Tänä iltana

Anonyymi-ap

Paljastan vappukihlauksen palstalaisen kanssa. Arvaatko kuka olen ja kenen kanssa menen kihloihin?

44

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jasu ja Topi

• Anonyymi

Mustasusi ja Mikkojuhan varmaan, onnee.

• Ehehheheh. Kyllä olikin hauska juttu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ehehheheh. Kyllä olikin hauska juttu.

Osuiko nappiin?

• Anonyymi

Olet palsta pöö ja meet toisen pöön kanssa kihlalle.

Cool❄️

• Anonyymi

Virallistetaan rakkautemme. :)

Iaskin..väärin

• No todellisuudessa se on Rande ja Randen haaremi eli bout kaikki palstan leidit. Imekää siitä 🤣

• Anonyymi

Ei palstalla ole leidejä. Taidat kihlata pihkahousuisen dissen ja mikkojuhanin tarralenkkareissaan :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei palstalla ole leidejä. Taidat kihlata pihkahousuisen dissen ja mikkojuhanin tarralenkkareissaan :D

-harmiseikirj-

Niin minäkin luulen.

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Villi palstalegenda väittää, että kaikki palstan kurpat (=leidit) kuuluu Randen haaremiin, mistä mä en tosin tiedä sen enempää, mutta en totta hitossa ala vastaankaan panemaan. Ja on siinä sen verran mimmiä, että aivan hyvin voin napata Dissen ja Mikkiksen mukaan, ei mullakaan raajat ihan kaikkeen veny 😂

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Tarralenkkarit on kätevät

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Kätevällä miehellä on kätevät kengät :D Minusta kyllä ihan riittävän kätevät on nauhalliset lenkkarit joissa nauhat sen verran löyhässä kestosolmussa ettei tarvii erikseen joka kerta solmia.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Mikään ei ole niin junttia kuin tarralenkkarit.

• Anonyymi kirjoitti:

Todellisuudessa mikään ei ole niin junttia, kuin toisen arvosteleminen ulkoisista seikoista, mutta kukin makunsa ja kykyjensä mukaan.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Todellisuudessa mikään ei ole niin junttia, kuin toisen arvosteleminen ulkoisista seikoista, mutta kukin makunsa ja kykyjensä mukaan.

Herätti kuitenkin mielikuvan pujiksesta ja pirppiksestä sauvakävelyllä samanlaisissa tuulipuvuissa ja tarralenkkareissa tastahtiin tarpomassa, aika sööttiä :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla on talvilenkkareissakin tarrakiristys, korkeavartisissa vielä kätevämmät

• Anonyymi kirjoitti:

Herätti kuitenkin mielikuvan pujiksesta ja pirppiksestä sauvakävelyllä samanlaisissa tuulipuvuissa ja tarralenkkareissa tastahtiin tarpomassa, aika sööttiä :D

-harmiseikirj-

No semmonen mielikuvahan on vähän kuin "100 valokuvaa siitä mikä on Suomi", yksi niistä kuvista. 😊

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Villi palstalegenda väittää, että kaikki palstan kurpat (=leidit) kuuluu Randen haaremiin, mistä mä en tosin tiedä sen enempää, mutta en totta hitossa ala vastaankaan panemaan. Ja on siinä sen verran mimmiä, että aivan hyvin voin napata Dissen ja Mikkiksen mukaan, ei mullakaan raajat ihan kaikkeen veny 😂

Itse lanseeraamasi palstalegenda =D

• Anonyymi kirjoitti:

Itse lanseeraamasi palstalegenda =D

Ei ole, vaan jonkun katkeroituneen anonyymin, jonka mielestä kaikki palstan kurpat on mun haaremissa ja jotain muuta höpön löpöä. Levottoman hauska läppä ja pakkohan se on ottaa osaksi palstaimagoaan, kun ilmaiseksi julkisuutta saa 😂

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, Pujis ja Pirppis, Mikkojuhani kiihdyttää taustalla:

http://www.seppo.net/piirrokset/albums/piirrokset/vapaalla/luontoilu/sauvakavely_fi.jpg

-harmiseikirj-

Kumpi sä olet se jänis vai orava?

Cool❄️

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Iltapuvun kanssa. Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Täällä on kaksi😜💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Ja ihan saman näkösii, miehen palstahahmoja kaikki!

• randombypasser kirjoitti:

Toi kuvan Pirppis on kyllä jonkun puoli metriä liian pitkä Pujiksen rinnalla 😁

Samaa meinasin.. enhän mä ole kuin hädin tuskin olkapäähän pujista.. jos sitäkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole itselleni tullut vastaan tarrallisia kenkiä pitkään aikaan. Voisin ostaa. Nyt on esim. pitänyt hankkia semmoisia, joissa on jalkaterän päällä sopiva kuminauha. Jos se on yhtään liian kireä, niin tuntien jälkeen alkaa jalka puutua. Tarra olisi parempia. Lenkkareissa pitää olla nauhat, että ne saa tarpeeksi kireälle.

Toi kuvan Pirppis on kyllä jonkun puoli metriä liian pitkä Pujiksen rinnalla 😁

Jaa, minusta sillä on vaan epäilyttävän pitkä häntä.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Samaa meinasin.. enhän mä ole kuin hädin tuskin olkapäähän pujista.. jos sitäkään.

Niin, Pujiksen pituutta en tiedä eikä ole tarpeenkaan, mutta sinut siskohujoppiseni kyllä tiedän ja pohjalta voin päätellä jotain 😂

• scrg kirjoitti:

Jaa, minusta sillä on vaan epäilyttävän pitkä häntä.

No tuollaisethan oli takavuosina ihan muotiakin teinitytöillä ja jopa nuorilla aikuisilla, vaikkei se ihan villitykseksi Suomessa noussutkaan. Nyttemmin se taitaa enää liittyä cosplay-puuhiin.

No tuollaisethan oli takavuosina ihan muotiakin teinitytöillä ja jopa nuorilla aikuisilla, vaikkei se ihan villitykseksi Suomessa noussutkaan. Nyttemmin se taitaa enää liittyä cosplay-puuhiin.

Niinpä. Voivathan he olla myöskin turri-harrastajia.

• Anonyymi

Harmis ja Sergei ovat kuin kaksi marjaa

• Anonyymi

Näin on. Putler siunaa heidän liittonsa.

• Viinamies. Vai on raitis mies?

• Anonyymi

Gulle Åkerlundin kaa

• Anonyymi

Mies Miehelle

• Anonyymi

No et ainakaan minun kanssa.

"Ja kaukana pysyköön myös Jumala, joka ontuen saapuu siunaamaan jotain mitä hän ei ole yhteen liittänyt"

• Anonyymi

Epäilen kurppaa ja k&k-miestä.

• Anonyymi

Pekka ja Pätkä aka Xena ja Rande?

• Sydämelliset onnittelut teille ja paljon yhteisiä vuosia! 💞

• Anonyymi

Tesla meni aikoinaan papukaijansa kanssa naimisiin, oisko kyseessä tällä kertaa hamsteri?

• Anonyymi

Miestä Miehelle
      Homolandia

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      193
      5147
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      37
      4537
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      160
      3021
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2578
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27