eli siis parannun syömishäiriöstä ja koko kuluneen viikon oon syönyt kerran päivässä vaan yhen 280g sipsipussin. mun paino ei oo noussu mutta reidet ja vatsa aivan vitusti kasvanut… uskotteko että on vaan jotain turvotusta toi vatsa ja reidet ja että palautuis normaaliks vai onko ne nyt lopullisesti lihonnut.
lihoanko kun elin sipseillä
9
336
Vastaukset
Et kyllä ole parantunut syömishäuriöstä jos elät pelkästään perunalastuilla. Perunalastuissa on yli 500 kcal/100 g ja mitättömästi suojaravinteita ja proteiinia. 1500 kcal per päivä on taas niin vähän energiaa että sillä ei liho.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17856532X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Lihoasitko milloin?
- Anonyymi
Sana taipuu kuin ”kauhoa”. Lihoa, lihoanko minä, minä lihoin, sinä lihoit, lihoitko sinä?
Vaihtoehtoisesti kuin ”kaihota”: lihota, lihoanko minä, minä lihosin, lihositko sinä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana taipuu kuin ”kauhoa”. Lihoa, lihoanko minä, minä lihoin, sinä lihoit, lihoitko sinä?
Vaihtoehtoisesti kuin ”kaihota”: lihota, lihoanko minä, minä lihosin, lihositko sinä?Vastaa kysymykseen äläkä leiki äikän opea.
- Anonyymi
Miksi syöt sipsejä? 😲
- Anonyymi
Syö ennemmin RAVITSEVAA JA TERVEELLISTÄ RUOKAA niin et liho.😂🤭
- Anonyymi
Kuten silliä sekä porkkanaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924597
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303151Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881659