Naapurin iäkäs yli 80 vuotias rouva totesi, että onpas komea mansikkamaa.
Totesin, että keväällä mansikkamaata putsasin ja monta tainta oli lähes irrallaan mansikkapenkistä, että mikähän niitäkin on irroittanut, routa vai mikä.
Rouva kyykistui ja kiskoi mansikantaimia ja totesi, että eihän nämä irti ole, olemattomia olet nähnyt.
No olipas typerä toteamus naapurilta, joka ei ole edes ollut mansikkamaalla keväällä ja perkannut, en minä olisi edes todennut, jos asiassa ei olisi perää.
Täytyypä seuravaksi todeta, kun naapuri käy keräämässä mansikkatilalla mansikoita ja kehuu, ettei siellä käytetä mitään myrkkyjä, että mistäs sinä sen tiedät, voi ne käyttää vaikkeivät myönnä.
On siinä naapurin mielipide
Anonyymi-ap
7
245
Vastaukset
- Anonyymi
Onpas ankeaa seutua siellä missä elät.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17907444J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Siis sä laitoit ne mansikan taimet sillon takas ja ne oli siis nyt juurtunut kiinni, jos ymmärsin oikein.
- Anonyymi
Tukevasti istutin taimet, eivät heiluneet, vaan olivat, kuin tapit maassa.
Oletko jättänyt rönsyt poistamatta syksyllä? 🤔
- Anonyymi
Oma maa mansikka, muitten mustikka :)
- Anonyymi
Mitä tuosta. Itse teit ja itse sadon korjaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109742- 58741
- 43626
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla199518- 40516
- 70496
- 22484
- 50484
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36450Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k81444