Seksilelu aloituksesta mieleen

Anonyymi-ap

Naiset puhui että dildoja käyttää ja moni on mennyt rikki ahkerasta käytöstä ja uusia täytyis ostaa hyviä useampiakin mut naiset eikö koskaa tee mieli heittää dildo roskiin ja etsiä oikea mies tilalle joka puhuu pussailee ja rakastaa sinua ja lempii sinua tai tinderistä eri miehiä eikö dildot kyllästytä tai kaipaat suukkojakin

9

234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja jos liikaa leikkii dildoilla niin osaako olla enään oikean miehen kanssa eikä tiedä miten miehen kanssa ollaan ja mitä sille puhutaan ja se koskettaa dildoa ei tarvi rakastaa ei puhua ei pussailla se ei halaa eikä anna rakkautta kuten oikea mies antaa

    • Anonyymi

      Minä en dildoa huoli. Mutta siitä panemisestakin on kyllä aikaa. Vähän tekis mieli. Sellasta kovaa kyytiä

    • Jaa että rikki menee dildot käytössä. Ei tää nyt ihan totta oo. Tai jos on, niin kuka mies sellasen naisen kanssa uskaltaa.

    • Anonyymi

      Ei kaikki naiset niitä käytä. Haluan kyllä miehen ja parisuhteen hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Ai, mä näin siinä aloituksessa sekä noita kommentteja, että myös niitä, joissa seksileluja ei käytetä. Sulla on näköjään hyvin yksipuolinen filtteröinti noissa lukemisissasi ... kuten aina.

      • Anonyymi

        Ja minua kiinnostaa tasan vain ja ainoastaan yksi mies, että sinällään vastaus kysymykseesi on, että ei tee koskaan mieli ehdottamaasi.


    • Taas on ymmärretty koko seksilelu asia kyllä aivan täysin väärin. Nuo leluthan ei ole yhtään keneltäkään oli sitten mies tai nainen mitenkään millään tavalla pois vaan päinvastoin ne ovat vain plussaa seksielämään ja tuovat siihen vain lisää asioita eivätkä ota niitä pois. Ja mikä tää älytön oletus on että niitä muka käytettäis vain yksin ja ne jotenkin muka korvaisivat toista ihmistä.🙂.

    • Toki kaipaan oikean miehen suukkoja, mutta ei sellaisia puhuvia, pussaavia ja kaikin puolin sopivia miehiä löydy kuin apteekin hyllyltä, enkä ota ketä tahansa miestä vain seksileluksi.

      Miesystäväni osti minulle aikanaan parhaan ja eniten käyttämäni pupukorvallisen dildon lahjaksi samalla kuin muutakin yhteisiä hetkiämme ilahduttaneita tarvikkeita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1718
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1150
    3. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      768
    4. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      100
      749
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      51
      740
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      732
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      21
      698
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      690
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      669
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      666
    Aihe