Suomen poliittinen johto taaskaan ymmärrä mitään

Anonyymi-ap

22

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nythän ne kääntyi jo takaisin, että ei näy mikään isompi eskalaatio oikasti olleen. Ei kannattaisi olla noin sinisilmäinen ja vietävissä. Tämä oli ihan alusta asti selvästi teatteria, jolla on jokin tavoite. Onneksi poliitikkomme eivät ole noin vietävissä ja sinisilmäisiä kuin sinä ja vetämässä heti isoja johtopäätöksiä teatteriesityksistä.

      • Anonyymi

        No niinpä. Prigozhin vaan vähän koetti näyttää valtaansa ettei ole ihan alistettavissa mihin vaan saadakseen parempia soppareita ja välttääkseen tuon puolustusministeriön alaisuuteen joutumista. Nytkin tuolla uutisissa joku ukko puhua pulputtaa eikä sekään näytä ottavan esille tuota sopparihommaa. Aika yllättävääkin huomata miten pihalla nuo ovat kun eivät osaa ottaa selvää asioista. Hyvissä käsissä on valtion asiat meillä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Prigozhin vaan vähän koetti näyttää valtaansa ettei ole ihan alistettavissa mihin vaan saadakseen parempia soppareita ja välttääkseen tuon puolustusministeriön alaisuuteen joutumista. Nytkin tuolla uutisissa joku ukko puhua pulputtaa eikä sekään näytä ottavan esille tuota sopparihommaa. Aika yllättävääkin huomata miten pihalla nuo ovat kun eivät osaa ottaa selvää asioista. Hyvissä käsissä on valtion asiat meillä.

        -harmiseikirj-

        Ei tietenkään tuo, kun ei tuolla selvästikään ole tämän asian kanssa mitään tekoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Prigozhin vaan vähän koetti näyttää valtaansa ettei ole ihan alistettavissa mihin vaan saadakseen parempia soppareita ja välttääkseen tuon puolustusministeriön alaisuuteen joutumista. Nytkin tuolla uutisissa joku ukko puhua pulputtaa eikä sekään näytä ottavan esille tuota sopparihommaa. Aika yllättävääkin huomata miten pihalla nuo ovat kun eivät osaa ottaa selvää asioista. Hyvissä käsissä on valtion asiat meillä.

        -harmiseikirj-

        Ja onhan tuota pitkin päivää spekuloitu. Mä en tajua mitä tiedotusvälineitä sä oikein seuraat, kun aina väität, ettei jotain mistä on koko aika jauhettu, ei muka olis lainkaan käsitelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onhan tuota pitkin päivää spekuloitu. Mä en tajua mitä tiedotusvälineitä sä oikein seuraat, kun aina väität, ettei jotain mistä on koko aika jauhettu, ei muka olis lainkaan käsitelty.

        Eipä ole tuosta sopparihommasta mitään maininneet mitä minä olen nähnyt haastatteluja. Nyt siellä urpo kehumassa miten suomi voi laittaa rajan kiinni tarvittaessa vaikka se suuuniteltu puutarha-aitakaan ei ole vielä pystyssä :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tuosta sopparihommasta mitään maininneet mitä minä olen nähnyt haastatteluja. Nyt siellä urpo kehumassa miten suomi voi laittaa rajan kiinni tarvittaessa vaikka se suuuniteltu puutarha-aitakaan ei ole vielä pystyssä :D

        -harmiseikirj-

        No minä olen nähnyt tuon mainitun kirjoitettuna tekstinä ja kuulut sanotun ääneen moneen kertaan päivän aikana. Kannattaisi varmaan seurata vähän monipuolisemmin mediaa, niin sullakin olisi monipuolisempi kuva tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tuosta sopparihommasta mitään maininneet mitä minä olen nähnyt haastatteluja. Nyt siellä urpo kehumassa miten suomi voi laittaa rajan kiinni tarvittaessa vaikka se suuuniteltu puutarha-aitakaan ei ole vielä pystyssä :D

        -harmiseikirj-

        Eikö sua Harmis yhtää pelota miten arvaamatonta tuo touhu on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Prigozhin vaan vähän koetti näyttää valtaansa ettei ole ihan alistettavissa mihin vaan saadakseen parempia soppareita ja välttääkseen tuon puolustusministeriön alaisuuteen joutumista. Nytkin tuolla uutisissa joku ukko puhua pulputtaa eikä sekään näytä ottavan esille tuota sopparihommaa. Aika yllättävääkin huomata miten pihalla nuo ovat kun eivät osaa ottaa selvää asioista. Hyvissä käsissä on valtion asiat meillä.

        -harmiseikirj-

        "Hyvissä käsissä on valtion asiat meillä."

        Niin teillä vai meillä?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sua Harmis yhtää pelota miten arvaamatonta tuo touhu on?

        Miten niin arvaamatonta? Siinähän kävi juuri niin kuin oli odotettavissa. Kova pettymys tietysti niille jotka on hekumoineet Venäjän hajoamisella. Eilen oli se päivä jolloin hajoamista ja kapinaa hakevien olisi tullut nousta esiin jos on noustakseen. Prigotzhin jäi käytännössä täysin ilman muiden tukea ja joutuu nyt maanpakoon valko-venäjälle jossa on edelleenkin Putinin hallinnassa muttei aiheuta uhkaa enää vahvalle hallinnolle.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin arvaamatonta? Siinähän kävi juuri niin kuin oli odotettavissa. Kova pettymys tietysti niille jotka on hekumoineet Venäjän hajoamisella. Eilen oli se päivä jolloin hajoamista ja kapinaa hakevien olisi tullut nousta esiin jos on noustakseen. Prigotzhin jäi käytännössä täysin ilman muiden tukea ja joutuu nyt maanpakoon valko-venäjälle jossa on edelleenkin Putinin hallinnassa muttei aiheuta uhkaa enää vahvalle hallinnolle.

        -harmiseikirj-

        Joo ainakin sinä oli ihan pihalla, että hyvin ennalta-arvattavaa. No siis kyllä täällä tietenkin useammat arvasivat tuon pelkäksi teatteriksi, mutta sinä olit ihan sekaisin ja tosissasi kuvittelemassa tuota todeksi, kuten nyt tästäkin aloituksesta huomaa. Oikeasti pohdit mistä tuo johtuu ja selität jotain Wagnerin laittamista puolustusministeriö alaisuuteen. No siis sellaista syytähän ei ollut, vaan kyse oli pelkästä esityksestä, jonka hyvin myös poliittinen johtomme bongasi. Ei alkanut kukaan keulimaan (kuten sinä) ja siitä pojot.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­N­­­y­­m­f­o­m­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179042861

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ei ole poliittisen johdon tehtäväkään spekuloida syillä.

    • Anonyymi

      Järjestettyä teatteria se tietysti oli näiden kolmen kesken. Ei muuta.

      • Anonyymi

        Kuka edes muuta odottaa. Kuin pikkupojat esittämässä teatteria ymmärtämättä ihmishenkiä jotka siinä mukana. Ja täysin sokea kansakunta taustalla, äiti Venäjä, joka tuudittautuu pettävän puolisonsa kuin kuka tahansa nainen, jonka on pelattava perheensä ja lastensa vuoksi aikaa, mutta maksun aika tulee, eikä se ole sille helppo.


    • Anonyymi

      Ei tuollaista voi ymmärtää kukaan, nyrkkeilymatsi ilman iskun iskua.

    • En minäkään tiedä noista mitään mitä ihmettä siellä tapahtuu.

    • Haha.... Ei taida olla ainoa, joka ei käsitä tuota draamailua. :oD

      Jevgenihän draamailee kuin teini rakastuessaan. Nyt hän hyppäsi taksiin, että pääsee Valko-Venäjällä putoamaan ikkunasta. :oD

      Oikeastaan on suuri vääryys, että homot pölli sateenkaari-jutun, kyllä venäläisille nykypäättäjille se olisi pitänyt säästää. On niin värikästä sakkia.
      Ois seuraavaksi Medjevedin vuoro kilahtaa. :oD

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä Venäjällä tapahtui?

        Kerrotaan suoraan että nyt vaihtuu presidentti, marssitaan jo Moskovan porteille.
        Hotellihuoneesta löytyy kultaharkkoja ja valkoista jauhetta pussissa (ilmeisesti pesupulveria kun Venäjällä ei vielä nestemäisiä pesuaineita käytetä).
        Neuvotellaan laittaen maan Presidentti seinää vasten, hymyillään aamulla taksilla poistuttaessa.

        Ei taida olla tämä tarina vielä päätöksessään.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä Venäjällä tapahtui?

        Kerrotaan suoraan että nyt vaihtuu presidentti, marssitaan jo Moskovan porteille.
        Hotellihuoneesta löytyy kultaharkkoja ja valkoista jauhetta pussissa (ilmeisesti pesupulveria kun Venäjällä ei vielä nestemäisiä pesuaineita käytetä).
        Neuvotellaan laittaen maan Presidentti seinää vasten, hymyillään aamulla taksilla poistuttaessa.

        Ei taida olla tämä tarina vielä päätöksessään.

        AV

        Eikös kauniit ja rohkeatkin vielä jatku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä Venäjällä tapahtui?

        Kerrotaan suoraan että nyt vaihtuu presidentti, marssitaan jo Moskovan porteille.
        Hotellihuoneesta löytyy kultaharkkoja ja valkoista jauhetta pussissa (ilmeisesti pesupulveria kun Venäjällä ei vielä nestemäisiä pesuaineita käytetä).
        Neuvotellaan laittaen maan Presidentti seinää vasten, hymyillään aamulla taksilla poistuttaessa.

        Ei taida olla tämä tarina vielä päätöksessään.

        AV

        Niin siis he nyt vain "aloittivat pikku vallankumousyrityksen", mutta päättivät sittne jättää jutun väliin ja homma painetaan villasella. Joo, uskoo ken uskoo. Tämä ei ollut tässä ja koko jutut oli ennalta sovittu.


    • Kaikkee uutisia ei kannata uskoa. Eilisessä ylen viiden uutisissa sanottiin petteri orpoa presidentiksi. Olen aina ollut sitä mieltä, että ylen tuki pitää lopettaa.

    • Anonyymi

      Rahan sokaisemia .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2177
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      181
      1470
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1230
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      146
      1052
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      977
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      26
      919
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      872
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      45
      857
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      812
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      800
    Aihe