Matalkalorinen diettiä on eri asia kuin kitudietti

Anonyymi-ap

Kitudieteissä kalorit on vain vain 300-500 päivässä mikä on ehdottomasti liian pieni määrä laihdutukseen.

1000 kaloria päivässä on se määrä millä paino laskee parhaiten eikä siitä pitäisi olla mitään terveydellisiä haittaa jos se kestää VAIN kaksi viikkoa.

Olen ollut nyt itse tuolla dietillä ja tähänastiset kokemukset on ollut vain hyviä.
Verenpaine ja paino laskee nopeasti ja jaksaa urheilla erittäin hyvin 5-6 tuntia päivässä.

1000 kalorin dietillä saa syödä mitä haluaa,sillä ei ole mitään merkitystä mitä syö kunhan kalorit eivät ylity.
Ainoastaan ruoka pitää olla terveellistä eikä siinä saa olla yhtään roskaruokaa.
Mielummin niin että ruoka tulee mahdollisimman hyvistä lähteistä ja siinä pitäisi olla kaikki ravintoaineet.

19

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matalakalorisella dietillä ei pysty lihaksia kasvattamaan koska se poistaa ainoastaan rasvaa.

      Kun kalorit on pienet on myös proteenipitoisuuskin hyvin pieni.Sillä asialla ei ole mitään merkitystä jos haluaa laihtua nopeasti.

    • 1000 kcal on kylläkin hyvin lähellä VLCD-dieettiä ja sillä lähtee kyllä helposti lihasta.

      • Anonyymi

        MKH tarvitsee sanojensa mukaan alle 60 grammaa proteiinia. Hän on todennut tämän TARKOILLA tilastoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        MKH tarvitsee sanojensa mukaan alle 60 grammaa proteiinia. Hän on todennut tämän TARKOILLA tilastoilla.

        Juu, ei tule noilla elintavoilla lihasta. Liian vähän proteiinia, liian vähän energiaa ja päälle liikaa lihasta kuluttavaa liikuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MKH tarvitsee sanojensa mukaan alle 60 grammaa proteiinia. Hän on todennut tämän TARKOILLA tilastoilla.

        Se on mahdottomuus saada niin paljon proteenia niin pienestä kalorimäärästä.
        Mitä nyt olen todennut paino lähtee yksinomaan rasvasta vaikka proteenit on vain 17 grammaa päivässä .

        Proteenia pystyy lisäämään sitten reilusti laihtumisen jälkeen ja pidän tätä diettiä vain 1- 2 viikkoa,sitten siirryn siihen entiseen 2300-2500 kaloria.

        Tämä oli pakko nyt tehdä näin koska aloin lihomaan erittäin nopeasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on mahdottomuus saada niin paljon proteenia niin pienestä kalorimäärästä.
        Mitä nyt olen todennut paino lähtee yksinomaan rasvasta vaikka proteenit on vain 17 grammaa päivässä .

        Proteenia pystyy lisäämään sitten reilusti laihtumisen jälkeen ja pidän tätä diettiä vain 1- 2 viikkoa,sitten siirryn siihen entiseen 2300-2500 kaloria.

        Tämä oli pakko nyt tehdä näin koska aloin lihomaan erittäin nopeasti.

        200 g soijarouhetta tuottaa liki 100 g proteiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mahdottomuus saada niin paljon proteenia niin pienestä kalorimäärästä.
        Mitä nyt olen todennut paino lähtee yksinomaan rasvasta vaikka proteenit on vain 17 grammaa päivässä .

        Proteenia pystyy lisäämään sitten reilusti laihtumisen jälkeen ja pidän tätä diettiä vain 1- 2 viikkoa,sitten siirryn siihen entiseen 2300-2500 kaloria.

        Tämä oli pakko nyt tehdä näin koska aloin lihomaan erittäin nopeasti.

        ”Tämä oli pakko nyt tehdä näin koska aloin lihomaan erittäin nopeasti.”

        🤣🤣 No kun sinulla on ahmimishäiriö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mahdottomuus saada niin paljon proteenia niin pienestä kalorimäärästä.
        Mitä nyt olen todennut paino lähtee yksinomaan rasvasta vaikka proteenit on vain 17 grammaa päivässä .

        Proteenia pystyy lisäämään sitten reilusti laihtumisen jälkeen ja pidän tätä diettiä vain 1- 2 viikkoa,sitten siirryn siihen entiseen 2300-2500 kaloria.

        Tämä oli pakko nyt tehdä näin koska aloin lihomaan erittäin nopeasti.

        Minulla on suurissa lihaksissa varaa vähän pienentyäkkin koska olen vuosikausia syönyt terveellistä ruokaa vähintään 2800 kaloria joka päivä ja liikkunut aika paljon
        Yleensä se pyörälenkki on noin 70 km

        Tilanne on silloin aivan toinen jos on pienet lihakset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mahdottomuus saada niin paljon proteenia niin pienestä kalorimäärästä.
        Mitä nyt olen todennut paino lähtee yksinomaan rasvasta vaikka proteenit on vain 17 grammaa päivässä .

        Proteenia pystyy lisäämään sitten reilusti laihtumisen jälkeen ja pidän tätä diettiä vain 1- 2 viikkoa,sitten siirryn siihen entiseen 2300-2500 kaloria.

        Tämä oli pakko nyt tehdä näin koska aloin lihomaan erittäin nopeasti.

        Saat liian vähän röteeniä.

        Menee lihakset pesuveden mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Tämä oli pakko nyt tehdä näin koska aloin lihomaan erittäin nopeasti.”

        🤣🤣 No kun sinulla on ahmimishäiriö.

        Ei ole ahmimishäiriöä.Tuli muutama päivä vain herkuteltua vähän liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on suurissa lihaksissa varaa vähän pienentyäkkin koska olen vuosikausia syönyt terveellistä ruokaa vähintään 2800 kaloria joka päivä ja liikkunut aika paljon
        Yleensä se pyörälenkki on noin 70 km

        Tilanne on silloin aivan toinen jos on pienet lihakset.

        Ruokamäärät on ollut nyt pieniä mutta laatu on ollut erittäin hyvä ja ruoka on toiminut muutenkin ei ole ollut nälkää eikä heikkouksia.
        Eikä ole tehnyt yhtään mieli syödä ylimääräistä ruokaa.
        Eli hyvällä laadulla voi korvata määrän.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        200 g soijarouhetta tuottaa liki 100 g proteiinia.

        Mitä hyvää ruokaa siitä pystyy tekemään?
        Vai pitäisikö sitä sekoittaa 100g vesilasiin ja juoda sellaisenaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyvää ruokaa siitä pystyy tekemään?
        Vai pitäisikö sitä sekoittaa 100g vesilasiin ja juoda sellaisenaan.

        Liottaa, puristelee liian veden pois, maustaa ja käyttää kuin jauhelihaa. Menee myös rasvattoman piimän kanssa ym..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyvää ruokaa siitä pystyy tekemään?
        Vai pitäisikö sitä sekoittaa 100g vesilasiin ja juoda sellaisenaan.

        Soijajauholla voi suurustaa erilaisia soppia.
        Lisätä kaakaoon, jos siitä tykkää tai kahvi+kaakaoon.
        Puuroihin, jugurttiin, leipiin...
        Hyvää ja halpaa, mutta sitä ei enää ole saanut täälläpäin.


    • Anonyymi

      Suosittelen kokeilemaan ainakin kerran,niin NÄKEE MISTÄ NE KALORIT OIKEIN TULEE.

      jos syöt esim 50 g karkkia 200 kal ja 8 kpl pikkukeksiä 200 kal JO SE nostaa kalorit 1400 kaloriin ja jos siihen syöt vaikka voita 20g 150 kal kalorit onkin jo 1550 😲☹️

      JOS kalorit onnistuu pitämään pienenä JA liikkuu 5-6 tuntia päivässä laihtuu erittäin nopeasti. 😁😃

    • Anonyymi

      "JOS kalorit onnistuu pitämään pienenä JA liikkuu 5-6 tuntia päivässä laihtuu erittäin nopeasti."

      Hattu pois päästä, kaikki herrasmiehet - seurassamme on varsinainen Einstein. Kiitos tuosta edellisestä tiedosta. Annan vastineen 1 ja 2.

      Vastine 1: jos onnistuu selviämään elossa neljän viikon paastosta, laihtuu ihan mukavasti.

      Ja vastine 2: Tour de France -pyöräilykilpailua ei ole koskaan voittanut todella lihava henkilö.

      Edelliset vihjeet olivat ilmaisia kaikki, niitä saa vapaasti lainata ja käyttää.

    • Anonyymi

      Julkkisten myymillä nettidieeteillä on moni terveyttään heikentänyt.

    • Anonyymi

      Olen laihduttanut kcal-määrää vaihdellen.
      3* 2200kcal +7*1500kcal?11*1100kcal/pvä
      mahtuu kesäkuuhun ja siivousta, kävelyä, voimistelua.
      Vaikka paino ei ole laskenut kuin 1kg, niin cm huvenneet!
      Nyt on käytössä S ja 36nr vaatteet, vaikkei ole kuukausi lopussa.
      Ei mitään nälkäkuureja!

    • Anonyymi

      ja höpö höpö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      317
      10696
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2361
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2189
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1944
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      162
      1838
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1398
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      18
      1335
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1334
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1329
    Aihe