Kesä tuli ja helteet

Anonyymi-ap

Eikä naiset pyydä treffeille. Olisin halunnut kesällä nauttia naisen seurasta ja kävellä käsi kädessä rannalla.

29

314

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyydä jotain ätmiä. On sekin romanttista

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­­­N­­­y­­m­f­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17888580M

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Eilen (la. 10.6.-23) ip. oli Aleksilla sambakulkue. Paljon kauniita naisia, tanssivat ja lauloivat pitkin Aleksia. Pienissä karnevaalihepenissä. Upean näköinen kulkue ja hyvä meininki.

https://www.stadissa.fi/tapahtumat/83044/helsinki-samba-carnaval

Missä luurasivat palstan sinkkumiehet eilen, kun kadut ovat täynnä upeita, hyvä kroppaisia ja kauniita naisia?

Luultavasti palstailemassa?

• Anonyymi

Palstakurpat ei päästä kaupungille :/

• Olisipa tuokin ollut mahtava!
        Ollaan oltu Gran Canarialla Maspalomasin karnevaaleissa. Ensimmäisellä kerralla asetuin passiin kadun varteen, että saan varmasti parhaat palat valokuvattua. - Sitten kun karnevaalikulkuetta oli tullut jo neljä tuntia ja ajoneuvon numero oli 70, sanoin miehelle, että jospa vetäydymme johonkin kadun varren terasseista istumaan ja juomaan jotakin 😅
        Puolen yön aikaan, noin 7 tuntia karnevaalin alkamisesta, hyppäsimme mukaan kulkueeseen, koska se oli lähes ainoa tapa liikkua hotellin suuntaan. Ei tullut katseltua karnevaalia edes loppuun saakka 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Palstakurpat ei päästä kaupungille :/

Voi pahus! Missasit hyvän tilaisuuden.
        Ehkä ensi vuonna uusi yritys. 😂

• Xena-183 kirjoitti:

Olisipa tuokin ollut mahtava!
        Ollaan oltu Gran Canarialla Maspalomasin karnevaaleissa. Ensimmäisellä kerralla asetuin passiin kadun varteen, että saan varmasti parhaat palat valokuvattua. - Sitten kun karnevaalikulkuetta oli tullut jo neljä tuntia ja ajoneuvon numero oli 70, sanoin miehelle, että jospa vetäydymme johonkin kadun varren terasseista istumaan ja juomaan jotakin 😅
        Puolen yön aikaan, noin 7 tuntia karnevaalin alkamisesta, hyppäsimme mukaan kulkueeseen, koska se oli lähes ainoa tapa liikkua hotellin suuntaan. Ei tullut katseltua karnevaalia edes loppuun saakka 😄

Teille iski ns. karnevaaliväsymys. En yhtään ihmettele. Tuntitolkulla yhtä karnevaalia on jo liikaa. 😊

Eilen oli tosi kaunis päivä ja kulkue eteni Aleksia pitkin kohti Senaatintoria. Oikein hirvitti katsoa, kuinka ne naiset tanssivat 10 cm. koroissa mukulakivillä ja ratikkakiskojen päällä. Oli tosi värikästä meinoa ja eksoottista karnevaalihumua. 😀

Juutuubista saattaa löytyä videoita, jos kiinnostaa. Siellä oli kiva meno päällänsä.

• tosi.typy kirjoitti:

Teille iski ns. karnevaaliväsymys. En yhtään ihmettele. Tuntitolkulla yhtä karnevaalia on jo liikaa. 😊

Eilen oli tosi kaunis päivä ja kulkue eteni Aleksia pitkin kohti Senaatintoria. Oikein hirvitti katsoa, kuinka ne naiset tanssivat 10 cm. koroissa mukulakivillä ja ratikkakiskojen päällä. Oli tosi värikästä meinoa ja eksoottista karnevaalihumua. 😀

Juutuubista saattaa löytyä videoita, jos kiinnostaa. Siellä oli kiva meno päällänsä.

Täytyypä kurkistaa. 👍
        Minä olin eilen illalla yksillä takapihafestareilla Miljoonasateen keikalla 😄 Sielläkin oli tunnelmaa ja kuultiin kaikki parhaat ❣️

• Xena-183 kirjoitti:

Täytyypä kurkistaa. 👍
        Minä olin eilen illalla yksillä takapihafestareilla Miljoonasateen keikalla 😄 Sielläkin oli tunnelmaa ja kuultiin kaikki parhaat ❣️

Mahtavaa! Näin tätä kesää vietetään bailaten ja fiilistellen. Se on oikein! 😀👍

• Xena-183 kirjoitti:

Täytyypä kurkistaa. 👍

No varmasti oli kivaa. Mä haluisin miljoonasateen keikalle kanssa. Täytyykin kai kattella olisko ne tulossa tänne lähelle vaikka ens kuussa kun on lomaakin tai sitten joku sopiva päivä/viikonloppu muuten.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No varmasti oli kivaa. Mä haluisin miljoonasateen keikalle kanssa. Täytyykin kai kattella olisko ne tulossa tänne lähelle vaikka ens kuussa kun on lomaakin tai sitten joku sopiva päivä/viikonloppu muuten.🙂.

Oli kyllä hyvä ja sellainen vähän intiimi keikka, kun oli vaan pieni teltallinen väkeä 😄 Ja todella hyvä sellainen. 👍

Oli muuten hauska kuulla, kun kävelimme alueelta poispäin, parin lasteni ikäisen kaverin keskustelua, kun he oikein ihmettelivät kuinka paljon olivat kuulleet tuttuja biisejä, vaikka bändi oli heille melkein tuntematon 🤣

• Xena-183 kirjoitti:

Oli kyllä hyvä ja sellainen vähän intiimi keikka, kun oli vaan pieni teltallinen väkeä 😄 Ja todella hyvä sellainen. 👍

Oli muuten hauska kuulla, kun kävelimme alueelta poispäin, parin lasteni ikäisen kaverin keskustelua, kun he oikein ihmettelivät kuinka paljon olivat kuulleet tuttuja biisejä, vaikka bändi oli heille melkein tuntematon 🤣

No joo eivät tainneet oikein käsittää minkälaisesta bändistä oli kyse.😂.

• Otin käynnistysaineita illan rientoihin, ei ollut tarvetta sambanaisille 😂

• Rohkaise itsesi ja pyydä jotakin naista treffeille. 👍 Miksi istut vain kotona palstailemassa ja odotat, että sinua tullaan sieltä hakemaan? 🙂

• Anonyymi

Ei ne löydä, kun luikit aina karkuun siikoja ongimaan.
      Mutta sinullahan ei mene kuin kaksi litraa bensaa viikossa ja myyt kaloja torille, joten mihin sie nyt akkaa tarviit. xD

• Anonyymi

Tuolla yhdessä saaressa on korkea kallio ja suora näkymä merelle. Sinne kallion päälle paistamaan makkaraa ja katsomaan auringonlaskua juhannuksena menen yksin.

• Anonyymi

Mä oon yksin kotona. Ei haittaa.

• Anonyymi

Kumma juttu kun ei kukaan koskaan pyydä treffeille.

• Anonyymi

Kyllähän sitä vielä ehtii! Kesähän on vasta aluillaan. :)

• Anonyymi

Kun kesä vihdoin tulee syksy paistaa jo lävitse.

• Anonyymi

Kohti syksyä mennään, niin vuodenajoissa kuin elämässäkin.
      Kalenteri on seuralaiseni, jokainen rastittu päivä on elämäni.

• No pyydä sä niitä naisia treffeille niin voit päästäkin.🙂.

• Anonyymi

Taidan tehdä kuin sinä hankkia mielikuvitus tyttöystävän :(

• Anonyymi kirjoitti:

Taidan tehdä kuin sinä hankkia mielikuvitus tyttöystävän :(

Ainoa ettei mulla ole minkäänlaista mielikuvitus tyttöystävää vaan ihan todellinen kaukosuhde mutta saathan sä sellaista kokeilla toki jos siltä tuntuu.😄.

• Anonyymi

Vain viinaa juomalla mies voi päästä treffeille naisen kanssa. Miesten pitää pyytää naisia treffeille.

t- viinamies

• Anonyymi

Tämä on ilmeisestikin uusin auringonotto-trendi.

Mennään suoraan auringonpaisteeseen täysin mustissa paksuissa vaatteissa istumaan ja hupparikin kokomusta ja huppukin on päässä.

Tarkenee jos viluttaa, eikä päätäkään paljon palele kun musta paksu huppukin päässä.

Näitä näkee näitä auringonpalvojia.

• Aloita tuolla että nautit naisen seurasta.

Itse olin loppuviikon varusteet selässä luonnossa teltassa majoittuen ja kyllähän naiset juttusille tuli.
      Kun on metsän katveessa poissa isoista massoista ja viranomaisten läheisyydestä niin naisista näyttää että mies on ihan turvallinen henkilö lähestyä ja aloittaa keskustelu. Ei siellä mitään treffikutsuja sadellut mutta tulipa nyt jutusteltua; tai oikeastaan enemmän se meni kuuntelun puolelle.

• Anonyymi

Mutta jos on noin hyvin naamiutunut mustiin, ei tunnista edes metrinkään etäisyydeltä onko henkilö mies vai missi.

• Anonyymi

Kahden viikon päästä päivät alkaa lyhentyä. Syytä jo käpristyä sikiöasentoon talvea varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1950
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe