Palstalaiset nasan kokeeseen

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009605419.html

"Yhdysvaltain avaruushallinto Nasa suunnittelee neljän koehenkilön asuttamista suljettuun asumisyksikköön, jollaista on tarkoitus käyttää myöhemmin Mars-planeetalla. Huoneisto on rakennettu käyttämällä 3D-tulostinta, ja koehenkilöiden on tarkoitus viettää sen sisällä vuoden päivät. "

"Olosuhteet ovat todella äärimmäiset. Pyydämme ihmisiä elämään ja työskentelemään yhdessä kokonaisen vuoden. Heidän ei tule vain tulla toimeen keskenään vaan myös suoriutua tehtävässään hyvin, Nasan terveyskeskusta johtava tohtori Suzanne Bell kommentoi lehdelle. "

Kuka ketkä kolme palstalta itsesi lisäksi?

Täytyy sanoa että vaikea, ei kyllä ihan äkkiä osaa sanoa ketä valitsisi. Yksin tuo ei olisi ongelma suorittaa mutta että kolme muuta sinne ja varsinkin palstalta jos pitäisi valita :D

-harmiseikirj-

54

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ollut jo täällä maassa olevassa huipputekniikalla toimivassa, miljoonasaneratussa, eroosio korroosio, talossa, Marsin ilmastossa ja kokenut vaikutuksen koko kehossani ..sekä muun näkyvän tapahtuvan täyden tuhon...
      Täällä olisi mielenkiintoinen innovaatiokin ihan odottamssa käyttöön ottoa, se on ilmennyt ihan, niinkuin kaupanpäälle 😂

• Ihan hirvee sisustus. Telkkari ja pleikkari, melkoinen miesluola.
      Pitäisikö naistenkin viihtyä tuolla?

• Anonyymi

Onhan siellä "Jos pitääkin poistua?" kuvassa joku kukkanen ja jutun mukaan kasvihuoneita :) "koehenkilöt voivat kasvattaa vihanneksia sisään rakennetuissa kasvihuoneissa."

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Kokeeseen tule myös komeita astronauttimiehiä, joten kyllä myös naisilla tulee olemaan mukavaa.

• No Lineri. Pujottelija. Pirppis ja sitten tulee jo vaikeaa....

Tulee mieleen sergei tai m184, mutta luulen, että mulla hermo pitemmän päälle menis.

Oikeastaan nainenhdnhan sen pitäis olla...
      🫡

Kyllä mä ehkä Aletheijas vois olla viimrinen valinta..

Mutta mä miettisin sitä, että kestäisin itse homman...😁

Mutta en lähtis tuollaiseen. En mä haluis olla muutaman neliön kopissa vuotta. 😄

• Anonyymi

Jaksaisit sitten hytissäsi kuunnella koko vuoden kun pujis pamputtaa pirppistä seinän takana, kannattaa ainakin korvatulppia ottaa repullinen sitten mukaan :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Jaksaisit sitten hytissäsi kuunnella koko vuoden kun pujis pamputtaa pirppistä seinän takana, kannattaa ainakin korvatulppia ottaa repullinen sitten mukaan :D

-harmiseikirj-

No minä kestäisin sen hyvin ja omalla kierolla mielellä jopa nauttisin, että jotkut sentään jaksaa siitä touhusta repiä jotain. 😁

Luultavasti aika taas loppuu ennfmmin kuin linukka tai mä pyydän jotain vastaavaa toiselta...koska kummastakin kutkutus ilman julkistusta on kivempaa. 😄

• Perhana... onohin jo Linerin... 😁

Eli hrlpostihan toi menis. . 🤣

• Pujis ja pirppis osais keksiä keskenään vaikka mitä, mutta tultais keskenään juttuun. Linukka osaa olla yksinkin, eikä olis vaatimassa seuraa...

Neljästäänkin keksittäis hubaa. Ja jos sekoilisin, Linukka vetelis pitkin korvia pokkana, kuten siitä on normaalia ja sit miettisin mitä kävi. 😁

Toisaalta kaikki kolme, itseni mukaanlukien voi nyhrätä yksinään mitä vaan ja kaikki ok. 😊

• Disseisback kirjoitti:

Pujis ja pirppis osais keksiä keskenään vaikka mitä, mutta tultais keskenään juttuun. Linukka osaa olla yksinkin, eikä olis vaatimassa seuraa...

Neljästäänkin keksittäis hubaa. Ja jos sekoilisin, Linukka vetelis pitkin korvia pokkana, kuten siitä on normaalia ja sit miettisin mitä kävi. 😁

Toisaalta kaikki kolme, itseni mukaanlukien voi nyhrätä yksinään mitä vaan ja kaikki ok. 😊

Niin ja en mä hermostuis Linukan avareille. Korkeintaa vittuilisin jotain takas...ja pujis, sekä pirppis ei vetäis mitään roolia siinä.

Juu... lukitsen tuon sakin. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Niin ja en mä hermostuis Linukan avareille. Korkeintaa vittuilisin jotain takas...ja pujis, sekä pirppis ei vetäis mitään roolia siinä.

Juu... lukitsen tuon sakin. 😁

Eli minut vaan heivattiin tylysti yli laidan? 😂

Olisin ollut niin hyvä lisä porukkaan. Olisin voinut olla vastuussa vaikka vempaimien huoltamisesta vähän tähän tapaan 😁
        (Ei herkille)

https://youtu.be/RhYo3TCEego

• Aletheias kirjoitti:

Olisin ollut niin hyvä lisä porukkaan. Olisin voinut olla vastuussa vaikka vempaimien huoltamisesta vähän tähän tapaan 😁
        (Ei herkille)

No Linerin autenttinen "turpakiijakeskity"- linjaus toimii minuun. 😁

Mun pitää luottaa tässä tapauksessa kokemuksiin. 😁

Haluisin pärjätä päätyyn asti. 😆

Säästelin sun kaa itseäni... Lineri taas potkis aina persiille. Se ei säälis. 😅
        Tavallaan mun mentori täällä. 😁

• Aletheias kirjoitti:

(Ei herkille)

No tuo linkki tuttua jo muumeista..

https://youtu.be/5ZfWHfLimkc

Helevetti!¡!!

• Disseisback kirjoitti:

No Linerin autenttinen "turpakiijakeskity"- linjaus toimii minuun. 😁

Mun pitää luottaa tässä tapauksessa kokemuksiin. 😁

Haluisin pärjätä päätyyn asti. 😆

Säästelin sun kaa itseäni... Lineri taas potkis aina persiille. Se ei säälis. 😅
        Tavallaan mun mentori täällä. 😁

Ai luulet, että minä säälisin? 🤣 Olen antanut itsestäni aivan liian kiltin kuvan näköjään 🤭 Vaikka eipä sillä, Liner on oiva valinta, hoituisi takuulla homma kuin homma 😊

Tuo kiroileva työmies-pätkä on pyörinyt muutamissakin erilaisissa pätkissä. Onhan se ruokotonta tekstiä, mutta tulee sydåmestä ja turhautuminen ei jää kuulijalle epäselväksi 😂

• Aletheias kirjoitti:

Ai luulet, että minä säälisin? 🤣 Olen antanut itsestäni aivan liian kiltin kuvan näköjään 🤭 Vaikka eipä sillä, Liner on oiva valinta, hoituisi takuulla homma kuin homma 😊

Tuo kiroileva työmies-pätkä on pyörinyt muutamissakin erilaisissa pätkissä. Onhan se ruokotonta tekstiä, mutta tulee sydåmestä ja turhautuminen ei jää kuulijalle epäselväksi 😂

Jaa? No ehkä oot vähän pehmeämmän linjan vetäjä. 😁

No mun eno kuullostaa ihan samalta, kun jotain yrittää rempata. Aina jumalaton kiroilu ja se ulvoo vielä ihan täysillä. Se sadattelu tulee myös ihan tunteella. 🤣
        Tulee kaikkea, mutta huvittavin ilmaisu on: voi kilin v.ttu! 🤣🤣🤣

• Disseisback kirjoitti:

Jaa? No ehkä oot vähän pehmeämmän linjan vetäjä. 😁

No mun eno kuullostaa ihan samalta, kun jotain yrittää rempata. Aina jumalaton kiroilu ja se ulvoo vielä ihan täysillä. Se sadattelu tulee myös ihan tunteella. 🤣
        Tulee kaikkea, mutta huvittavin ilmaisu on: voi kilin v.ttu! 🤣🤣🤣

Tiedä millainen orjapiiskuri todellisuudessa olen 🤣

Jääkö enon remppayritykset vain yrityksiksi vai tuleeko joskus valmistakin? Mietin vain, että onko kiroilusta muutakin hyötyä kuin saada iloa tunteellisesta tekemisestä 😂

• Aletheias kirjoitti:

Tiedä millainen orjapiiskuri todellisuudessa olen 🤣

Jääkö enon remppayritykset vain yrityksiksi vai tuleeko joskus valmistakin? Mietin vain, että onko kiroilusta muutakin hyötyä kuin saada iloa tunteellisesta tekemisestä 😂

No ei vieläkään vakuuta...

No eno piti maatilaa. Ehkä hän ei ollut ihan näppärin käsistään ja oikeasti hän olisi ollut päältään parempi maisteri, kuin jyväjemmari, mutta siinäpähän tuo vaan maatilaa pyöritti, kunnes jäi eläkkeelle. 😁
        Eli kyllä se jotenkin hommat sai hoidettua, vaikka naapuri vitsaili, että yllättävän pitkään tällä oli ihan samannimisiä lehmiä...joku tuttu nimitys raikui, kun joku onneton katkaisi lypsykoneen lasiputken. 😁

• Disseisback kirjoitti:

No ei vieläkään vakuuta...

No eno piti maatilaa. Ehkä hän ei ollut ihan näppärin käsistään ja oikeasti hän olisi ollut päältään parempi maisteri, kuin jyväjemmari, mutta siinäpähän tuo vaan maatilaa pyöritti, kunnes jäi eläkkeelle. 😁
        Eli kyllä se jotenkin hommat sai hoidettua, vaikka naapuri vitsaili, että yllättävän pitkään tällä oli ihan samannimisiä lehmiä...joku tuttu nimitys raikui, kun joku onneton katkaisi lypsykoneen lasiputken. 😁

Sanottakoot, että eno on 0-100-0 tyyppinen... se raivo oli ääntä, mikä lähti välittömästi, mutta 15 sekuntia ja tilanne saattoi olla siinä.

Kohta navetassa lauleltiin ja rupateltiin kuin mitään ei olisi käynytkään. Ja lehmät ovivat puhtaita, hyvin ruokittuja ja muutenkin saivat kyllä hyvän hoidon. 😊

Ainoa oli tuo jumalaton huuto välillä... mutta minä luulen, että lajilla on ominaiset hermot siihen. 😁

• Aletheias
        Disseisback kirjoitti:

Sanottakoot, että eno on 0-100-0 tyyppinen... se raivo oli ääntä, mikä lähti välittömästi, mutta 15 sekuntia ja tilanne saattoi olla siinä.

Kohta navetassa lauleltiin ja rupateltiin kuin mitään ei olisi käynytkään. Ja lehmät ovivat puhtaita, hyvin ruokittuja ja muutenkin saivat kyllä hyvän hoidon. 😊

Ainoa oli tuo jumalaton huuto välillä... mutta minä luulen, että lajilla on ominaiset hermot siihen. 😁

Jopas oli enolla persoonallisuutta 😂 Kerrankos sitä hetkeksi kiihtyy, jos muutoin hommat toimi ja lehmilläkin kaikki hyvin 🤗

• Aletheias kirjoitti:

Jopas oli enolla persoonallisuutta 😂 Kerrankos sitä hetkeksi kiihtyy, jos muutoin hommat toimi ja lehmilläkin kaikki hyvin 🤗

No hänellä on. Yhä.

Hän tietää mikä kolmesta vaihtoehdosta on papua-uusiguinean rannikkokaupunki, muttei osaa poistaa tekstiviestejä puhelimestaan. Osaa luetella hiilen kemialliset variaatiot ja tietää kuka oli Chilen pääministeri 1967, mutta ei maksa netissä laskuja ikinä.

Seuraa vaikka keilsuksen hämeen osakilpailua töllöstä, mutta ei kiinnostu pätkääkään temppareista. 😃

Töröttää torpassaan ja lukee, syö ja miettii kuumeisesti, mitä "jännää" tekis huomenna...ja ei oikeasti tee mitään. 😄

• Disseisback kirjoitti:

No hänellä on. Yhä.

Hän tietää mikä kolmesta vaihtoehdosta on papua-uusiguinean rannikkokaupunki, muttei osaa poistaa tekstiviestejä puhelimestaan. Osaa luetella hiilen kemialliset variaatiot ja tietää kuka oli Chilen pääministeri 1967, mutta ei maksa netissä laskuja ikinä.

Seuraa vaikka keilsuksen hämeen osakilpailua töllöstä, mutta ei kiinnostu pätkääkään temppareista. 😃

Töröttää torpassaan ja lukee, syö ja miettii kuumeisesti, mitä "jännää" tekis huomenna...ja ei oikeasti tee mitään. 😄

Selkeästi periaatteen mies 😂 Eikä takuulla ole tylsää hetkeä, sillä hyvin suunniteltuhan on puoliksi tehty eli hän saa ainakin puolittain kokea kaikkea sitä mitä ajattelee tekevänsä 😁

Jotkut ihmiset ovat kyllä niin mieleenpainuvia persoonia. Joskus heidän valintojaan saattaa ihmetellä, mutta tinkimättömyys omaa ideologiaan kohtaan on ihailtavaa 😄

• Aletheias kirjoitti:

Selkeästi periaatteen mies 😂 Eikä takuulla ole tylsää hetkeä, sillä hyvin suunniteltuhan on puoliksi tehty eli hän saa ainakin puolittain kokea kaikkea sitä mitä ajattelee tekevänsä 😁

Jotkut ihmiset ovat kyllä niin mieleenpainuvia persoonia. Joskus heidän valintojaan saattaa ihmetellä, mutta tinkimättömyys omaa ideologiaan kohtaan on ihailtavaa 😄

Joo. Hän on muuten vanha poika. Ei ole naisen kutjakkeet päässeet liehittelemään mihinkään älyttömyyksiin. 🤣

Mä oon miettinyt, että onkohan hän aseksuaali tms? Mutta ei hän ole mikään naisvihaaja tai äkäinen vanha poika tms. Mutta nauttii vaan simppelistä elämästään ja voi hyvin. 😁

Oikeasti olis kyllä ollut aikamoinen pakkaus aikanaan. Oli varallisuutta, älyä, raamikas ja konea, piti hyvää huolta itsestään, pitää yhä. Mutta ei vaan naikkoset ole napanneet. 😄

Pikkuisen olen jopa kade. Mihin kaikkeen mäkin oisin voinut päästä, jos en teihin ryökäleisiin olisi ollut vähääkään kiinnostunut. 😄 Tosin ei mulla olis sit kahta huikeaa ihmistäkään elämässä, mutta ei mennä siihen nyt. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Joo. Hän on muuten vanha poika. Ei ole naisen kutjakkeet päässeet liehittelemään mihinkään älyttömyyksiin. 🤣

Mä oon miettinyt, että onkohan hän aseksuaali tms? Mutta ei hän ole mikään naisvihaaja tai äkäinen vanha poika tms. Mutta nauttii vaan simppelistä elämästään ja voi hyvin. 😁

Oikeasti olis kyllä ollut aikamoinen pakkaus aikanaan. Oli varallisuutta, älyä, raamikas ja konea, piti hyvää huolta itsestään, pitää yhä. Mutta ei vaan naikkoset ole napanneet. 😄

Pikkuisen olen jopa kade. Mihin kaikkeen mäkin oisin voinut päästä, jos en teihin ryökäleisiin olisi ollut vähääkään kiinnostunut. 😄 Tosin ei mulla olis sit kahta huikeaa ihmistäkään elämässä, mutta ei mennä siihen nyt. 😁

Enosi on selkeästi valinnut oman tapansa elää 😁 Jotkut ihmiset pystyvät tosiaan saamaan elämästä kaiken sen, mitä kaipaavat hyvin yksinkertaisista asioista.

Vaikka mieleen tuli, että ehkä taustalla on jokin traaginen rakkaustarina, jota enosi ei ole koskaan paljastanut, mikä on saanut hänet karttamaan suhteita 🤔 Tai ehkä pitää vaan uskoa, että kaikki eivät halua suhdedraamaa elämäänsä 😄 Vaikka miten paljon hienosta sinäkin olisit jäänyt paitsi, jos et olisi naisista kiinnostunut 😁

• Aletheias kirjoitti:

Enosi on selkeästi valinnut oman tapansa elää 😁 Jotkut ihmiset pystyvät tosiaan saamaan elämästä kaiken sen, mitä kaipaavat hyvin yksinkertaisista asioista.

Vaikka mieleen tuli, että ehkä taustalla on jokin traaginen rakkaustarina, jota enosi ei ole koskaan paljastanut, mikä on saanut hänet karttamaan suhteita 🤔 Tai ehkä pitää vaan uskoa, että kaikki eivät halua suhdedraamaa elämäänsä 😄 Vaikka miten paljon hienosta sinäkin olisit jäänyt paitsi, jos et olisi naisista kiinnostunut 😁

No tuo juurikin, että ihan simppeli elämä on mahdollista. Ei autoa, ei työtä oravanpyörässä, vaikka olihan maatalous kovaa hommaa, mutta toisaalta ei ole kukaan hengittämässä niskaan ja saa tehdä omaa tahtia, itse oma pomo. Matkusti kerran vuoteen pari viikkoa ja muuten lueskeli kirjoja, katsoi ja katsoo yhä televisiosta kaikki urheilun, uutiset, dokumentit ja jokusen sarjan... Ja siinä se....

No ei tainnut olla mitään suuria tragedioita, olis niistä väkisin kuullut, kun pienet piirit ja jokseenkin sukukin yhtenäinen. Mutta varmaan ei mitään draamaa ole halunnut tuohon auvoon. :oD

Jaa...no olenhan mä kaikkea hienoa saanut kokea, mutta on se vaatinut kyllä aika kovan hinnankin siihen nähden. Jokin vakio siinäkin taitaa piillä. :o)

• Disseisback kirjoitti:

No tuo juurikin, että ihan simppeli elämä on mahdollista. Ei autoa, ei työtä oravanpyörässä, vaikka olihan maatalous kovaa hommaa, mutta toisaalta ei ole kukaan hengittämässä niskaan ja saa tehdä omaa tahtia, itse oma pomo. Matkusti kerran vuoteen pari viikkoa ja muuten lueskeli kirjoja, katsoi ja katsoo yhä televisiosta kaikki urheilun, uutiset, dokumentit ja jokusen sarjan... Ja siinä se....

No ei tainnut olla mitään suuria tragedioita, olis niistä väkisin kuullut, kun pienet piirit ja jokseenkin sukukin yhtenäinen. Mutta varmaan ei mitään draamaa ole halunnut tuohon auvoon. :oD

Jaa...no olenhan mä kaikkea hienoa saanut kokea, mutta on se vaatinut kyllä aika kovan hinnankin siihen nähden. Jokin vakio siinäkin taitaa piillä. :o)

Kuulostaa siltä, että enosi on tajunnut sen olennaisen elämästä 😊 Mitä tarkoittaa hyvä elämä juuri hänelle. Hänellä on vapaus elää kuten tahtoo ja se, jos mikä, tuo ihmiselle onnen tunnetta. Kaikilla meillä on vapaus valita, miten suhtaudumme elämään, vaikkei elämä niin yksinkertaista tietenkään ole, että ihminen voi aina itse vain valita. Esim sairaudet ovat sellaisia, jotka eivät kysy lupaa ilmestyä ihmisen elämään. Omaa sairastumisen todennäköisyyttä voi tietenkin pienentää elämällä terveellisesti, mutta se on vain riskin pienentämistä, ei poistamista. Omaan asenteensa jokainen voi kuitenkin vaikuttaa merkittävästi.

Älä sano, mehukkaimmat tarinat ovat usein niitä, jotka jäävät kertomatta 😂 No ehkä olisit jotain huhua kuullut, meidän suvussa ei ainakaan mikään pysy salassa 😁

Niin, tuohan siinä on, että usein upeista kokemuksista on koitunut myös päinvastaisia tuntemuksia. Itse en kuitenkaan osaisi elää niin, että pidättäytyisin mahdollisuudesta saada kokea jotain upeaa sen takia, että pelkäisin kipua. Se tuntuisi kuin eläisi puoliliekillä.. Olen aika kauan pitänyt itseäni "lukossa", monestakin syystä, mutta en enää halua tehdä niin. Se on perusluonteeni vastaista, sillä haluan elää ja kokea ja nauttia enkä pysytellä peiton alla piilossa, ettei vain mitään satu.

• Aletheias kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että enosi on tajunnut sen olennaisen elämästä 😊 Mitä tarkoittaa hyvä elämä juuri hänelle. Hänellä on vapaus elää kuten tahtoo ja se, jos mikä, tuo ihmiselle onnen tunnetta. Kaikilla meillä on vapaus valita, miten suhtaudumme elämään, vaikkei elämä niin yksinkertaista tietenkään ole, että ihminen voi aina itse vain valita. Esim sairaudet ovat sellaisia, jotka eivät kysy lupaa ilmestyä ihmisen elämään. Omaa sairastumisen todennäköisyyttä voi tietenkin pienentää elämällä terveellisesti, mutta se on vain riskin pienentämistä, ei poistamista. Omaan asenteensa jokainen voi kuitenkin vaikuttaa merkittävästi.

Älä sano, mehukkaimmat tarinat ovat usein niitä, jotka jäävät kertomatta 😂 No ehkä olisit jotain huhua kuullut, meidän suvussa ei ainakaan mikään pysy salassa 😁

Niin, tuohan siinä on, että usein upeista kokemuksista on koitunut myös päinvastaisia tuntemuksia. Itse en kuitenkaan osaisi elää niin, että pidättäytyisin mahdollisuudesta saada kokea jotain upeaa sen takia, että pelkäisin kipua. Se tuntuisi kuin eläisi puoliliekillä.. Olen aika kauan pitänyt itseäni "lukossa", monestakin syystä, mutta en enää halua tehdä niin. Se on perusluonteeni vastaista, sillä haluan elää ja kokea ja nauttia enkä pysytellä peiton alla piilossa, ettei vain mitään satu.

Joo. Kyllä näin on. Hän on ytimessä. 😁👌

No mä uskon jo kuulleeni ne. 😁

No mä olin lukossa, sit päästin itseni kunnolla irti ja poltin kunnolla näppäni ja oon taas lukossa. Ehkä päästelen pikkuhiljalleen nyt seuraavalla kerralla irti..😄

• Disseisback kirjoitti:

Joo. Kyllä näin on. Hän on ytimessä. 😁👌

No mä uskon jo kuulleeni ne. 😁

No mä olin lukossa, sit päästin itseni kunnolla irti ja poltin kunnolla näppäni ja oon taas lukossa. Ehkä päästelen pikkuhiljalleen nyt seuraavalla kerralla irti..😄

Tsemppiä irti päästämiseen 😁 Hyvä siitä tulee vielä meille molemmille 🥰

• Aletheias kirjoitti:

Tsemppiä irti päästämiseen 😁 Hyvä siitä tulee vielä meille molemmille 🥰

Noh, katsellen etiäpäin. 😊

• Anonyymi

Tulee jo ahtaanpaikan tunne siitä, kun noita katselee. En ainakaan yllättyisi siitä, että pinna tulee kiristymään. Uskoisin olevani riittävän sitkeä henkisesti tuon kestämään. Osaisin antaa tilaa muille ja jonkun keinon yksin olemiseen ja pois pääsemiseen keksisin. Mutta mikä tärkeintä, en ole kiinnostunut :)

• Turvautuisin heti ensimmäisenä yönä ihmissyöntiin.

• Anonyymi

Kun lihanhimo yllättää kuivakkaan avaruusruuan popsijat pulleat kamupojat grillataan ensimmäiseksi, niissä on eniten rasvaa :D

• Anonyymi kirjoitti:

Kun lihanhimo yllättää kuivakkaan avaruusruuan popsijat pulleat kamupojat grillataan ensimmäiseksi, niissä on eniten rasvaa :D

Maistuisin varmasti pahalle.

• Huh, melkonen testi, mutta ymmärrettävä kyllä.

Kolme ITTENI lisäksi???? Faaaaak... Pirppis, Xena, TT

• Anonyymi

Siellä pitäisi tehdä tuottavaa tieteellistä työtä eikä elostella tai muutoin sekoilla.

• Anonyymi

Mjaa

Koska koe suoritetaan tällä planeetalla, niin se ei kiinnosta minua, koska en pääse avaruuskävelemään, vaan joudun samaan telttaan vuodeksi kuuntelemaan jonnin joutavaa pälinää jonkun takapihalle.

(hihitystä)

• Anonyymi

Mjuu

Vahvistaakseni merkityssisältöä, siirryn sanoista kuvavirtaan; kuvien katselu on joten latteaa ja kaksiulotteista verrattuna sanojen loputtomiin syvyyksiin ja ulottuvuuksiin.

Ainoastaan Hollywoodilla on keinot pilata tämäkin hyvä.

(hihitystä)

https://youtu.be/OiTiKOy59o4

• Anonyymi

Voihan sitä tekemisen puutteessa soitella akustista kitaraa.

• Anonyymi

Tietysti valitsisit minut. Saisit piristystä tylsään aarkeesi 24/7 . Pientä draamaa ja haastetta😁aijai .sovintoseksi on niin parasta. 😉💋💩

• Anonyymi

Lineri siihen kolmanneksi. Tämä oli tässä🤗💩

• Anonyymi

Jaa pientä :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lineri siihen kolmanneksi. Tämä oli tässä🤗💩

Teen heti kahden vuoden sopparin, siis siitä että pitävät sinut ja linerin ulkopuolella, kyllä siitä edusta voi hyvinkin yhden lisävuoden siellä ottaa :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen heti kahden vuoden sopparin, siis siitä että pitävät sinut ja linerin ulkopuolella, kyllä siitä edusta voi hyvinkin yhden lisävuoden siellä ottaa :D

-harmiseikirj-

Höh. Tiedät jo nyt mitä menetät. Elämäsi rakkauden💗. Itseppähän valitsit🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh. Tiedät jo nyt mitä menetät. Elämäsi rakkauden💗. Itseppähän valitsit🤷‍♀️

Enpäs tiedä :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpäs tiedä :D

-harmiseikirj-

Tiedätpäs💗 💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätpäs💗 💕

Tähän ei ole mitään kommentoitavaa💗

• Anonyymi

Ruokana on tietystikin sitä avaruusruokaa, joka ei kakita eikä pissitä ollenkaan joten vessan käyttö on minimaalista, kaikki ruoka imeytyy elimistöön, ei tarvitse käydä vessassa juuri lainkaan.

• Anonyymi

Vai pitääköhän tuolla kasvattaa perunoita ja lannoittaa niitä omilla kakkapökäleillä?

• Anonyymi

Aivan sama. Kaikesta selvitään. 💗

• Anonyymi

Kaki itse perunasi eli kakallasai nwe lannoitat.

..mukkelis-makkelis-pilleliks.... tuo avaruusjuttu juttukin pitää jotenkin yrittää tähdätä taisteluplaneetan suuhun,, muuten tuhoudut, jos tähtäät siihen niin ehkä voit selviytyä hengissä.... mukkelis-makkelis-pippeliks, avaruus

avaruuslentohärveli yritä päästä sisälle coming in HOT red hot real HOT.
      - Not even fkin pink meawning really hot to the mouth, beware.

• Anonyymi

Minä olen vapaaehtoinen Mars-lennolle, mutta ehtona on, että olen yksin ja NASA ei saa olla yhteydessä kuin kerran kuukaudessa 15minuutin ajan. En suostu siihen että haastatellaan joka päivä tuntitolkulla ja monitoroidaan kaiken aikaa. Se on aivan liian sosiaalista minulle.

• Anonyymi

Eli siis minua tarvitaan💩 olen ehdottomasti tarpeellinen ja harmiksen mielenterveyden kannalta varsinkin,että pysyy puikoissa 😊💩

• Anonyymi

Harmis on ns. Pomo. Ja minä se todellinen pomo siellä taustalla..🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmis on ns. Pomo. Ja minä se todellinen pomo siellä taustalla..🤷‍♀️

💋💋💗💩

• Anonyymi

Tietäkää siis että harmis on pomo mutta kakkis pomonpomo.😘💕

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      106
      3761
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      230
      2809
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2366
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1676
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1486
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18