Ei se että kukaan olisi kyllästynyt mihinkään, vaan se että kaikki kyllästyy ajallaan, on totta.
Kaikki muu on jotain muuta.
(hihitystä)
Tuuleen kirjoitettu
10
231
Vastaukset
Muuta.,
AM muuta...
T: Ayshieriläinen- Anonyymi
Mjoo
Että mitä toivoisin?
Toivoisin kaikille toivomaan kykeneville ihmisille yhden toivomuksen siten etten olisi paikalla kokemassa annettujen toivomusten seurauksia ennen kuin toteutuneiden toiveiden kaaos raukeaisi.
(hirn)- Anonyymi
Eikö olisi yksinkertaisempaa, jos pitäisit vain suusi kiinni? :)
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olisi yksinkertaisempaa, jos pitäisit vain suusi kiinni? :)
Älä nyt. Funis on palstan rikaste.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Funis on nero. Hänen ajatuksen juoksua ei voi kuin ihailla.
- Anonyymi
Mjoo
On jotenkin kestämätöntä se että elää kyseenalaisessa todellisuudessa sen ainoana valona.
Kysy miltä tahansa tähdeltä miksi tämän ympärillä on enemmän pimeyttä, tilaa ja turhaa kuin tällä.
(hihitystä) - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin no, korjataan tähän palstan rakaste :) Ei minulla ollut kuin yksi toivomus, ajatella! Mutta se oli sitäkin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, korjataan tähän palstan rakaste :) Ei minulla ollut kuin yksi toivomus, ajatella! Mutta se oli sitäkin..
..että mistä hän tiesi sen? :)
Jos hän täten tätä ympärillämme olevaa pimeyttä hieman valottaisi.
- Anonyymi
Sitten on taas kaksi vaihtoehtoa https://youtu.be/CZadt5Rk4Dk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584