On hieno terassikeli

Anonyymi-ap

Kannattaa mennä terassille voi tavata vaikka kivan ihmisen siellä.

16

59

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kylmä tuuli vielä. Kävin keräilemässä vanhat kanervat ja gallunat ruukuista ja amppeleista pois, ihan kunnolla tarttee vielä ulos pukeutua. 🥶

      Cool❄️

      • Juu, mutta kyllä siellä hienkin saa pintaan 😅
        Minä kans tyhjensin terassilla ruukut ja käänsin tuon hankikantoisen lumipeitteen lapiolla puolen nurmikon alueelta. - Huomenna, jos jaksaisin käännellä vielä loputkin ja levitän sitten puutarhakalkin, niin jospa se lumi siitä vapuksi jo sulaisi, tai ainakin vähenee 👍
        Keli on kyllä kuin morsian 🌞


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Juu, mutta kyllä siellä hienkin saa pintaan 😅
        Minä kans tyhjensin terassilla ruukut ja käänsin tuon hankikantoisen lumipeitteen lapiolla puolen nurmikon alueelta. - Huomenna, jos jaksaisin käännellä vielä loputkin ja levitän sitten puutarhakalkin, niin jospa se lumi siitä vapuksi jo sulaisi, tai ainakin vähenee 👍
        Keli on kyllä kuin morsian 🌞

        Nyt kävin just viemässä lapiot, lumikolan ja pulkkaa yms. varastoon, niin talon vierustalla oli ihanan lämmin. Hetken siinä annoin auringon naamataulua lämmittää.

        Muutama pisama tulee nenään oitis, kun aurinkokylpyjä ottaa. 😄

        Kyllä ne lumet kohta lähtee. Meilläkin on vielä aika paljon lunta tuossa takapihalla. Huomenna haen kukkamultaa ja teen vähän kylvöjä ruukkuihin, esikasvatan. Mustasilmäsusannalle ostin ruukun missä saa kasvaa pilariksi. 👍

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Juu, mutta kyllä siellä hienkin saa pintaan 😅
        Minä kans tyhjensin terassilla ruukut ja käänsin tuon hankikantoisen lumipeitteen lapiolla puolen nurmikon alueelta. - Huomenna, jos jaksaisin käännellä vielä loputkin ja levitän sitten puutarhakalkin, niin jospa se lumi siitä vapuksi jo sulaisi, tai ainakin vähenee 👍
        Keli on kyllä kuin morsian 🌞

        Laitoin sulle whatsupilla ikkunasta näpätyn kuvan takapihalta. 😄👍

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin sulle whatsupilla ikkunasta näpätyn kuvan takapihalta. 😄👍

        Cool❄️

        Jep 👍
        Ja täältä tuli kuvissa takaisin vähän lunta vaikka teillekin 😅


    • Anonyymi

      ja pyöräilykelikin... mutta älä edes arrvaa kujinka palkon joku hammaslääkäri maksaa...

    • Anonyymi

      stbss kpppo m,l'öslodosmjomypk,spÿpoöåpääs öp,

    • Anonyymi

      Ne menee terasille jotka tykää kaljasta ja aivan varmasti löytävät seraa samanlaisita kaljan juojista. Mutta ne jotka ei tupakoi,ei juo kaljaa ulkoilee ja saman oloisen ihmisen löytää kirjastot,asukastalot ,ulkona torit. ties mistä.

      • Anonyymi

        Niinkö homma menee ätmi


    • Minulla on verkot vesillä jos vaikka saisin kalaa. Huomen aamulla pitää 06.00 lähtee liikkeelle nostaa verkot joten ei ole aikaa naisia iskeä.

    • Anonyymi

      Hieno on ilma. Just terassilta tulin, nappasin pari. Uv-sädettä nimittäin. Ihanaa.

    • Anonyymi

      Juu voi mennä omalle mutta se yks puuttuu

    • Anonyymi

      Ei kivaa, mutta kyllä ne naamat vielä venähtää dasvidaanja kroko jaksaa vartoa

    • Puutarhurini lähti tyttöjen kanssa bailaamaan ja jätti minut kotiterassille katselemaan talven raiskaamaa puutarhaa.
      Hiljaista on kun ei oraviakaan näy.

    • Anonyymi

      Hei tapasin mieheni terassilla v 2016. Mies siellä yksin pöydässä juhli synttäreitään kuulemma ja minä menin juttelemaan. Siitä lähtien olemme olleet yhdessä. Mies ei aluksi edes kiinnostunut minusta mutta olin sinnikäs ja nappasin miehen.

    • Anonyymi

      No mä istuskelin hetken tossa terassilla. Ei näkynyt ketään seuraan tunkemassa, mutta linnut pitivät kivaa konserttia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe