Mielestäni

Anonyymi-ap

Suuri tarralenkkarikeskustelu pari päivää sitten jäi vajaaksi kun alan suurin auktoriteetti Mikkojuhan salasi kantansa.

49

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan samaa mieltä

• Anonyymi

tarralenkkäri kuin Adi Dazzlerin verkkari. Ferrari-verkkari.

• Anonyymi

voi päästä kävelemäänki nopeasti jos on Lamborghini-merkkiset verkkarit jaloissa

• Anonyymi

hmh jooh juttu kun kerran kaverin kanssa ajoimme aika kovaa nopeutta Opel-autolla, eteen tuli joku Audi jonka perässä oli laitettu merkki S4 ei ollut oikea V-8 5.0 litrainen auto ohitimme sen

• Anonyymi

Olihan varmasti suora tieosuus?

• Eipä ole mulla tainnut olla kuin alle kouluikäisenä viimeksi 😅

Mulla on itse asiassa ollut viime aikoina/vuosina aika vähän kenkiä, kaikki tarkoituksenmukaisia, ja verrattaen halpojakin. Tai no mustat Lacoste-tennarit maksoi yli satasen, mutta ostin ne muistaakseni keväällä 2017 ja varsinkin alkuun oli aika tiuhassakin käytössä ilman ihmeempää kulumaa 😯 Sitten on liki samanlaiset Prismasta ehkä noin 20% noiden hinnalla, ja onhan ne vähän ohuemman tuntuiset tms. Ja Lidlistä ostettuja turvakenkiä, jotka ei juurikaan edes näytä työkengiltä vaan mustilta vaelluskengiltä, on kolme paria normaalissa arkikäytössä nykyisin 😃 Pirun hyvät ja tukevat, turvallisuusominaisuuksista ei ainakaan haittaa ole autohommien parissa yms. ja sopii yhteen farkkujen, työhousujen yms. kanssa.

Harvemmin on muutenkaan mitään ihmeempää vaatekriisiä nykyään, korona-aika ja muutenkin vähän minimalistisemmaksi muokkautunut arvomaailma vaikuttanut osaltaan, sekä omat havainnot siitä ettei vaatteilla suosiota osteta, vaikka ei tässä nyt mistään flexauksesta puhuta 😅 Vaan aiemmasta tavastani vaihtaa vaatteita useamman kerran päivässä, riippuen siitä olenko työasioilla, kotona, naistutka päällä jne. mutta ihan perus HM yms. pikeepaidoista, pillifarkuista, noista Lacosteista jne. kuitenkin puhuttiin. 🙄 No on mulla nytkin erottelu että mitkä pysyy sängyssä, millä mennään auton alle jne. mutta muuten tyyli on aika arkinen tilanteesta riippumatta, kun ei nyt mistään hautajaisista puhuta kuitenkaan.

Tuli ihan tällainen think outside of the box ajatus mieleen, että kuinka paljon ihminen muuten käyttää elämänsä aikana rahaa ja luonnonvaroja vain tehdäkseen vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen, ja missä suhteessa se menee miesten ja naisten välillä 🤯 No se on vitsi (tosijuttu) sinänsä, että jos olisin menettänyt poikuuteni noin 6 viikkoa aikaisemmin, niin en olisi todennäköisesti ostanut sitä Vitoa joka kaikkinensa köyhdytti reilut 7k€ yksinasumisen ja hautajaisten yms kynnyksellä 😂 Mutta hyvä luoja kuinka paljon vähemmän mäkin olisin voinut ostaa vaatteita aikuisikäni aikana, enkä mä todellakaan ole edes mitenkään pahin mahdollinen esimerkki siitä 😯 Äkkiseltään sanoisin että miesten käytöksessä hankinnat on varmaan kalliimpia keskimäärin ja niitä on varmaan vähemmän/harvemmin (esim. autot, veneet, moottoripyörät, kellot, käytännössä jopa talot) kun taas naisilla se painottuu enemmän varmaankin erilaisiin fashion/kids/home/beauty kategorioihin 🙄 Ja lopulta kaikki on kuitenkin yksin ja/tai suhteet ei kestä.

Tosin vaikea sanoa oliko se poikuuden menetys liberal muslim tytön kanssa kuitenkaan ainoa syy kohdallani luovuttaa turhasta statuksentavoittelusta, kun pian koin muutamia suhteita ja niiden ongelmia, sitten aloin asumaan yksin, piakkoin siitä pakkoraitistuin, ja tottakai nyttemmin on ihan erilaiset taloudelliset realiteetit kuin vaikkapa 10 vuotta sitten 🙄 Mene ja tiedä, mutta niinhän sitä sanotaan että pllu pyörittää maailmaa 😅

• Anonyymi

”Tuli ihan tällainen think outside of the box ajatus mieleen, että kuinka paljon ihminen muuten käyttää elämänsä aikana rahaa ja luonnonvaroja vain tehdäkseen vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen…”

Noh…Olvin lippis, musta ”Päällikkö” tai ”Isäntä” t-paita, reisitaskushortsit ja vihreät crocsit ei paljon kukkaroa ätmillä kevennä 😃

• Anonyymi kirjoitti:

”Tuli ihan tällainen think outside of the box ajatus mieleen, että kuinka paljon ihminen muuten käyttää elämänsä aikana rahaa ja luonnonvaroja vain tehdäkseen vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen…”

Noh…Olvin lippis, musta ”Päällikkö” tai ”Isäntä” t-paita, reisitaskushortsit ja vihreät crocsit ei paljon kukkaroa ätmillä kevennä 😃

En mä ätmejä, tai omia vanhoja premium-autoja ja HM:n vaatteita varsinaisesti edes tarkoittanutkaan, vaan käytännössä suuren keskiluokan käyttäytymismalleja jotka toki elää ja muuttuu ajan mukana, mutta kuitenkin. Ja siis myös globaalisti, tai varsinkin globaalisti. Kyllä ihan varmasti osa miehistä ostaa premium-autoja ihan vain ajamisen ilon vuoksi, ja naiset vaatteita ja kosmetiikkaa vain itseään varten, mutta kyllä noihin paljon sisältyy todennäköisesti tiedostamattomia käyttäytymismalleja pariutumista ajatellen. Ja toikin on keskiluokan elämässä vain yksi siivu siitä kulissista, mitä täytyy ylläpitää rahanmenolla ja luonnonvarojen tuhlauksella. Ei kaikki hankinnat tietenkään perustu pelkkään pnetukseen, mutta monet kylläkin siihen, että tulee hyväksytyksi esim. työelämässä tai ystäväpiirissä. 🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Eli persulla on pienempi tekstiilihiilijalanjälki kuin kokoomuslaisella 😂 Kaikkea sitä 😯

• Anonyymi

Tarralenkkarit on käytännölliset ja kuka tahansa nainen ottaa tarralenkkarimiehen mielummin kuin muiden asusteista ongelman tekevän hillerin

• Anonyymi

Tarralenkkarit on ätmiyden symboli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarralenkkaridissaaminen on tyhmyyttä aidoimmillaan. onnittelut sinulle, olet ihan aito tyhmä ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaätmiä ilmeisesti kiukuttaa mikkojuhan, onko syy sitten se että mikkojuhan vaikuttaa aidosti symppikseltä ihmiseltä ja ätmi joutuu kirjoitella itse itselleen täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaätmiä ilmeisesti kiukuttaa mikkojuhan, onko syy sitten se että mikkojuhan vaikuttaa aidosti symppikseltä ihmiseltä ja ätmi joutuu kirjoitella itse itselleen täällä

Sepä se. Entinen koulukiusaaja jatkaa nyt aikuisena kiusaamistaan. Kiusaamisen syyksi riittää ihan mikä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikkojuhan on kyllä ätmi itse, näitä näennäisen järkeviä ja sovinnaisia kirjoittavia pseudomyymeja on ollut iänkaiken etenkin nämä perheenäitihahmot ym, kunnes tulee incelkiukun aika ja eräät jurpot saa kilvoitella vihakirjoituksissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä se. Entinen koulukiusaaja jatkaa nyt aikuisena kiusaamistaan. Kiusaamisen syyksi riittää ihan mikä vaan.

Ei vaan koulukiusatut purkavat katkeruuttaan netissä muihin ihmisiin. Mikä toistuu erilaisella kaavalla myös incelien käytöksessä että torjuntojen ja pakkien jälkeen haukutaan kaikki daamit ala-arvoisesti ja varsinkin he jotka ovat pakit antaneet, se on sitä incelin logiikkaa ns

• Anonyymi

päästele hajusi ilmoille kuin deodorangtti pakoputkesta, ominaisuoksu

• Anonyymi

Lasten ohjelmatkin voivat olla aiksa jännittäviä katsoas aamutuimaan kun tehtyjä CGI eli siis Computer Generated Imagenary -tekniikalla

Paina aamu-tv:n sijasta päälle joku kanava missä tulee lastenohjelma

• Anonyymi

Kannattaa lopetella ajoissa ennen kuin päätyy iltalehtien kansiin näillä lapsifantasioilla tai no oikeastaan myöhäistä se enää on ätmi ollaan jäljillä

• Anonyymi

Kasarina jos nuo osti marketista, niin voi mikä juntti. Jos urheiluliikkeestä löytyi bumerangilogolla ylihintaan, niin voi että kun on makeet.

• Anonyymi

Janakkalasta voi kehittyä Suomen tarralenkkariteollosuuden keskus.

• Anonyymi

huvitta juttin jos asenna autoosi lisä osana joku military scanner.

• Anonyymi

Tietenkään palstan panomiehet ei paljasta salaisuuksiaan, mm. sitä kun hankkii tarrikset prisman alelaarista ja ottaa siihen vielä eskortti-bonukset päällä nii tulee yllättävän halvaksi naiseniskutossut. Sitten kun vielä järjestää treffit abc:lle, niin kuin palstatreffailujen kestomenestyjä disse on kertonut tekevänsä, niin siitäkin tulee vielä kivasti bonuksia eskorttitilille. Vielä kun treffatessa ovelasti puhuu tasa-arvosta ja siitä että jos mies tarjoaisi niin kuin ennen misgyynisessä maailmassa oli tapana tehdä saa palstanaisoletetun itse maksamaan omat syömisensä & juomisensa, jos sillä ei ole eskorttia senkin ostoista voi sitten viilata bonukset omalle estilille. Näin kun tulee halvaksi treffailut voi sitten treffailla useampia palstanaisoletettuja ja jos tulee joitakin huteja jossain kohtaa voi kuitenkin onnistaakin :)

-harmiseikirj-

• Jos tarralenkkari on siisti, niin miksipäs ei niitä voisi ostaa ja jos on suht hyvälaatuinen. Mutta itse olen niitä pitänyt lähinnä epäkäytännöllisinä. Mulla on joitain sandaaleja ollut, missä on ollut remmeissä tarrakiristyshihnat ja ne on poikkeuksetta vanhemmiten alkaneet irtoilemaan ja sitten eivät toimi oikein...ihan Ecco-merkkisetkin.

Absi treffeille on ihan ok mesta. Kahvikupin ja jonkun pullan s-edut tosin ei kamalasti kiinnosta siinä hetkessä, eikä edes se ylihinnoittelu ja teollinen maku. Sen sijaan lähtökohtaisesti seura on kiinnostanut. Ja tasa-arvoisuus on tietty jees, näin miehenäkin. Voi olla, että nainen haluaakin maksaa koko kattauksen, kun olen vaikka ajanut hänen kotikaupunkiinsa 50 km moottoripyörällä vaikka. Näinkin on käynyt. On hyvä antaa mahdollisuus naisellekin ojentaa jotain minua kohtaan. Ikävä olisi jotenkin alkaa kursailemaan ja sösaöttää jotain skeidaa, että kyllä herrasmies maksaa aina. 😁

Mutta lähtökohtaisesti jos itse olen pyytänyt tapaamista, myös maksan ja absilla edut sutkahtaa s-kortilla maksettaessa ihan pitkällä vilautuksella näppärästi. 😁

• Anonyymi

Ostan tarralenkkarit kesällä, ihan huvikseni. Niin paljon niitä täällä mainostetaan. Kyl on cool, polvihousut, tuuheet säärikarvat, tennissukat ja tarralenkkarit. Jos löytyy punaset vaikkapa.

❄️

• Anonyymi

Sama homma, ihan vaan huvikseni menen ja ostan tarralenkkarit 😀 Ja vaimolle kans 👍

• Anonyymi

Lisäisin tuohon vielä klipsiaurinkolasit, jos käyttää pleksejä ja nenän päähän paksu kerros suojavoidetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäisin tuohon vielä klipsiaurinkolasit, jos käyttää pleksejä ja nenän päähän paksu kerros suojavoidetta.

Aurinkolippa vielä avoinaisella päälaella ja vyötärölaukku. 😄

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama homma, ihan vaan huvikseni menen ja ostan tarralenkkarit 😀 Ja vaimolle kans 👍

Taidan ostaa myös ukollekin. 👍

❄️

• Elä unohda vyölaukkua! 🤘

• Disseisback kirjoitti:

Elä unohda vyölaukkua! 🤘

Eikun tulihan se sieltä... en huomannut.

Sukat vois olla kyykuviolla muuten. 😁👌

• Anonyymi

Aito Mikkojuhani-style 👌

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Eikun tulihan se sieltä... en huomannut.

Sukat vois olla kyykuviolla muuten. 😁👌

No vithu mää ostan nekin 😁

• Anonyymi kirjoitti:

No vithu mää ostan nekin 😁

Joo, polven alle yltävät. Sopii kuin sialle otsatukka. 😁👌

• Anonyymi

jos itselle on tyodellakin huvittavaa katsoa kilpailuja mitä jossain farmi-ohjelmassa ja selvyytyjätkin ....telkkari-nappulassdta pääälle näåkee mitä tapahtuu

• Anonyymi

Mikä ihme juttu tämä oikein on? Joku sisäpiiriläisvitsi? Jos tarralenkkareita on aikuisille tarjolla, niin kai niitä joku ostaa? Mikä kenenkin jalkaan sopii jne.

• Anonyymi

Tämä on yhden ihmisen kiusaamista.

• Anonyymi

Keskustelu ryöpsähti kun harmis paljasti Mikkojuhanin käyttävän tarralenkkareita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelu ryöpsähti kun harmis paljasti Mikkojuhanin käyttävän tarralenkkareita

Harmis nyt kiihottuu mitä kummallisimmista asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä harmiksenkin kannattaisi ostaa tarralenkkarit. Taitaa kengännauhojen kiristäminen liian tiukalle kiristää harmiksen päätäkin, jos muiden kengät aiheuttavat tarvetta kiusata 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennyt että kyseessä olisi salassapidettävä tieto :) ja kyllä sen joku muu taisi keksiä ennen minua, ehkä mikkojuhani itse kertoi ja se jäi mieleen.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennyt että kyseessä olisi salassapidettävä tieto :) ja kyllä sen joku muu taisi keksiä ennen minua, ehkä mikkojuhani itse kertoi ja se jäi mieleen.

-harmiseikirj-

Asian olisi ehkä pitänyt säilyä salassa kunnes MJ-mallisto on esitelty Milanon catwalkeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Keksit senkin ihan omasta päästäsi, niin kuin melkolailla kaiken muunkin ulosantisi. Mikään ajattelkussasi perustuu oikeaan tietoon, vain omiin harhaluuloihisi. :)

• Omasta näkökulmasta toisten ihan selkeä kiusaaminen ja alas painaminen on paljon pahempi turn-off kuin tarralenkkarit. Tarralenkkarit voi vaihtaa, mutta iljettävää mieltä ei vaihda. Sorry Ap, mutta noin vain on. Pakko kommentoida, joka kerta kun palstalla käy vilaisemassa, on sama p-jauhanta käynnissä. Sitä ei tee kuin täydelliset p-housut. Hyvillä tyypeillä ei ole siihen tarvetta… sitä kannattaisi miettiä.

Fiksu ja tutustumisen arvoinen ihminen kannustaa muita, varsinkin heitä, joilla on muita kohtaan ystävällinen asenne ja jotka omalla käytöksellään ansaitsevat kannustusta.

Kenenkään aito rakkaus ei ole tarralenkkareista kiinni. Jos on, ei se ole rakkautta eikä edes ihastusta. Jos kengännauhat ei miellytä, saa nykyään monenlaisia tyylikkäitä pikaliittimiä mitkä voi kenkään vaihtaa. Toimii muuten paremmin kuin tarrat (lapsille olen noita vaihtanut).

Kannustaisin anonyymina kokeilemaan mitä saa takaisin kun itse on mukava ja kannustaa muita. Saattaa omakin mieliala kohota… Tiedän kyllä, että hyvin harva kiusaa muita ilman omia vaikeita mt-ongelmia tai persoonallisuushäiriöitä tai voimakasta alemmuuden tuntoa. Otan siihen osaa, ei se kivaa ole, mitta silti omaa oloa EI saa purkaa toisiin. Suosittelen, että teet tietoisen testin, joka kestää 2 vko.1) Joka ilta sanot itse itsellesi ääneen ainakin yhden asian, joka sinulla on hyvin tai missä olet onnistunut tai mistä olet itsessäsi ylpeä, tai mikä sinussa on kaunista tai miten sait toisen iloiseksi 2) Sanot, joka päivä 5 positiivistä kommenttia irl tai palsta, alat etsimään tietoisesti näitå asioita. Voit sanoa vaikka kassalle, että kiva käydä kaupassa kun palvelu on niin ystävällistä tai palstalla sanot jollekin, että sanoistasi tuli hyvä mieli tai vain kiitos. 3) Et haku tai irvaile ketään irl tai palata 4) Kirjaat vihkoon joka ilta pienenkin positiivisen palautteen mitä saat kun teit kohtaa 2 vaikka vain että kassa hymyili kun kiitit palvelusta. Veikkaan, että huomaisit miten sama elämä paremmaksi vain koska itse käyttäydyt erilailla. Voit soittaa toki sanani vääräksi kokeilulla.

• Omia aivoja voi huijata itsekehuilla ja jopa tekohymyilyllä. Aivot palkitsee sinut mielihyvähormooneilla. Myös toisen aidot kehut telkee saman ja avain onneen tulee siitä, että ensin huomaa hyvän. Paras teho on kuin ulkoinen ja sisäinen kehu on linjassa. Samaa käytetään tietoisesti urheilussa, vain hieman eri sävyillä. Nim. NSM-, SM- ja PM-mitaleita ja NEM/EM-finaalipaikkoja joskus valmentanut. Siis tiedän käytännössä, että toimii…

• En voi kuin yhtyä tähän mielipiteeseen. Hyvin puettu sanoiksi 👏

• Anonyymi

"Omasta näkökulmasta toisten ihan selkeä kiusaaminen ja alas painaminen on paljon pahempi turn-off kuin tarralenkkarit."

Se on juuri näin 👍 Ei voi kuin hämmästellä "kypsien aikuisten" käytöstä 🤷‍♂️

• Mä en tiedä ees saako tarralenkkareita aikuisten koossa. Mutta kattelin just että kaikki noi mun air maxit on tehty indonesiassa, niin saattaa tulla ihan samasta tehtaasta ja noissa laatukaan ei mikään hyvä. Niin hukkaan on nääkin rahat menny, eikä niillä saanu naisia. Mutta mitä sitä mennyttä miettiä. Ei kannata antaa noille urheilujäteille rahaa. Tennarikaupassa on ihan järkyttävän suuri kate.

• Anonyymi

auton radiolla ilmoittaa joku tyttö et sitten jo myöhäistä koska auto räjjähti jo...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      43
      7477
    2. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3713
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      48
      3573
    4. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      66
      3346
    5. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      52
      3180
    6. 51
      3034
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      36
      2842
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2494
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      196
      1935
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      47
      1561
    Aihe