Joko olette hommanneet itsellenne

Anonyymi-ap

Kesä naisen tai miehen? Oma kesä nainen tai mies olisi kiva ja sen kanssa voisitte sitten viettää kesää ja käydä jossain reissussa ja myös makoilla rannalla. Naisiin ja miehiin tietenkin tutustuu baarissa kun juodaan viinaa. Joten menkää sitten tänään baareihin ja yökerhoihin etsimään sitä kesä naista tai miestä.

T: viinamies

27

553

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Talveksi sitten viskata pihalle jäätymään ja kesällä taas uusi?

    • Anonyymi

      Ei ole tullut hommattua, eikä aktiivisesti tullut etsittyä. Pitäisiköhän käydä alkossa ja illalla paikalliseen kattelemaan jos löytyisi? K-mies

    • Anonyymi

      Vähän kuin kesäkissa vai?

      ❄️

      • Anonyymi

        Tänään voit illalla kehrätä nossemurulle. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään voit illalla kehrätä nossemurulle. :)

        Niin kai. Onhan se mun muru.

        ❄️


    • Anonyymi

      Järkevintä olisi jos palstalaiset keskenään alkaisi olla toistensa kesä miehiä ja naisia. Riviin vaan niin voisin parittaa teidät toisillenne kesäajaksi.

    • Anonyymi

      Täytyypi aplodeerata aloittajalle koukuttavasta aloituksesta. Se tuli minulle puun takaa että aloitus oli jälleen viinamiehen kolttosia :). Mutta tottahan se on nykymaailmassa: Myy sielusi ja käytä tinderiä tai vejä viinakännit jotta et kykene miettimään sen kummempia, mikäli pildeä halajat (tai käärmettä) ;).

    • Anonyymi

      En harrasta kesäheiloja, en vappuheiloja, en juhannusheiloja, enkä mitään muitakakaan aikamääriteltyjä heiloja.

    • Anonyymi

      Eiköhän joku nainen minulle löydy baarista kun menen. Olisi sääli viettää kesää yksin.

    • Ei ole, eikä tule.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei tulis mieleenkään, mulla on ystäviä, jos haluan porukassa jonnekin mennä.
      Siks toiseks, mulla on myös lapsi, joka menee koreasti kaiken muun edelle, paitsi toisinaan työni rajoittaa vapauttani. Haen siihenkin ratkaisua, ja toivon löytäväni sen pikapuoliin.

      Eiks kesämiehen ottaminen, ole hiukan rinnastettavissa kesäkissan ottoon, ja syksyn tullen se raukka hylätään. Ei ole oikein kissaa kohtaan, kuten ei myöskään miestä, jos syynä on ainoastaan vuodenajan vaihtuminen. Kissa on eläin, joka tuntee toisinaan tosi syvästi hoitajaansa kohtaan, niin rakkautta kuin kiukkua, jopa suoranaista vihaa!

      Samoin on ihmissuhteissa, ja parisuhteella mä en ala leikkimään, eikä ole syytä miehenkään sitä yrittää... Valheella, kun tuppaa olemaan lyhyet jäljet, ennemmin tai myöhemmin petos kyllä tulee ilmi ja se on sen romanssin rumaloppu silloin.
      Ystävyydestä saattaa kehittyä ajan kanssa pitkäaikaisempikin romanttinen parisuhde. Siitä mä jaksan haaveilla vielä nykyäänkin... toisinaan, toivoen ett kohtaus menee ohi pian. Kuten joskus sairastumiseni migreenikin!
      trollikka

      • No et oo ainoa haaveilija ystäväiseni ja elämässä pitää olla haaveita tosin tämä kyseinen haave on sellainen minkä todellakin toivoisin toteutuvan enemmän kuin muiden. Siis parisuhteesta yleensä ei välttämättä ystävyydestä kehittyneestä vaikka sekin todella upeaa olisi.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No et oo ainoa haaveilija ystäväiseni ja elämässä pitää olla haaveita tosin tämä kyseinen haave on sellainen minkä todellakin toivoisin toteutuvan enemmän kuin muiden. Siis parisuhteesta yleensä ei välttämättä ystävyydestä kehittyneestä vaikka sekin todella upeaa olisi.🙂.

        Ei muuta kuin slipoveri päälle ja kulmahousut jalkaan ja kylille lyylejä tsiigaamaan


    • Anonyymi

      Naisilta tulee ehdotuksia että ei seurustella vaan pidetään hauskaa eli on tapailusuhde joka kestää kesän tai jonkun vuoden ajan peräti.

    • 20 vuotta sitten kesällä sain naisen mukaan tuleen kyytiin. Ja tietenkin oisin halunnu näyttää jonkun vanhan tehtaan hänelle, mutta aattelin että pitää olla joku romanttisempi kohde. Mutta ei se tykänny palaneesta bordellista, niin ei siitäkään mitään tullu.

      • Hassua, onko täällä jossain palanut bordelli sen kyllä tahtoisi nähdä.🥰


      • valtakunta kirjoitti:

        Hassua, onko täällä jossain palanut bordelli sen kyllä tahtoisi nähdä.🥰

        On taidettu jo purkaa. Mutta mulla oli alkuvuodesta vanhat videokasetit digitoitavana. Ja siinä oli se video sieltäkin. Laitan sen jossain vaiheessa youtubeen.


      • JeroP kirjoitti:

        On taidettu jo purkaa. Mutta mulla oli alkuvuodesta vanhat videokasetit digitoitavana. Ja siinä oli se video sieltäkin. Laitan sen jossain vaiheessa youtubeen.

        Sepä kiva.


    • Anonyymi

      Ei jaksa mitään hommailla. Ei naista eikä miestä.

    • Anonyymi

      Ostin mikropizzan. Se riittäköön.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Riittääköhän koko kesäksi, tai olet todella pieniruokainen.

      • Anonyymi

        Se on kuitenkin 300g:n pizza ja kesä kestää max 2 päivää. Joten ei mitään hätää.

        >simiti<


    • Anonyymi

      hassua joku tietokonepelikin hucittaa niin paljon että jää mieleenkin

    • Anonyymi

      Kesä on niin lyhyt ettei sitä viitsi tuhlata pyörimällä jonkun kanssa. Katellaan syksymmällä kun illat tummuvat..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      32
      1870
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1190
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      117
      967
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      837
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      832
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      825
    7. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      129
      825
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      750
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      736
    Aihe