Nykyään puhelinmyyjälle pitää olla kovana ja sanoa suoraan, EI KIITOS ja luuri korvaan, kun puhlinmyyjä aloittaa myynti litaniansa lukemisen.
Tänään soitti rahankerääjä sanoi nimensä ja aloitti: Soitan nuorten alkoholi ongelmaisten,,, ja totesin, että EI KIITOS ja löin luurin korvaan.
Olisi varmasti jatkanut, että keräämme ja nuorison alkoholisoitumista vastaan tällaisen keräyksen, varmaan 20€ haluavat rahaa keräykseen.
Ei tällaisina aikoina ole varaa jakaa rahaa kaikenmaailman puhelin myyjille.
Seuraavan kerran varmaan täytyy todeta, että nuorena pitää juoda viinaa, että voi tutustua naisiiin, kuten viinamies on todennut!
Puhelinmyyjälle pitää olla kovana
26
271
Vastaukset
Stondis ei auta...
- Anonyymi
Harvemmin kukaan stondiksella luuria pökkii...
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17893503o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Minä keŕran innostuin kyseisestä tuotteesta. Löi mulle luurin korvaan.
>simiti < - Anonyymi
Puhelinmyyjät ovat muuten syyllisiä siihen kun Suomessa on keskustelu sekä kirjoittelu muuttunut vihaamisen suuntaan. Puhelinmyyjät ovat viimeisen päälle kovia valehtelijoita jotka rikkovat kuluttajansuojalakia puhelinmyynnissä aivan huoletta. Vääristelevät sanomisia, estävät mielipiteen sanomisia, lähettelevät olemattomia laskuja.
Ovat vähän kuin persut vai onkohan kyseessä sittenkin sama ihmisryhmä. Onko kenties jokainen puhelinmyyjä persu.- Anonyymi
Kyllä te vassarit olette sellaisia mistä persuja syytätte. Btw, persut taitaa olla se duunaripuolue nyt. Tällaisia ovat vassarit:
”Lukematta paskaa” – Vasemmistonuoret jyrähtää hallitusohjelmasta
"Rahat syydetään ilmastokriisin kiihdyttämiseen ja rikkaiden hupien kompensointiin”, nuorisojärjestö ryöpyttää.
– Kun konservatiivioikeisto lähtee neuvottelemaan politiikan tavoitteista, ei ole odotettavissa mitään hyvää, Vasemmistonuorten puheenjohtaja Pinja Vuorinen jyrähtää järjestön tiedotteessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0573fb7e-18b5-4682-861e-c32a683bd71d
Vassareilla ja demareilla on näpit naapuriensa lompakoilla, aina. Ainoat keinot ovat "lisää velkaa" ja "lisää velkaa", muut maksaa.
T. äänestin kokkaretta kevään vaaleissa - Anonyymi
On se kumma, kun ei se onnistu, että esim. näitä alushousu tilauksia, kun puhelinmyyjä tuputtaa, että kyllä se nyt kannattaa tilata ilmaiset alushousut ja voi sitten perua seuraavat netissä tai puhelimella, miksi se ei käy, että lähettää ne ilmaiset ja peruu samalla seuraavat maksulliset joka viikko tulla alkavat alushousut, jotka maksaa sitten yli 10€/kpl.
Mikä siinä on niin vaikeaa, miksi sinun pitää ne perua, siitähän on työtä ja vaivaa paljon.
Siellä perumis paikassa voi olla robotti, joka vastaa puhelimeen; meillä on tällähetkellä ruuhkaa, odota jonossa, muuten jonotus paikkasi menetetään.
10 minuuttia odotat, vastaaja vastaa, meillä on edelleen ruuhkaa, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja, odota ja pysyttele jonossa.
Paljonkohan tuokin jonotus tulee maksamaan.
Parempi heti vaan sanoa, ei kiitos ja luuri korvaan, jos alushousuja myyjä alkaa myymään, siis ei omiaan vaan kauan paketissa uusia.
- Anonyymi
Niitä pitää alkaa tentata (jos on aikaa), puhelinmyyjä lyö hyvin pian luurin korvaasi kun ei kestä tenttaamista. :D
- Anonyymi
Puhelinmyynti pitäisi tietysti kieltää. Se on kotirauhan rikkomista. Myydään mm. vanhuksille, jotka eivät ehkä ymmärrä välttämättä, mihin ryhtyvät. Yms.
- Anonyymi
Anna puhelinmyyjän puhua niin kauan kuin haluaa, älä keskeytä puhelua kunnes itse lopettaa puhelun, ÄLÄ kuitenkaan missään tapauksessa osta mitään.
Kuuntele vain höpötyksiään niin kauan vaikka tuntejakin jos jaksaa höpöttää. - Anonyymi
Puhelinmyyjä ei ehdi soittaa kuin kahdelle asiakkaalle vuorokaudessa jos yhden asiakkaan puhelu kestää aina keskimäärin 5 tuntiakin, eikä ikinä saa mitään myytyä.
- Anonyymi
Joo nyt on fyrkka tiukassa ja rotsi kanis!🎅
- Anonyymi
Jos tulee tosi pitkä myyntipuhelu, niin postimyynti firman pomo ajattelee: että tulee hyviä kauppoja nyt, mutta itseasiassa puhelinmyyjältä on jo tunteja sitten loppunut myyntilauseet ja juttelevat vain asikkaan kanssa niitä näitä tuntikausia huvikseen.
Eikä yhtäkään kauppaa tullut :D - Anonyymi
Kerran joku vakuutusmyyjä soitti minulle... minä aloin heti sopimaan treffejä sen naisen kanssa, sanoi että kyllä se sopii,,, no en ole vielä ehtinyt...
Puhelinseksiä myyvät puhelinmyyjät, niitä ei vielä ole.
Hunajainen naisääni puhuu tuhmia ja pienestä lisämaksusta tekee mitä asiakas haluaa, mm. ottaa housunsa pooois.- Anonyymi
Sanoisin, että tuossa olisi hyvä bisnesrako. Itsekin aikanaan puhelinmyyntiä tehneenä voin todeta, että se ei ole yksi eikä kaksi miestä, jotka olisivat kanssani mielellään jutelleet muuten vaan. On jopa kyselty, että voiko hän itse soittaa takaisin päin.
- Anonyymi
Ja olen mä jokusen kaupakin tehnyt niin, että toinen osapuoli on todennut, että mun kanssani voisi jutella pidempäänkin. Siihen olen todennut, että tee tilaus, niin voin mä tässä sitten hetkisen höpötelläkin.
- Anonyymi
Parin minuutin ilmainen myyntipuhe, sitten alkaa taksamittari raksuttaa.
Uskon, että palstan pojilla on jo nyt kiimatippa housuissa. Anonyymi kirjoitti:
Ja olen mä jokusen kaupakin tehnyt niin, että toinen osapuoli on todennut, että mun kanssani voisi jutella pidempäänkin. Siihen olen todennut, että tee tilaus, niin voin mä tässä sitten hetkisen höpötelläkin.
Naispuhelinmyyjät ovat yleensä tahdikkaampia kuin miehet ja joskus jopa aistii sen, että langan toisessa päässä on ihminen.
Miesmyyjät ovat bottimaisia tykittäjiä, "hanki liittymä, mikset hanki, eiköhän nyt kuitenkin tehdä sopimus."- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, että tuossa olisi hyvä bisnesrako. Itsekin aikanaan puhelinmyyntiä tehneenä voin todeta, että se ei ole yksi eikä kaksi miestä, jotka olisivat kanssani mielellään jutelleet muuten vaan. On jopa kyselty, että voiko hän itse soittaa takaisin päin.
No kuule, eroottista puhelin myyntiä on ollut meikäläisen nuorudessa.
Oli puhelin numeroita, joihin pystyi soittamaan yli 10 markan/minuutti hintaan.
Siellä sitten joku nainen alkoi kertomaan eroottista tarinaa, eikä läähätykseen päästy vielä 10 minuutin kohdallakaan.
Varmaan sellaisen puhelun kesto oli väintään 20 minuuttia päättyen siihen, kun nainen sanoo, nyt riisun housut tuuuut, tuuuuuut, tuuuut ja puhelu loppui siihen. - Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Naispuhelinmyyjät ovat yleensä tahdikkaampia kuin miehet ja joskus jopa aistii sen, että langan toisessa päässä on ihminen.
Miesmyyjät ovat bottimaisia tykittäjiä, "hanki liittymä, mikset hanki, eiköhän nyt kuitenkin tehdä sopimus."En ole huomannut tuollaista, mutta ehkä se riippuu sitten osin myös siitä langan toisestakin päästä. En ole itse koskaan kertaakaan törmännyt tuollaiseen puhelinmyyjään. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä sitten joku nainen alkoi kertomaan eroottista tarinaa, eikä läähätykseen päästy vielä 10 minuutin kohdallakaan.
Varmaan sellaisen puhelun kesto oli väintään 20 minuuttia päättyen siihen, kun nainen sanoo, nyt riisun housut tuuuut, tuuuuuut, tuuuut ja puhelu loppui siihen.Sinä puhut niistä linjoista, joille ihminen itse soittaa. Ihan eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sellaisen puhelun kesto oli väintään 20 minuuttia päättyen siihen, kun nainen sanoo, nyt riisun housut tuuuut, tuuuuuut, tuuuut ja puhelu loppui siihen.Mä ole ikinä noissa jutellut edes mitään pikkutuhmaa, vaan täysin tavallista, arkista ja normaalia keskustelua. Monet monet kerrat, silloin kun tuota työkseni tein, puhelu loppui niin, että se jolle olin puhelinmyyjänä soittanut kiitti, kun olin piristänyt päiväänsä.
- Anonyymi
puhelinmyyjä myy itseään, voisi olla vielä ilmainen palvelunumerokin josta tilata seuraa..
Ite lyön puhelinmyyjille heti luurin korvaan ja laitan estolistalle.
- Anonyymi
Oikein odotan puhelinmyyjien soittoja,ne saavat minut niin kovaksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3274347Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3312656- 702301
- 821939
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4351720MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311479Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2141324Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku261299"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341232- 661173