Kumppanin löytämisessä

Anonyymi-ap

Täytyy vain luottaa sattumaan. Niin minäkin aion tehdä.

68

438

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä siinä vähän valintaakin täytyy tehdä. Ihan sattumalta ei muuten tapahdu mitään.

    • Sattuma antaa tilaisuuden kohdata ihmisiä, mutta että siitä kohtaamisesta löytäisi kumppanin, niin tarvitaan siihen muutakin.

      Voitte yhtä lailla kävellä kaupungilla toisianne vastaan, mutta täytyy olla jokin syy, miksi pysähdytte, ettekä vain ohita toisianne.

    • Aiemmat kumppanit ovat tulleet kyllä sattuman oikusta vastaan. Ikinä en ole mitään valinnut ja sitä kautta onnistunut. Todennäköisesti kuitenkin niitä sattumia on entistä harvemmassa mitä vanhemmaksi tulen.

      • Valitsitpas, jutella heidän kanssaan, tutustua heihin jne. Se on valintaa.


      • Huitale kirjoitti:

        Valitsitpas, jutella heidän kanssaan, tutustua heihin jne. Se on valintaa.

        No niin vasta sitten kun itse ensin tulivat tyrkylle. Ei ole kertaakaan onnistunut niin, että itse kiinnostun jostain ensin ja menen jutulle...


      • Anonyymi

        He näkivät sinussa varmaan jotain erikoista.Kokivat sinut erilaiseksi kuin muut.
        Sinulla on varmaan takanapäin kaksi pitempää suhdetta tai liittoa.Olet eronnut ja sinulla on lapsia aika paljon,enemmän kuin yksi.Olet töissä isossa organisaatiossa.Liikkuva työ.Joudut liikkumaan työn vuoksi välillä myös muualla paikkakunnalla,Hallinnolliset työtehtävät kuuluu sinun työkenttään.Olet nähnyt maailmaa.Olet yli 40v..Asut lähellä rautateitä.Oliko mikään näistä oikein?Olisi kiva tietää.😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        He näkivät sinussa varmaan jotain erikoista.Kokivat sinut erilaiseksi kuin muut.
        Sinulla on varmaan takanapäin kaksi pitempää suhdetta tai liittoa.Olet eronnut ja sinulla on lapsia aika paljon,enemmän kuin yksi.Olet töissä isossa organisaatiossa.Liikkuva työ.Joudut liikkumaan työn vuoksi välillä myös muualla paikkakunnalla,Hallinnolliset työtehtävät kuuluu sinun työkenttään.Olet nähnyt maailmaa.Olet yli 40v..Asut lähellä rautateitä.Oliko mikään näistä oikein?Olisi kiva tietää.😊

        Olen eronnut kyllä. Minulla on vain 2 lasta. Yksi pitempi suhde, muut suhteet ovat kestäneet alle vuoden. Olen töissä isossa organisaatiossa, mutta eri firmassa kuitenkin. En joudu liikkumaan muilla paikkakunnilla. Työtehtävät ovat vaihtelevia. Olen nähnyt maailmaa jonkin verran, mutta enemmänkin haluaisin nähdä... Olen yli 40. Asun aika lähellä rautatietä.
        Aika moni kohta osui.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen eronnut kyllä. Minulla on vain 2 lasta. Yksi pitempi suhde, muut suhteet ovat kestäneet alle vuoden. Olen töissä isossa organisaatiossa, mutta eri firmassa kuitenkin. En joudu liikkumaan muilla paikkakunnilla. Työtehtävät ovat vaihtelevia. Olen nähnyt maailmaa jonkin verran, mutta enemmänkin haluaisin nähdä... Olen yli 40. Asun aika lähellä rautatietä.
        Aika moni kohta osui.

        Niin kyllähän se ostoskärryjen paikoilleen vieminen voittaa siellä vartijan kopissa istumisen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen eronnut kyllä. Minulla on vain 2 lasta. Yksi pitempi suhde, muut suhteet ovat kestäneet alle vuoden. Olen töissä isossa organisaatiossa, mutta eri firmassa kuitenkin. En joudu liikkumaan muilla paikkakunnilla. Työtehtävät ovat vaihtelevia. Olen nähnyt maailmaa jonkin verran, mutta enemmänkin haluaisin nähdä... Olen yli 40. Asun aika lähellä rautatietä.
        Aika moni kohta osui.

        Kiitos.Mielenkiintoista.😊Minulle on nimittäin ennustettu sen kaltaista miestä.Siksi halusin tietää.
        Sinulla on 1poika ja 1 tyttö tai 2 poikaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.Mielenkiintoista.😊Minulle on nimittäin ennustettu sen kaltaista miestä.Siksi halusin tietää.
        Sinulla on 1poika ja 1 tyttö tai 2 poikaa?

        2 poikaa...


      • mustasusi kirjoitti:

        No niin vasta sitten kun itse ensin tulivat tyrkylle. Ei ole kertaakaan onnistunut niin, että itse kiinnostun jostain ensin ja menen jutulle...

        Juu. Kuitenkin valintaa tehdään aina, kun ihmissuhteet etenee aivan sama kuka tekee aloitteen. Valintaa tehdään myös, kun ihmissuhteita ei synny. Ihan sama kuka silloinkin on se joka näin valitsee.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu. Kuitenkin valintaa tehdään aina, kun ihmissuhteet etenee aivan sama kuka tekee aloitteen. Valintaa tehdään myös, kun ihmissuhteita ei synny. Ihan sama kuka silloinkin on se joka näin valitsee.

        Juu, kyllä. Voi myös olla valitsematta tyrkyllä olevaa. Näinhän se on.


      • mustasusi kirjoitti:

        Juu, kyllä. Voi myös olla valitsematta tyrkyllä olevaa. Näinhän se on.

        Arvasin, että ymmärrät. 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        2 poikaa...

        Onnea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea!

        Voisitko olla Nappikuningas?
        Onko sinun lapsilla ollut hiljattain jotakin valmistumisjuhlaa,kihlajaisia tai perheenlisäystä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen eronnut kyllä. Minulla on vain 2 lasta. Yksi pitempi suhde, muut suhteet ovat kestäneet alle vuoden. Olen töissä isossa organisaatiossa, mutta eri firmassa kuitenkin. En joudu liikkumaan muilla paikkakunnilla. Työtehtävät ovat vaihtelevia. Olen nähnyt maailmaa jonkin verran, mutta enemmänkin haluaisin nähdä... Olen yli 40. Asun aika lähellä rautatietä.
        Aika moni kohta osui.

        Ennustaja sanoi minulle,että minun kannattaa satsata sellaiseen ”nappikuninkaaseen”jonka tuntomerkit olen sinulle antanut.
        Hän näki myös,että tämä mies on yli 40v.joka täyttänyt kuitenkin jo 50vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennustaja sanoi minulle,että minun kannattaa satsata sellaiseen ”nappikuninkaaseen”jonka tuntomerkit olen sinulle antanut.
        Hän näki myös,että tämä mies on yli 40v.joka täyttänyt kuitenkin jo 50vuotta.

        Mä ennustan että sä olet täyttänyt 18 mutta olet kuitenkin alle 25. Koska suden naisihanne on tuota luokkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko olla Nappikuningas?
        Onko sinun lapsilla ollut hiljattain jotakin valmistumisjuhlaa,kihlajaisia tai perheenlisäystä?

        Ei ole ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennustaja sanoi minulle,että minun kannattaa satsata sellaiseen ”nappikuninkaaseen”jonka tuntomerkit olen sinulle antanut.
        Hän näki myös,että tämä mies on yli 40v.joka täyttänyt kuitenkin jo 50vuotta.

        Mikä on nappikuningas?!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen eronnut kyllä. Minulla on vain 2 lasta. Yksi pitempi suhde, muut suhteet ovat kestäneet alle vuoden. Olen töissä isossa organisaatiossa, mutta eri firmassa kuitenkin. En joudu liikkumaan muilla paikkakunnilla. Työtehtävät ovat vaihtelevia. Olen nähnyt maailmaa jonkin verran, mutta enemmänkin haluaisin nähdä... Olen yli 40. Asun aika lähellä rautatietä.
        Aika moni kohta osui.

        Sinä olet potentiaalinen ja tutustumisen arvoinen mies.Haluat tavata minut.Niin sanoi ennustaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet potentiaalinen ja tutustumisen arvoinen mies.Haluat tavata minut.Niin sanoi ennustaja.

        Millainen sinä sitten olet?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikä on nappikuningas?!

        En itsekään tiedä mitä on Nappikuningas.
        Onko se vaatteisiin tai uniformuun liittyvä asia?Tai paineleeko hlö jotain nappeja tai näppäimiä työssä tai vapaa-aikana?Onko hänen silmistä kysymys,en osaa sanoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En itsekään tiedä mitä on Nappikuningas.
        Onko se vaatteisiin tai uniformuun liittyvä asia?Tai paineleeko hlö jotain nappeja tai näppäimiä työssä tai vapaa-aikana?Onko hänen silmistä kysymys,en osaa sanoa.

        Ok, no se on aika mystistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itsekään tiedä mitä on Nappikuningas.
        Onko se vaatteisiin tai uniformuun liittyvä asia?Tai paineleeko hlö jotain nappeja tai näppäimiä työssä tai vapaa-aikana?Onko hänen silmistä kysymys,en osaa sanoa.

        et sitten kysynyt ennustajalta mitä nappikuningas tarkoittaa


      • Huitale kirjoitti:

        Arvasin, että ymmärrät. 🙂

        Mutta kuten aloituksessa mainitaan, sen kumppanin "löytyminen" on enemmän sattumaa. Eli harvemmin se etukäteen valitsemalla tai etsimällä vastaan tulee. Ei minulle ole tullut koskaan sillä tavalla. Tosin, en ole näissä asioissa mikään asiantuntija, enkä osaaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        et sitten kysynyt ennustajalta mitä nappikuningas tarkoittaa

        Minulle tulee mieleen joku huumelordi.


      • mustasusi kirjoitti:

        Mutta kuten aloituksessa mainitaan, sen kumppanin "löytyminen" on enemmän sattumaa. Eli harvemmin se etukäteen valitsemalla tai etsimällä vastaan tulee. Ei minulle ole tullut koskaan sillä tavalla. Tosin, en ole näissä asioissa mikään asiantuntija, enkä osaaja.

        Nojoo, ainakin ne parhaimmat on tullu vastaan sattumalta mullekin. Etsien oon löytänyt vaan pahoja pettymyksiä.


      • Huitale kirjoitti:

        Nojoo, ainakin ne parhaimmat on tullu vastaan sattumalta mullekin. Etsien oon löytänyt vaan pahoja pettymyksiä.

        Vois sanoa, että kaikki alkupään suhteet on niitä etsien pettymyksiä juttuja. Ihan kaikki. On ollu vimma löytää joku ja pölhöyttäni löytänyt ihan vääränlaisia ja pölhöyttäni vielä kuvitellut onnen kääntyneen.

        2 viimeisintä on sattumalla eteeni tulleita ja myös ne ainoat oikeat rakkaussuhteet, joissa on ollu rakennusmateriaalia onneenkin.


      • Huitale kirjoitti:

        Vois sanoa, että kaikki alkupään suhteet on niitä etsien pettymyksiä juttuja. Ihan kaikki. On ollu vimma löytää joku ja pölhöyttäni löytänyt ihan vääränlaisia ja pölhöyttäni vielä kuvitellut onnen kääntyneen.

        2 viimeisintä on sattumalla eteeni tulleita ja myös ne ainoat oikeat rakkaussuhteet, joissa on ollu rakennusmateriaalia onneenkin.

        Opin verrattain myöhään tajuamaan millaisia ihmisiä haluan elämääni ja lähelleni, vasta 28 ikäisenä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Millainen sinä sitten olet?

        Olen lähellä sinun ikää.Hyväntahtoinen,vapaa,vaaleahko ruutunainen.Yksi pitkä avioliitto takanapäin.4 aikuista lasta.Olen tehnyt opettajan työtä ja ollut lastenohjaaja.
        Asun tällä hetkellä isossa kaupungissa lähellä vettä ja kirkkoa.
        Olen herkkä mutta hyvin voimakastahtoinen,pidetty ja arvostettu ihminen.
        Odotan yhä sitä oikeaa ja minulle tarkoitettua ihmistä.Se ei ole vielä saapunut minun luo.Mutta tiedän,että hän vielä saapuu.
        Avioliittoa ei näy vielä minun elämässä.Mutta avoliitto näkyy sekä ”omistusasunto”nousee esille tai ajankohtaiseksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Millainen sinä sitten olet?

        Jos tiedät jonkin hyvän ennustajan.Niin voit kysyä häneltä mitä hän näkee sinulle.Kaikkea sanomaa ei tarvi ottaa liian vakavasti,ettei pety tai ala elämään vain ennusteiden mukaan.
        Sitä ei tiedä kenet hän näkee sinun elämässä.Se ei ole välttämättä minä.Vaan se voi olla joku toinen ihminen.Ennustajalta voit saada joskus hyviä neuvoja ja ohjausta moniin asioihin.Ei vain rakkauteen ja ihmissuhteisiin liittyviä asioita.Minulla on myös näkijänkyky.Mutta minä en tee sitä työkseni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok, no se on aika mystistä...

        On vähän mystistä minustakin.😊Minkälainen työasu sulla on?Tai käytätkö usein kauluspaitaa missä on paljon nappeja?Tai nappikunigas voi olla sotilas tai soturi?😁
        Mutta en tunne ketään soturia.Ei ole ilmestynyt sellaista minun lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sitten kysynyt ennustajalta mitä nappikuningas tarkoittaa

        Kysyin,mutta en saanut vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lähellä sinun ikää.Hyväntahtoinen,vapaa,vaaleahko ruutunainen.Yksi pitkä avioliitto takanapäin.4 aikuista lasta.Olen tehnyt opettajan työtä ja ollut lastenohjaaja.
        Asun tällä hetkellä isossa kaupungissa lähellä vettä ja kirkkoa.
        Olen herkkä mutta hyvin voimakastahtoinen,pidetty ja arvostettu ihminen.
        Odotan yhä sitä oikeaa ja minulle tarkoitettua ihmistä.Se ei ole vielä saapunut minun luo.Mutta tiedän,että hän vielä saapuu.
        Avioliittoa ei näy vielä minun elämässä.Mutta avoliitto näkyy sekä ”omistusasunto”nousee esille tai ajankohtaiseksi.

        sä olet liian mummo sudelle.Hän nimittää kaikki keski-ikäsiiä naisia mummoiksi ja matameiksi. Sinäkin olet matami sudelle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulle tulee mieleen joku huumelordi.

        Voi kauheata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sä olet liian mummo sudelle.Hän nimittää kaikki keski-ikäsiiä naisia mummoiksi ja matameiksi. Sinäkin olet matami sudelle.

        En ole vielä mummo.Eikä voi sanoa minua oikein matamiksi.Ehkä ”madam”on parempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On vähän mystistä minustakin.😊Minkälainen työasu sulla on?Tai käytätkö usein kauluspaitaa missä on paljon nappeja?Tai nappikunigas voi olla sotilas tai soturi?😁
        Mutta en tunne ketään soturia.Ei ole ilmestynyt sellaista minun lähelle.

        Ei ole nappeja työasussani, mutta ehkä näytän vähän soturille siinä kyllä. En silti usko, että olen ennustasi kuvaama mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä mummo.Eikä voi sanoa minua oikein matamiksi.Ehkä ”madam”on parempi.

        Mutta sudelle sä olet mummo ja matami jos sulla ei ole timmit vatsalihakset ja sulla on kuulas pehmeä iho.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sudelle sä olet mummo ja matami jos sulla ei ole timmit vatsalihakset ja sulla on kuulas pehmeä iho.

        Milloin olen väittänyt, että pitää olla six pack vatsalihakset? Toki tiukka kroppa on jees. Saan haaveilla mistä hyvää, kun sinkkumies olen. Ja mitään sellaista olen tuskin enää tässä elämässä saamassa lähelleni. Eli sinkkuna pysyn ja haaveilen ja unelmoin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Milloin olen väittänyt, että pitää olla six pack vatsalihakset? Toki tiukka kroppa on jees. Saan haaveilla mistä hyvää, kun sinkkumies olen. Ja mitään sellaista olen tuskin enää tässä elämässä saamassa lähelleni. Eli sinkkuna pysyn ja haaveilen ja unelmoin.

        ai sori. Olen käsittänyt timmin kropan eri tavalla. Eli kuhan ei ole löysää vastaa niin se kelpaa ja mielummin ei ryppyjä kasvojen alueella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai sori. Olen käsittänyt timmin kropan eri tavalla. Eli kuhan ei ole löysää vastaa niin se kelpaa ja mielummin ei ryppyjä kasvojen alueella.

        No sellaiset näkyvät vatsalihakset ja erottuvat lihakset muutenkin, vaatii aika paljon treeniä ja alhaista rasvaprosenttia. Olisihan se mukava omata itselläkin sellainen.
        Litteä vatsa on upea. Mieluummin nätit söpöt kasvot kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sudelle sä olet mummo ja matami jos sulla ei ole timmit vatsalihakset ja sulla on kuulas pehmeä iho.

        Hyvä kuulas,nuorekas iho on minulla.Paino 52 kg tänä päivänä ja 4 lasta maailmaan tuonut.Raskausaikana ei kukaan oikein uskonut,että olen raskaana.Kun se ei näkynyt juuri ulospäin.Vatsa oli pieni.Vasta raskauden loppuvaiheessa se näkyi selvemmin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sellaiset näkyvät vatsalihakset ja erottuvat lihakset muutenkin, vaatii aika paljon treeniä ja alhaista rasvaprosenttia. Olisihan se mukava omata itselläkin sellainen.
        Litteä vatsa on upea. Mieluummin nätit söpöt kasvot kyllä.

        Kuten tällä ennustajan luona käyneellä keski-ikäisellä naisella. Niin jos on saanut 4 lasta alakautta niin hyvin on saanut pidettyä vastalihakset tallella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulas,nuorekas iho on minulla.Paino 52 kg tänä päivänä ja 4 lasta maailmaan tuonut.Raskausaikana ei kukaan oikein uskonut,että olen raskaana.Kun se ei näkynyt juuri ulospäin.Vatsa oli pieni.Vasta raskauden loppuvaiheessa se näkyi selvemmin.

        Sähän on just hyvä sudelle. Mutta hänen naisihanne on 18-25 vuotta mutta kun sulla on nuorekas ulkonäkö niin susi voi antaa sun iän anteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulas,nuorekas iho on minulla.Paino 52 kg tänä päivänä ja 4 lasta maailmaan tuonut.Raskausaikana ei kukaan oikein uskonut,että olen raskaana.Kun se ei näkynyt juuri ulospäin.Vatsa oli pieni.Vasta raskauden loppuvaiheessa se näkyi selvemmin.

        Kuinka pitkä olet?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuinka pitkä olet?

        Noin 164cm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin 164cm

        Tykkään lyhyistä naisista. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tykkään lyhyistä naisista. :)

        Kiitos.😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tykkään lyhyistä naisista. :)

        niin koska susi on vaan 175 cm. olishan se kamalaa jos nainen oli sutta pidempi.


    • Anonyymi

      Elämässä ei ole mitään sattumaa.Kaikki mitä näet ja koet sinun elämässä,on tarkoitettu sinulle koettavaksi.Oli se sitten hyvää tai pahaa.

    • Anonyymi

      Jos haluaa kumppanin löytää niin pitää juoda viinaa ja käydä ahkeraan baareissa. Baarissa mies tutustuu naisiin ja silloin sen kumppanin löytää.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Sitä oikeaa kumppania ei kyllä baarista löydy.


    • Anonyymi

      Sattuma, kohtalo, valinta ja aktiivisuus, kaikki vaikuttaa.

      - Sheena

    • Aina kun nimenomaan luottaa sattumaan, luovuttaa oman elämänsä ohjat toisten käsiin ja lähtökohtaisesti joku muu tekee sinun elämäsi valinnat sinun puolestasi, mutta oman totuutensa pohjalta. Todennäköisyys osua oikeaan... On pienehkö, häviävän pienehkö, mitätön, 7 oikein lotossakin on huomattavasti todennäköisempi. Mutta aina voi käydä mahtava tuurikin, eipä sitä ennalta tiedä.

      • Kyllä miljoona pottikin on todennäköisempää, kuin löytää itselleen unelmakumppani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä miljoona pottikin on todennäköisempää, kuin löytää itselleen unelmakumppani.

        Hyvää onnea ja tuuria kyllä tarvitaan elämässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä miljoona pottikin on todennäköisempää, kuin löytää itselleen unelmakumppani.

        et anna mahdollisuutta tuolle ennustajan luona käyneelle. hän on kuulemma nuorekas ja kuulasihoinen. ja vatsanahkaa ei löydy .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää onnea ja tuuria kyllä tarvitaan elämässä.

        Kyllä, ja sitä ei ainakaan rakkaudessa näytä olevan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        et anna mahdollisuutta tuolle ennustajan luona käyneelle. hän on kuulemma nuorekas ja kuulasihoinen. ja vatsanahkaa ei löydy .

        Meillä on välimatkaa aika paljon hänen kanssa. Ehkä kohtalo tuo hänet vielä eteeni jossain.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä, ja sitä ei ainakaan rakkaudessa näytä olevan.

        onko tuo keski-ikäinen nuorekas nainen iän takia poissuljettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko tuo keski-ikäinen nuorekas nainen iän takia poissuljettu.

        Vaikea sanoa, kun en ole nähnyt hänestä edes kuvaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä, ja sitä ei ainakaan rakkaudessa näytä olevan.

        Hyvä jos on edes jossakin hyvää onnea.
        Me ei saada elämässä aina sitä mitä me toivomme.Mutta saadaan kyllä sitä mitä me tarvitsemme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos on edes jossakin hyvää onnea.
        Me ei saada elämässä aina sitä mitä me toivomme.Mutta saadaan kyllä sitä mitä me tarvitsemme.

        Niin... Olen minä hengissä säilynyt tähän asti, että siinä mielessä on ollut onnea paljonkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Meillä on välimatkaa aika paljon hänen kanssa. Ehkä kohtalo tuo hänet vielä eteeni jossain.

        Asia on suurelta osin kohtalon käsissä.
        Jos on tarkoitettu,niin me kohdataan jossakin vielä.Jos ei,niin kiitetään siitäkin.
        Minä aion pysyä kuitenkin vielä Suomessa.
        Ei ole kiirettä minulla vielä muuttaa toiseen maahan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin... Olen minä hengissä säilynyt tähän asti, että siinä mielessä on ollut onnea paljonkin.

        Siitä ole kiitollinen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä ole kiitollinen!

        Niin pitäisi muistaa tietysti olla.


    • No ihan vahongosa on itellekki tullu vastaan kaikki,

      Sitte jos ettii ees yhen illan hanua nii eipä saatana löydy🤔

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe