Puolisoksesi niin kenet ottaisit?
Jo joutuisit ottamaan jonkun palstalaisen
99
967
Vastaukset
- Anonyymi
Buddy-loven tietenkin!
buddy-love kirjoitti:
Ei kannata, sillä minulla on runsaasti ärsyttäviä ominaisuuksia.
Niin siis, minulla on mm. tapana hoilata ooppera-aarioita hisseissä ja runsaasti nuotin vierestä.
Vitsini ovat typeriä ja koska ne eivät naurata, niin kerron ne varmuuden vuoksi moneen kertaan.
Paljon on muitakin, mutta pahinta lienee kuitenkin se, että syön näkkileipiä ja korppuja sängyssä. Jostain syystä Ikeassa ne pyysivät minua siirtymään ravintolan puolelle, vaikkei sitä oltu kielletty missään kyltissä.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Niin siis, minulla on mm. tapana hoilata ooppera-aarioita hisseissä ja runsaasti nuotin vierestä.
Vitsini ovat typeriä ja koska ne eivät naurata, niin kerron ne varmuuden vuoksi moneen kertaan.
Paljon on muitakin, mutta pahinta lienee kuitenkin se, että syön näkkileipiä ja korppuja sängyssä. Jostain syystä Ikeassa ne pyysivät minua siirtymään ravintolan puolelle, vaikkei sitä oltu kielletty missään kyltissä.Käyt ikeassakin. Täydellisyys sinetöityi siinä. Palstan paras oot ehdottomasri.
buddy-love kirjoitti:
On ihana kuulla olet valloittanut sydämiä täällä.
buddy-love kirjoitti:
Sinun ärsyttävät ominaisuudet on vain maustetta suhteeeseen 🤔
valtakunta kirjoitti:
On ihana kuulla olet valloittanut sydämiä täällä.
Tuskin on tosissaan ja jos olisi, niin kuitenkin pettyisi.
buddy-love kirjoitti:
Tuskin on tosissaan ja jos olisi, niin kuitenkin pettyisi.
Miksi pettyisi?
valtakunta kirjoitti:
Miksi pettyisi?
Pettyisi, koska oletus ja kuvitelma eivät koskaan voi vastata todellisuutta.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Pettyisi, koska oletus ja kuvitelma eivät koskaan voi vastata todellisuutta.
Vain täysi typerys voi olettaa, että kuvitelmat voisivat vastata todellisuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Vain täysi typerys voi olettaa, että kuvitelmat voisivat vastata todellisuutta.
Tilanne menee alitajunnan kautta ja siihen on vaikea vaikuttaa järjen kautta.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Kuvitelmat on kuvitelmia. Todellisuus on todellisuutta. Asiat ovat sellaisia kuin ovat.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Lisään vielä, että voit olla huoleti: olen tullut siihen tulokseen, että sinusta valitsen kuvitelmat. Todellisuuden verhon raottamistakin olen harkinnut. Olin siellä huudeilla tässä kesällä ja olisin voinut ihan oikeasti tulla kolkuttelemaan ovellesi, mutta en tullut. Käännyin toiseen suuntaan. En halunnut sekoittaa mitään. Ei edes pienen kiven heittoa peilityyneen.
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että voit olla huoleti: olen tullut siihen tulokseen, että sinusta valitsen kuvitelmat. Todellisuuden verhon raottamistakin olen harkinnut. Olin siellä huudeilla tässä kesällä ja olisin voinut ihan oikeasti tulla kolkuttelemaan ovellesi, mutta en tullut. Käännyin toiseen suuntaan. En halunnut sekoittaa mitään. Ei edes pienen kiven heittoa peilityyneen.
Mutta miten sinä olisit löytänyt oikean oven?
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Mutta miten sinä olisit löytänyt oikean oven?
Tosiaan. Ehkä olisin pihalla vain huhuillut sittenkin. Tai yrittänyt jotain pääovelta näyttävää.
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan. Ehkä olisin pihalla vain huhuillut sittenkin. Tai yrittänyt jotain pääovelta näyttävää.
Mutta ethän sinä tiedä edes oikeaa neliökilometriä.
Megafoni ei riittäisi huhuiluun.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Mutta ethän sinä tiedä edes oikeaa neliökilometriä.
Megafoni ei riittäisi huhuiluun.Niin tai näin, mutta en huhuile enkä koputtele.
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai näin, mutta en huhuile enkä koputtele.
Todennäköisesti tuo on paras toimintasuunnitelma.
- Anonyymi
Hypoteettinen kysymys mihin liittyy sana pakko, ilman pakkoa ei joudu tekemään mitään.
Jos ihan pakosta tulisi joku valita, tarvittaisiin kai edes tunnin yhteinen live-keskustelu jossa käytäisiin ne tärkeimmät asiat läpi?
Samalla molemmat osapuolet voisivat tutustua moneen palstalaiseen, kierroksen jälkeen voisi sitten valita sen vähiten huonon vaihtoehdon.
Voisi sitten hääyön jälkeen tokaista, huonohan tämä on, mutta paras kaikista vaihtoehdoista:)
AV- Anonyymi
Se live keskustelu olis vähän niinku työhaastattelu, jossa kyseltäs palkat, omaisuudet, autot, asunnot ja muut tähdelliset taloudelliset seikat, tietenkin ulkonäkö selviäis live keskustelussa ja sosiaalinen ulosanti, jos haastateltava ns, jäätyy, niin ei ole sosiaalisia lahjoja.
Itseni totta kai.
- Anonyymi
En ketään. Ihan itse päätän kenet elämääni haluan!
Vai joutuisin.. Kaikkea sitä.
- Anonyymi
Lillis pettynyt vai ei lillis kelpaa
Anonyymi kirjoitti:
Lillis pettynyt vai ei lillis kelpaa
Mulla on pieni hiiri Lilli, joka istuu kädellä ja purputtaa (kuten hiiri kamuilleenkin), nätti nappisilmä. Saa silittää ja ei pure.
Huitale kirjoitti:
Mulla on pieni hiiri Lilli, joka istuu kädellä ja purputtaa (kuten hiiri kamuilleenkin), nätti nappisilmä. Saa silittää ja ei pure.
Sellanen black tan kaunotar. 🙂
- Anonyymi
Ottaisin sut. Mut harmi vaan sulle, on hetero..😁
T.skitsonainen Anonyymi kirjoitti:
Ottaisin sut. Mut harmi vaan sulle, on hetero..😁
T.skitsonainenEipä mua haittaa heteroutes. Omat hermosi saattas tosin joutua mun kanssani koetukselle. 🤪
En ottaisi näkemättä livenä ketään. Enkä usko että kukaan haluaisi minuakaan.
- Anonyymi
Kyllä sinulleki on joku. Usko itseesi ku kyllä sinä olet ihana, mutta olen liian vanha sinulle.
Olet herkkä ihminen.
- Anonyymi
Joulupukin
- Anonyymi
Flesun
- Anonyymi
Naisen jonka tunnen...Sinut
- Anonyymi
Ottaisin Pian,jos se olisi mahdollista.
- Anonyymi
Outo pakkoavioliitto - on pakko, mutta sitten kuitenkin saa itse valita.
- Anonyymi
Nyt näyttää siltä, että paikka pian auki.
- Anonyymi
Kulissiavioliittoon, ehkä! Jos keksin jonkin syyn sellaiselle avioliitolle, ja avioehto on pakollinen, kumpikin saa pitää omaisuutensa! Puolisoilla ei ole oikeutta toisen pankkitilille, kuten ei hänen omaisuuteensakaan. Niin ja asumme eri osoitteissa! Löytyykö ehdokkaita, näillä ehdoilla?
trollikka
Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!- Anonyymi
Siis massia. Prkleen autocorrect.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Lohkeaisiko avioseksiä? Sehän olisi vähän niin kuin perusoikeus muuten noin tiukkoihin ehtoihin suostuvalle.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Lohkeaisiko avioseksiä? Sehän olisi vähän niin kuin perusoikeus muuten noin tiukkoihin ehtoihin suostuvalle.
-harmiseikirj-Näyttävästi olet kuumentunut tuolle. Kannattaa pitää ehdottamasti eri osotteessa. 🤔 luulenpa, ettei meidän ystävyyttä kannata pitää yllä ja jättää minutkin rauhaan toivottavasti.. Kireä avioliittosopimus.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Näyttävästi olet kuumentunut tuolle. Kannattaa pitää ehdottamasti eri osotteessa. 🤔 luulenpa, ettei meidän ystävyyttä kannata pitää yllä ja jättää minutkin rauhaan toivottavasti.. Kireä avioliittosopimus.
No en, kunhan vaan ihan yleisluontoisesti kysyin kun niin tiukkoja ehtoja asettelee :D enkä edes itseäni tuohon asemaan ajatellut laittaa kun trollikkahan ei kellisty kuin jonkinasteisille jännämiehille, kiltit & kunnolliset joutuu kuitenkin olemaan ilman. Vähän vaan härnäsin kun trollikka niin helposti lämpenee kierroksille melkein mistä tahansa mitä minä kommentoin :D
No en, kunhan vaan ihan yleisluontoisesti kysyin kun niin tiukkoja ehtoja asettelee :D enkä edes itseäni tuohon asemaan ajatellut laittaa kun trollikkahan ei kellisty kuin jonkinasteisille jännämiehille, kiltit & kunnolliset joutuu kuitenkin olemaan ilman. Vähän vaan härnäsin kun trollikka niin helposti lämpenee kierroksille melkein mistä tahansa mitä minä kommentoin :D
-harmiseikirj-Se onkin korviaan myöten ihastunut sinuun. Sulaa sen vuoksi sinun kommenteille. En tiennyt sinulla mekko kokoelmakin ennen kuin trollikka asiasta ilmoitti täällä hänen kokoaan ja kengätkin pitäisi ymmärtää kohtalon viemää.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se onkin korviaan myöten ihastunut sinuun. Sulaa sen vuoksi sinun kommenteille. En tiennyt sinulla mekko kokoelmakin ennen kuin trollikka asiasta ilmoitti täällä hänen kokoaan ja kengätkin pitäisi ymmärtää kohtalon viemää.
"En tiennyt sinulla mekko kokoelmakin ennen kuin trollikka asiasta ilmoitti täällä hänen kokoaan ja kengätkin pitäisi ymmärtää kohtalon viemää."
Tuosta en ole kyllä kuullutkaan eikä ole komeroissa näkynyt mekkoja :D Koskahan se trollikka on niihin käynyt kurkistelemassa? ollut kyllä ihan salakäynti, olisin minä kahvit kyllä keittänyt ilmanmuuta jos olisi käynnistään ilmoittanut :D
"En tiennyt sinulla mekko kokoelmakin ennen kuin trollikka asiasta ilmoitti täällä hänen kokoaan ja kengätkin pitäisi ymmärtää kohtalon viemää."
Tuosta en ole kyllä kuullutkaan eikä ole komeroissa näkynyt mekkoja :D Koskahan se trollikka on niihin käynyt kurkistelemassa? ollut kyllä ihan salakäynti, olisin minä kahvit kyllä keittänyt ilmanmuuta jos olisi käynnistään ilmoittanut :D
-harmiseikirj-Mitäköhän sekin sitten on ymmärtänyt väärin tai minä hänestä, en pistänyt ylös kommenttia kun ei ollut minulle kuullut asia. Mietin vaan että olet sitten tosissaan ottanut emännän tietyn mittasuhteet, aikakauden mekotkin etsitty valmiiksi.😅 mihin rouvan iskostaa.
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Hyvähän se on kumminkin tämmöinen pyyhkiä mielestään eikä kaikkea taas uskoa mitä lukee palstalla eikun pahoittelen siitä. Tulipahan sekin selvitettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Kuvitteletko sä tosiaan ett kulissiavioliitossa on seksiä? Tuskin on! Ajattelepa esim. Trumpin avioparia; eihän Donald saanut pitää Melania Trumpia edes kädestä kiinni.
Taatusti olet itsekin nähnyt filminpätkän jossa Donalt tavoitteli vaimonsa kättä, lentokoneesta laskeutuessaan, muistaakseni Niinistöä tullessa tapaamaan!
Jollei tuo ole kulissiavioliitto, niin sitt ei mikään... lehdistön edessä; presidentin "vaimo" käyttäytyy välttelevästi aviomiestään kohti.
Ja mä nimenomaan juttelin kulissiavioliitosta; En rakkausavioliitosta, niillä on vissi ero!
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Valtakunta on sekopää, mitään tuollaista mä en ole koskaan sanonut! Tai sitten Valtakunta on lukenut tekstiä väärin; eli omassa päässään päässyt tuohon lopputulokseen!
Siitähän saadaan taas kähinä aikaiseksi... ihme muija tuo valtakunnansyytäjä!
Ihan oikeesti, kyllä se vähäkin kiinnostus sua kohtaan tyssäsi; Putinistin kelkkaan en koskaan suostuisi nousemaan. Ole rauhassa, mä en pahemmin sua tule häiritsemään, joskus eriäviä mielipiteitä olen lähettänyt. Voidaan panna piste sillekin.
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko sä tosiaan ett kulissiavioliitossa on seksiä? Tuskin on! Ajattelepa esim. Trumpin avioparia; eihän Donald saanut pitää Melania Trumpia edes kädestä kiinni.
Taatusti olet itsekin nähnyt filminpätkän jossa Donalt tavoitteli vaimonsa kättä, lentokoneesta laskeutuessaan, muistaakseni Niinistöä tullessa tapaamaan!
Jollei tuo ole kulissiavioliitto, niin sitt ei mikään... lehdistön edessä; presidentin "vaimo" käyttäytyy välttelevästi aviomiestään kohti.
Ja mä nimenomaan juttelin kulissiavioliitosta; En rakkausavioliitosta, niillä on vissi ero!
trollikkaHöh, ei kulissiseksiin tarvita rakkautta, ja jos tarvitaan, sitä voi näytellä.
Kulissiavioliittoon kuuluu raju seksi, rangaistuksiksi kaikista asioista joita muuten ei voida jakaa. Eikä saa puhua tai voihkia, se häiritsee kulissimaista suoritusta siinä tuvan pöytää vasten ottaessa. Hysss...Mimmi nukkuu.
AV Anonyymi kirjoitti:
Valtakunta on sekopää, mitään tuollaista mä en ole koskaan sanonut! Tai sitten Valtakunta on lukenut tekstiä väärin; eli omassa päässään päässyt tuohon lopputulokseen!
Siitähän saadaan taas kähinä aikaiseksi... ihme muija tuo valtakunnansyytäjä!
Ihan oikeesti, kyllä se vähäkin kiinnostus sua kohtaan tyssäsi; Putinistin kelkkaan en koskaan suostuisi nousemaan. Ole rauhassa, mä en pahemmin sua tule häiritsemään, joskus eriäviä mielipiteitä olen lähettänyt. Voidaan panna piste sillekin.
trollikkaOnneksi siitä on teksti tallessa. Liitän tähän ketjuun lisäksi kumpi tässä valehtelee näkevät ylläpidosta hymyile tekstin kera.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17896372/vastahyokkays-epaonnistui-usa-alkaa---
Vaikka se on poistettu ketju kyllä sieltä löytyy.valtakunta kirjoitti:
Onneksi siitä on teksti tallessa. Liitän tähän ketjuun lisäksi kumpi tässä valehtelee näkevät ylläpidosta hymyile tekstin kera.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17896372/vastahyokkays-epaonnistui-usa-alkaa---
Vaikka se on poistettu ketju kyllä sieltä löytyy.Onneksi voi vielä pistää poliisin perään minä vaan luen sinun viestisi sinun valheillesi en voin mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Höh, ei kulissiseksiin tarvita rakkautta, ja jos tarvitaan, sitä voi näytellä.
Kulissiavioliittoon kuuluu raju seksi, rangaistuksiksi kaikista asioista joita muuten ei voida jakaa. Eikä saa puhua tai voihkia, se häiritsee kulissimaista suoritusta siinä tuvan pöytää vasten ottaessa. Hysss...Mimmi nukkuu.
AVTämäoli hauska. Trollikka kuvittelee lauseella ” Trumpin avioparia; eihän Donald saanut pitää Melania Trumpia edes kädestä kiinni.” Niillä on on yhteinen lapsikin kyllä uskon että rahalle on vastinetta Melania harrastaa trumpin kanssa ja tietää Melanie on vaihdettavissa.
Näyttävästi trollikka kuvittelee että saadakseen kumppanin, joka Trumpin kaltainen.- Anonyymi
Tavallaan onhan se ymmärtävää kun joissakin ammateissa ei homoja hyväksytä joten joutuu menee avioon.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tämäoli hauska. Trollikka kuvittelee lauseella ” Trumpin avioparia; eihän Donald saanut pitää Melania Trumpia edes kädestä kiinni.” Niillä on on yhteinen lapsikin kyllä uskon että rahalle on vastinetta Melania harrastaa trumpin kanssa ja tietää Melanie on vaihdettavissa.
Näyttävästi trollikka kuvittelee että saadakseen kumppanin, joka Trumpin kaltainen.Voi hitto Valtis! Aikansa kutakin... mullakin on lapsi, mutt hänen isäänsä mä en laske edes nyrkinkantomatkan päähän nykyään. Jos jollain keinoin niin niin lähelle pääsisi tuppautumaan; taatusti tinttaisin päin lärviä! Yhden kerran mä voin sietää jonkin näköistä kuritustakin, ihan siksi ett saan todisteet miehen väkivaltaisuudesta. Nyt mulla ne on.
Ne sun lupaamasi näytöt mun sanomisistani -> linkki ei toimi! Miksiköhän?
No taatusti ei toimi; koska mä en koskaan tuollaista soopaa ole edes kertonut!
Kuule nyt höppänä; trollikka ei kuvitellut mitään. Tuo tilanne nähtiin ihan TV uutisissa!
Katsoisit sinäkin joskus uutisia, hiukan sullekin voisi jäädä jotain muistiin niistäkin. Trump kävi vaimonsa kanssa Suomessa tapaamassa presidentti Niinistöä ja rva. Haukiota.
15.7.2018 ja TV uutisissa näytettiin kuinka he laskeutuivat lentokoneesta kentälle.
Niitä lentokoneen rappusia laskeutuessa, Donald todellakin yritti ottaa vaimoaan kädestä kiinni... yritykseksi jäi! Rva Trump vetäisi kiukkuisesti kätensä pois... kuule minä en taatusti ollut ainoa joka sen tapauksen näki, ja asian noin tulkitsi.
Kysys asiaa siltä aviomieheltäsi, jos vaikka sattuneesta syystä muistaisi tapauksen, siis jos on saanut TV:tä katsella, tylsien uutisten aikaan!
Trumpin kaltaista kieroa korkkiruuvia, mä en taatusti huolisi edes kaikkine omaisuuksineen. Meillä taitaa olla hieman erilaiset mielipiteet ja arvot!
Saat olla varma ett jatkossakin mä ammun alas sun valheesi, eteenkin kun panet sanoja mun suuhuni...
Mutt mulla kyllä on mekkoja ja hiton hienoja sellaisia 50-luvulla muodissa olleita, ja 2000 luvulla tehtyjä disign vaatteita, äitini ompelimossa. Siellä aikoinaan on valmistettu muutamia pressanlinnan itsenäisyyspäivän naisten iltapukuluomuksiakin.
Muistaakseni ainakin Naantalin kaupunginjohtajan vaimon iltapuku, joskus 1900 luvun loppupuolella, vuotta mä en muista, olin sen verran nuori silloin. Niin mulle on joskus joku kertonut.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Voi hitto Valtis! Aikansa kutakin... mullakin on lapsi, mutt hänen isäänsä mä en laske edes nyrkinkantomatkan päähän nykyään. Jos jollain keinoin niin niin lähelle pääsisi tuppautumaan; taatusti tinttaisin päin lärviä! Yhden kerran mä voin sietää jonkin näköistä kuritustakin, ihan siksi ett saan todisteet miehen väkivaltaisuudesta. Nyt mulla ne on.
Kuule nyt höppänä; trollikka ei kuvitellut mitään. Tuo tilanne nähtiin ihan TV uutisissa!
Katsoisit sinäkin joskus uutisia, hiukan sullekin voisi jäädä jotain muistiin niistäkin. Trump kävi vaimonsa kanssa Suomessa tapaamassa presidentti Niinistöä ja rva. Haukiota.
15.7.2018 ja TV uutisissa näytettiin kuinka he laskeutuivat lentokoneesta kentälle.
Niitä lentokoneen rappusia laskeutuessa, Donald todellakin yritti ottaa vaimoaan kädestä kiinni... yritykseksi jäi! Rva Trump vetäisi kiukkuisesti kätensä pois... kuule minä en taatusti ollut ainoa joka sen tapauksen näki, ja asian noin tulkitsi.
Kysys asiaa siltä aviomieheltäsi, jos vaikka sattuneesta syystä muistaisi tapauksen, siis jos on saanut TV:tä katsella, tylsien uutisten aikaan!
Trumpin kaltaista kieroa korkkiruuvia, mä en taatusti huolisi edes kaikkine omaisuuksineen. Meillä taitaa olla hieman erilaiset mielipiteet ja arvot!
Saat olla varma ett jatkossakin mä ammun alas sun valheesi, eteenkin kun panet sanoja mun suuhuni...
Mutt mulla kyllä on mekkoja ja hiton hienoja sellaisia 50-luvulla muodissa olleita, ja 2000 luvulla tehtyjä disign vaatteita, äitini ompelimossa. Siellä aikoinaan on valmistettu muutamia pressanlinnan itsenäisyyspäivän naisten iltapukuluomuksiakin.
Muistaakseni ainakin Naantalin kaupunginjohtajan vaimon iltapuku, joskus 1900 luvun loppupuolella, vuotta mä en muista, olin sen verran nuori silloin. Niin mulle on joskus joku kertonut.
trollikkaTaidat olla erittäin vaikea ymmärtää tekstiäni https://keskustelu.suomi24.fi/t/17929764/jo-joutuisit-ottamaan-jonkun-palstalaisen#comment-121929996
Eipä mitään joku muukin ymmärsi samoin koska vastasi sinulle.🤔 katsokun minä en ole valehdellut mitään tai ole mitenkään sekopää.Anonyymi kirjoitti:
Voi hitto Valtis! Aikansa kutakin... mullakin on lapsi, mutt hänen isäänsä mä en laske edes nyrkinkantomatkan päähän nykyään. Jos jollain keinoin niin niin lähelle pääsisi tuppautumaan; taatusti tinttaisin päin lärviä! Yhden kerran mä voin sietää jonkin näköistä kuritustakin, ihan siksi ett saan todisteet miehen väkivaltaisuudesta. Nyt mulla ne on.
trollikkaOlen iloinen sinulla on tuollainen mekko kokoelma muuten. Valheita en tuonut esiin. Jos kirjoitat huonosti ymmärtävästi silloin asian nähdään sen mukaisesti mutta minusta valheita syöttää minusta koska teksti on tuossa.
Poliisit sen näkevät ja ylläpito.
Harmiksesta silloin puhuit mekko kokoelmasi kanssa joten voit sitten miettiä ihan itse miksi lisäsit kehujesi kanssa mittojesi mukaisesti ja kohtaloa vastaavia puheita. Sinua en halua kuulumaan, minun elämän piiriin ja tulen olemaan kyseisestä asiasta iloinen. Sinä pahoinpitelet minua jatkuvasti ja sanallisesti.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Olen iloinen sinulla on tuollainen mekko kokoelma muuten. Valheita en tuonut esiin. Jos kirjoitat huonosti ymmärtävästi silloin asian nähdään sen mukaisesti mutta minusta valheita syöttää minusta koska teksti on tuossa.
Poliisit sen näkevät ja ylläpito.
Harmiksesta silloin puhuit mekko kokoelmasi kanssa joten voit sitten miettiä ihan itse miksi lisäsit kehujesi kanssa mittojesi mukaisesti ja kohtaloa vastaavia puheita. Sinua en halua kuulumaan, minun elämän piiriin ja tulen olemaan kyseisestä asiasta iloinen. Sinä pahoinpitelet minua jatkuvasti ja sanallisesti.Olen pahoillani! Sinä ilmeisesti oikeasti olet jollain tasolla jälkeenjäänyt, mulla kesti nyt pitkään ymmärtää se asia. Ei tulisi mieleenkään käydä sanasotaa, jos toinen on noin pahasti alakynnessä oleva.... sehän olisi suorastaan raukkamaista! Hauskaa kesää!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani! Sinä ilmeisesti oikeasti olet jollain tasolla jälkeenjäänyt, mulla kesti nyt pitkään ymmärtää se asia. Ei tulisi mieleenkään käydä sanasotaa, jos toinen on noin pahasti alakynnessä oleva.... sehän olisi suorastaan raukkamaista! Hauskaa kesää!
trollikkaNäyttävästi se vaan jatkuu taitaa olla trollikalla oma ongelma, miksi se jää yksin. Minun itsetuntoni on hyvin korkealla. Mutta näyttävästi sinun niin alhaalla että, etkä edes osaa keskustella kuin sotien. Siinähän itsesihän karmalla hajotat.
- Anonyymi
Varmaan pirppiksen.
>simiti< - Anonyymi
Kenellä on eniten massia?
- Anonyymi
Veikkaan trollikkaa. Todennäköisesti kuitenkin joku satunnaiskävijä anonyymi, ulkosuomalainen pitkästynyt miljonääri.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan trollikkaa. Todennäköisesti kuitenkin joku satunnaiskävijä anonyymi, ulkosuomalainen pitkästynyt miljonääri.
-keinovaginamies-Trollikka miinus velat = tyhjätasku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollikka miinus velat = tyhjätasku
No, en ihan. Olen velaton, ja sen verran jäi taskunpohjalle, ett varovaisesti eläen vuoden vaihteeseen asti pärjäilen, ilman palkkatyötä! Porkkanat kaalit ja perunat kun kiskon omasta maasta, lihatuotteet pitää ostaa kaupasta, toistaiseksi ainakin.
Toiminimen rekisteröintiin olen jo varautunut, sillä pakko se on minunkin töitä tehdä.
Mutt rikas; sitä mä en todellakaan ole! Sanotaan vaikka ett omillaan toimeentuleva, ja omavaraisuuteen tähtäävä. Omavaraisuudella tarkoitan ruokaa; omassa peltotilkussa kasvatettua, jokamiehen oikeudella metsistä, marjoja ja sieniä sekä kalastusluvalla n.50€, merestä pyydettyä kalaa. Siis lähes ilmaista ravintoa, ja jokapäiväiseen ruokapöytään syötäväksi kelpaavaa ravintoa.
Töitä sen verran ett pystyy maksamaan sähköt, kännykkälaskut, netin, sanomalehden, maidon, voin, suolan, sokerin, vehnäjauhot, kuivahiivan ja mahdolliset tarvittavat lääkkeet ym. Arviolta kaikkiaan 1000-1200 €/kk, joten jää aikaa Mimmillekin, joka kasvaa ja oppii uusia asioita joka ainut päivä. Hän on tuon ikäinen vaan tämän lyhyen ajan lapsuudessaan, eikä sitä aikaa saa takaisin vuosien kuluttua, vaikka mitenkä haluaisi. Joten nyt eletään tätä hetkeä, vaikka nuukaillen, mutt kuitenkin lähes aina turvallisessa kotipiirissä.
Jokainen kai saa tehdä itse henkilökohtaiset ratkaisunsa? Mun miettimisen tulos oli tämä!
trollikka
- Anonyymi
No varatuista varatuimman tietenkin koska koluan muutenkin kirppiksiä ja käytetty tavara viestii korkeasta käyttöarvosta ja hyötypotentiaalista.
- Anonyymi
Vanhan tavaran kierrätys on yksi elämäsi ekologisimmista valinnoista.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Löytyykö täältä muka edes mitään otettavaa?
Näyttäisi olevan paljon varattuja tai "loppuunkaluttuja" ikäneitoja palstalla (saako näin sanoa?)
Mutta joo, olen itse hieman kranttu, ja viihdyn hyvin yksinkin.
T. Lidl-mies - Anonyymi
Joudutte ottamaan toisenne koska kukaan muu ei teitä halua.
Se jo kertoo paljon, että joutuisin... eli en taatusti joutuisi ketään täältä, tai mistään muualtakaan ottamaan elämääni.
Meikämaneetti ei joudu tekemään mitään, varsinkaan ihmissuhteiden kohdalla, vaan korkeintaan saan, voin tai minulla on mahdollisuus sellaiseen. 😊- Anonyymi
Koita pokata Eewari vaikka rande siihen käykin kuumana.
Anonyymi kirjoitti:
Koita pokata Eewari vaikka rande siihen käykin kuumana.
Ei tarvitse pokkailla yhtään. 😊
- Anonyymi
Itseni, sen toisen persoonani. Täydennämme hyvin toisiamme ja olemme aina samaa mieltä, loppujen lopuksi. Lisäksi jaamme saman kropan, tykkäämme samasta ruoasta ja muistakin asioista, riitaa ei tule TV ohjelmista eikä värivalinnoista. Ainoastaan petipuuhissa olemme eriaisia.
Viinamies tietenkin =D
En nyt ketään pystyisi ottamaan, mutta vastaan....Pirpanan, olenhan tutustunut häneen hyvin syvällisesti
- Anonyymi
Avoin suhde trollikan ruokien kanssa maistuisi hyvälle. - joku.
- Anonyymi
Mistäs tiedät? Tuskin olet mun safkoja maistellut, niin no, parivuotta takaperin tosin sekin oli mahdollista. Möinhän mä niitä vielä korona aikanakin, kotiin toimitettuna tai ulko-ovelta ostajan itse noudettua. Se ei kuitenkaan ollut mitenkään kannattavaa toimintaa firmalle.
Joten se lopetettiin, hiljakseen. Kerroimme vielä, suosittelimme eräitä muita kotiruuan valmistajia, jotka aikaisemmin olivat olleet kilpailijoitamme!
Eivät kaikki ihmiset suinkaan olleet tietoisia, muistakin vaihtoehdoista, joita kaupungissamme tosiaan oli, kohtuu hintaisina vanhuksillekin. Vinkkinä; niitä on esim. huoltoasemien baarit, joista saa kotiruuan veroista maistuvaa sapuskaa yli/ali 10€/ annos ja usein sen verran suuria, ett ett pieniruokaisemmat syövät siitä kaksikin kertaa!
Runosmäen alussa Pohjoskaaren- ja Riitasuonkadun kulmassa on huoltoasema Teboilin baari, suosittelen! Olen itsekin käynyt siellä syömässä pari kertaa; kun minulle sitä mainostettiin, eikä tosiaankaan turhaan! Kohtuu hintaista ja maistuvaa ruokaa tarjolla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät? Tuskin olet mun safkoja maistellut, niin no, parivuotta takaperin tosin sekin oli mahdollista. Möinhän mä niitä vielä korona aikanakin, kotiin toimitettuna tai ulko-ovelta ostajan itse noudettua. Se ei kuitenkaan ollut mitenkään kannattavaa toimintaa firmalle.
Joten se lopetettiin, hiljakseen. Kerroimme vielä, suosittelimme eräitä muita kotiruuan valmistajia, jotka aikaisemmin olivat olleet kilpailijoitamme!
Eivät kaikki ihmiset suinkaan olleet tietoisia, muistakin vaihtoehdoista, joita kaupungissamme tosiaan oli, kohtuu hintaisina vanhuksillekin. Vinkkinä; niitä on esim. huoltoasemien baarit, joista saa kotiruuan veroista maistuvaa sapuskaa yli/ali 10€/ annos ja usein sen verran suuria, ett ett pieniruokaisemmat syövät siitä kaksikin kertaa!
Runosmäen alussa Pohjoskaaren- ja Riitasuonkadun kulmassa on huoltoasema Teboilin baari, suosittelen! Olen itsekin käynyt siellä syömässä pari kertaa; kun minulle sitä mainostettiin, eikä tosiaankaan turhaan! Kohtuu hintaista ja maistuvaa ruokaa tarjolla!"Runosmäen alussa Pohjoskaaren- ja Riitasuonkadun kulmassa on huoltoasema Teboilin baari, suosittelen! Olen itsekin käynyt siellä syömässä pari kertaa; kun minulle sitä mainostettiin, eikä tosiaankaan turhaan! Kohtuu hintaista ja maistuvaa ruokaa tarjolla!"
ettekös te natointoilijat haluakaan ajaa kaikkia teboileja ja niiden yrittäjiä vararikkoon booikoteillanne? Hienoa kun olet puoltanut tepskalaisia vaikeassa tilanteessa, pisteet siitä.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runosmäen alussa Pohjoskaaren- ja Riitasuonkadun kulmassa on huoltoasema Teboilin baari, suosittelen! Olen itsekin käynyt siellä syömässä pari kertaa; kun minulle sitä mainostettiin, eikä tosiaankaan turhaan! Kohtuu hintaista ja maistuvaa ruokaa tarjolla!No en tiedäkään mutta siihen malliin olet reseptejäsi täällä kuvaillut, että on tullut vesi kielelle. Pystyn kuule hyvin mielikuvittelemaan ruokapöydän :), ja noita huoltiskojen buffapöytiä on tullut kulutettua justiin sen normiruoan takia. - joku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Runosmäen alussa Pohjoskaaren- ja Riitasuonkadun kulmassa on huoltoasema Teboilin baari, suosittelen! Olen itsekin käynyt siellä syömässä pari kertaa; kun minulle sitä mainostettiin, eikä tosiaankaan turhaan! Kohtuu hintaista ja maistuvaa ruokaa tarjolla!"
ettekös te natointoilijat haluakaan ajaa kaikkia teboileja ja niiden yrittäjiä vararikkoon booikoteillanne? Hienoa kun olet puoltanut tepskalaisia vaikeassa tilanteessa, pisteet siitä.
-harmiseikirj-Älä ole hölmö! Ei mun mielipiteeni ole mitenkään poliittisesti muuttunut! yhä edelleen mä vastustan Putinin mielivaltaa. Mä söin tuolla baarin puolella, suomalaista kotiruokaa, jota valmistaa suomalainen kokki. Ja yrittäjäkin on suomalainen... jos Teboil olikin venäläisomisteinen... niin ei se estä mua istumasta kahvilassa ruokailemassa; suomalaisen yrittäjän tarjoamia kotimaisia tuotteita.
Mä en tankannut siellä autoani, tankkasin itseni ja todella maistuvaa ruokaa oli! Kahvit sai siihen vielä päälliskauppaan, jälkiruuaksi ja piparin. Alle 10 € todella suuri annos ja tarjoilija toi pöytään sen! Mun lukiessa Turun Sanomia, joka oli pöydällä, ihan asiakkaille luettavaksi jätetty! Hiton hyvä asiakas palvelu, tuo varmaan myös asiakkaita uudelleenkin!
trollikka
Tuliko mieleen ettei palstalla välttämättä ole yhtään sellaista, jonka ottaisi vaikka olisi pakko?
Että jos ei kukaan tunnu omalta ja kohtaa oleelliset asiat ja seikat, jotta suhde voisi ylipäänsä alkaa ja ihminen kiinnostaa suhdemielessä ylipäänsä?
Itse ainaskin näen kaveriainesta palstalla, mutten parisuhdetta ajatellen tunne kiinnostusta ketään kohtaan ja jos minulla näin, miksei yhtä hyvin joillain muillakin myös sinkuilla yksilöillä?
Eihän siinä silloin pakkokaan auta.Ja hekin joissa jotain sellaista on palstan perusteella, millaisesta luonteen tai ajattelun ominaisuudesta pidän (potentiaalisella kumppanilla), ovat täällä heteronaisia.
Että se siitä ja sen pakosta taas. 😝
- Anonyymi
En joudu enkä ottaisi. En muutenkaan ketään. Nautin vapaudessani.
- Anonyymi
No jaa, shotgun wedding vois toimia, voi olla ettei sekään :D
- Anonyymi
Pakottamatta. Ethän mustaile mailmojemme anarkistista. Rakastat ihastustani
- Anonyymi
Palstalla häntä partneri. Todellisuuskin sekoittuu, toivon tasapainossa
- Anonyymi
Jonka vuoksi itseni täältä vuosia sitten löysin
- Anonyymi
Odottelen toistaiseksi hänen ilmestymistä ja yhteisen sävelen löytymistä. Missäs oot?
- Anonyymi
Koska kyseessä olisi ns. järkiliitto, niin jonkun naispuolisen. Näin siitä huolimatta, että olen heteronainen. Palstan naispuolisten kirjoittelijoiden kanssa vaan luultavasti pääsisi paljon helpommalla ja koska kyseessä olisi pakkoavioliitto, niin eiköhän joku kompromissi tuohon seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen liiton ulkopuolella löytyisi.
- Anonyymi
Täytyy hieman tarkentaa ... jonkun naispuolisen ja heteron. En haluaisi missään tapauksessaa joutua tilanteeseen, jossa toinen ehkä haluaisi tuossa jotakin muutakin kuin pelkkää platonista kumppanuutta. Se ei olisi reilua kumpaakaan kohtaan.
No jaa'a? En oikeasti ketään, näillä tiedoilla, mutta sanotaan nyt, että menisin pakon edessä muoriksi muorin tilalle 🤣
- Anonyymi
Hyvä kommentti, ei sitä noin suin päin pidä ryntäillä:)
AV
- Anonyymi
Vain itseni! :D
En tunne vielä ketään, mutta käytäis nyt syömässä ainakin ensin. Ei sitä semmoinen hoppu ole.
Vaikka joku piknik jossain veden äärellä. Katsellaan auringonlaskua ja kuunnellaan lintujen laulelua. Siellä ne puissa huutelee vaan että ois pesää jos toisenlaistakin tarjolla.Varmaan jonkun anomuumeista, niin olisi jännän summanmutikassa valittu, eikä tietäisi ko. tyypistä entuudestaan mitään toisin kuin vakkareista joista tietää jo jonkin verran heidän omien kirjoitustensa perusteella.
Olen saanut täällä paljon ohjeita siihen , miten pidän parisuhteestani kiinni.
Jos nyt vaihtaisin naista, tuskin kukaan palstalla suostuisi puolisoksi. 😀
Onneksi tätä ajatusleikkiä ei joudu vakavissaan pohtimaan.- Anonyymi
Ai eikö? 🙄 No ei sitten...
- Anonyymi
Aika onneton on kai ihminen joka täältä joutunee elämänkumppaninsa valitsemaan pelkäätkö pääseväsi hengestäsi jos ovesta ulos menet kun täältä etsimään joudut tyytymään
- Anonyymi
Sen maassa makaavan pölykoiran. Sitten imuroisin sen ja nauraisin päälle.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383289Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2732859Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2231802Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641748- 621698
- 561413
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831279Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3201144Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062