Olleet viimeksi kunnon kännissä?
Milloin te luuserit olette
12
205
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään sekoilen ja hakkaan pieniä teinejä.
>simiti<- Anonyymi
Niin ja pari poliisia.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17932852K
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Oliskohan ollut vappuna 2013. En tosin mielestäni ollut mitenkään kännissä silloinkaan, mutta jumalattomassa krapulassa seuraavana aamuna kyllä.
- Anonyymi
Liian kallista ja täysin turhaa paljon hauskempaa nauraa teille urpoille kun tälle linjalle lähdetään.😁
No sillon, kun mä valmistuin siitä kosteus ja homevaurio kurssilta. Se oli 2015. Mä olin yks niistä ensimmäisistä kutka tän tutkinnon sai. Että mulla oli ainakin tosi tosi hyvä syy. Harvalla teistä näin hyvä syy on.
En koskaan, eikä ole edes tarkoitusta olla.
Siitä on reilu kolme vuotta. Tänä aikana pari kertaa ollut kevyessä humalassa vain. Viinalla on tullut läträttyä aika paljonkin aikoinaan. Eipä sitä enää kaipaile semmoista.
- Anonyymi
Helmikuussa 2009. Selvänä on mukavampaa, kun seuraavana aamuna ei jomota päätä, eikä mahassa kierrä. Lisäksi ajatus kulkee kirkkaana heti herättyä. Sitä tosin ei ole poissuljettu, että joskus vielä kännit vetäisin. Siis jos tekee mieli.
L.
PS. Sinkkuna on ihan mukavaa, ja viihdyn hyvin itseni kanssa, enkä ole pakonomaisesti haluamassa parisuhdetta. - Anonyymi
Noin vuonna 1990. Muistan kun oksensin ja sammuin.
- Anonyymi
En muista vuotta, mut silloin varmaan viimeksi, kun en omannut sitä järkeä, josta nautin tällä hetkellä. Ei enää ikinä känniä mun päähän.
En mäkään kännistä tykkää. Mutta mun kohdalla se edellinen oli erikoistilanne. Ja kyllähän me järkeviä oltiin kun oltiin insinöörejä kaikki ja opiskeltiin vielä lisää, että tuli sellanen paperi siihen päälle mitä harvalla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun284463- 663147
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813091Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3052534- 412212
- 542161
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211361Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo111318- 451255
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui261177