Paljastan vappukihlauksen palstalaisen kanssa. Arvaatko kuka olen ja kenen kanssa menen kihloihin?
Tänä iltana
44
233
Vastaukset
- Anonyymi
Jasu ja Topi
- Anonyymi
Mustasusi ja Mikkojuhan varmaan, onnee.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ehehheheh. Kyllä olikin hauska juttu.
Osuiko nappiin?
- Anonyymi
Olet palsta pöö ja meet toisen pöön kanssa kihlalle.
Cool❄️- Anonyymi
Virallistetaan rakkautemme. :)
Iaskin..väärin
No todellisuudessa se on Rande ja Randen haaremi eli bout kaikki palstan leidit. Imekää siitä 🤣
- Anonyymi
Ei palstalla ole leidejä. Taidat kihlata pihkahousuisen dissen ja mikkojuhanin tarralenkkareissaan :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei palstalla ole leidejä. Taidat kihlata pihkahousuisen dissen ja mikkojuhanin tarralenkkareissaan :D
-harmiseikirj-Niin minäkin luulen.
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Villi palstalegenda väittää, että kaikki palstan kurpat (=leidit) kuuluu Randen haaremiin, mistä mä en tosin tiedä sen enempää, mutta en totta hitossa ala vastaankaan panemaan. Ja on siinä sen verran mimmiä, että aivan hyvin voin napata Dissen ja Mikkiksen mukaan, ei mullakaan raajat ihan kaikkeen veny 😂
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Tarralenkkarit on kätevät
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Tarralenkkarit on kätevät
Kätevällä miehellä on kätevät kengät :D Minusta kyllä ihan riittävän kätevät on nauhalliset lenkkarit joissa nauhat sen verran löyhässä kestosolmussa ettei tarvii erikseen joka kerta solmia.
-harmiseikirj- - Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Mikään ei ole niin junttia kuin tarralenkkarit.
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa mikään ei ole niin junttia, kuin toisen arvosteleminen ulkoisista seikoista, mutta kukin makunsa ja kykyjensä mukaan.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Todellisuudessa mikään ei ole niin junttia, kuin toisen arvosteleminen ulkoisista seikoista, mutta kukin makunsa ja kykyjensä mukaan.
Herätti kuitenkin mielikuvan pujiksesta ja pirppiksestä sauvakävelyllä samanlaisissa tuulipuvuissa ja tarralenkkareissa tastahtiin tarpomassa, aika sööttiä :D
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Mulla on talvilenkkareissakin tarrakiristys, korkeavartisissa vielä kätevämmät
Anonyymi kirjoitti:
Herätti kuitenkin mielikuvan pujiksesta ja pirppiksestä sauvakävelyllä samanlaisissa tuulipuvuissa ja tarralenkkareissa tastahtiin tarpomassa, aika sööttiä :D
-harmiseikirj-No semmonen mielikuvahan on vähän kuin "100 valokuvaa siitä mikä on Suomi", yksi niistä kuvista. 😊
- Anonyymi
Villi palstalegenda väittää, että kaikki palstan kurpat (=leidit) kuuluu Randen haaremiin, mistä mä en tosin tiedä sen enempää, mutta en totta hitossa ala vastaankaan panemaan. Ja on siinä sen verran mimmiä, että aivan hyvin voin napata Dissen ja Mikkiksen mukaan, ei mullakaan raajat ihan kaikkeen veny 😂
Itse lanseeraamasi palstalegenda =D
Anonyymi kirjoitti:
Itse lanseeraamasi palstalegenda =D
Ei ole, vaan jonkun katkeroituneen anonyymin, jonka mielestä kaikki palstan kurpat on mun haaremissa ja jotain muuta höpön löpöä. Levottoman hauska läppä ja pakkohan se on ottaa osaksi palstaimagoaan, kun ilmaiseksi julkisuutta saa 😂
- Anonyymi
No semmonen mielikuvahan on vähän kuin "100 valokuvaa siitä mikä on Suomi", yksi niistä kuvista. 😊
Heh, Pujis ja Pirppis, Mikkojuhani kiihdyttää taustalla:
http://www.seppo.net/piirrokset/albums/piirrokset/vapaalla/luontoilu/sauvakavely_fi.jpg
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
http://www.seppo.net/piirrokset/albums/piirrokset/vapaalla/luontoilu/sauvakavely_fi.jpg
-harmiseikirj-Toi kuvan Pirppis on kyllä jonkun puoli metriä liian pitkä Pujiksen rinnalla 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Kumpi sä olet se jänis vai orava?
Cool❄️ - Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Iltapuvun kanssa. Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Täällä on kaksi😜💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Ja ihan saman näkösii, miehen palstahahmoja kaikki!
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Haa.. mä oikeasti harrastan sauvakävelyä.. erinomaista liikuntaa..
Mutta sanottakoon, että jos pujis ottaisi sauvat ja alkaisi rivakoimaan.. mä en pysyisi messissä töppöjaloillani.
Hauska kuva kuitenniin.. pointsit sulle.randombypasser kirjoitti:
Toi kuvan Pirppis on kyllä jonkun puoli metriä liian pitkä Pujiksen rinnalla 😁
Samaa meinasin.. enhän mä ole kuin hädin tuskin olkapäähän pujista.. jos sitäkään.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole itselleni tullut vastaan tarrallisia kenkiä pitkään aikaan. Voisin ostaa. Nyt on esim. pitänyt hankkia semmoisia, joissa on jalkaterän päällä sopiva kuminauha. Jos se on yhtään liian kireä, niin tuntien jälkeen alkaa jalka puutua. Tarra olisi parempia. Lenkkareissa pitää olla nauhat, että ne saa tarpeeksi kireälle.
Toi kuvan Pirppis on kyllä jonkun puoli metriä liian pitkä Pujiksen rinnalla 😁
Jaa, minusta sillä on vaan epäilyttävän pitkä häntä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Samaa meinasin.. enhän mä ole kuin hädin tuskin olkapäähän pujista.. jos sitäkään.
Niin, Pujiksen pituutta en tiedä eikä ole tarpeenkaan, mutta sinut siskohujoppiseni kyllä tiedän ja pohjalta voin päätellä jotain 😂
scrg kirjoitti:
Jaa, minusta sillä on vaan epäilyttävän pitkä häntä.
No tuollaisethan oli takavuosina ihan muotiakin teinitytöillä ja jopa nuorilla aikuisilla, vaikkei se ihan villitykseksi Suomessa noussutkaan. Nyttemmin se taitaa enää liittyä cosplay-puuhiin.
No tuollaisethan oli takavuosina ihan muotiakin teinitytöillä ja jopa nuorilla aikuisilla, vaikkei se ihan villitykseksi Suomessa noussutkaan. Nyttemmin se taitaa enää liittyä cosplay-puuhiin.
Niinpä. Voivathan he olla myöskin turri-harrastajia.
- Anonyymi
Harmis ja Sergei ovat kuin kaksi marjaa
- Anonyymi
Näin on. Putler siunaa heidän liittonsa.
Viinamies. Vai on raitis mies?
- Anonyymi
Gulle Åkerlundin kaa
- Anonyymi
Mies Miehelle
- Anonyymi
No et ainakaan minun kanssa.
"Ja kaukana pysyköön myös Jumala, joka ontuen saapuu siunaamaan jotain mitä hän ei ole yhteen liittänyt" - Anonyymi
Epäilen kurppaa ja k&k-miestä.
- Anonyymi
Pekka ja Pätkä aka Xena ja Rande?
Sydämelliset onnittelut teille ja paljon yhteisiä vuosia! 💞
- Anonyymi
Tesla meni aikoinaan papukaijansa kanssa naimisiin, oisko kyseessä tällä kertaa hamsteri?
- Anonyymi
Miestä Miehelle
Homolandia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1935147Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,374537Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699113171Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2633092Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1603021- 542578
- 271949
- 561903
- 841896
- 241829