Koska niinpä sitä löytyi Kanadasta pieni kaupunki nimeltään Dildo. Koska jutun mukaan siellä on jäävuori joka on nimetty suomalaisittain kikkelivuoreksi, ie. dickie berg.
Että semmonen pieni huumorin pilkahdus tänään 😁
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009552296.html
Kevättä tuntuu pukkaavan kaikkialla, myös lehtien toimituksissa
33
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kana sanoo dildolle daa!
No nyt on sattumalla sijansa. Dildon kaupungista kikkelin näköinen jäävuori seilaa sikiämisenlahdella...
Jaa-a..Nii'in, joskus napsahtaa kohdilleen kaikki, vähän niinku lotossakin toisinaan joillain... 😉
randombypasser kirjoitti:
Nii'in, joskus napsahtaa kohdilleen kaikki, vähän niinku lotossakin toisinaan joillain... 😉
Tai jopa ihmissuhteissa..
No sinäpä sen sanoit, siskoseni 😉😘
Juu.. olen onnekas siinäkin suhteessa. Täällä tuntuu ihan lottovoittajalta..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. olen onnekas siinäkin suhteessa. Täällä tuntuu ihan lottovoittajalta..
Olet ollut onnekas viime aikoina, hyvin monisyisesti, sitä on ollut ilo seurailla. Ja nyt sitten nappaat sen 7 oikein tms. lotosta, niin saat sinetin asioille ja voit miettiä tulevaisuutta ilman työhaasteita 🤗
Olet ollut onnekas viime aikoina, hyvin monisyisesti, sitä on ollut ilo seurailla. Ja nyt sitten nappaat sen 7 oikein tms. lotosta, niin saat sinetin asioille ja voit miettiä tulevaisuutta ilman työhaasteita 🤗
Mä en lottoa. En veikkauksella tai elämässä.
Lähinnä sanoisin, että karma.. elämäni ei ole ollut helppoa ja vaikeuksien jälkeen kai aurinko alkoi paistamaan risukasaan. Tai si tyydyn vähempään kuin muut, sillä olen saanut paljon.Pikku-pirpana kirjoitti:
Mä en lottoa. En veikkauksella tai elämässä.
Lähinnä sanoisin, että karma.. elämäni ei ole ollut helppoa ja vaikeuksien jälkeen kai aurinko alkoi paistamaan risukasaan. Tai si tyydyn vähempään kuin muut, sillä olen saanut paljon.Aaaa, siskoseni, kaikkea kannattaa kokeilla kerran, paitsi siskoa ja kansantanhuja. Niin laitas nyt kurillakin pari riviä lottoa menemään.
No sulla on ollut haasteita. Ja nyt sitten karma maksaa velkansa kuten tapana on. Tilipäiväksikin voisi kutsua 🤗randombypasser kirjoitti:
Aaaa, siskoseni, kaikkea kannattaa kokeilla kerran, paitsi siskoa ja kansantanhuja. Niin laitas nyt kurillakin pari riviä lottoa menemään.
No sulla on ollut haasteita. Ja nyt sitten karma maksaa velkansa kuten tapana on. Tilipäiväksikin voisi kutsua 🤗Joo.. tämä tilkpäibä alkaa siivoamaan.. treffi-ilta.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Joo.. tämä tilkpäibä alkaa siivoamaan.. treffi-ilta.
Siis tilipäivä.. mä en osaa kirjoittaa..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Joo.. tämä tilkpäibä alkaa siivoamaan.. treffi-ilta.
Niin minä muistelinkin. Ihanaa ilta ja yötä ja aamua ja ehkä ehditte nukkumaankin joskus 😘
Niin minä muistelinkin. Ihanaa ilta ja yötä ja aamua ja ehkä ehditte nukkumaankin joskus 😘
Nukkuminen on yliarvostettua.. 😄
Pikku-pirpana kirjoitti:
Siis tilipäivä.. mä en osaa kirjoittaa..
ps. Hae lisää suklaata, sitä oli aivan liian vähän
Pikku-pirpana kirjoitti:
Nukkuminen on yliarvostettua.. 😄
Niin, haudassa ehtii kyllä, siellä harvemmin tulee enää halailtua 😂
ps. Hae lisää suklaata, sitä oli aivan liian vähän
Niin.. saa nyt kelvata. Kaikkea ei voi pujottelijakaan saada..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. saa nyt kelvata. Kaikkea ei voi pujottelijakaan saada..
Mutta millä se kone pidetään käynnissä? Mietipä sitä siskoseni...
Mutta millä se kone pidetään käynnissä? Mietipä sitä siskoseni...
Voi kun tietäisit.. viinereillä, sokerimehulla ja meetvurstileivillä.. suklaa on vain jäävuoren huippu.
Ny pakko lopetella.Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi kun tietäisit.. viinereillä, sokerimehulla ja meetvurstileivillä.. suklaa on vain jäävuoren huippu.
Ny pakko lopetella.Aaaa, ymmärrän. Tuli muuten nälkä 😁
Jep, laita hulinaksi kun vielä kerkiää, palaamme asioihin toisena päivänä 😘
Että niin kuin iloa, kunnes lerpahtaa 😄
Niin, eiköhän se ole keväällä jäykkänä ja kesää pitkin lerpahtaa, normaalia kausivaihtelua 🤣
Niin, eiköhän se ole keväällä jäykkänä ja kesää pitkin lerpahtaa, normaalia kausivaihtelua 🤣
Niin olen ollut huomaavinani, että keväällä kaikki alkaa kasvaa ja kukoistaa 😁
Xena-183 kirjoitti:
Niin olen ollut huomaavinani, että keväällä kaikki alkaa kasvaa ja kukoistaa 😁
Juu, niin se menee. Keväällä kaikki asiat ponnistavat oraalle, sojottavat pinkeinä kuka mihinkin suuntaan ja kasvavat nopeasti. Sitten kesän mittaan ne alkavat asettumaan, hieman lerpahtamaan, väsyen ponnistuksiinsa löysähtäneinä syksyn tullessa 😂
Juu, niin se menee. Keväällä kaikki asiat ponnistavat oraalle, sojottavat pinkeinä kuka mihinkin suuntaan ja kasvavat nopeasti. Sitten kesän mittaan ne alkavat asettumaan, hieman lerpahtamaan, väsyen ponnistuksiinsa löysähtäneinä syksyn tullessa 😂
Jep. Ja talvi on usein kovin uinuvaa aikaa 😄
Xena-183 kirjoitti:
Jep. Ja talvi on usein kovin uinuvaa aikaa 😄
Niin, sitä laitetaan sillon ulokkeet tumppuihin ja ravistellaan 😂
- Anonyymi
Tuollaiset jutut kertoo lehdistömme ja toimittajiemme tasosta kyllä riittävästi.
-harmisekirj-Enemmänkin ehkä kertovat siitä, että just nyt ei löytynyt paljon muutakaan julkaistavaa...
- Anonyymi
Enemmänkin ehkä kertovat siitä, että just nyt ei löytynyt paljon muutakaan julkaistavaa...
Olisi varmaan paljonkin tutkittavaa ja toimitettavaa, mutta heikkolahjainen kopioijatoimittelija tsekkaa bongaa otsikon jostain kansainvälisestä uutispalvelusta, nauraa höröttää yhtä tyhmien toimittelijakavereidensa kanssa ja kääntäjällä väsää siitä jutun "uutiseksi" edustamaansa lehteen.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Olisi varmaan paljonkin tutkittavaa ja toimitettavaa, mutta heikkolahjainen kopioijatoimittelija tsekkaa bongaa otsikon jostain kansainvälisestä uutispalvelusta, nauraa höröttää yhtä tyhmien toimittelijakavereidensa kanssa ja kääntäjällä väsää siitä jutun "uutiseksi" edustamaansa lehteen.
-harmiseikirj-No työvuorot ja aikataulut siellä on samoin kuin muissakin duuneissa, niin ihan ihmeitä ei yhdessä vuorossa tehdä. Ja kun tarkoitus on myydä lehteä, niin myyvät otsikot on tietenkin prioriteetti. Kun ymmärtää sen homman funktion, niin ei ylläty.
- Anonyymi
Luonnon muovaama kikkelivuori on osoitus miehen luonnollisesta ylivallasta.
Mahtaako persut olla huolissaan, kun tällainen upea monumentti sulaa ilmaston lämpenemisen vuoksi. - Anonyymi
JUST NÄIN JA SIEMENS JA NESTE YHESSÄ ON SIEMENNESTE. TURUN MUNA ON ÅBO KIKKEL.
- Anonyymi
Syksyisin kaikki on toisin lehtien putoillessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472