Kesä naisen tai miehen? Oma kesä nainen tai mies olisi kiva ja sen kanssa voisitte sitten viettää kesää ja käydä jossain reissussa ja myös makoilla rannalla. Naisiin ja miehiin tietenkin tutustuu baarissa kun juodaan viinaa. Joten menkää sitten tänään baareihin ja yökerhoihin etsimään sitä kesä naista tai miestä.
T: viinamies
Joko olette hommanneet itsellenne
27
635
Vastaukset
- Anonyymi
Talveksi sitten viskata pihalle jäätymään ja kesällä taas uusi?
- Anonyymi
Ei ole tullut hommattua, eikä aktiivisesti tullut etsittyä. Pitäisiköhän käydä alkossa ja illalla paikalliseen kattelemaan jos löytyisi? K-mies
- Anonyymi
Vähän kuin kesäkissa vai?
❄️- Anonyymi
Tänään voit illalla kehrätä nossemurulle. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään voit illalla kehrätä nossemurulle. :)
Niin kai. Onhan se mun muru.
❄️
- Anonyymi
Järkevintä olisi jos palstalaiset keskenään alkaisi olla toistensa kesä miehiä ja naisia. Riviin vaan niin voisin parittaa teidät toisillenne kesäajaksi.
- Anonyymi
Täytyypi aplodeerata aloittajalle koukuttavasta aloituksesta. Se tuli minulle puun takaa että aloitus oli jälleen viinamiehen kolttosia :). Mutta tottahan se on nykymaailmassa: Myy sielusi ja käytä tinderiä tai vejä viinakännit jotta et kykene miettimään sen kummempia, mikäli pildeä halajat (tai käärmettä) ;).
- Anonyymi
En harrasta kesäheiloja, en vappuheiloja, en juhannusheiloja, enkä mitään muitakakaan aikamääriteltyjä heiloja.
- Anonyymi
Eiköhän joku nainen minulle löydy baarista kun menen. Olisi sääli viettää kesää yksin.
Ei ole, eikä tule.
- Anonyymi
Ei tulis mieleenkään, mulla on ystäviä, jos haluan porukassa jonnekin mennä.
Siks toiseks, mulla on myös lapsi, joka menee koreasti kaiken muun edelle, paitsi toisinaan työni rajoittaa vapauttani. Haen siihenkin ratkaisua, ja toivon löytäväni sen pikapuoliin.
Eiks kesämiehen ottaminen, ole hiukan rinnastettavissa kesäkissan ottoon, ja syksyn tullen se raukka hylätään. Ei ole oikein kissaa kohtaan, kuten ei myöskään miestä, jos syynä on ainoastaan vuodenajan vaihtuminen. Kissa on eläin, joka tuntee toisinaan tosi syvästi hoitajaansa kohtaan, niin rakkautta kuin kiukkua, jopa suoranaista vihaa!
Samoin on ihmissuhteissa, ja parisuhteella mä en ala leikkimään, eikä ole syytä miehenkään sitä yrittää... Valheella, kun tuppaa olemaan lyhyet jäljet, ennemmin tai myöhemmin petos kyllä tulee ilmi ja se on sen romanssin rumaloppu silloin.
Ystävyydestä saattaa kehittyä ajan kanssa pitkäaikaisempikin romanttinen parisuhde. Siitä mä jaksan haaveilla vielä nykyäänkin... toisinaan, toivoen ett kohtaus menee ohi pian. Kuten joskus sairastumiseni migreenikin!
trollikkaNo et oo ainoa haaveilija ystäväiseni ja elämässä pitää olla haaveita tosin tämä kyseinen haave on sellainen minkä todellakin toivoisin toteutuvan enemmän kuin muiden. Siis parisuhteesta yleensä ei välttämättä ystävyydestä kehittyneestä vaikka sekin todella upeaa olisi.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No et oo ainoa haaveilija ystäväiseni ja elämässä pitää olla haaveita tosin tämä kyseinen haave on sellainen minkä todellakin toivoisin toteutuvan enemmän kuin muiden. Siis parisuhteesta yleensä ei välttämättä ystävyydestä kehittyneestä vaikka sekin todella upeaa olisi.🙂.
Ei muuta kuin slipoveri päälle ja kulmahousut jalkaan ja kylille lyylejä tsiigaamaan
- Anonyymi
Naisilta tulee ehdotuksia että ei seurustella vaan pidetään hauskaa eli on tapailusuhde joka kestää kesän tai jonkun vuoden ajan peräti.
20 vuotta sitten kesällä sain naisen mukaan tuleen kyytiin. Ja tietenkin oisin halunnu näyttää jonkun vanhan tehtaan hänelle, mutta aattelin että pitää olla joku romanttisempi kohde. Mutta ei se tykänny palaneesta bordellista, niin ei siitäkään mitään tullu.
valtakunta kirjoitti:
Hassua, onko täällä jossain palanut bordelli sen kyllä tahtoisi nähdä.🥰
On taidettu jo purkaa. Mutta mulla oli alkuvuodesta vanhat videokasetit digitoitavana. Ja siinä oli se video sieltäkin. Laitan sen jossain vaiheessa youtubeen.
JeroP kirjoitti:
On taidettu jo purkaa. Mutta mulla oli alkuvuodesta vanhat videokasetit digitoitavana. Ja siinä oli se video sieltäkin. Laitan sen jossain vaiheessa youtubeen.
Sepä kiva.
- Anonyymi
Ei jaksa mitään hommailla. Ei naista eikä miestä.
- Anonyymi
Ostin mikropizzan. Se riittäköön.
>simiti< - Anonyymi
Riittääköhän koko kesäksi, tai olet todella pieniruokainen.
- Anonyymi
Se on kuitenkin 300g:n pizza ja kesä kestää max 2 päivää. Joten ei mitään hätää.
>simiti<
- Anonyymi
hassua joku tietokonepelikin hucittaa niin paljon että jää mieleenkin
- Anonyymi
Kesä on niin lyhyt ettei sitä viitsi tuhlata pyörimällä jonkun kanssa. Katellaan syksymmällä kun illat tummuvat..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437477
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543713Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu483573- 663346
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/523180- 513034
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod362842Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302494IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1961935- 471561