Vielä tää viikko ennen lomaa.

Oikein hauskaa ja onnellista alkavaa viikkoa kaikille palstailijoille. Itellä vielä tää viikko töitä ja sitten 4 viikkoa lomaa. Onko muilla kesän lomat menneet, menossa vai tulossa?😊.

Cliff Richard: Summer Holiday https://youtu.be/SxuapKdqIZw

52

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitoksia tästä letkeästä rallatuksesta. Tulin ihan hyvälle mielelle😄

      Meillä on työpaikalla meneillään remontti.. tämä on eka muuttopäivä.. niin ja siis tämä odottelu on pers*tä. Vielä pitäis jaksaa siis koko viikko.. ennenkun loma alkaa..

      Onnellista viikkoa myös sulle.🤗

      • Kiitos paljon.🤗. Äkkiä se sitten kuitenkin menee tuo viikko vaikka odottavan aika pitkältä tuntuukin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos paljon.🤗. Äkkiä se sitten kuitenkin menee tuo viikko vaikka odottavan aika pitkältä tuntuukin.🙂.

        Mä ainakin kohta nukahdan jos ei tuu yhtään äksönii. 😴 toki siis eilen valvoin ihan hiton myöhään.. iltavirkku ja aamun torkku..

        Meidän tiimi on sen verran hiljaista sakkia. Että onneksi suomi24 toimii, niin täällä voi ”turista”😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mä ainakin kohta nukahdan jos ei tuu yhtään äksönii. 😴 toki siis eilen valvoin ihan hiton myöhään.. iltavirkku ja aamun torkku..

        Meidän tiimi on sen verran hiljaista sakkia. Että onneksi suomi24 toimii, niin täällä voi ”turista”😂

        No toivottavasti vähän piristy toiminta ja loppupäivänä oli enemmän tekemistä ettet ihan untenmaille vaipunu.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No toivottavasti vähän piristy toiminta ja loppupäivänä oli enemmän tekemistä ettet ihan untenmaille vaipunu.🙂.

        Oli onneksi.. saatiin roudata tavaroita paikoilleen. Mutta puolet päivästä oli vaan tsillailua.🙂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Oli onneksi.. saatiin roudata tavaroita paikoilleen. Mutta puolet päivästä oli vaan tsillailua.🙂

        On se tsillailukin kyllä joskus ihan paikallaan mutta aika kyllä menee nopeemmin jos on sopivasti hommia. Liika kiirekin on sitten kyllä persiistä varsinkin jos jatkuu pitkään eikä oo hetken rauhaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On se tsillailukin kyllä joskus ihan paikallaan mutta aika kyllä menee nopeemmin jos on sopivasti hommia. Liika kiirekin on sitten kyllä persiistä varsinkin jos jatkuu pitkään eikä oo hetken rauhaa.🙂.

        Meillä on kyllä ihan kiitettävästi ollut hommia.👍🏼 et nyt ei pitäisi valittaa.


    • Anonyymi

      Ihanaa <3

    • Anonyymi

      Hyvää varttia yli kymmentä!!

    • Anonyymi

      Kiitos minulakin alkaa loma ensiviikola. olen leivän kääntelija ammattini on

    • Kiitos ja samoin! Loma loppui juuri ja työt alkaa noin tunnin päästä. 😄

      Loma meni hyvin rentoutuessa. 😊

      • Mukavaa että loma meni hyvin ja sait akkuja ladattua arkea varten. Työn iloa!🙂.


    • Anonyymi

      Panostatko päihteisiin lomalla?

      • Tuskinpa tulee niihin aikaa, rahaa ja elämää tuhlattua sitä kun on tullu jo tehtyä kuitenkin useemmankin ihmiselämän edestä aiemmin elämässä.😄.


    • Sulla on hyvä että oot saanu taktikoitua näin. Mulla jää lomat usein loppukesään. Tai sitten oon saanu pätkittyä. Toisaalta mulla on ilmojen puolesta usein onnistanu. En muista mikä vuosi, mutta heinäkuu oli aika kolee ja mulla oli ne parin viikon jaksot just kohdallaan. Mutta suomen kesä on tosiaan epävakaa. Että siihen joutuu vähän varautuun, eikä koskaan tiedä mihin väliin ne helteet osuu, tai jääkö kokonaan väliin kuin 2017.

      • No eipä tuossa itellä ollu oikeen vaikutusta asiaan mitenkään se nyt sattu vaan meneen taas näin mutta tosin useinpina vuosina loma on tähän samaan aikaan ollu kyllä. Se on juu sitten ihan tuurista kiinni millaset kelit sattuu silloin oleen.🙂.


    • Oikein mukavaa ja aurinkoista loman aattoviikkoa 😊🌞

      Mä olenkin tässä jo takaisin koneen ääressä, kun aamulla tuli vietyä jälleen kierrätysmetallikuorma kun kerran vointini sen salli eikä näillä nyt tienaamisrajat vielä pauku, niin saapahan taas tilaa varastoihin vähänkään järkeville ja uudemmille komponenteille. Tai mahtuupahan edes kulkemaan ja siirtämään jotain 😅

      Autossani ei Alonson sanoin sentään ole "GP2 engine!" vaan ihan terhakkaasti ja jämäkästi se on näissäkin hommissa mennyt 147hp tehoillaan, vaikka periaatteessa olen joutunut totuttelemaan vähän eri lailla verrattuna aiempiin autoihini, jotka oli takavetoja monet. Kaikki aisapainot, nosteet, rengaspaineet jne. pitää miettiä eri tavalla, ja kuten millä tahansa autolla, niin tarpeeksi pienellä vaihteella ja kovilla kierroksilla kannattaa ajaa kuorma perässä.
      Pieneksi siellä kyllä itsensä tuntee, kun alkuun heittelin käsipelillä irtonaisempaa kuormaa, ja lopulta valtava kaivinkone varmaan autoani isommalla kauhalla nyppäisi harvinaisen tarkasti (onneksi) loput 😂
      Hyvä sinänsä, ettei sateessa tarvinnut ähertää tai ajella, niin voi vaikka tulevina sadepäivinä käydä läpi mitä kaikkea löytyy mistäkin.

      Ruisleipää ja tummapaahtoista kahvia tässä vielä nautin, mutta tuli ostettua kotimatkalla kanan paistileikkeitä kun oli alennuksessa, niin piakkoin pääseekin ruuanlaittopuuhiin. 👨🏻‍🍳 Näillä keleillä on tullut ostettua joku 50c hintainen pakastekasvispussi kanojen yms. kylmikkeeksi kassiin, niin tuleepahan syötyä ainakin riittävästi kasviksiakin, kun laajempi valikoima tuoreita kasviksia on jäänyt viime aikoina usein ostamatta hintojen vuoksi. 🙄 Käsittämättömän hintaisia kurkkuja ja tomaatteja ollut kuluvan vuoden aikana, ja jotkut loppuun asti moneen kertaan prosessoidut makkarat, kahvileivät jne. on kappalehinnaltaan paljon halvempia 🤦‍♂️

      • Kiitos vaan se on hyvä että oot ollu ahkera kun kerran on vointi myöden antanu siitä saa hyvän mielen kuitenkin kun saa jotain aikaseksi ja pystyy tekemään jotain. Juu ei ruoan hinnat hirveesti kannusta syömään terveellisesti vaikka kuitenkin voivotellaan sitten että miksi ihmiset syö epäterveellistä ruokaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos vaan se on hyvä että oot ollu ahkera kun kerran on vointi myöden antanu siitä saa hyvän mielen kuitenkin kun saa jotain aikaseksi ja pystyy tekemään jotain. Juu ei ruoan hinnat hirveesti kannusta syömään terveellisesti vaikka kuitenkin voivotellaan sitten että miksi ihmiset syö epäterveellistä ruokaa.🙂.

        Jep, olihan sitä irrallista kierrätysmetallia taas sellaisen pienen henkilöauton omapainon verran, ja kun aikoinaan 19-kesäisenä aloittelin näitä hommia niin yksikköhinta pyöri 60e/100kg tietämissä, kun nyt se on yli nelinkertaistunut tuosta. Pitänyt miettiä kysyntää, oikeaa aikaikkunaa, hintoja jos myisi suoraan jne. niin tosiaan kaikenlaisia akselistoja, jarrukomponentteja, ruosteisia tai ikkunattomia korinosia jne. on tässä päätynyt ennenpitkää sulattoon. Ja erittäin hyvä sinänsä, että olen hamstrannut niin paljon kaikkea mahdollista, vaikka monesti paras kate sinänsä on ihan muissa (lähinnä elektroniikkapuolen) komponenteissa jos sattuu olemaan kysyntää.

        Fyysistä vointia ajatellen, niin hikihän siinä näillä keleillä tuli, ja kun ne kaljakilot lähti viime vuosina yllättävänkin äkkiä ja täysin, niin toisaalta en ole kuitenkaan huomannut ihmeempää muutosta lihaskunnossa yms. 🙄 Itse asiassa taidan tällä hetkellä olla aika lähellä sitä, kun harrastelin kartingia silloin 2010-2014, ja siinä 2017-2020 olin vain yksinkertaisesti laihaläski eli kilot oli ihan väärissä paikoissa 😅
        Ja psyykkistä vointiani ajatellen, niin hyvin mä ainakin olen nukkunut viime aikoina, vuorokausirytmi vihdoinkin osapuilleen normaali, en ole joutunut pommittamaan lääkäriäni viesteillä jne. vaikka eipä ne asperger, ptsd, paniikkihäiriö yms. myöskään millään El Plan taikasauvalla yhtäkkiä poistu. Päinvastoin, kauhulla ajattelen jos se prosessi olisi omalta osaltani käynnistynyt vaikka vuoden tai pari myöhemmin 🥶

        Tosin, oma arvioni nykyhallituksen kaikkein epäinhimillisimmistä linjauksista on se, että yhä suurempi joukko ns. oikeissakin töissä olevia ihmisiä hakeutuu yksinkertaisesti saikkuputkeen toiset enemmän ja toiset vähemmän päämäärätietoisemmin, enkä nyt usko että lääkärien ja muiden ammattilaisten ammattietiikka yhtäkkiä muuttuisi kovin rajusti tai poliittisten tuulien mukana. Masennuksen, työuupumuksen, neuropsykiatristen häiriöiden jne. määritelmät ja diagnostiikka ei kuitenkaan vielä ole ollut Orpon ja muun laitaoikeiston totalitarismin kohteena. 😅 Siis jos ei asioi missään työterveyshuollossa tms. yksityisen sektorin puolella, jonka tarkoitus on työnantajapuolen hyödyn maksimointi, vaan että asioi sitten oikein kunnolla itse paikallisen dosentin sekä psykiatrian apulaisylilääkärin pakeilla. 🙄


      • hondakuski125 kirjoitti:

        Jep, olihan sitä irrallista kierrätysmetallia taas sellaisen pienen henkilöauton omapainon verran, ja kun aikoinaan 19-kesäisenä aloittelin näitä hommia niin yksikköhinta pyöri 60e/100kg tietämissä, kun nyt se on yli nelinkertaistunut tuosta. Pitänyt miettiä kysyntää, oikeaa aikaikkunaa, hintoja jos myisi suoraan jne. niin tosiaan kaikenlaisia akselistoja, jarrukomponentteja, ruosteisia tai ikkunattomia korinosia jne. on tässä päätynyt ennenpitkää sulattoon. Ja erittäin hyvä sinänsä, että olen hamstrannut niin paljon kaikkea mahdollista, vaikka monesti paras kate sinänsä on ihan muissa (lähinnä elektroniikkapuolen) komponenteissa jos sattuu olemaan kysyntää.

        Fyysistä vointia ajatellen, niin hikihän siinä näillä keleillä tuli, ja kun ne kaljakilot lähti viime vuosina yllättävänkin äkkiä ja täysin, niin toisaalta en ole kuitenkaan huomannut ihmeempää muutosta lihaskunnossa yms. 🙄 Itse asiassa taidan tällä hetkellä olla aika lähellä sitä, kun harrastelin kartingia silloin 2010-2014, ja siinä 2017-2020 olin vain yksinkertaisesti laihaläski eli kilot oli ihan väärissä paikoissa 😅
        Ja psyykkistä vointiani ajatellen, niin hyvin mä ainakin olen nukkunut viime aikoina, vuorokausirytmi vihdoinkin osapuilleen normaali, en ole joutunut pommittamaan lääkäriäni viesteillä jne. vaikka eipä ne asperger, ptsd, paniikkihäiriö yms. myöskään millään El Plan taikasauvalla yhtäkkiä poistu. Päinvastoin, kauhulla ajattelen jos se prosessi olisi omalta osaltani käynnistynyt vaikka vuoden tai pari myöhemmin 🥶

        Tosin, oma arvioni nykyhallituksen kaikkein epäinhimillisimmistä linjauksista on se, että yhä suurempi joukko ns. oikeissakin töissä olevia ihmisiä hakeutuu yksinkertaisesti saikkuputkeen toiset enemmän ja toiset vähemmän päämäärätietoisemmin, enkä nyt usko että lääkärien ja muiden ammattilaisten ammattietiikka yhtäkkiä muuttuisi kovin rajusti tai poliittisten tuulien mukana. Masennuksen, työuupumuksen, neuropsykiatristen häiriöiden jne. määritelmät ja diagnostiikka ei kuitenkaan vielä ole ollut Orpon ja muun laitaoikeiston totalitarismin kohteena. 😅 Siis jos ei asioi missään työterveyshuollossa tms. yksityisen sektorin puolella, jonka tarkoitus on työnantajapuolen hyödyn maksimointi, vaan että asioi sitten oikein kunnolla itse paikallisen dosentin sekä psykiatrian apulaisylilääkärin pakeilla. 🙄

        * 60e/1000kg eli tonni.

        Olisikin noin arvokasta mitä vahingossa kirjoitin 😂


    • Minulla on vielä vajaa kaksi viikko töitä ennen vuosilomaa 🙂 Pidän ensi perjantain lomaa ja sitten vielä viikko töitä. Vuorotellaan kollegojen kanssa.
      Mukavaa viikkoa Mikkojuhan! 🌞

      On the Sunny Side of the Street
      https://youtu.be/TQtXo4tiZxs


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos paljon.😊.

        Eric Idle: Always look on thr bright side of life https://youtu.be/SJUhlRoBL8M

        Se on muuten oikeasti nimeltää ja lyriikoiltaan Always look on the bright side of Wife 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on muuten oikeasti nimeltää ja lyriikoiltaan Always look on the bright side of Wife 😂

        No jos on naimisissa niin se on varmaankin kuitenkin lähes tulkoon sama asia.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos paljon.😊.

        Eric Idle: Always look on thr bright side of life https://youtu.be/SJUhlRoBL8M

        Tärkeä muistutus 🌞
        Tänä iltana iski inspiraatio ja sain juuri mankeloitua sekä silitettyä pidemmältä aikaa kertyneet pyyhkeet, pöytäliinat, lakanat ym. 😄 ..Enkä tarvinnut edes siideriä pontimeksi, mikä on vähintäänkin poikkeuksellista 😅

        Kyllä tästäkin vielä ihan hyvä viikko tulee 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tärkeä muistutus 🌞
        Tänä iltana iski inspiraatio ja sain juuri mankeloitua sekä silitettyä pidemmältä aikaa kertyneet pyyhkeet, pöytäliinat, lakanat ym. 😄 ..Enkä tarvinnut edes siideriä pontimeksi, mikä on vähintäänkin poikkeuksellista 😅

        Kyllä tästäkin vielä ihan hyvä viikko tulee 👍

        Oikein hienoa että oot ollut ahkera ja voit olla tyytyväinen itsees. Juu varmasti tulee oikein mukava ja kiva viikko.🤗.


    • Anonyymi

      Lomallasi voimme panostaa täysillä palstatoivotuksiin.

      T. Pullea Kaveripoika

      • Panostan kyllä ihan muihin asioihin lomalla mutta en mä ajatellut kyllä palstaakaan kokonaan hylätä.😄.


    • Toivottavasti loma suunnitelmat on kärryssä.

      • No ei vielä sen suurempaa valmista suunnitelmaa ole mutta kyllä sitä aina jotain keksii.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei vielä sen suurempaa valmista suunnitelmaa ole mutta kyllä sitä aina jotain keksii.🙂.

        Olisi hyvä jo se kärry pistää valmiiksi reppukin kannattaa kysellä retkelle tyttösiä. Trollikka varmasti keittotaidollaan 3v kanssa lähtisi lyhyen retken taapertamaan.


    • Anonyymi

      Minulla on 3 viikkoo lomaa jäljellä. Sitten alkaa työttömyys koska työsopimus loppui juuri silloin kun alkoi loma.

      • Kiva että lomaa on vielä jäljellä mutta ikävää että jäät työttömäksi. Toivottavasti se ei kestä kauaa vaan pääset nopeesti uudestaan töihin missä viihdyt ja saat sellaista palkkaa millä tulet toimeen.🙂.


    • En pidä tänä kesänä kuin viikon loman. Ensi kesänä sitten pidemmän.

      • Anonyymi

        Osallistutko pulleiden kaveripoikien grillijuhliin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osallistutko pulleiden kaveripoikien grillijuhliin?

        En harrasta juuri kavereita. Olen erakko.


      • No loma se on lyhyempikin loma.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No loma se on lyhyempikin loma.🙂.

        Hyvältä se viikkokin tuntuu. En ole kerennyt kerryttää enempää lomaa uudessa työssäni. Plääh.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Hyvältä se viikkokin tuntuu. En ole kerennyt kerryttää enempää lomaa uudessa työssäni. Plääh.

        Tylsä juttuhan se noin lyhkänen loma vähän on mutta parempi kuin ei ollenkaan lomaa.🙂.


    • Loma? Nyt jo?

      Ei kuulu mun sanavalikoimaan. 😁

      Mulla on työsumppu työpaikalla ja olen vastaus epätoivoisten pomojen huuton. Teen ylkkää ja rahaa. Jussi töissä ja ylkkää.

      Katsellaan lomia sit joskus vuodenvaihteen tienoilla, mielummin jälkeen siitäkin. Keväällepäin vois jättää. 😄

      Nyt kun rykäsee, niin päästään balanssiin taas joskus vuoden päästä. Joskus pitää purra hammasta. 😊

      • No johan tässä on vuosi taas jo purtukin niin saa taas hetkeks riittää sitä lajia.😄.


      • Anonyymi

        Tuusniemen ylkä tekee ylkkää.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No johan tässä on vuosi taas jo purtukin niin saa taas hetkeks riittää sitä lajia.😄.

        Saako lomallakin ”palkkaa” 9€ päivässä?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No johan tässä on vuosi taas jo purtukin niin saa taas hetkeks riittää sitä lajia.😄.

        Joskus ei vuosi tai kaksi riitä...

        Jos miettii Suomea v. 1939-1950, niin sika pitkään moni puri hammasta.,.🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuusniemen ylkä tekee ylkkää.

        Mistäpä mä Tuusmäen porukan touhuists tiedän? Voihan ne painattaakin kovasti myös duunia. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako lomallakin ”palkkaa” 9€ päivässä?

        Ei tietenkään saa kun ei oo töitäkään. Ei sitä saa kuin osallistumispäiviltä.🙂.


      • Disseisback kirjoitti:

        Joskus ei vuosi tai kaksi riitä...

        Jos miettii Suomea v. 1939-1950, niin sika pitkään moni puri hammasta.,.🤔

        No juu aika ja maailma oli silloin vaan täysin erilainen ja kyllä sitä silloinkin välillä vapaalle vaihdettiin se tehtiin vaan sen ajan puitteissa. Suora vertaaminen kun ei oikein ole mahdollista eikä mielekästäkään kun maailmat, tavat ja aika on niin erilaiset.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No juu aika ja maailma oli silloin vaan täysin erilainen ja kyllä sitä silloinkin välillä vapaalle vaihdettiin se tehtiin vaan sen ajan puitteissa. Suora vertaaminen kun ei oikein ole mahdollista eikä mielekästäkään kun maailmat, tavat ja aika on niin erilaiset.🙂.

        No ei suoraan, mutta nyt manataankin lainojen koroista, sähkön-bensanhinnoista, silloin ruuan ja lämmön puutteesta...

        Eri aika ja erimarinat...

        Mutta minusta sama asia lopulta...

        On pystyttävä kiristämään vyötä, eikä vain odottaa, että kaikki itsestään muuttuu paremmaksi. Kyllä se pitää tehdä itse.

        Jos 2 vuotta sitten elin kuin ellun kana ja ei ollut huolta huomisesta, niin nyt on. En saa 100€;lla säkki pellettiä ja maksa 5c/kwh sähköstä ja pientä lainan korkoa..,

        Pitää muuttaa tapaa elää ja maksella enempi jatkossa kaikesta....

        Mä en saa, enkä tule saamaankaan mitään tukea yhteiskunnalta. Mutta etten vedä elämää vihkoon, en voi nyt nostaa selkää...


      • Disseisback kirjoitti:

        No ei suoraan, mutta nyt manataankin lainojen koroista, sähkön-bensanhinnoista, silloin ruuan ja lämmön puutteesta...

        Eri aika ja erimarinat...

        Mutta minusta sama asia lopulta...

        On pystyttävä kiristämään vyötä, eikä vain odottaa, että kaikki itsestään muuttuu paremmaksi. Kyllä se pitää tehdä itse.

        Jos 2 vuotta sitten elin kuin ellun kana ja ei ollut huolta huomisesta, niin nyt on. En saa 100€;lla säkki pellettiä ja maksa 5c/kwh sähköstä ja pientä lainan korkoa..,

        Pitää muuttaa tapaa elää ja maksella enempi jatkossa kaikesta....

        Mä en saa, enkä tule saamaankaan mitään tukea yhteiskunnalta. Mutta etten vedä elämää vihkoon, en voi nyt nostaa selkää...

        Tietysti pitää elää sen mukaan mitä mikäkin hetki elämässä vaatii mutta ei sekään mitään eikä ketään hyödytä että hampaat irvessä polttaa itsensä loppuun kyllä se stoppi sitten sille raatamisellekin tulee tavalla tai toisella.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tietysti pitää elää sen mukaan mitä mikäkin hetki elämässä vaatii mutta ei sekään mitään eikä ketään hyödytä että hampaat irvessä polttaa itsensä loppuun kyllä se stoppi sitten sille raatamisellekin tulee tavalla tai toisella.🙂.

        Juu. Mutta ihminen on sitkrä, jos usko on kova. 😊

        Tottakai pitäis jokaisen tietää rajansa. 😊

        Kyllä mä oon höllännyt jo oikeesti paljon. Muuten tää ksikki ois jo psineltu läpi....mutta jos et tee jotain psljon, vaN bähän, niin se kestää pidempää. 😊

        Kerron sulle yhden kaavan.

        P=UxI. Eli teho (P) on jännite (U) kertaa virta (I). Tää on vakio... jos sä haluat vaikka 1500w tehoa ja tarjolla on 230 V verkkovirtaa, niin virran täytyy olla 6, 25 A.
        Tai kun haluat alle 10 A virtaa ja maximitehot verkosta....niin yli 2300 W'tia et saa juurikaan...


    • Lomat tulee elokuussa, kuten noin viimeiset 10 vuotta. Otan hoitaakseni nakkikioskimme kesäpaskan että muut saavat ottaa lomat haluamaansa aikaan, semminkin kun osalla on muksujakin. Tänä vuonna tosin saatan poiketa normaalista ja pitää lomani parissa osassa, elokuussa ehkä sen kolme viikkoa ja syys/loka taitteen tietämillä vielä pari viikkoa, luulen että se sittenkin sopisi itelleni paremmin kuin viisi viikkoa yhtä soittoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      50
      2111
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      158
      1346
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1220
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      144
      1005
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      940
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      885
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      862
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      41
      800
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      792
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      790
    Aihe