärryksessä Suomen viemistä EU:n liittovaltion vasallivaltioksi ja Ahvenanmaan demilitarisointi aiotaan purkaa, jotta saadaan öljyä sieltä meren pohjasta pumpattua monikansallisille yhtiöille ja siten maksettua jättimäiset valtionvelkamme ja rahoitettu laajenevaa Ukrainan-Venäjän sotaa länsiliittouman avustuksella, jossa Suomikin on kaulaansa myöten mukana liityttyään Natoon ja saamme maksaa siitä lystistä puolustusmenoinen 6 miljardia vuodessa sekä Naton nappulakerhon eli USA:n illujen elatusmaksuja vielä 30 miljoonan edestä vuodessa ja keneltä raha otetaan? Suomalaisilta veronmaksajilta! Ja tätä tiedottamista ei tapahdu valtamedioissa vaan esimerkiksi Tokentubessa, jota nyt joku tiimi Korhosen jälkeen on alkanut tällä viikolla luotsata. Hyvä Tokentube!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407