Täytän 50 vuotta ja koska en juo viinaa ja vieraat alkais vaatia viinajuhlia ja alkoholia muutenkin. Ei tulisi yhtään vierasta jos olis tarjolla vain limua ja jotain mehua. On aika sääli että ihmisille on tärkeää että juhlissa olisi alkoholia tarjolla. En voi järkätä mitään juhlia eikä tulisi yhtään naista paikalle.
En voi järjestää 50 v juhlia
27
596
Vastaukset
Aivan hyvin voit järjestää alkoholittomat juhlat. Esim. iltapäiväkahvin/ -teen merkeissä. Kutsut sukulaiset ja ystävät (pyydä vastauspyyntö). Laitat juhlapöydän koreaksi ja vietät kivat juhlat.
Ne, jotka kaipaavat viinaksia, voivat vielä illalla lähteä baariin. Win-win tilanne.- Anonyymi
Mut haluuko sukulaiset mennä synttäreille väkinäisille vai haluavatko tehdä jotain muuta joku haluaa mökilleen veneelleen ajelemaan tai olla vain kotonaan
Anonyymi kirjoitti:
Mut haluuko sukulaiset mennä synttäreille väkinäisille vai haluavatko tehdä jotain muuta joku haluaa mökilleen veneelleen ajelemaan tai olla vain kotonaan
Kun lähetät 50v. synttärikutsut ajoissa, kyllä sieltä joku haluaa tulla juhlimaan sinun suurta päivääsi. Iltapäivän kahvittelu ja herkkupöydän antimet houkuttelevat varmasti.
Voit laittaa kutsuusi ilmoituksen, ettei lahjoja tarvitse tuoda, kun sinulla on jo kaikkea tarpeellista. Tämä voi olla vieraille helpotus.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Kun lähetät 50v. synttärikutsut ajoissa, kyllä sieltä joku haluaa tulla juhlimaan sinun suurta päivääsi. Iltapäivän kahvittelu ja herkkupöydän antimet houkuttelevat varmasti.
Voit laittaa kutsuusi ilmoituksen, ettei lahjoja tarvitse tuoda, kun sinulla on jo kaikkea tarpeellista. Tämä voi olla vieraille helpotus.Aina täytyy viedä jotain kyllä lahja täytyy olla eli kun menee juhliin ja sanoo moi hyvää syntymäpäivää ja toivoo olis kahvit heti et pääsis jo lähtemään ja miettii alati tähänkö tää päivä menee haluis tehdä muuta
- Anonyymi
Tottakai voi järjestää synttärit ilman alkoholia. Alkoholittomat onnitteludrinksut, kakku, kahvia. Ehkäpä ruokaakin, vichyä ja kotikaljaa 👌
- Sheena Tulee halvemmaks vaan.
Pommakkia tervetuliaismaljaks ja sit kupposet kahvia ja nisua, sekä piparia tai s-keksejä ja thats it....
Sit pomo tuo firman viirin ja kivaa oli....- Anonyymi
Täytekakkua, pullaa, pikkuleipää, jäätelöä...ja kahvia/teetä kotikaljaa/simaa.
Kyllä mä ainakin pidän toisinaan pikkujuhlat, ilman alkoholipitoisia. Kesäaikaan mulla on grilli kuumana... grillaillaan jauhelihapihvejä ja tehdään hodareita, Cheddarjuuston ja majoneesin, sinapin ja ketsupin kera. Tomaattiviipaleita ja maustekurkkua sekä lehtisalaattia, tarjolla myös ja vaihtoehtona myös makkaraa, sen hodarisämpylän väliin. Jokainen saa koota hodarinsa ihan itse, oman makunsa mukaiseksi, mä ainoastaan hoidan sen grillaamisen.
Kuten tosi.typy totesi: Ne, jotka kaipaavat viinaksia, voivat vielä illalla lähteä baariin.
Win-win tilanne.
Hauskaa syntymäpäivää! - Anonyymi
Ala mieheksi eli juomaan alkoholia.
- Anonyymi
Kyllä voi järjestää alkoholittomat juhlat.🎈🌹
Jos syntymäpäiväsi osuu vaikka arkipäivälle tai sunnuntaille, niin silloin ei monikaan odota alkoholitarjoilua. Samoin, jos pidät vaikka lounaskutsut viikonloppunakin. Siis selvästi puolilta päivin tai alkuiltapäivällä.
Jos ja kun sukulaiset ja ystäväsi tietävät, että sinä et käytä alkoholia, niin tuskin juhlan alkoholittomuus on muutenkaan heille yllätys. He haluavat tulla onnittelemaan sinua ja juhlimaan juuri sinun kanssasi, vaikket tarjoaisi kuin kahvia ja kakkua tai mehua ja snackseja 🙂
Tee siis juhlista vaan ihan rohkeasti oman näköisesi 👍Eräässä toisessa paikassa on tupakanpolttoa ylistävä trolli ja täällä näyttää olevan vastaava operaatio alkoholin kanssa.
En suosittele kumpaakaan ja trollien olisi parempi keksiä parempaa tekemistä.- Anonyymi
ällös edes nautata... joku kuin sotilasoperaatio yli komentajalta tehdä tytöille hassuja?
- Anonyymi
eikä ole muuen rahaa lääkärille bvsikks määtäyy, eikä rahaa mennä edesw omiin hautajaisiinkiinkaan kun kaikki maksavat yli 20euroa
- Anonyymi
on syytä huolestua jos varallisuutesi on 20euroa kokonaisuutensa niin et pysty edes ostamaan omia hautajaisiakaan..... ahneet sukusi vineet rahasi :D
Mun viisikymppiset meni surkeasti. Suunnittelin bakkanaaleja menneiden aikojen muistoksi. Lisäsin vielä kutsuun, varautukaa kosteaan iltaan ja aamuiseen krapulaan.
Vieraita tuli sisään, kantaen lahjaksi laatikoittain viiniä ja viskiä. Tilanne näytti hyvältä.
Mutta sitten, kun alkoholia tarjoiltiin, kenellekään se ei kelvannut. Siihen loppui myös oma juomiseni, olisihan se noloa olla yksin kännissä.
Seuraavat pyöreät juhlat ovat 100-vuotiset. Jos silloin menisi paremmin.- Anonyymi
viisitonninen juntti, hänelle laitat pöytään sitten noin 200kiloa nautaa grillasttunas?
- Anonyymi
ei ehkä juhlia kannata järjestää otat basin rahsat sen 20 miljoonaas....
- Anonyymi
Ilman viinaa ei ole juhlia. Vain viinaa juomalla on hyvät juhlat. Raittiin miehen juhliin ei kukaan ole tulossa.
T- viinamies Tottakai voi ei niihin juhliin ja juhlimiseen alkoholia tarvita. Ja voihan sitä vaikka vieraille hieman olla jos tarjota haluaa mutta ei sitä ite tarvi juoda väkisin.🙂.
- Anonyymi
Semmoista se on ätmin elämä. Ei tule juhlijoita vaikka notkuisi pöydät pirtua kyllä onni on olla normaali nelivitonen
- Anonyymi
Veljeni täytti 50 v kuukausi sitten. Oli juhlat ja viinaa oli kunnollla tarjolla. Lähdin niistä bileistä jatkoille naisen luokse saunomaan. Ryypättiin ja naitiin myös.
Täytän 50 itse parin vuoden päästä ja pidän myös isot juhlat jossa ei viina lopu kesken. - Anonyymi
syy on se että kerkusrikopoliisi varasti omaisuuteni.
Mä täytän 50 ens vuonna, enkä oo päättäny pidänkö ne vai en. Olin joskus 10 vuotiaana jonkun 50 vuotisjuhlissa, eikä mun mielestä sielä ryypätty paljoo. Kahvia oli ja jotkut joi gonjakkia. Toi 50 tuntu sillon tosi suurelta iältä. Tuskin nytkää niissä paljoo juodaan, kun ihmiset on raitistunu paljon.
- Anonyymi
Olis tosiaan tylsät alkottomat juhlat. Jotain kahvia litkitään siellä ja pullaa syödään vaan ja jäkitetään pöydässä ja puhutaan paskaa. Todella surkeat juhlat olisi sellaiset. Kun täytän 50 26 kuukauden päästä niin niin vuokraan jonkun huvilan ja siellä on sauna ja poreallas ja alkoholia on tarpeeksi ja ruokaa myös.
Mutta etkö sä ole huomannu kuinka ihmiset on raitistunut. Mieti nyt vaikka jotain harjakaisia, niin kuinka paljon niissä ryypättiin joskus 80- luvulla. ja nykyään otetaan vaan pullo olutta ja syödään vähän. Mutta sulla on vielä aikaa, mulla on vaan puolet tosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823