Kenestä palstan hahmosta tulisi hyvä presidentti Venäjälle kahdeksi kaudeksi?

Kuka mielestäsi voisi olla soveltuva Venäjän presidentiksi ja miksi?

Mieti miten koet Venäjän, toisaalta millaiseksi ehkä haluaisit rakkaan naapurimme kehittyvän tulevaisuudessa ja niin edelleen. Ymmärrettävästi monelle Harmis lienee ilmeinen vaihtoehto, mutta ei välttämättä ainoa, riippuu ihan näkökulmasta ja kommentoijan visioista.

80

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai se on harmis. Koet harmiksen kilpailijaksesi ja siksi yrutät mielistellä. Olla muka niin ystävää. Hah. Ei mene läpi.

• Harmis on ilmeinen seuraava Tsaari, mutta ei välttämättä, joku toinen voi olla ihan varteen otettava kilpailija. Minä en kuitenkaan, en sovellu moiseen tehtävään missään muotoa, missään maassa, saatikka kuussa.

Mun nähdäkseni mun ja Harmiksen välit eivät kuulu suoranaisesti sulle. Välillisesti kylläkin jos satuttaisiin yhtäkkiä tukkanuottasille palstalla ja ruvettaisiin rumputulella solvaamaan toisiamme täällä. Tosin Harmis ei ainakaan sellaiseen lähtisi, niin huoli pois kokonaan.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Harmis on ilmeinen seuraava Tsaari, mutta ei välttämättä, joku toinen voi olla ihan varteen otettava kilpailija. Minä en kuitenkaan, en sovellu moiseen tehtävään missään muotoa, missään maassa, saatikka kuussa.

Mun nähdäkseni mun ja Harmiksen välit eivät kuulu suoranaisesti sulle. Välillisesti kylläkin jos satuttaisiin yhtäkkiä tukkanuottasille palstalla ja ruvettaisiin rumputulella solvaamaan toisiamme täällä. Tosin Harmis ei ainakaan sellaiseen lähtisi, niin huoli pois kokonaan.

Niinpä että irrota näppisi kiharoistani ja hanki oma elämä. Kiitos.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä että irrota näppisi kiharoistani ja hanki oma elämä. Kiitos.

Sinähän se tässä toisten (palsta)elämiin olet koko ajan sotkeutunut, niin kenen kannattaisi opetella päästämään irti ja hankkimaan itselleen muuta virikettä?

• Anonyymi

Sinähän se tässä toisten (palsta)elämiin olet koko ajan sotkeutunut, niin kenen kannattaisi opetella päästämään irti ja hankkimaan itselleen muuta virikettä?

Mitähän sekoilet? Palstaelämiin sotkeutunut? Käyn täällä ehkä kerran pari viikossa kun itse olet täällä 24 7. Pöh!

• Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sekoilet? Palstaelämiin sotkeutunut? Käyn täällä ehkä kerran pari viikossa kun itse olet täällä 24 7. Pöh!

Aika hyvin tiedetty parilla viikkokäynnillä että olen täällä 24/7...
        Ja sinähän se tuossa edellä sotkeuduit minun ja Harmiksen "elämään", meidän keskinäisiin väleihimme palstalla, kuvittelemalla että tunnet vähintäänkin minut kuin omat taskusi. Aika huonon kuvan antaa kirjoittajasta.

• Mitähän sä nyt sekoilet? Mulla ei ole tarvetta nuolla ketään tai mitään, joten tuo toteamuksesi on todennäköisesti projisointia omasta toiminnastasi.

Mitä mun ADHD puoleen tulee, niin senkin osalta olet väärässä, koska kyseessä on parhaimmillaankin vain ADD, joskin useimmat eivät tunne sitä terminä, niin on helpompi mainita ensin ADHD. Jos yhtään vaivaudut selvittämään noiden kahden erot, niin mietit kommenttiasi uudelleen.

• Anonyymi

Aika hyvin tiedetty parilla viikkokäynnillä että olen täällä 24/7...
        Ja sinähän se tuossa edellä sotkeuduit minun ja Harmiksen "elämään", meidän keskinäisiin väleihimme palstalla, kuvittelemalla että tunnet vähintäänkin minut kuin omat taskusi. Aika huonon kuvan antaa kirjoittajasta.

Älä valhettele itsellesi. Itse täällä mesosit että vaihdoin sinut harmikseen ja yht äkkiä aloit harmista ystäväksesi nuoleskelemaan. Ööö.. ei kaikille uppoa. . Hyvää yötä vaan.💩

• Anonyymi kirjoitti:

Älä valhettele itsellesi. Itse täällä mesosit että vaihdoin sinut harmikseen ja yht äkkiä aloit harmista ystäväksesi nuoleskelemaan. Ööö.. ei kaikille uppoa. . Hyvää yötä vaan.💩

Höpön löpön, sulle ittelles pariin otteeseen vinoilin ja vissiin Mikkikselle mainitsin, that's it, suurentelet asiaa omaksi iloksesi. Ja siitä on kuukausia, mun ja Harmiksen jonkinlainen yhteisymmärrys on syntynyt vasta viimeisen kuukauden sisällä, kirjaimellisesti toukokuun aikana.

Sulla on kummallinen tapa vääristellä asioita omaksi eduksesi, jostain syystä ja se on mielenkiintointa.

• Anonyymi

Höpön löpön, sulle ittelles pariin otteeseen vinoilin ja vissiin Mikkikselle mainitsin, that's it, suurentelet asiaa omaksi iloksesi. Ja siitä on kuukausia, mun ja Harmiksen jonkinlainen yhteisymmärrys on syntynyt vasta viimeisen kuukauden sisällä, kirjaimellisesti toukokuun aikana.

Sulla on kummallinen tapa vääristellä asioita omaksi eduksesi, jostain syystä ja se on mielenkiintointa.

Niinpä niin todella mielenkiintoista .että pyritvnyt niin kovin harmiksen ystäväksi..😳💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin todella mielenkiintoista .että pyritvnyt niin kovin harmiksen ystäväksi..😳💩

Voin vai n kuvitella miten harmis nauraa partaansa jos sellaisen omistaa🙈😆💩

• Anonyymi kirjoitti:

Voin vai n kuvitella miten harmis nauraa partaansa jos sellaisen omistaa🙈😆💩

Sitä sun kannattaa kysyä ihan suoraan Harmikselta, minä olen vain todennut miltä asia minusta vaikuttaa mun ja Harmiksen palstavälien osalta. Harmiksella voi olla huomattavasti erilainen näkemys asiaan.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole pyrkinyt mihinkään, vaan ainoastaan keskustellut Harmiksen kanssa. Sinä itsehän sen sijaan olet avoimesti kertonut haluavasi Harmiksen dominaksi ja pyrkiväsi hänen pöksyihinsä.

• Anonyymi

En ole pyrkinyt mihinkään, vaan ainoastaan keskustellut Harmiksen kanssa. Sinä itsehän sen sijaan olet avoimesti kertonut haluavasi Harmiksen dominaksi ja pyrkiväsi hänen pöksyihinsä.

Olenko? Näytä viestit. Olet niin mustasukkainen,koska olet itse huithapeli. Sellaiset just on sairaan mustiksia🙈💩

• Anonyymi kirjoitti:

Olenko? Näytä viestit. Olet niin mustasukkainen,koska olet itse huithapeli. Sellaiset just on sairaan mustiksia🙈💩

Esimerkiksi tuossa on yksi suora vihjauksesi
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17877813/kenesta-palstan-hahmosta-tulisi-hyva-presidentti-venajalle-kahdeksi-kaudeksi#comment-121179353

Eilen parissakin ketjussa toitotit kuin teet Harmiksesta pehmeän lussukan jne. Kun et noita itse muista, niin en voi olla miettimättä mitä nautintoaineita kenties otat ennen kirjoittelua.

Mutta sovitaan niin että minä olen sairas, mustis ja huithapeli, se käy mainiosti. Oletko nyt tyytyväinen? Ellet, niin kerro lisää kuvauksia ja lupaan olla väittämättä vastaan.

Sen jälkeen en kommentoi yhteenkään pökäle kommenttiin, olivat ne sinun tai jonkun toisen, se on palstahyvästit niiltä osin nyt.

• Perkele siinähän olis mulle hyvä jobi. Mä voisin ryhtyä siihen ihan vaan Harmiksen kiusaksi kun se varmaan niin tykkäis mun mallistani venäjälle. Kaikella rakkaudella toki.😄.

• En toki haluaisi lähettää sinua niin kauas, mutta minustakin sinussa olisi sellaista hyväntahtoisuutta, että varmaan saisit siellä asiat paremmalle tilalle. - Ettei kansalaistenkaan tarvitsisi aina pelätä johtajaansa.

• Xena-183 kirjoitti:

En toki haluaisi lähettää sinua niin kauas, mutta minustakin sinussa olisi sellaista hyväntahtoisuutta, että varmaan saisit siellä asiat paremmalle tilalle. - Ettei kansalaistenkaan tarvitsisi aina pelätä johtajaansa.

Voi kiitos.🥰. Kyllä mäkin oikeasti täällä lähellä pysytellä haluan enkä oikeasti noin vaaralliseen ja vastuulliseen ja vaikeaan hommaan tahtoisi mutta luulen kyllä että jos saisin päättää kuinka asiat siellä hoidettaisiin ja ihmisiä kohdeltaisiin niin asiat olisi heillä paljon paremmin ja ihmiset onnellisempia tai se olis ainakin tavoitteena niille päätöksille mitä tekisin että mahdollisimman monella olisi hyvä ja turvallinen olla ja voisivat vapaasti olla juuri sellaisia kuin ovat ilman pelkoa.😊.

• No kyllähän se nyt harmis olis.. Olispas ainakin asennetta 😁 ja vois v*ttui**a, ihan huolella muiden maiden presidenteille. 🤭

Ehkä kumminkin toivoisin ”rakkaan” naapurimaan parantavan ajattelutapansa ja lopettavan turhat sotansa.. Eli jos se harmis ihan vaan soittaa suuta😉 ja olis muuten vaan tekemättä mitään typerää..😅

• Anonyymi

Älä sinä siitä huolehdi. Teen harmiksesta kehräävän kissan.😉💩

• Anonyymi

Haluan, että Kiina valtaa Venäjän ja USAn ja saa siten suurimman osan maailman jäljelläolevista luonnonvaroista.

Kiina on ympäristöteknollgian edelläkävijä ja pystyisi pelastamaan maailman ekokatastrofilta.

Länsimaat ja Venäjä ovat täynnä lapsentunteisia, kyvyttömiä surkimuksia ja rikollisia, eikä täälä Suomessakaan kukaan mihinkään muuhun pysty kun soittamaan suutansa ja lappaamaan ruokaa naamaan.

ELÄKÖÖN KOMMUNISMI!

• Varmaan kannattais ennemmin vallata Venäjä ja Kanada, mutta ymmärrän pointtisi.

• Anonyymi

Varmaan kannattais ennemmin vallata Venäjä ja Kanada, mutta ymmärrän pointtisi.

Eijei, Kanada on hyvä maa jonka valtaaminen ja asuttaminen tuottaisi suurta vaivaa. Lisäksi on hyvä, että jää valtaamatta maita, jotta mahdollisuus kauppaan säilyy.

Kanadalaiset on ranskalasia, joten he varmasti olisivat vain mielissään uusista naapureista.

Mutta ihan tosiasiassa, Kiina on maailman suurvalta, taloudellisesti ja rakenteellisesti.

USA on surkea rikkollisgeneettinen paskaläpi ja Venäjä taas imbessillien juopporetkuslaavien hikinen pesäke. Olen kyllästynyt nyt kumpaankin tahoon totaalisesti ja varsin lopullisesti.

Kaikki olisi paremmin, jos Kiina olisi ohjissa, hehän sen totalitarismin mitä maailman pelastamiseen tarvitaan, niin aitoina ja reippaina, vähäruokaisina imperialisteina taitaisivat.

ELÄKÖÖN KOMMUNISMI!!

• Anonyymi kirjoitti:

Eijei, Kanada on hyvä maa jonka valtaaminen ja asuttaminen tuottaisi suurta vaivaa. Lisäksi on hyvä, että jää valtaamatta maita, jotta mahdollisuus kauppaan säilyy.

Kanadalaiset on ranskalasia, joten he varmasti olisivat vain mielissään uusista naapureista.

Mutta ihan tosiasiassa, Kiina on maailman suurvalta, taloudellisesti ja rakenteellisesti.

USA on surkea rikkollisgeneettinen paskaläpi ja Venäjä taas imbessillien juopporetkuslaavien hikinen pesäke. Olen kyllästynyt nyt kumpaankin tahoon totaalisesti ja varsin lopullisesti.

Kaikki olisi paremmin, jos Kiina olisi ohjissa, hehän sen totalitarismin mitä maailman pelastamiseen tarvitaan, niin aitoina ja reippaina, vähäruokaisina imperialisteina taitaisivat.

ELÄKÖÖN KOMMUNISMI!!

"Kanadalaiset on ranskalasia"

Ranska on vain maan toinen virallinen kieli, toinen on englanti.

• Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

"Kanadalaiset on ranskalasia"

Ranska on vain maan toinen virallinen kieli, toinen on englanti.

Joo joo, mutta ovat ranskalaisia GEENEILTÄÄN.

Ihmisen genetiikka on se, mikä ratkaisee infrastruktuurin ja kansainvälisen näkyvyyden laadun ja merkityksen.

Pohjois-Amerikkaan on satoja vuosia sen löytämisen jäljeen dumpattu hirsipuun uhalla kaikki rikolliset. Näin tehtiin poliittisista syistä. Sielä oli kaupunkeja, joiden asujaimisto koostui pelköstään tuomituista rikollisista, jotka sitten muodostivat oman paikallishallinnon. Pormestari saattoi siis olla hevosvaras ja pormestarinna vanha prostutioitu.

Onko sitten ihme, että USA tänä päivänä ja koko 1900-luvun on ryöstellyt pitkin maailmaa ja maan olot ovat kuvottavat rehellisille, korkeakoulutetuille työntekijöillekkin? Heidän genetiikkansa on Euroopan moraalitonta pohjasakkaa, joka ei ole täälä pärjännyt rehellisellä yritteliäisyydellä ja työllä vanhoina kunnon aikoina.

Kun taas Stalin tapatti suurimman osan geneettisesti lahjakkaista ihmisistä kokien heidät uhaksi Neuvostoaatteelle. Nyt Venäjä on imbesillien linnake joissa johtokin on niin vähä-älyistä ja sivistymätöntä, ettei edes englanninkieliset tiedotteet luonnistu. Valtava kansainvälinen potentiaali ja mitään kunnollista ei saada aikaan. Ei edes voittoa kytyisestä Ukrainasta. Säälittävää.

• Ei missään nimessä harmis. Kyllä se olisi hyvin turvallisempi Suomelle johtoon saisi rauhan aikaan nopeasti.

• Rande meinasi Harmiksen kullinnupin kiillottajaksi?

• Kannattaa treenata luetun ymmärtämisen taitoja...

• Anonyymi

Harmis ja Harmis... olette addiktioituneet Harmikseen. Ei siinä mitään, mutta tilanne muuttuu, kun minusta tulee maailmanvaltias.

Siten tulee kaikilla kepua, kokkareita ja persuja äänestäneillä junteilla ikävät ajat. Henkilökohtaisesti tulen vetämään urpolta hampaat suusta. Ilman puudutusta ja ruosteisilla pihdeillä.

>simiti<

• Luepa se aloitus uudelleen. Me emme ole, vaan jotkut ovat, kuten aloituksessa aivan selkeästi totesin.

• Takavuosilta nainen39 ehdottomasti.

Osaa perustella rauhallisesti kaikki ja antais muidenkin selittää omat mielipiteensä´, kuitenkin olis jämäkkänä. Lisäksi tois bi-seksuaalina sinne vähän väriä, jos tois naisystävänsä virkaanvihkijäisiin.

Moni haluis Harmiksen, mutta eihän siellä sitten mikään muuttuisi. Harmis olis kaikessa oikeassa ihan kuten Putinkin. :oD

Pitäis olla sellainen pressa, joka ajais sinne demokratian ja vähentäisi juuri presidentin valtaa. Vaatisi kunnon vaalit ja antaisi oppositionkin puhua. Tietenkin sananvapaus, jotta media oikeasti voisi puuttua epäkohtiin. Ja tietenkin korruptionkitkentään suuntaisi voimavaroja. Tasa-arvoistais maan vähemmistöt ja antais rahaa kehitykselle ja innovaatiolle niistä öljy- ja kaasuvaroista.

Kunnon jämäkkä pressa vois siitäkin maasta saada ihan toimivan...mutta ei tietenkään yksin... Pitäisi saada laaja tuki ulkomailta.

• Mä kyllä vähän veikkaan, että Harmis on IRL eri hahmo kuin täällä ja jos päätyisi maata johtamaan, muuttuisi vielä lisää, niin en usko siitä syntyisi Putin 2:sta.

Muutos korruptiosta elävästä diktatuurista edes rimaa hipoen demokraattiseksi tukittavaksi valtioksi on valtava loikka, ylisukupolvinen ja erittäin vaikea. On ehkä parempi hyväksyä se, että naapurilla on naapurin tavat pyörittää valtiotaan ja niin kauan kuin se toiminta pysyy pääosin rajojensa sisällä, niin kohauttaa vain olkiaan.

• randombypasser kirjoitti:

Mä kyllä vähän veikkaan, että Harmis on IRL eri hahmo kuin täällä ja jos päätyisi maata johtamaan, muuttuisi vielä lisää, niin en usko siitä syntyisi Putin 2:sta.

Muutos korruptiosta elävästä diktatuurista edes rimaa hipoen demokraattiseksi tukittavaksi valtioksi on valtava loikka, ylisukupolvinen ja erittäin vaikea. On ehkä parempi hyväksyä se, että naapurilla on naapurin tavat pyörittää valtiotaan ja niin kauan kuin se toiminta pysyy pääosin rajojensa sisällä, niin kohauttaa vain olkiaan.

No onhan se homma, mutta jonkunhan sekin ois tehtävä. Zelensky alkoi tehdä sitä Ukrainassa ja kova hommahan se...

• Disseisback kirjoitti:

No onhan se homma, mutta jonkunhan sekin ois tehtävä. Zelensky alkoi tehdä sitä Ukrainassa ja kova hommahan se...

Niin, tosin Z on edelleen ihan kusessa sen Ukrainaan juurtuneen korruption kulttuurin kanssa ja se on se suurin este millekään yhteiskunnalliselle edistykselle. Mulla ei ole hajuakaan miten sellaista muutetaan järkevästi, mutta aiheesta on varmaan paljon tutkimuksia tehtynä.

Niin, tosin Z on edelleen ihan kusessa sen Ukrainaan juurtuneen korruption kulttuurin kanssa ja se on se suurin este millekään yhteiskunnalliselle edistykselle. Mulla ei ole hajuakaan miten sellaista muutetaan järkevästi, mutta aiheesta on varmaan paljon tutkimuksia tehtynä.

No siellä on sama Neuvostokulttuuri, mikä Venäjälläkin on, mutta eiköhän siihen kitkemiseen aseita ole. On sitä ollut muuallakin. Potkut perseelle on usein hyvä. Onhan sieltä jo ukkoa lentänyt pellolle virka-asemista, kun on tullut perseiltyä.

• Disseisback kirjoitti:

No siellä on sama Neuvostokulttuuri, mikä Venäjälläkin on, mutta eiköhän siihen kitkemiseen aseita ole. On sitä ollut muuallakin. Potkut perseelle on usein hyvä. Onhan sieltä jo ukkoa lentänyt pellolle virka-asemista, kun on tullut perseiltyä.

Se vaan kun se korruption kulttuuri on siellä jokseenkin kaikissa ihmisissä, läpi koko yhteiskunnan, niin sitä on vaikea muuttaa. Ainoa mikä itselle tulee nopeasti mieleen, on se että kaikilla yhteiskunnan tasoilla johtavat henkilöt, johtoryhmät ja valvojat vaihdettaisiin kokonaan erimaalaisiin henkilöihin. Eli Venäjän tapauksessa tarvittaisiin ehkä joku 5 miljoonaa halukasta maahanmuuttajaa, duuneihin joissa hengenlähtö on todennäköisempää kuin hengissä säilyminen. Ehkä paskin rekrypuhe ikinä 😂

Siis täälläkinhän jokaisella taholla on jokin valvova elin. Kaikkia siis vahditaan ja sitä kautta ei pitäisi päästä korruptiota tapahtumaan.

Se vaan kun se korruption kulttuuri on siellä jokseenkin kaikissa ihmisissä, läpi koko yhteiskunnan, niin sitä on vaikea muuttaa. Ainoa mikä itselle tulee nopeasti mieleen, on se että kaikilla yhteiskunnan tasoilla johtavat henkilöt, johtoryhmät ja valvojat vaihdettaisiin kokonaan erimaalaisiin henkilöihin. Eli Venäjän tapauksessa tarvittaisiin ehkä joku 5 miljoonaa halukasta maahanmuuttajaa, duuneihin joissa hengenlähtö on todennäköisempää kuin hengissä säilyminen. Ehkä paskin rekrypuhe ikinä 😂

No kulttuuria voi muuttaa kouluttamalla ja valistamalla. Tiedottamalla jne.

Kyllä se oppi uppoaa aikaa myöten, kun alkaa tulla ilmi vielä, että sanktioita tulee, jos ei malta toimia oikein. :o)

• Disseisback kirjoitti:

Siis täälläkinhän jokaisella taholla on jokin valvova elin. Kaikkia siis vahditaan ja sitä kautta ei pitäisi päästä korruptiota tapahtumaan.

Näin on, mutta tapahtuuhan sitä, tosin aika minimaalisessa ja maltillisessa muodossa moneen muuhun maahan verrattuna. Tosin sekin on hyvä kysymys, että kumpi on parempi yhteiskunnan kannalta, piilotettu (Suomi) vai avoin (Venäjä) korruptiokulttuuri?

Näin on, mutta tapahtuuhan sitä, tosin aika minimaalisessa ja maltillisessa muodossa moneen muuhun maahan verrattuna. Tosin sekin on hyvä kysymys, että kumpi on parempi yhteiskunnan kannalta, piilotettu (Suomi) vai avoin (Venäjä) korruptiokulttuuri?

No avoin on aina parempi, mutta kyllä minusta Suomessakin se tiedottaminen on aika avointa ja kyllähän noita Tyttiviikareita jää sit kiinni...

Mutta Venäjällähän on selvää, että isommat tantat saa varastaa ihan rauhassa ja se on kansastakin ok...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Disse on tapansa mukaan ihan pihalla asiasta :D Korruptoitunut Zele itse lähipiireineen jäi kiinni Pandoran papereista. Olen asiasta aikoinaan Dissellekin palstalla infoa laittanut:

https://www.kyivpost.com/post/6880

Zelen kannatus ymmärrettävästi oli laskenut pariinkymmeneen prosenttiin kun kansa sai tietää rikoksista, tarvittiin äkkiä sotahommia ja niitähän jo vuosia zeleä lahjonut Bidenin klaani sitten järkkäsikin. Homma käynnistettiin lisäämällä Dombassin alueen siviilien pommituksia ja alkamalla avoimesti lisäämään vihollisuuksia Venäjän kanssa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Disse on tapansa mukaan ihan pihalla asiasta :D Korruptoitunut Zele itse lähipiireineen jäi kiinni Pandoran papereista. Olen asiasta aikoinaan Dissellekin palstalla infoa laittanut:

https://www.kyivpost.com/post/6880

Zelen kannatus ymmärrettävästi oli laskenut pariinkymmeneen prosenttiin kun kansa sai tietää rikoksista, tarvittiin äkkiä sotahommia ja niitähän jo vuosia zeleä lahjonut Bidenin klaani sitten järkkäsikin. Homma käynnistettiin lisäämällä Dombassin alueen siviilien pommituksia ja alkamalla avoimesti lisäämään vihollisuuksia Venäjän kanssa.

-harmiseikirj-

Niin, vai oisko vaan Ukraina haukkunut Puttea kakkapyllyksi, niin Putella paloi roppu pohjaan ja piti alkaa kikkailee. :oD
        Kunhan ei Puttea sattuis leukaan.

• Anonyymi

Välis. Vanhoillisen kasvatuksen saaneena hän olisi oiva johtamaan kansaa. Ensi töikseen hän järjestäisi etnisen puhdistuksen korkeastikoulutettujen keskuudessa. Seuraavaksi hän siivoaisi Tinderin Venäjän osalta. Sitten hän tekisi suuren kyselyn maansa naisille hamburilaisista ja kikkeleistä. Väärin vastanneet hän tuomitsisi tundralle ikuiseen kadotukseen 🙈😱

Kaipaako joku vielä lisää perusteluita?

• Anonyymi

Välikselle ääni täältäkin! Välis pääsisi lopultakin vinguttamaan "firman" luottokorttia sielunsa täydeltä 😅

xLiner

• Anonyymi

Venäjälle tekisi hyvää empaattinen gaykulttuuriin joko kuuluva tai sitä kannattava, kuten myös arabimaihin. Kaappiin sullottu seksuaalisuus aiheuttaa ihmisessä katkeruutta ja progressiivista vihaa eikä se tee kenellekään hyvää

• Voisi olla vähän turhan radikaali muutos jos heti Putinin jälkeen virkaan astuisi...

• Anonyymi

Ehdottomasti Disse. Disse sekoilisi niin syvästi omiin kuvioihinsa, kääntäisi takkiaan vähintään kerran päivässä, mielistelisi ihailemiaan, haukkuisi kadehtimiaan, selittelisi mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi, ja olisi ylipäätään niin sekaisin ja ulalla itsestään ja maailmanmenosta ettei ehtisi tehdä pahaa muille maille. Se pysyisi onnellisena kun saisi purkaa angstinsa halonhakkuuseen ja varapresidentti (Jasu) kehuisi sitä säännöllisesti miten reipas poika se on. Kummankaan ei tarvitsisi koskaan kohdata todellisuutta.

• Anonyymi

Jormasta.

• Anonyymi

Haluan diktaattoriksi diktaattorin paikalle, harmis propagandaministeriksi. Terveisin Ahmed A.

• Joku vähän taitavampi sotataktikko olisi vaan jäänyt odottamaan sitä, että Suomi luovuttaa kaikki aseensa ensin Ukrainaan ja sitten vasta alkaisi suunnittelemaan sotahyökkäystä Suomeen. Eihän Ukraina ole vielä saanut kuin vähäisen määrän aseita ja Sanna Marinin neuvottelut Zelenskyin kanssa ovat edelleen kesken. Lisää turhia lupauksia Sanna Marinilta ja Venäjällä jäädään elämään toivossa.

https://youtu.be/JD2GAukXLcg

• Anonyymi

Gaius Baltgar.... todellaiin nin pitää vähentää noita Galacxtica juttujen katseluaa.

• Jaa-a, itse en kannata ketään sotahullua enkä venäjämielistä, ovat laheleita koko komppanja.

Joku rauhaa rakastava, jämäkkä tasa-arvon kannattaja, joka työntää Venäjän samalle kartalle muitten sivistyneempien vapaiden maiden kanssa.

• Laheleita eli k. aheleita.

• Huitale kirjoitti:

Laheleita eli k. aheleita.

Niin ja poistaa kaikki Putinin perseennuolijat maasta ikuiseen maanpakoon. Saa listiä tavattaessa. 😆

• Pekka Haavisto? Vaikkei kai palstalla olekaan 🤔🤔

Pekka Haavisto? Vaikkei kai palstalla olekaan 🤔🤔

Nojaa, on kai niitä vaihtoehtoja. Mielellään joku joka tuntee maan ongelmat kuin omat taskunsa.

• Pujottelija.

Vaikuttaa hyväntahtoiselta ja perusasioihin pureutuvalta jalat maassa olevalta kaverilta.
      Ekana kautena laittaisi maanviljelyn ja muun perustuotannon uuteen malliin jolloin ihmiset saisi vatsansa täyteen ja hieman taskurahaa eli perusolot kuntoon. Vatsa täynä ihmisistä tulee paljon leppoisampia.
      Toinen kausi menisi ulkopolitiikan hoidossa. Olisi melkoinen muutos kun Ranskassakaan ei poltettaisi enää mielenosoituksissa autonrenkaita vaan pidettäisiin rauhallisia tupailtoja asioiden tiimilta.

• Ja onhan minulla keskustan jäsenenä myös poliittista tietämystä

• pujotteIija kirjoitti:

Ja onhan minulla keskustan jäsenenä myös poliittista tietämystä

Kyllä alkiolaisuus uppoaisi myös naapurissa.

• Anonyymi

Onhan se myönnettävä että Harmis olisi varmaan ainoa vaihtoehto joka saisi sotimisen loppumaan. Toki siinä joutuisi käyttämään osin koviakin keinoja mutta ne varmaankin olisivat välttämättömiä. USA häntyreineen olisi ensin kitkettävä pois ympäristöstä hääräämästä, sitten voisi alkaa järjestämään rauhanneuvotteluja Euroopan järkevämpien maiden kanssa yhteislinjassa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Niin mutta jokaisen vahvan miehen takana on nainen. Lauloi jo matti ja teppo 😆 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta jokaisen vahvan miehen takana on nainen. Lauloi jo matti ja teppo 😆 💩

Noin vastuulllisessa asemassa joku nainen saattaisi vain sekoittaa hallitsijan päätä jos saisi sen suhteen paljon vaikutusvaltaa. Ainakin se nainen pitäisi sitten valkata niin ettei ole kovin kiinnostunut politiikasta niin ei pyrkisi liikaa sotkeentumaan asioihin :) Naiset politiikassa voi olla vaarallisia. Nytkin kun katsoo euroopan tilannetta niin sotaisimpia argumentoinneiltaan on tainneet olla Suomen ja Viron naispoliitikot ja EU:n von de Leyni, ei näytä olemaan mitään hajua diplomatiasta ja se helposti tietää sotaa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin vastuulllisessa asemassa joku nainen saattaisi vain sekoittaa hallitsijan päätä jos saisi sen suhteen paljon vaikutusvaltaa. Ainakin se nainen pitäisi sitten valkata niin ettei ole kovin kiinnostunut politiikasta niin ei pyrkisi liikaa sotkeentumaan asioihin :) Naiset politiikassa voi olla vaarallisia. Nytkin kun katsoo euroopan tilannetta niin sotaisimpia argumentoinneiltaan on tainneet olla Suomen ja Viron naispoliitikot ja EU:n von de Leyni, ei näytä olemaan mitään hajua diplomatiasta ja se helposti tietää sotaa.

-harmiseikirj-

Niinpä
        Eli olisin just passeli tulevan hallitian puolisoksi. Sekoittaisin niin totaalisesti pasmasi että olisit kehräävä lammas ja maailma pelastuisi😘🤗💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä
        Eli olisin just passeli tulevan hallitian puolisoksi. Sekoittaisin niin totaalisesti pasmasi että olisit kehräävä lammas ja maailma pelastuisi😘🤗💩

Kukaan ei enään sotisi.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä

Venäjän kokoista maata ei voi lammasmaisella asenteella hallita, siellä on niin paljon erilaisia kansalairyhmiä että jos siellä on lepsu johto se tietäisi sisäisiä riitoja ja väkivaltaisuuksia. Siellä pitää olla vahva ja määrätietoinen johto jota kansa voi arvostaa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjän kokoista maata ei voi lammasmaisella asenteella hallita, siellä on niin paljon erilaisia kansalairyhmiä että jos siellä on lepsu johto se tietäisi sisäisiä riitoja ja väkivaltaisuuksia. Siellä pitää olla vahva ja määrätietoinen johto jota kansa voi arvostaa.

-harmiseikirj-

Niinpä. Minkä venäjä sinussa menettääkään.. ja varsinkin minussa🤗♥️💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Minkä venäjä sinussa menettääkään.. ja varsinkin minussa🤗♥️💩

Nykyinen hallitsija nasautti osuvasti:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6a5018ce-3a71-44bc-ac6b-7610fe4f20d2

"Venäjän hallitseminen on yksinkertaista, mutta täysin hyödytöntä."

Arvot on kohdillaan:

"Rehellisestä vastauksesta Putin jatkoi sujuvasti ihmisten syntisyyteen, sekä isänmaan- ja lähimmäisenrakkauteen. Perinteisiä perhearvoja ja uskontoa painottavissa puheenvuoroissa ei sivuttu tilannetta Venäjän puolella Belgorodissa, missä Ukraina on jatkanut iskujansa tällä viikolla."

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyinen hallitsija nasautti osuvasti:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6a5018ce-3a71-44bc-ac6b-7610fe4f20d2

"Venäjän hallitseminen on yksinkertaista, mutta täysin hyödytöntä."

Arvot on kohdillaan:

"Rehellisestä vastauksesta Putin jatkoi sujuvasti ihmisten syntisyyteen, sekä isänmaan- ja lähimmäisenrakkauteen. Perinteisiä perhearvoja ja uskontoa painottavissa puheenvuoroissa ei sivuttu tilannetta Venäjän puolella Belgorodissa, missä Ukraina on jatkanut iskujansa tällä viikolla."

-harmiseikirj-

Niinpä niin. Mikään ei kuitenkaan poista sitä,kumpi aloitti. Eikä sitä,kummassa on munaa lopettaa💩 hyvää yötä 😊🤗

• Anonyymi

Minusta mikä tahansa valtio saisi hyvän presidentin olen ystävällinen mutta tarvittaessa valmis katkaisemaan välit heti, valmis auttamaan sitä joka joutuu raukkamaisen kiusaamisen kohteeksi, valmis auttamaan omaa tuotantoa ja sitä että ihmisten kannattaa tehdä pitkää päivää töissä tai tehdä useampaa työtä / yhdistää työnteko ja opiskelu vajaa kuntoisia unohtamatta.

• Anonyymi

Edellinen oli minun 49 vuotias mies Länsi Tampereella.

• Anonyymi

Haluaisin, että Venäjästä vihdoin alkaisi kehittyä demokratia, mutta suunta näyttää menevän entistä enemmän perinteiseen sotaisaan diktatuuriin. Maailman ajan Venäjä on rällästänyt, mellastanut, polttanut, vallannut ja paskonut toisia maita. Ja mitä se niillä valtaamillaan maaplänteillä on tehnyt? Ei mitään. Valta vaan on niin veikeän kiva juttu.

Demokratiassa valtio on ihmistä varten - ja diktatuurissa ihmiset ovat valtiota (johtoa) varten.

- Sheena

• Anonyymi

GaIus Baltar presidentiksi

• Anonyymi

Perkeleestä venäjän presidentti. Perkele on Putiniakin venäläismielisempi. Perkele ajoi venäjän asiaa vaikka olikin suomen presidentti, siis pääsi puolen kansan presidentiksi vilpillisin keinoin. Viron patsas kiistassakin oli perkele venäjän puolella.

• Viinamies. Ja samasta syytä kuin Putinkin eli ei mitään järkeä.

• Anonyymi

Voisin ryhtyä siihen virkaan. Ensiksi vetäisin sotajoukot pois ulkomailta. Tehostaisin ulkorajoja siellä missä Nato olisi innokkaasti haastamassa valtioni suvereniteetin. Pistäisin täyden uudistuksen ympäristöasioiden hoidolle ja aiheutetuille vahingoille. Kävisin kauppaa Aasian valtioiden kanssa etunenässä, sillä Eurooppa olisi jo menetetty globalisteille joiden ideologia olisi muutenkin tyystin eri kuin omalla kansakunnallani. Muunsukupuolisuus ja gay-meininki saisi olla hyväksyttyä mutta mitkään pride-hommelit eivät. Pride ym. liputus olisi aivan tarpeetonta provokaatiota massoja kohtaan.

Miliisit saisivat keskittyä niille alueille missä olisi ongelmia eri sosiaaliryhmien välillä. Kovemmat rangaistukset jos alkoholia löytyisi rikoksentekijän verestä. Ongelmatapaukset voitaisiin valjastaa perusinfrastruktuurin kehittämiseen esim. Siperiassa. Gulagit olisivat liian rankka juttu, sillä se murtaisi ihmisten mielen. Kansalaisista pitäisi pyrkiä hyötymään, myös rikollisista. Miliisit ja katupartiot saisivat olla täällä Suomessakin, mutta turha virkaintoisuus pitäisi kitkeä. Jos joku kusee kännissä esim. puun juureen niin so what? Ei siitä mitään pitäisi välittää. Tää nykymeno on muutenkin kuin "elettäisiin pellossa". Kun käännän katseeni länteen, niin Ruotsissa olisi pitänyt jo vuosikausia sitten pistää armeija tai miliisi asialle estääkseen ei-kantaväestön ghettoutumista ja radikalisoitumista.

• Anonyymi

Putin oli sanonut jotain siihen suuntaan, että Venäjän johtaminen on helppoa mutta turhaa.
      Muistuttaa hyvin paljon nykyistä rahantuloautomaattiani.

Ehdotan siis itseäni.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Tosin minähän en ole mikään hahmo, vaan todellinen henkilö eli panomies :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Moktarista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7820
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe