Olenkohan kannibaali?

Vai mistä lie johtuu, että kun näkee mehevän silmää miellyttävän peffan jossain, niin alkaa suuhun nousemaan sylkeä? Sylettää vai nälättää vai mikä ihme ilmiö tuo on? Tuleeko muille samaa samassa asiassa? 🤔

Tänään viimeksi näin kivan pyrstön kaupan parkkiksella ja pian oli suu sylkeä täynnä. 🤤

159

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikuttaa musta oudolta ilmiöltä. En ole koskaan kokenut tuollaista, vaikka tykkäänkin kivoja peppuja katsella. Voisiko tässä olla vaikutusta sillä, että mä katselen miesten peppuja ja sä oletettavasti puhut naisen pepusta?

• Voi olla. Muhkea ja runsaahko potka herättää jonkun kuolaamisen ja samoin kun hyvää ruokaa tekee mieli, haistat ja näät sen lautasella, niin tapahtuu sama. Nousee vesi kielelle, alkaa sylkeä erittyä niin paljon, että joutuu nieleskelemään.

Jännä ilmiö, mutten itse keksi syytä, joten ajattelin kysyä josko jollain olisi tietoa tai edes joku päätelmä tällaisesta ilmiöstä.

• Huitale kirjoitti:

Voi olla. Muhkea ja runsaahko potka herättää jonkun kuolaamisen ja samoin kun hyvää ruokaa tekee mieli, haistat ja näät sen lautasella, niin tapahtuu sama. Nousee vesi kielelle, alkaa sylkeä erittyä niin paljon, että joutuu nieleskelemään.

Jännä ilmiö, mutten itse keksi syytä, joten ajattelin kysyä josko jollain olisi tietoa tai edes joku päätelmä tällaisesta ilmiöstä.

Olisko liskoaivoilla tässä jokin osuus?

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Voi olla. Muhkea ja runsaahko potka herättää jonkun kuolaamisen ja samoin kun hyvää ruokaa tekee mieli, haistat ja näät sen lautasella, niin tapahtuu sama. Nousee vesi kielelle, alkaa sylkeä erittyä niin paljon, että joutuu nieleskelemään.

En osaa sanoa. Mulle herää vain taputtelu-, silittely- ja puristeluhaluja. Joskus olen kuullu joidenkin muidenkin toteavan, että haluaisivat iskeä hampaansa jonkun naisen takalistoon. Että et sä nyt ihan yksiksesi ton tarpeen kanssa ole. En tosin oo ite henkilökohtaisesti koskaan ollut sellasen kanssa parisuhteessa, jolla tollasia olisi, että ei kaikille kai sitten naistenkaan ahtereista tota tarvetta tule. Eikä kukaan oo vielä mun kuulteni sanonu haluavansa iskeä hampaansa jonkun miehen takalistoon. Kyllä sellasiakin varmaan on.

• Anonyymi kirjoitti:

En osaa sanoa. Mulle herää vain taputtelu-, silittely- ja puristeluhaluja. Joskus olen kuullu joidenkin muidenkin toteavan, että haluaisivat iskeä hampaansa jonkun naisen takalistoon. Että et sä nyt ihan yksiksesi ton tarpeen kanssa ole. En tosin oo ite henkilökohtaisesti koskaan ollut sellasen kanssa parisuhteessa, jolla tollasia olisi, että ei kaikille kai sitten naistenkaan ahtereista tota tarvetta tule. Eikä kukaan oo vielä mun kuulteni sanonu haluavansa iskeä hampaansa jonkun miehen takalistoon. Kyllä sellasiakin varmaan on.

On mullakin tuota puristelu ja taputtelu vimmaakin, mutta vain oman kumppanin kanssa näin. Vieraita peppuja en halua kosketella, rakastamani kyllä mieluusti käsin ahmien.

• Huitale kirjoitti:

On mullakin tuota puristelu ja taputtelu vimmaakin, mutta vain oman kumppanin kanssa näin. Vieraita peppuja en halua kosketella, rakastamani kyllä mieluusti käsin ahmien.

Ja siis kyllä teen tuota oman miespuolisen kumppanin kanssa. Mutten mä koe miespakaroita kuolattaviksi. Jännä sekin, vaikka kädet kyllä tykkää tuntumasta niin ettei irti tahdo saada.

• Huitale kirjoitti:

Ja siis kyllä teen tuota oman miespuolisen kumppanin kanssa. Mutten mä koe miespakaroita kuolattaviksi. Jännä sekin, vaikka kädet kyllä tykkää tuntumasta niin ettei irti tahdo saada.

Oisko se rasva persuksissa mikä aiheuttaa kuolaamista? Tulee ruoka mieleen. 😂

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

En mäkään niitä tosiaan kuolaa. Toi kuolailmiö, on täysin tuntematon mulle. Persaukset eivät aiheuta mitään mun suussani. Jos on oikein hyvä peppu, niin tulee sellanen puristeluolo, mut en mä tietenkään tuntemattomien peppuihin mene koskemaan. Tulee vaan sellanen pistää kädet edestäpäin toisen ympäri ja silitellä ja puristella olo. Myös miehen selkään on ihana hivellä ja silitellä just silleen halaten ja miehen niskaa kans, mut ei siis tietenkään jonku muuten vaan heebon. Tulee vaan sellanen tunne, mut tietenkin sen pitäs olla oma ukkeli, että oikeesti tekis noin.

• Anonyymi kirjoitti:

En mäkään niitä tosiaan kuolaa. Toi kuolailmiö, on täysin tuntematon mulle. Persaukset eivät aiheuta mitään mun suussani. Jos on oikein hyvä peppu, niin tulee sellanen puristeluolo, mut en mä tietenkään tuntemattomien peppuihin mene koskemaan. Tulee vaan sellanen pistää kädet edestäpäin toisen ympäri ja silitellä ja puristella olo. Myös miehen selkään on ihana hivellä ja silitellä just silleen halaten ja miehen niskaa kans, mut ei siis tietenkään jonku muuten vaan heebon. Tulee vaan sellanen tunne, mut tietenkin sen pitäs olla oma ukkeli, että oikeesti tekis noin.

Jeps. 👍

Mulla onkin varmaan käyny isompikin klappi päässä jo muinoin, kun aivojani luotiin. Vikahan ei tartte olla iso, kun se on päässä ja päänikään ei ole iso. 🤣

Viittaan tuohon kuola hommaan edellisellä siis.

• Valelääkärin diagnoosi: Olet aito nainen, joka on herkkujen perään. Herkkupeput kiinnostaa. Ja se on ihan OK. 😂

Pieni varoituksen sana, älä kuitenkaan mene haukkaamaan. Vastusta sisäistä ääntäsi. Se saattaa olla varattu herkkupeppu ja silloin ei hyvä heilu. 😆

• Aaahaa, mutta en kuolaa miesten peppuja ollenkaan. Joten kohderyhmäni on kaiketi syötävempiä? 😁

En koske olleskaan, pysyn kaukana. 🥴

• Huitale kirjoitti:

Aaahaa, mutta en kuolaa miesten peppuja ollenkaan. Joten kohderyhmäni on kaiketi syötävempiä? 😁

En koske olleskaan, pysyn kaukana. 🥴

Ihan OK.
        En maininnut mies-, tai naispepuista, vaan yleisesti jonkun oletetun herkkupeppu oli kyseessä. Totesin sinun olevan nainen, joka herkuttelee myös silmillä. 😆

• tosi.typy kirjoitti:

Ihan OK.
        En maininnut mies-, tai naispepuista, vaan yleisesti jonkun oletetun herkkupeppu oli kyseessä. Totesin sinun olevan nainen, joka herkuttelee myös silmillä. 😆

Totta. Et maininnut, mutta ajattelin varmuuden vuoksi mainita, jos vaikka diagnoosi muuttuisi. 😛

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Ihan OK.

"Totesin sinun olevan nainen, joka herkuttelee myös silmillä."

Mä oon toi, joka vasta tossa yllä ja oli pakko tulla tähän toteemaan, että toi voi muuten olla. Mä en ole koskaan tajunnu mitään hienoja lautasasettelujakaan etc. että ehkä en herkuttele silmilläni. 🤔

• Huitale kirjoitti:

Totta. Et maininnut, mutta ajattelin varmuuden vuoksi mainita, jos vaikka diagnoosi muuttuisi. 😛

Asia selvä.
        Diagnoosi ei muutu. Varmistuu vaan entisestään. 😄

• Aika enteilevää oiretta. Kohta taas ihastut johonkin. Alat olla siihen kypsä.

• En ihastu, kun hädin tuskin selvisin elossa edellisestäkään. 😅

• Huitale kirjoitti:

En ihastu, kun hädin tuskin selvisin elossa edellisestäkään. 😅

No mutta selvisit kuitenkin! 😊 Ei sitä kuule pysty tietämään eikä sanomaan. Se vaan tapahtuu kun on tapahtuakseen. Tietysti sitä toivoo, ettei enää jäisi yksipuoliseksi, niin kuin kaikkien edellisten kanssa on jäänyt...

• mustasusi kirjoitti:

No mutta selvisit kuitenkin! 😊 Ei sitä kuule pysty tietämään eikä sanomaan. Se vaan tapahtuu kun on tapahtuakseen. Tietysti sitä toivoo, ettei enää jäisi yksipuoliseksi, niin kuin kaikkien edellisten kanssa on jäänyt...

Noo, mä osaan nyt olla jo varuillaan. Ja säätänyt omia ajatuksia muutenkin paremmille asetuksille, niin en ole huolissani. Kumppanikin vaikuttaa asiassa oleellisesti.

Sinä oot sinkku, sulle se ihastuminen olis suotavaakin. 🤗

Pidämme peukkuja. 👍

• mustasusi
        Huitale kirjoitti:

Noo, mä osaan nyt olla jo varuillaan. Ja säätänyt omia ajatuksia muutenkin paremmille asetuksille, niin en ole huolissani. Kumppanikin vaikuttaa asiassa oleellisesti.

Sinä oot sinkku, sulle se ihastuminen olis suotavaakin. 🤗

Pidämme peukkuja. 👍

No kiitos. Eihän tuota tiedä kuinka käy. Ehkä ei kannata luopua toivosta. 🙂

• Onhan sitä kaikenlaista. Kasvissyöjät kehuu että ruohonleikkuussa tulee vesi kielelle.

• Hahaa, ja nyt on sieniäkin pihoissa. Jotain lahottajia, mutta sieniä silti. 😜

• Kuolaavathan ne oikeat karjutkin jos joku kiimainen emakko on hajuetäisyyden päässä.

Saattavat vallan villiintyä. Siat.

• Röh röh eli oon saanut sian aivot? 🤣🐷

• Huitale kirjoitti:

Röh röh eli oon saanut sian aivot? 🤣🐷

Sikoja pidetään luonnostaan siisteinä ja älykkäinä, toisin kuin miehiä.

• kollimaattori kirjoitti:

Sikoja pidetään luonnostaan siisteinä ja älykkäinä, toisin kuin miehiä.

Aina paranee. 😝👍

• Raskaana tai tulossa hedelmälliseen vaiheeseen.

Liiallinen syljeneritys (ptyalismi) on yleinen vaiva varsinkin raskaana olevilla naisilla. Ilmeisesti ahterit nostavat lisääntymisvietin pintaan ja syljenerityskeskus menee ihan paniikkiin.

• Luultavasti jälkimmäinen, sillä en ole itsestään sikiävä ja vanhakin jo. Ei näin vanhat munasolut enää jaksa. 🙃

• Anonyymi

Sanoisin että terveeltä vaikuttaa.
      Sinua kiihottaa hyvän näköiset peput ja haluaisit vähän nuolaista sieltä :)

Kerron nyt intiimin yksityiskohdan näin kahden kesken:
      Itselläni tulee vesi kielelle joka kerta hieman ennen orgasmia ja sen aikana.
      Sillä ei ole mitään väliä kuinka tai kenenkä tai minkä kanssa orgasmi on tuotettu ;)

Minä yksinkertaisesti nautin siitä aina ja helposti :)))

-keinovaginamies-

• Heh, no mikään nuolaisu ei tuu kyllä mieleen ellei se ole sitten piilotajunnassa, mutta olen ihmetellyt aivan oikeasti miksi niin käy. Huomaan kyllä itseni viehättyvän ihan hirmusti näkemästäni, se on jotain out of control tyyppistä, sillä sitä ei saa kontrolloitua. Ja näkimet jää päälle.

Ja ehkä ajatuskin on.. voi herranjestas miten maukas kannikkapari. Näyttää taivaalliselta.

• Huitale kirjoitti:

Heh, no mikään nuolaisu ei tuu kyllä mieleen ellei se ole sitten piilotajunnassa, mutta olen ihmetellyt aivan oikeasti miksi niin käy. Huomaan kyllä itseni viehättyvän ihan hirmusti näkemästäni, se on jotain out of control tyyppistä, sillä sitä ei saa kontrolloitua. Ja näkimet jää päälle.

Ja ehkä ajatuskin on.. voi herranjestas miten maukas kannikkapari. Näyttää taivaalliselta.

Olo on primitiivinen, tyhmä ja pysähtynyt.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Heh, no mikään nuolaisu ei tuu kyllä mieleen ellei se ole sitten piilotajunnassa, mutta olen ihmetellyt aivan oikeasti miksi niin käy. Huomaan kyllä itseni viehättyvän ihan hirmusti näkemästäni, se on jotain out of control tyyppistä, sillä sitä ei saa kontrolloitua. Ja näkimet jää päälle.

Se on se eläin, joka sinussakin asuu :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Olet muuttumassa entistä enemmän mieheksi?
        Niinhän niille naisille käy vanhetessaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Se on se eläin, joka sinussakin asuu :)

-keinovaginamies-

Joku liskoaivojen juttu, kuten arvelin. 😏

• Anonyymi kirjoitti:

Olet muuttumassa entistä enemmän mieheksi?
        Niinhän niille naisille käy vanhetessaan.

-keinovaginamies-

Tai hyväksynyt vaan niin hyvin mielitekoni. 😄

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Keskustelua luettuani tuli muuten mieleen, että minulla ei tule ns. vesi kielelle koskaan minkään ruuan kanssa. Siis siinä vaiheessa kun hyvä ruoka vasta näkyy ja tuoksuu, mutta ei ole vielä suussa.

Mutta kun ilmassa on enteet hyvälle seksille, niin silloin noin saattaa käydä.

Ilmankos mies pysyy hoikkana ja kovassa panokunnossa :)))

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Keskustelua luettuani tuli muuten mieleen, että minulla ei tule ns. vesi kielelle koskaan minkään ruuan kanssa. Siis siinä vaiheessa kun hyvä ruoka vasta näkyy ja tuoksuu, mutta ei ole vielä suussa.

Mutta kun ilmassa on enteet hyvälle seksille, niin silloin noin saattaa käydä.

Ilmankos mies pysyy hoikkana ja kovassa panokunnossa :)))

-keinovaginamies-

Entäs ne lihavat miehet? 😜

Itse jo mietin, että naisten rasvaisempi persus on joku piiloyhteys lihaan, joka on rasvassa maukasta. Ja sekasyöjänä aivoni ei erota persettä pihvistä. 😂

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Entäs ne lihavat miehet? 😜

Itse jo mietin, että naisten rasvaisempi persus on joku piiloyhteys lihaan, joka on rasvassa maukasta. Ja sekasyöjänä aivoni ei erota persettä pihvistä. 😂

Siis mitä?
        En minä kuolaa lihavia miehiä, enkä minä tiedä mitä he kuolaavat.
        Todennäköisesti jotain sipsejä dipillä, kun eivät raukat tiedä mikä on terveellistä hyvää ;)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä?
        En minä kuolaa lihavia miehiä, enkä minä tiedä mitä he kuolaavat.
        Todennäköisesti jotain sipsejä dipillä, kun eivät raukat tiedä mikä on terveellistä hyvää ;)

-keinovaginamies-

Heh, he kuolaa varmaan ruokaa kuten minäkin. Siksi se lihavuuskin. 🤣🐽

• Huitale kirjoitti:

No tuon minäkin tunnistan, huvittunutkin osittain

• E-Lukka kirjoitti:

No tuon minäkin tunnistan, huvittunutkin osittain

Juu, mä olen yleensä hyvinkin läsnä aina kaikessa ja aivot raksuttaa jatkuvasti, kontrolloin ja oon ohjaksissa niin sanotusti tilanne, kun tilanne. Mutta nuo hetket on niitä, kun katoaa jonnekin alkukantaiseen maailmaan, sitten kohta havahtuu ja hymyilyttää. 😅

Toisaalta taidan näiden kokemusten myötä vähän hahmottaa mitä on jäädä jonkun lumoukseen ja järki jättää silloin helposti. Se on jokin järki päältä pois tila. 🥴

• Huitale kirjoitti:

Juu, mä olen yleensä hyvinkin läsnä aina kaikessa ja aivot raksuttaa jatkuvasti, kontrolloin ja oon ohjaksissa niin sanotusti tilanne, kun tilanne. Mutta nuo hetket on niitä, kun katoaa jonnekin alkukantaiseen maailmaan, sitten kohta havahtuu ja hymyilyttää. 😅

Toisaalta taidan näiden kokemusten myötä vähän hahmottaa mitä on jäädä jonkun lumoukseen ja järki jättää silloin helposti. Se on jokin järki päältä pois tila. 🥴

Tuossa eräänä päivänä kaikessa rauhassa riisuskelin motohyntteitä yltä kun eteen pöllähti sellainen ilmestys että huhhahhei, unohdin ihan totaalisesti mitä olin tekemästä...

• E-Lukka kirjoitti:

Tuossa eräänä päivänä kaikessa rauhassa riisuskelin motohyntteitä yltä kun eteen pöllähti sellainen ilmestys että huhhahhei, unohdin ihan totaalisesti mitä olin tekemästä...

Pheh, joskus käy tosiaan noinkin. 😅

• Toiset kostuu alapäästä, toiset yläpäästä. 😄
      Varmaan riippuu myös mitä mielessä, kun suukin kostuu. 😉

• Jitenkin oon kuiteskin mieltänyt aina syljen lisääntymisen suussa ruokaan. Koska aivoni sanoo, että nam siinä on sitä herkkua joka maistuu ja jo mielessäni maistan sen ruoan. 😄

• Huitale kirjoitti:

Jitenkin oon kuiteskin mieltänyt aina syljen lisääntymisen suussa ruokaan. Koska aivoni sanoo, että nam siinä on sitä herkkua joka maistuu ja jo mielessäni maistan sen ruoan. 😄

Now spit on it. 🍆 Ehkä se on se syy. 😄

(Tämä on tarkoitettu huumoriksi hyvässä mielessä. Jos tästä joku loukkaantuu, niin "voi voi" ja taputus päälaelle halin saattelemana.)

• RentoRölli kirjoitti:

Now spit on it. 🍆 Ehkä se on se syy. 😄

(Tämä on tarkoitettu huumoriksi hyvässä mielessä. Jos tästä joku loukkaantuu, niin "voi voi" ja taputus päälaelle halin saattelemana.)

Silleenkö oikein korinan kanssa ja pthyi saatana? 😛

Onneksi en ole mies, olisi kurjaa noissa tilanteissa ajaa autoa, kun ottaisi heppi ohjauspyörään kiinni. Tai nostaisi nenän kohti kattoa. 😝

Yhtään suurentelematta. 😜

• Huitale kirjoitti:

Silleenkö oikein korinan kanssa ja pthyi saatana? 😛

Onneksi en ole mies, olisi kurjaa noissa tilanteissa ajaa autoa, kun ottaisi heppi ohjauspyörään kiinni. Tai nostaisi nenän kohti kattoa. 😝

Yhtään suurentelematta. 😜

Semmonen kunnon terva-viski rykäsy. Ja jäätävänmoiset limaklimppiyskimiset päälle. Tekarit pois suusta vielä niih saahan ukko semmoooset poskilommoimut, että lähtee kiveksetniih pusseista. Pjärkhele.

• Huitale
        RentoRölli kirjoitti:

Semmonen kunnon terva-viski rykäsy. Ja jäätävänmoiset limaklimppiyskimiset päälle. Tekarit pois suusta vielä niih saahan ukko semmoooset poskilommoimut, että lähtee kiveksetniih pusseista. Pjärkhele.

Voi perhana, kun tekarit puuttuu. Hammaslääkärikin just korjas etuhampaan roisin lohkeamankin. No ootellaan sitä tekari ikää. 😜

• Anonyymi

Sä oot esteetikko selkeesti. Silmiä hivelee, ni alkaa kummasti "nälkä" iskee. Toiset syö silmillään jopa enemmän, mitä napa vetää. Toiset taas voi syödä, vaikkei näky miellytä.

• Nojuu, tarvin kyllä syödäksenikin miellyttävän koostumuksen lisäksi miellyttävän näkymän. Jos ruokakin näyttää läjälle lantaa, kuten mämmi niin lautaselle jää. 😁

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Nojuu, tarvin kyllä syödäksenikin miellyttävän koostumuksen lisäksi miellyttävän näkymän. Jos ruokakin näyttää läjälle lantaa, kuten mämmi niin lautaselle jää. 😁

Syökö mämmii muutku eläkeläiset? Mä en syö kyl edes sillon. Ulkonäkö on puoli ruokaa, eiks vaa...

• Anonyymi kirjoitti:

Syökö mämmii muutku eläkeläiset? Mä en syö kyl edes sillon. Ulkonäkö on puoli ruokaa, eiks vaa...

No eipä niin.

Mämmin ja naisten kohdalla ainakin, miesten kohdalla ei niinkään. Heissä vaikuttaa vähän muut asiat enemmän. 😝

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

No eipä niin.

Mämmin ja naisten kohdalla ainakin, miesten kohdalla ei niinkään. Heissä vaikuttaa vähän muut asiat enemmän. 😝

Ai kauhee, yhdistit mämmin naisiin. 😝 Hyi sua! Yritäks vihjailla, et tässä ny pitäs istuu kippaan ja makeutua kera sokerin ja kerman? Ai ai, siitä kehkeytys silee ilo (ehkä silmälle, mut toiselle vaan, sille sokeelle) 😅. No no, luit väärin. Siinä luki iho, koska kuorinta.

• Anonyymi

Mä sain tänään sävärit isosta vatsasta. Tai isosta ja isosta, siis pömppömahasta joka alkoi rintojen alta. Kuola ei kyllä valunut. Näin ensin vatsan ja laajensin siitä näkymää, vau 😁👍

Peppuja mä normaalisti vilkuilen😎. Tiedä mikä tää mahajuttu nyt oli...

xLiner

• Vatsafetissi? 😛

En tiedä miksi, mutta minuakin miellyttää enemmän normi vatsa tai vähän pömppis, kun mikään pyykkilauta. Jotenkin kaikki pyykkilautaa muistuttavat kehot on turnoff.

Vaikka on itselläkin ollut joskus sellainen. Niin en jotenkin näe siinä mitään hottia.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Vatsafetissi? 😛

En tiedä miksi, mutta minuakin miellyttää enemmän normi vatsa tai vähän pömppis, kun mikään pyykkilauta. Jotenkin kaikki pyykkilautaa muistuttavat kehot on turnoff.

Vaikka on itselläkin ollut joskus sellainen. Niin en jotenkin näe siinä mitään hottia.

Ei oo maha- eikä edes peppufetissiä, vaikka pepputyyppi olenkin. Ja reisi-, vyötärö- ja lantiotyyppi.. Pidän normaalipainoisista komeista naisista. Ei kyllä oo fetissiä siinäkään. Onpa nyt laimeeta 😂

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ei oo maha- eikä edes peppufetissiä, vaikka pepputyyppi olenkin. Ja reisi-, vyötärö- ja lantiotyyppi.. Pidän normaalipainoisista komeista naisista. Ei kyllä oo fetissiä siinäkään. Onpa nyt laimeeta 😂

xLiner

Nojoo, eihän se fetissiä vaadi, kun jokin silmää miellyttää. Vähän täytyy kuitenkin aina koittaa kepillä jäätä, josko osuis. 😄

Mä en niin siitä painostakaan piittaa, kunhan kroppa on mun silmään jees. Ja ihminen tietysti myös, jos tuttavallisia meinaa olla, ettei vain ihastellen katsele ilman sen enempiä.

• Huitale kirjoitti:

Nojoo, eihän se fetissiä vaadi, kun jokin silmää miellyttää. Vähän täytyy kuitenkin aina koittaa kepillä jäätä, josko osuis. 😄

Mä en niin siitä painostakaan piittaa, kunhan kroppa on mun silmään jees. Ja ihminen tietysti myös, jos tuttavallisia meinaa olla, ettei vain ihastellen katsele ilman sen enempiä.

Yks tuttu naljailikin, että oon vissiin läskilover, kun ei elopaino kiinnosta. Mutta osaa se läski olla oikeassa paikassa varsin kaunistakin, eikä mua tosiaan vois vähempää kiinnostaa vaakan lukemat. Painaa mitä painaa, ei määritä mun mielenkiintoa.

Mutta normivartalokin on niin monenmoinen, riippuu aina keltä kuvailuja kysyy. 🙂

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Yks tuttu naljailikin, että oon vissiin läskilover, kun ei elopaino kiinnosta. Mutta osaa se läski olla oikeassa paikassa varsin kaunistakin, eikä mua tosiaan vois vähempää kiinnostaa vaakan lukemat. Painaa mitä painaa, ei määritä mun mielenkiintoa.

Mutta normivartalokin on niin monenmoinen, riippuu aina keltä kuvailuja kysyy. 🙂

Sehän se, mihin paino kehossa kasaantuu. Sellainen tasainen jakautuminen on miellyttävää. Normaalipainon mittaan omilla silmilläni. Laihakin voi olla lihava, jos iso osa painosta on vaikka keskivartalossa.

Mulla ei ole tällä hetkellä yhtään energiaa tai halua tutustua ihmisiin, vilkuilen vaan salaa 😁

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän se, mihin paino kehossa kasaantuu. Sellainen tasainen jakautuminen on miellyttävää. Normaalipainon mittaan omilla silmilläni. Laihakin voi olla lihava, jos iso osa painosta on vaikka keskivartalossa.

Mulla ei ole tällä hetkellä yhtään energiaa tai halua tutustua ihmisiin, vilkuilen vaan salaa 😁

xLiner

Juurikin näin. 👍

Ei ole mullakaan, mutta en valita jos osuu silmänruokaa matkallani jostain jonnekin. Nykyään siitäkin osaa nauttia tuntematta häpeää. 😋

• No ei kyllä ole noin käynyt ennemminkin ehkä saattaisi ruveta suuta kuivaamaan jos näkee jossain oikein hyvännäköisen pepun.🙂.

• Mulla se nieleskely johtuis siitä suun kuivumisesta.😄.

• Hahah, sulla meni sylkirauhaset kuiviksi ja mulla ne vuotaa solkenaan. Ollaa me kanssa tavan tyyppejä. 😅

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mulla se nieleskely johtuis siitä suun kuivumisesta.😄.

Ja mulla ei tulis puheestakaan mitään, kun meinaan sylkeeni hukkua. 😄

• Huitale kirjoitti:

Hahah, sulla meni sylkirauhaset kuiviksi ja mulla ne vuotaa solkenaan. Ollaa me kanssa tavan tyyppejä. 😅

Jepulis.😜.

• Huitale kirjoitti:

Ja mulla ei tulis puheestakaan mitään, kun meinaan sylkeeni hukkua. 😄

Ja mulla meinais ääni hukkua ja särkyä sen kuivuuden takia.🤣.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jepulis.😜.

Pepulis. 😂👍

• Mikkojuhan kirjoitti:

Ja mulla meinais ääni hukkua ja särkyä sen kuivuuden takia.🤣.

Ja yskii kuivaa pölyä. 🤣

• Huitale kirjoitti:

Pepulis. 😂👍

No nimenomaan.😂.

• Huitale kirjoitti:

Ja yskii kuivaa pölyä. 🤣

Juu sitäkin.😄.

• No enpä ole huomannut, että sylkirauhaset olisivat heränneet, mutta silmät nauttii näkemästään ja väkisin grillaa sitä peppua. 😁

Olin toissailtana sellaisessa rantabaarissa vetämässä pitsaa kitusiin ja joku 20 vuotias tyttö soitteli puhelimella sellaisen aidan edessä suoraan mun edessä. Se ajatuksissaan nojaili aitaan ja pyllisteli suoraan mun edessä...

En miettinyt mitään tuhmia, enkä olisi katsellut, jos en olisi ollut juuri sinnepäin syömässä. Mutta kun oli loma, eikä kukaan nähnyt, ei varsinkaan se tyttö, niin loman kunniaksi snnoin kyllä silmien nauttia. 😊

Mä olen vannoutunut peppumies ja nyt oli mahku katsella ihan viattomasti. 🤗

• Vannoutunut peppuihminen minäkin. Kurjaa tosin joskus, kun ihmisestä ei muista mitään muuta kuin pepun. 😄

Miehien kohdalla silmäni nauliintuu rintakehään ja käsivarsiin, naisissa ihan aina peppuun, lanteisiin ja reisiin. 😏

• Huitale kirjoitti:

Vannoutunut peppuihminen minäkin. Kurjaa tosin joskus, kun ihmisestä ei muista mitään muuta kuin pepun. 😄

Miehien kohdalla silmäni nauliintuu rintakehään ja käsivarsiin, naisissa ihan aina peppuun, lanteisiin ja reisiin. 😏

No mä kyseisessä tapauksessa ihailin vain peppua ja se oli harmiton lisämauste pitsaan. 😊

Nyt kieltämättä annoin tilaisuuden siihen. Muuten mä en liikoja katsele, enkä kiusaa itseäni. Onhan niitä hyviä peppuja ja ties mitä, mutta antaa olla. 😁

Mua oikeastaan oikeasti kiinnostaa peppu, mikä olisi mahdollista saada lähempään tutkiskeluun. Toi kertomani hetki oli jokin pienoinen hihihii-juttu, kerran kesässä, kun osui kohdalle. Ois ollut typerääkin kääntyä toiselle puolelle pöytää. Joten nautiskelin sitten.

Eikä mua tavallaan edes seksuaalisesti se miellyttänyt. Mä nautin vain näkemästäni. Se oli kyllä vain peppu. Mutta ehkäpä se onkin niin...se ei ole oikeastaan muuta kuin esine tavallaan. Toki se on osa sitä tyttöä, mutta en mä tyttöä ihaillutkaan, kun sitä peppua vaan.

Hän ei sitä tiedä, eikä tiedä kukaan muukaan oikeasti. 😊

• Disseisback kirjoitti:

No mä kyseisessä tapauksessa ihailin vain peppua ja se oli harmiton lisämauste pitsaan. 😊

Nyt kieltämättä annoin tilaisuuden siihen. Muuten mä en liikoja katsele, enkä kiusaa itseäni. Onhan niitä hyviä peppuja ja ties mitä, mutta antaa olla. 😁

Mua oikeastaan oikeasti kiinnostaa peppu, mikä olisi mahdollista saada lähempään tutkiskeluun. Toi kertomani hetki oli jokin pienoinen hihihii-juttu, kerran kesässä, kun osui kohdalle. Ois ollut typerääkin kääntyä toiselle puolelle pöytää. Joten nautiskelin sitten.

Eikä mua tavallaan edes seksuaalisesti se miellyttänyt. Mä nautin vain näkemästäni. Se oli kyllä vain peppu. Mutta ehkäpä se onkin niin...se ei ole oikeastaan muuta kuin esine tavallaan. Toki se on osa sitä tyttöä, mutta en mä tyttöä ihaillutkaan, kun sitä peppua vaan.

Hän ei sitä tiedä, eikä tiedä kukaan muukaan oikeasti. 😊

No samahan se mullakin on. En useimmiten fiilistele kenenkään pepuilla, mutta sitten on joskus näitä hetkiä kun annan itselleni ihan luvan luopua sivistyneistä estoista ja nautin näkymästä. Tunnustelen sisimpääni mitä se sillpin kokee, kun jotain miellyttävää näkee.

Ja kyllähän se toisinaan pysäyttää kaiken rationaalisen aivotoiminnan ja jää kuin hypnoosissa kiinni siihen hetkeen ja fiilistelyyn. Sitten kohta ikään kuin havahtuu, herää taas siihen normaaliin rationaaliseen itseensä, joka kulkee aivot käynnissä eteenpäin.

En mä nuorempana tälleen kokenut näitä asioita, kun nyt vanhemmalla iällä.

• Huitale kirjoitti:

No samahan se mullakin on. En useimmiten fiilistele kenenkään pepuilla, mutta sitten on joskus näitä hetkiä kun annan itselleni ihan luvan luopua sivistyneistä estoista ja nautin näkymästä. Tunnustelen sisimpääni mitä se sillpin kokee, kun jotain miellyttävää näkee.

Ja kyllähän se toisinaan pysäyttää kaiken rationaalisen aivotoiminnan ja jää kuin hypnoosissa kiinni siihen hetkeen ja fiilistelyyn. Sitten kohta ikään kuin havahtuu, herää taas siihen normaaliin rationaaliseen itseensä, joka kulkee aivot käynnissä eteenpäin.

En mä nuorempana tälleen kokenut näitä asioita, kun nyt vanhemmalla iällä.

No eihän oikeasti katsominen pahaa kellekkään tee. Kyllä joku muu ahdistava käytös sen myötä voi tehdä.

Mä oon tuuminut naisille, joiden kanssa seukkaan, että anteeksi jos töllään, mutta hsluan nauttia näkymästä. Toki alaston peppu saa erikoishuomion, mutta tykkään katsella muitakin muotoja ja yksityiskohtia.

Jokuhan sanoo, että on silloin esteetikko ja visuaalinen tms. Mulla on ihan käsittämättömiä mielenkiinnon kohteita, mihin mun katse lukkiutuu... esimerkiksi nenän, otsan ja silmien kolmio. Joillakin se on aivan upea.

Mä oon joskus miettinyt, että senkö perusteella valkkaan kumppaniehdokkaan? 🤣

• Disseisback kirjoitti:

No eihän oikeasti katsominen pahaa kellekkään tee. Kyllä joku muu ahdistava käytös sen myötä voi tehdä.

Mä oon tuuminut naisille, joiden kanssa seukkaan, että anteeksi jos töllään, mutta hsluan nauttia näkymästä. Toki alaston peppu saa erikoishuomion, mutta tykkään katsella muitakin muotoja ja yksityiskohtia.

Jokuhan sanoo, että on silloin esteetikko ja visuaalinen tms. Mulla on ihan käsittämättömiä mielenkiinnon kohteita, mihin mun katse lukkiutuu... esimerkiksi nenän, otsan ja silmien kolmio. Joillakin se on aivan upea.

Kyllähän ne tietyt piirteet osaa vaikuttaa kumppanin valintaan. Mä taas tykkään tietynlaisista leukaperistä, nenästä, poskista. Kasvoissa kiinnittää huomiota herkästi.

Niitä jää toljaamaan, että wau. 😏

Joo, ei katsominen pahaa pitäisi tehdä, riippuu vähän kohteenkin tietoisuudesta olla kohde. En ole miestänikään koskaan kieltänyt katselemasta mitään, minusta se ei ensinnäkään oo mun asiani mitä toisen silmät näkee.

Toinen asia tyystin mitä sitten sen seurauksella tekee.

• Huitale kirjoitti:

Kyllähän ne tietyt piirteet osaa vaikuttaa kumppanin valintaan. Mä taas tykkään tietynlaisista leukaperistä, nenästä, poskista. Kasvoissa kiinnittää huomiota herkästi.

Niitä jää toljaamaan, että wau. 😏

Joo, ei katsominen pahaa pitäisi tehdä, riippuu vähän kohteenkin tietoisuudesta olla kohde. En ole miestänikään koskaan kieltänyt katselemasta mitään, minusta se ei ensinnäkään oo mun asiani mitä toisen silmät näkee.

Toinen asia tyystin mitä sitten sen seurauksella tekee.

No koetan olla katsomatta ketään liian pitkään, että hän sen näkee...ja oli kiinnostukseni syy mikä tahaansa.

Jokainen näyttää .iltä näyttää.

Spontaaneille reagtioilleni kyllä en mitään voi, vaikka haluisin...ne vain tulee...🙄

Kerran kaupassa vastaan tuli mies, jolla oli bootsit punaisten kolitsihousujen lahkeiden päällä, kolitsipökät vedetty kainaloihin ja paksu vyö jossain majsn kohdalla. Joku paita ja punainrn tuulipuvun takki, vyölaukku ja stetsoni.

Räjähdin!

En voinut mitään... se näky vaan oli niin saakelin koominen. 🤯

Ukko tuhdhti ja kääntyi kannoillaan... ja kyllä harmitti mun reagtio, mutta ei voinut mitään. Se tuli kuin aivastus. 😁

• Disseisback kirjoitti:

No koetan olla katsomatta ketään liian pitkään, että hän sen näkee...ja oli kiinnostukseni syy mikä tahaansa.

Spontaaneille reagtioilleni kyllä en mitään voi, vaikka haluisin...ne vain tulee...🙄

Kerran kaupassa vastaan tuli mies, jolla oli bootsit punaisten kolitsihousujen lahkeiden päällä, kolitsipökät vedetty kainaloihin ja paksu vyö jossain majsn kohdalla. Joku paita ja punainrn tuulipuvun takki, vyölaukku ja stetsoni.

Räjähdin!

Ukko tuhdhti ja kääntyi kannoillaan... ja kyllä harmitti mun reagtio, mutta ei voinut mitään. Se tuli kuin aivastus. 😁

Sori typot... kädet ei tottele. Trin puita tänään...ja väsyttää. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Räjähdin!

Kyl sitä silleen salaa koittaa vilkuilla. Jos silmät on itseen päin... Mutta on välillä joku huomannutkin tuijotteluni, mutta onnekseni oon saanut vaan hymyilyä osakseni etupäässä naisilta, joita oon jääny kiinni tuijottelusta. Jotkut on kyllä kun paskan nielly, mutta ei maha mitään. 🙃

Näkee välillä joo vinhan näkösiä asusteita. Suoraan jostain elokuvasta...

• Huitale kirjoitti:

Kyl sitä silleen salaa koittaa vilkuilla. Jos silmät on itseen päin... Mutta on välillä joku huomannutkin tuijotteluni, mutta onnekseni oon saanut vaan hymyilyä osakseni etupäässä naisilta, joita oon jääny kiinni tuijottelusta. Jotkut on kyllä kun paskan nielly, mutta ei maha mitään. 🙃

Näkee välillä joo vinhan näkösiä asusteita. Suoraan jostain elokuvasta...

No aina ei voi olla neutraalikaan ja juuri luoda oikeaa ja rehellistä kuvaa ulospäin. 😊

Hyvähän se on, jos tietää milyä tuijottelu tai joku muu käytös tuntuu, mutta ei ih.inen ole mikään kone, mikä toimii juuri niinkuin sitä käsketään. Vaan se toimii, kutrn toimii...

Hyvä on kuitenkin kun nostaa kätensä pystyyn, jos joku huutaa virhettä. 😊👌

• Disseisback kirjoitti:

Toisilla on jotenkin se tyyli, että vilkuilee mun tissejä ja se on jollain lailla vähän ärsyttävää. Että parempi vaan jos huomaamattomasti katselee mitä katselee.

Vaikka kyllä minunkin silmäni saattaa välillä kohdistua esim haaroväliin. Jotenkin vahingossa.. sit miettii, et hups oon palaverissa🙈 ja siis voisin olla toiselle ikäni puolesta äiti.. mutta ei siinä mitään, mua ei mitenkään seksuaalisesti kiinnosta.. mutta jotenkin ne silmät vaan harhailee..

• Haaveilija39 kirjoitti:

Toisilla on jotenkin se tyyli, että vilkuilee mun tissejä ja se on jollain lailla vähän ärsyttävää. Että parempi vaan jos huomaamattomasti katselee mitä katselee.

Vaikka kyllä minunkin silmäni saattaa välillä kohdistua esim haaroväliin. Jotenkin vahingossa.. sit miettii, et hups oon palaverissa🙈 ja siis voisin olla toiselle ikäni puolesta äiti.. mutta ei siinä mitään, mua ei mitenkään seksuaalisesti kiinnosta.. mutta jotenkin ne silmät vaan harhailee..

No vaikka mä oon peppumies, niin kyllähän mun katse näkee selkeät tissitkin...ja ei välillä voi mitään, että silmät vaan hakeutuu katsoo jotain mielenkiintoista. 🤣

Mä voisin lyödä jopa vetoa, että jotka ei välillä töllää jotain, he kieltävät vain itsensä jonkun "normin" mukaan. Ja se normi on oikeastaan sitä, että asioita on kulttuurissa seksualisoitu...

Afrikassa alkuasukasnaiset vetää pelkkä mekko päällä tissit velloen vapaana. Ei silti paikalliset ukot ole kieli pihalla ja leuka lattiassa runkkaamassa...koska siellä se ei ole seksualisoitua, vaan normaalia.

• Disseisback kirjoitti:

No vaikka mä oon peppumies, niin kyllähän mun katse näkee selkeät tissitkin...ja ei välillä voi mitään, että silmät vaan hakeutuu katsoo jotain mielenkiintoista. 🤣

Mä voisin lyödä jopa vetoa, että jotka ei välillä töllää jotain, he kieltävät vain itsensä jonkun "normin" mukaan. Ja se normi on oikeastaan sitä, että asioita on kulttuurissa seksualisoitu...

Afrikassa alkuasukasnaiset vetää pelkkä mekko päällä tissit velloen vapaana. Ei silti paikalliset ukot ole kieli pihalla ja leuka lattiassa runkkaamassa...koska siellä se ei ole seksualisoitua, vaan normaalia.

No eihän sillä tosiaan mitään mahda. Mä oon kyl kans tarakoiden tarkastaja🤣 silti ne silmät suuntaa välillä mihin suuntaa.🙈

Niin se on jännä miten joillekin se alastomuus on ihan normaalia. Täällä ei kyllä vois kävellä.. 😱

No eihän sillä tosiaan mitään mahda. Mä oon kyl kans tarakoiden tarkastaja🤣 silti ne silmät suuntaa välillä mihin suuntaa.🙈

Niin se on jännä miten joillekin se alastomuus on ihan normaalia. Täällä ei kyllä vois kävellä.. 😱

No minäkin olen taatusti tämän seksualisoituneituneen kulttuurin orja...

Jos olisin asunut siellä Afrikassa 20 vuotta, en tiirailis perseitä ja tissejä, mutta ehkä älylaitteita ja tekniikkaa? Mistä tietää?

Mutta mikä on sitten se Afrikkalaismiehen tai naisen seksuaalisuus? Mistä ne saa kiksinsä, jos me tisuista, käsivarsista tai mistä lie? 🤔

• Disseisback kirjoitti:

Jos olisin asunut siellä Afrikassa 20 vuotta, en tiirailis perseitä ja tissejä, mutta ehkä älylaitteita ja tekniikkaa? Mistä tietää?

Mutta mikä on sitten se Afrikkalaismiehen tai naisen seksuaalisuus? Mistä ne saa kiksinsä, jos me tisuista, käsivarsista tai mistä lie? 🤔

Ehkä he katsoo sen ihmisen sisimmästä ne kiksinsä, eikä ulkokuoresta? En tiiä, mutta heitin arvauksen.

Kaikkeen ulkoiseen kun tottuu, paitsi ihanaan luonteeseen, se säväyttää aina aina ja aina loputtomasti.

• Huitale kirjoitti:

Ehkä he katsoo sen ihmisen sisimmästä ne kiksinsä, eikä ulkokuoresta? En tiiä, mutta heitin arvauksen.

Kaikkeen ulkoiseen kun tottuu, paitsi ihanaan luonteeseen, se säväyttää aina aina ja aina loputtomasti.

Ehkä me vaatteilla pelleilijät eli länsimaalaiset ollaa vaan erkaannuttu niin ksuas ihmisen perustadta, ettei me enää älytä mistä se kauneus lopulta tulee ja muodostuu. Nähdään kuoria vaan..?

• Huitale kirjoitti:

Ehkä me vaatteilla pelleilijät eli länsimaalaiset ollaa vaan erkaannuttu niin ksuas ihmisen perustadta, ettei me enää älytä mistä se kauneus lopulta tulee ja muodostuu. Nähdään kuoria vaan..?

Vaikka hekin muokkaa mm. kaulaa renkailla, huulia, korvia, nenää ja värjää ihoaan. Käyttää eläinten sulkia jne. Että ihmisessä on joku riikinkukko geeni olemassa.

• Huitale kirjoitti:

Vaikka hekin muokkaa mm. kaulaa renkailla, huulia, korvia, nenää ja värjää ihoaan. Käyttää eläinten sulkia jne. Että ihmisessä on joku riikinkukko geeni olemassa.

No mene ja tiedä?

Ehkä kropsn muokkaaminen ei bälttämättä ole seksuaalista rituaalia, vaan joku muu riitti...

Meillä käytiin kirkossa, nää vetäsee alahuuleen jonkun kiekon tai korvaan rrnkaan. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

No mene ja tiedä?

Ehkä kropsn muokkaaminen ei bälttämättä ole seksuaalista rituaalia, vaan joku muu riitti...

Meillä käytiin kirkossa, nää vetäsee alahuuleen jonkun kiekon tai korvaan rrnkaan. 🤣

Juu ei siihen tokikaan liittyen, mutta muutoin se tarve näyttää joltain x on olemassa.

Ja se huuli jää sellaiseksi kauppakassiksi. 😕

• Disseisback kirjoitti:

Hyvä kysymys jostainhan se tulee.🤔 Vaikka me pohjolaiset näkisimme kaikki alasti, niin tuskin teillä miehillä tai meillä naisilla tulisi fiilis, että joo kaikki kelpaa.

Sinäkin sanoit kerran, ettei se itse alastomuus saa viisariasi värähtämään. Että varmasti niillä Afrikassa elävillä on sitten myös, tunnepohjaista kiinnostusta, kenties toisen kosketus🤔 voi laukaista asioita. Enkä nyt tarkoita mitään työnnämpä nyt kädet housuihin..

• Huitale kirjoitti:

Juu ei siihen tokikaan liittyen, mutta muutoin se tarve näyttää joltain x on olemassa.

Ja se huuli jää sellaiseksi kauppakassiksi. 😕

Onko se bälttämättä tarve näyttää?

Se voi olla tarve kokea jotain ja merkkinä siitä, voi olla se kauppakassi alahuulessa? 🤔

Mutta vielä yksi pointti...

On tutkittu, että joskus aikoinaan nainrn ja mies olivat noin keskimäärin samankokoisia, voimaisia jne. Sotureina mm. oli miehiä ja naisia...

Vasta kun ihmiset alkoivat asettua paikoilleen, miehet söivät paremmin kuin naiset, että voivat puolustaa omaisuuttaan varkailta. Naiset huoltivat kotia js lapsia...

Mutta entäs nyt? Onko enää ländimaisessa maailmassa tarvetta vastaavaan?

Ja mitenkäs naiset vs miehet kokoina...tasoittuuko ravinnon myötä asiat?

Mutta kuka haluaa olla kotona, kuka soturi? 😁

• Disseisback kirjoitti:

Onko se bälttämättä tarve näyttää?

Se voi olla tarve kokea jotain ja merkkinä siitä, voi olla se kauppakassi alahuulessa? 🤔

Mutta vielä yksi pointti...

On tutkittu, että joskus aikoinaan nainrn ja mies olivat noin keskimäärin samankokoisia, voimaisia jne. Sotureina mm. oli miehiä ja naisia...

Vasta kun ihmiset alkoivat asettua paikoilleen, miehet söivät paremmin kuin naiset, että voivat puolustaa omaisuuttaan varkailta. Naiset huoltivat kotia js lapsia...

Mutta entäs nyt? Onko enää ländimaisessa maailmassa tarvetta vastaavaan?

Ja mitenkäs naiset vs miehet kokoina...tasoittuuko ravinnon myötä asiat?

Mutta kuka haluaa olla kotona, kuka soturi? 😁

No jostain luin joskus, että liittyy ulkonäköönkin jotkut heidän muokkaukset. Niillä on kyllä usein joku symboliikka.

Juu, oon katsonut kyseisen dokumentin. 🙂👍

https://kerranelamassa.fi/maailman-parhaat/eksoottinen-kauneus/

Hyvät yöt. Nukahdan just. Zzz...

Hyvä kysymys jostainhan se tulee.🤔 Vaikka me pohjolaiset näkisimme kaikki alasti, niin tuskin teillä miehillä tai meillä naisilla tulisi fiilis, että joo kaikki kelpaa.

Sinäkin sanoit kerran, ettei se itse alastomuus saa viisariasi värähtämään. Että varmasti niillä Afrikassa elävillä on sitten myös, tunnepohjaista kiinnostusta, kenties toisen kosketus🤔 voi laukaista asioita. Enkä nyt tarkoita mitään työnnämpä nyt kädet housuihin..

Eipä afrikassa rhkä voisikaan, jos housuja ei ole. 🤣

Mut ymmärsin.

Alkuasukaskansoilla ei ole sellaista kulttuuria, mikä johtaisi tämänkaltaiseen edistyksellisyyteen, mutta heillä voi olla juuri se jokin, minkä me muut täällä ollaan kaiken tämän edistyksellisyyden nimissä unohdettu/menetetty...sille ei ole ollut meidän kulttuurissa tilaa... mutta jokainrn sitä janoaa, eikä tiedä mitä se onkaan...

Mulle tulee mieleen yksi biisi...tää käy moneen, mutta tähänkin...

https://youtu.be/Rw0tYKRRBCg

Ehkä me täällä ikävöidään jotsin mitä ei edes voida sanoja löytyä? 🤔

• Huitale kirjoitti:

No jostain luin joskus, että liittyy ulkonäköönkin jotkut heidän muokkaukset. Niillä on kyllä usein joku symboliikka.

Juu, oon katsonut kyseisen dokumentin. 🙂👍

https://kerranelamassa.fi/maailman-parhaat/eksoottinen-kauneus/

Hyvät yöt. Nukahdan just. Zzz...

Joo, voipi olla, en ole perehtynyt tarkemmin.

• Disseisback kirjoitti:

Joo, voipi olla, en ole perehtynyt tarkemmin.

Niin ja öitä. 😊😴

• Disseisback kirjoitti:

Eipä afrikassa rhkä voisikaan, jos housuja ei ole. 🤣

Mut ymmärsin.

Alkuasukaskansoilla ei ole sellaista kulttuuria, mikä johtaisi tämänkaltaiseen edistyksellisyyteen, mutta heillä voi olla juuri se jokin, minkä me muut täällä ollaan kaiken tämän edistyksellisyyden nimissä unohdettu/menetetty...sille ei ole ollut meidän kulttuurissa tilaa... mutta jokainrn sitä janoaa, eikä tiedä mitä se onkaan...

Mulle tulee mieleen yksi biisi...tää käy moneen, mutta tähänkin...

https://youtu.be/Rw0tYKRRBCg

Ehkä me täällä ikävöidään jotsin mitä ei edes voida sanoja löytyä? 🤔

Niin ymmärsit sen alapää alueen😅

Mutta voih taas tällästä ikävä musaa🤣 siis ihana biisi, mutta kun tulee ikävä🙈😅

Niin ymmärsit sen alapää alueen😅

Mutta voih taas tällästä ikävä musaa🤣 siis ihana biisi, mutta kun tulee ikävä🙈😅

Mitäs sä vielä täällä käkit? 😁

No anyway...

Barry long muistaaksi kirjoitti kirjan..🤔 Tie Rakkauteen?

Siinä oli jokin tarina miehestä ja naisesta, ennenkuin ne erkaantuivat toisistaan. Naisesta tuli joku piru ja mieskin vaan mietti ihsn muuta kuin mitä saa naiselta. Hupsu tarina, mut tuli nyt mieleen. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Mitäs sä vielä täällä käkit? 😁

No anyway...

Barry long muistaaksi kirjoitti kirjan..🤔 Tie Rakkauteen?

Siinä oli jokin tarina miehestä ja naisesta, ennenkuin ne erkaantuivat toisistaan. Naisesta tuli joku piru ja mieskin vaan mietti ihsn muuta kuin mitä saa naiselta. Hupsu tarina, mut tuli nyt mieleen. 😁

No yö on parasta aikaa siivota ja palstailla😁🤣

No yö on parasta aikaa siivota ja palstailla😁🤣

Jaa? On vai? Mä en siivpilis kyllä...sotken vaan korkeintaan. 😁

Mutta kantsii lukasta toi kirja, muistaakseni ei kovin paksu lätyskä ollut. Jotkut innostui siitä, mäkin kai joskus. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Jaa? On vai? Mä en siivpilis kyllä...sotken vaan korkeintaan. 😁

Mutta kantsii lukasta toi kirja, muistaakseni ei kovin paksu lätyskä ollut. Jotkut innostui siitä, mäkin kai joskus. 😁

Joo mulle tää on parasta aikaa.. muuten täällä on vaan sotkijoita..🤭

Ei löytynyt storytelin äänikirjoista☹️

https://open.spotify.com/track/4cdYcmajml2Z7ru7ubaHCb?si=0P5bpuAoSlilHXTcDu8QtA

🙌🏻 niin että ikävä🤪 eka spoti linkki saatko auki?

Mulla vähän sama. Oon moniruokainen🥴 kiva kun linkität näitä tunne biisejä. En muista mitä kaikkia helmiä onkaan olemassa.

Niitähän riittää...😊

• Anonyymi

Olisiko ollut epäkorrektia mennä juttelemaan sanoen "saanko näykkäistä vähän".
      Onhan niitä naisia jotka saavat tahtomattomia tunne-elämyksiä aikaan, ihokarvat nousevat ja värisyttää jo pelkkä katsominen.
      Hyvä jos noin on, tuntee olevansa vielä terve.

AV

• Olishan se. Epäkorrektia, en usko ikinä syyllistyväni tuohon. Ainoa keltä voisin noin kysyäkin olis oma kumppani. Luultavasti kyselisin paljon muutakin muutoin epäkorrektia intiimissä parisuhteessa.

On taipumusta villiintyä välillä. 😛

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Olishan se. Epäkorrektia, en usko ikinä syyllistyväni tuohon. Ainoa keltä voisin noin kysyäkin olis oma kumppani. Luultavasti kyselisin paljon muutakin muutoin epäkorrektia intiimissä parisuhteessa.

On taipumusta villiintyä välillä. 😛

Mjaa, kun joskus olen kysynyt tuota naisilta, aina on saanut näykkäistä, ei heti mutta myöhemmin:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa, kun joskus olen kysynyt tuota naisilta, aina on saanut näykkäistä, ei heti mutta myöhemmin:)

AV

Oletkin vissiin ollut poikamiehenä naistenmies?

Ujot ja kiltit niinko mäkin ei tommosia kysyis vierailta. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Av. Toivottavasti et ole Ari.🤔

Eikai kukaan kysele saanko puraista?

Mua puraistiin kysymättä noin muinoin ja ai hitto😋 yllätystä kerrakseen..

• Minulle taas tulee monesti sylkeä suuhun, jos joku asia inhottaa tai ällöttää minua.

• Aaa, vastakohta. 🙂

• En ole huomannut ilmiötä, mutta täytyy seurailla🤩😋

• Muista ottaa kaulaan lasten vanha ruokalappu. 😉

• Huitale kirjoitti:

Muista ottaa kaulaan lasten vanha ruokalappu. 😉

No tänään kävin tavaraa läpi ja vauvan kuolalappu tuli eteen.. käykö se?😂 on kyllä sen verran pieni ympärys, että soveltuu paremmin ranne hikirättinä.. jos saa vaikka ihan hien pintaan😁

No tänään kävin tavaraa läpi ja vauvan kuolalappu tuli eteen.. käykö se?😂 on kyllä sen verran pieni ympärys, että soveltuu paremmin ranne hikirättinä.. jos saa vaikka ihan hien pintaan😁

Käyhän se. Jatkopätkät langasta, että ylttyy ympäri kaulaan. 😂

• Huitale kirjoitti:

Käyhän se. Jatkopätkät langasta, että ylttyy ympäri kaulaan. 😂

Ei jumaleisson mikä näky..🙈 johan se jota kattelis sais varmaan hillittömän naurukohtauksen🤣 samalla tavalla kuola valuu kuin vauvalla👼🏻

• Mun mielestä tuo erittäin terve ilmiö, mutta toisaalta mun lausuntoni ei ole validi, kun harvemmin hulluilta mitään käyttökelpoista irtoaa.

• Heh, kaikki me hulluja ollaa, kuka mitenkin mutta kaikki kumminkin. 😄

Joten yhtä validi, kun kenen tahansa muunkin.

• Huitale kirjoitti:

Heh, kaikki me hulluja ollaa, kuka mitenkin mutta kaikki kumminkin. 😄

Joten yhtä validi, kun kenen tahansa muunkin.

Olen samaa mieltä, ns. täyspäistä/tervettä/normaalia ihmistä ei olekaan, on vain sekalainen nippu eri tavoin omituisia/hulluja ihmisiä, muiden kuin omasta mielestään ja niin se on jokaisen kohdalla. Peilissä on täyspäinen nero, mutta vain peilissä.

Sitä paitsi musta on erittäin tervettä kuolata upean ilmestyksen kohdatessaan vaikka olisi hyvässä parisuhteessa. Joku kuolaa Ateneumissa katsoessaan maalaustaidetta, toinen nähdessään kadulla herkullisen peffan, taidetta molemmat, vain vähän eri tavoin. Ja kyllä mä kuolaan aina... No... Sopivaa naiskauneutta nähdessäni. Eli aika usein 😁

• randombypasser kirjoitti:

Olen samaa mieltä, ns. täyspäistä/tervettä/normaalia ihmistä ei olekaan, on vain sekalainen nippu eri tavoin omituisia/hulluja ihmisiä, muiden kuin omasta mielestään ja niin se on jokaisen kohdalla. Peilissä on täyspäinen nero, mutta vain peilissä.

Sitä paitsi musta on erittäin tervettä kuolata upean ilmestyksen kohdatessaan vaikka olisi hyvässä parisuhteessa. Joku kuolaa Ateneumissa katsoessaan maalaustaidetta, toinen nähdessään kadulla herkullisen peffan, taidetta molemmat, vain vähän eri tavoin. Ja kyllä mä kuolaan aina... No... Sopivaa naiskauneutta nähdessäni. Eli aika usein 😁

Jep, se "normaali" on muutenkin joidenkin ihmisten musteella painettu näkemys, joka nyt ei ikinä ole kaikkien mielestä samanlainen. Joten parempi kun määrittelee vaan ne rajst itselleen mitä jaksaa sietää ja mitäei, eikä sen enempää määrittele muitten normaaliutta tai pään kuntoakaan tarpeettomasti.

Seuransa voi kumminkin aika usein valita lopulta.

Nojuu, eihän siinä mitään pahaa ole minustakaan. Silmä näkee mitä näkee ja erottaa mistä kovasti tykkää. Inhimillistä. Toisin kun kieltää kaikki jonkun taiteen sääntöjen mukaan. 🙂

• Huitale kirjoitti:

Jep, se "normaali" on muutenkin joidenkin ihmisten musteella painettu näkemys, joka nyt ei ikinä ole kaikkien mielestä samanlainen. Joten parempi kun määrittelee vaan ne rajst itselleen mitä jaksaa sietää ja mitäei, eikä sen enempää määrittele muitten normaaliutta tai pään kuntoakaan tarpeettomasti.

Seuransa voi kumminkin aika usein valita lopulta.

Nojuu, eihän siinä mitään pahaa ole minustakaan. Silmä näkee mitä näkee ja erottaa mistä kovasti tykkää. Inhimillistä. Toisin kun kieltää kaikki jonkun taiteen sääntöjen mukaan. 🙂

Niin, olen aina kuolannut naiskauneutta, tosin yleensä aika häveliäästi, sukellusmaski nurinpäin naamalla ja hapen syöttö imulla, ei valu kuolat pitkin rinnuksia ja näyttää heti edes piirun asiallisemmalta 😂

Niin, olen aina kuolannut naiskauneutta, tosin yleensä aika häveliäästi, sukellusmaski nurinpäin naamalla ja hapen syöttö imulla, ei valu kuolat pitkin rinnuksia ja näyttää heti edes piirun asiallisemmalta 😂

Karseet vetimet. 😂

Niin oon minäkin aina pitänyt naiskauneudesta, miehiin on ollut vähän erilainen suhtautuminen, kun oon tottunut kaveri ja tuttavapiirissä niin kaiken näköisiin ja kokoisiin miespuolisiin. Niin jotenkin se kenen kanssa synkkaa on se kestä kiinnostunut.

Vaan nyt yötä.

• Huitale kirjoitti:

Karseet vetimet. 😂

Niin oon minäkin aina pitänyt naiskauneudesta, miehiin on ollut vähän erilainen suhtautuminen, kun oon tottunut kaveri ja tuttavapiirissä niin kaiken näköisiin ja kokoisiin miespuolisiin. Niin jotenkin se kenen kanssa synkkaa on se kestä kiinnostunut.

Vaan nyt yötä.

Miten niin karseet??!?!?!? Se on mun arkiasu, pakkokin kun nään niin paljon naiskauneutta ympärilläni vähän joka päivä 😂

Hyvät yöt Huithapeli 😁

Niin kunhan se jää vaan siihen kuolaukseen. mutta siis ketään ei voi ikinä sanoa en mä kato , ihan vaan koti ovea🤣🙈 ei mee läpi🤣 parempi olla avoin, kuin että katselit, enpäs..🙈

Niin kunhan se jää vaan siihen kuolaukseen. mutta siis ketään ei voi ikinä sanoa en mä kato , ihan vaan koti ovea🤣🙈 ei mee läpi🤣 parempi olla avoin, kuin että katselit, enpäs..🙈

No se tietenkin riippuu siviilisäädystä. Jos on antanut itsensä toiselle, niin parasta että kädet pysyy omissa taskuissa kaupungilla liikkuessa. Jos ei ole antanut itseään toiselle on tilanne toinen. Ja kun liikkuu toisen kanssa, oli annettu tai ei, on parempi olla kohtelias ja olla katselematta muita tavanomaista vilkaisua pidemmälle. Noilla ohjein yleensä säilyy ainakin nenä ehjänä, usein myös sopu ihmissuhteissa.

No mun mielestä noista vilkuiluista tai tuijottamisista ei ylipäänsä kannattaisi tehdä kummoistakaan numeroa, vain todeta tilanne, joko hiljaa itsekseen (oli vilkuilija tai sellaisen huomannut) tai lyhyesti mainita asiasta, kertoa että huomasin eikä tuntunut kivalta jne. Toki herkästi toinen osapuoli kiistää kaiken tai rupeaa muuten vänkäämään, mutta silloinkin asia kannattaa jättää siihen jos vain sielu kestää. Tehty mikä tehty, nähty mikä nähty, tilanne on tiedossa, turha tapella sitä taistelua etukäteen.

No se tietenkin riippuu siviilisäädystä. Jos on antanut itsensä toiselle, niin parasta että kädet pysyy omissa taskuissa kaupungilla liikkuessa. Jos ei ole antanut itseään toiselle on tilanne toinen. Ja kun liikkuu toisen kanssa, oli annettu tai ei, on parempi olla kohtelias ja olla katselematta muita tavanomaista vilkaisua pidemmälle. Noilla ohjein yleensä säilyy ainakin nenä ehjänä, usein myös sopu ihmissuhteissa.

No mun mielestä noista vilkuiluista tai tuijottamisista ei ylipäänsä kannattaisi tehdä kummoistakaan numeroa, vain todeta tilanne, joko hiljaa itsekseen (oli vilkuilija tai sellaisen huomannut) tai lyhyesti mainita asiasta, kertoa että huomasin eikä tuntunut kivalta jne. Toki herkästi toinen osapuoli kiistää kaiken tai rupeaa muuten vänkäämään, mutta silloinkin asia kannattaa jättää siihen jos vain sielu kestää. Tehty mikä tehty, nähty mikä nähty, tilanne on tiedossa, turha tapella sitä taistelua etukäteen.

No tietysti riippuu mikä se status on🤔 Saahan sitä katsella ja vaikka maistella miten itse lystää.

Mutta siis turha kenenkään on kieltää, etteikö joskus tuijottelisi😁 luonnollista, toki ei nyt ehkä ihan soveliasta kaikissa tilanteissa.

Avoimesti voi toki kertoa, että tuolla menee muuten herkku kinkku. Mutta tosiaan nenä saattaa olla siitä sitten kipeänä.🙈 Omakohtaisia kokemuksia moisesta, toki kenelläkään ei ollut nenä kipeänä.. mutta mieli oli..

No tietysti riippuu mikä se status on🤔 Saahan sitä katsella ja vaikka maistella miten itse lystää.

Mutta siis turha kenenkään on kieltää, etteikö joskus tuijottelisi😁 luonnollista, toki ei nyt ehkä ihan soveliasta kaikissa tilanteissa.

Avoimesti voi toki kertoa, että tuolla menee muuten herkku kinkku. Mutta tosiaan nenä saattaa olla siitä sitten kipeänä.🙈 Omakohtaisia kokemuksia moisesta, toki kenelläkään ei ollut nenä kipeänä.. mutta mieli oli..

Juu, status määrittelee enimmän osan ja tilanne loput.

Tottahan tuota tulee katseltua ja sinällään herkuteltua, mutta se nyt vain kuuluu ihmisluonteeseen. Se mikä silmää miellyttää jää katseluun pidemmin kuin muut asiat.

Olen parikymppisestä alkaen ymmärtänyt sen, että kun on kumppanin kanssa liikenteessä, niin katse vain hipaisee muita, mutta ei viivy kuin kumppanissa. Muuten tulee kipeitä hetkiä.

Juu, status määrittelee enimmän osan ja tilanne loput.

Tottahan tuota tulee katseltua ja sinällään herkuteltua, mutta se nyt vain kuuluu ihmisluonteeseen. Se mikä silmää miellyttää jää katseluun pidemmin kuin muut asiat.

Olen parikymppisestä alkaen ymmärtänyt sen, että kun on kumppanin kanssa liikenteessä, niin katse vain hipaisee muita, mutta ei viivy kuin kumppanissa. Muuten tulee kipeitä hetkiä.

Niin minkäs me itsellemme mahdamme..

Se onkin ihan hyviin tapoihin kuuluvaa. Tai sit suhteessa olisi joku asia aika vinossa, jos toisen läsnäollessa tarvitsisi moista tehdä.

Mulla tää kokemus on ollut ”piilotettuna huumoriin” se oli vähän vitsi sillä hetkellä, mutta se päivä vaan oli ihan helvetin huono. (Äitienpäivä). Nimipäivä taisi olla vielä toisella juuri silloin, vitsillä siinä minun takiani nyt liputetaan.. voisin sanoa, että meni maku koko äitienpäivän juhlinnasta. Kaikkea minäkin muistelen. Noh tälläinen avautuminen tällä kertaa.

Niin minkäs me itsellemme mahdamme..

Se onkin ihan hyviin tapoihin kuuluvaa. Tai sit suhteessa olisi joku asia aika vinossa, jos toisen läsnäollessa tarvitsisi moista tehdä.

Mulla tää kokemus on ollut ”piilotettuna huumoriin” se oli vähän vitsi sillä hetkellä, mutta se päivä vaan oli ihan helvetin huono. (Äitienpäivä). Nimipäivä taisi olla vielä toisella juuri silloin, vitsillä siinä minun takiani nyt liputetaan.. voisin sanoa, että meni maku koko äitienpäivän juhlinnasta. Kaikkea minäkin muistelen. Noh tälläinen avautuminen tällä kertaa.

No jonkun verran pitää tapoja olla. Jos on sopivissa väleissä, voi toki kommentoida samalla hetkellä asiaa, että katos ukkoseni, eikö ole vähän hiton herkullisen näköinen kundi? Tai toisinpäin, mutta se vaatii tietynlaisen yhteyden että se on sanottavissa yhteisymmärryksessä, muuten on parempi vain jättää herkut omien silmien taakse mieltä lämmittämään.

No en tiedä... Kyllä mielestäni kaikkien äitien kannattaa olla ylpeitä äitiydestään, elämänsä huonoimmilla hetkilläänkin, niidenkin jotka ovat joutuneet eri syistä lapsestaan luopumaan, se on niin oma juttunsa ja sinällään melkoinen onnenkantamoinen, ei sitä roolia kaikille kuitenkaan suoda, ei edes lääketieteen avulla. Niin lippu salkoon joka keväänä, se on asia jota ei yhdeltäkään äidiltä voi ikinä viedä pois.

No jonkun verran pitää tapoja olla. Jos on sopivissa väleissä, voi toki kommentoida samalla hetkellä asiaa, että katos ukkoseni, eikö ole vähän hiton herkullisen näköinen kundi? Tai toisinpäin, mutta se vaatii tietynlaisen yhteyden että se on sanottavissa yhteisymmärryksessä, muuten on parempi vain jättää herkut omien silmien taakse mieltä lämmittämään.

No en tiedä... Kyllä mielestäni kaikkien äitien kannattaa olla ylpeitä äitiydestään, elämänsä huonoimmilla hetkilläänkin, niidenkin jotka ovat joutuneet eri syistä lapsestaan luopumaan, se on niin oma juttunsa ja sinällään melkoinen onnenkantamoinen, ei sitä roolia kaikille kuitenkaan suoda, ei edes lääketieteen avulla. Niin lippu salkoon joka keväänä, se on asia jota ei yhdeltäkään äidiltä voi ikinä viedä pois.

Itsellä on vähän se kun olen läheinen oman äitini kanssa, niin meillä ei ”ikinä”olla pahemmin vietetty äitienpäivää. Vaan ollaan usein yhteydessä, niin kaikki päivät voi olla yhtä juhlaa. En ehkä osaa myöskään tästä syystä juhlia omaa äitienpäivää. Tai sit se vaan on sitä, etten halua nyt mitenkään olla esillä, ”juhlittavana”🤔 vaikka kyllä mun sydän sulaa joka kerta, kun pojat ovat tehneet minulle jotain ihanaa päiväkodissa.❤️

Hieno ja arvostettava päivä se on kyllä💐

Itsellä on vähän se kun olen läheinen oman äitini kanssa, niin meillä ei ”ikinä”olla pahemmin vietetty äitienpäivää. Vaan ollaan usein yhteydessä, niin kaikki päivät voi olla yhtä juhlaa. En ehkä osaa myöskään tästä syystä juhlia omaa äitienpäivää. Tai sit se vaan on sitä, etten halua nyt mitenkään olla esillä, ”juhlittavana”🤔 vaikka kyllä mun sydän sulaa joka kerta, kun pojat ovat tehneet minulle jotain ihanaa päiväkodissa.❤️

Hieno ja arvostettava päivä se on kyllä💐

Ne on sellaisia, tottumuskysymyksiä. Jokaisella suvulla on ne omat tapansa jotka usein enemmän tai vähemmän periytyvät eteenpäin. Eikä niitä äitienpäiviä ole minunkaan elämässäni isommin vietetty, mutta on muistettu erityisesti, vaikka pienimuotoisesti.

Ne on sellaisia, tottumuskysymyksiä. Jokaisella suvulla on ne omat tapansa jotka usein enemmän tai vähemmän periytyvät eteenpäin. Eikä niitä äitienpäiviä ole minunkaan elämässäni isommin vietetty, mutta on muistettu erityisesti, vaikka pienimuotoisesti.

Just tuo pienimuotoinen olisi oikea sana myös minun sukuun. Isovanhemmilla käytiin aina kahvilla. ☕️ ja syömässä. Siinä sitä muistamista oli🥳

Just tuo pienimuotoinen olisi oikea sana myös minun sukuun. Isovanhemmilla käytiin aina kahvilla. ☕️ ja syömässä. Siinä sitä muistamista oli🥳

Juu, samaa meillä, yleensä vain kahvittelut pienessä porukassa, jutustelua pari tuntia ja sitten omiin oloihin. No tapoja on monenlaisia 😉

Juu, samaa meillä, yleensä vain kahvittelut pienessä porukassa, jutustelua pari tuntia ja sitten omiin oloihin. No tapoja on monenlaisia 😉

No näin on.☺️ kiva viettää noin söpön pienimuotoisesti🥰

No näin on.☺️ kiva viettää noin söpön pienimuotoisesti🥰

Sopii ainakin meidän suvussa kaikille, niin turhapa sitä on vatkata 🤗

• Anonyymi

Eilen oli kaupan jonossa huikee peffa. Nainen valkoisissa tikoissa farkuissa..

• Murisitko? Tuliko kuola suupieleen? Joillain osaa olla herkkupeppu, en tiiä miten osaakin just oikeaan kohtaan ne syödyt eväät kertyä. 😉

• Anonyymi

Viikko sitten perjantaina ohitseni pyöräili nainen ja hänen peppunsa näytti juurikin "lautasannokselta". Näkeminen sai aikaan eläimellisen, lihaisan kiinni-iskemisen tunteen. Jäljellä oleva purupinta ja leukaperät kiristyivät, sieraimet laajenivat ja aloin hyräillä matalaa hyrinää. Sillä hetkellä viidakon laki tuuppasi "sivistyneen" yhteiskunnan pelisäännöt roskapönttöön, ainakin mielessäni. Teki mieli pysäyttää ja lyödä leuat lukkoon siihen pyllyyn. Maiskis!

• Anonyymi

Jatkan vielä. Naisilla on asento, millä on vaikutus itseeni. Puhutaan siis viattomasta arjen kulusta. Jos näen naisen takaapäin ja hänellä on jalat hieman haaralla ja toinen jalka ylempänä, vaikka jollain korokkeella ja hän kumartunut eteenpäin. Kenties juuri nostaa jotain tai laskee käsistään jotain tai kampeaa itsensä vaikka minibussin kyytiin. Näky on yhtäaikaa sekä hallitseva, että takaapäin otettava. Siis itse otan hänet takaapäin ja toinen kämmen hänen kaulalleen. Tilanne ilman selityksiä.

• Anonyymi

Englantilainen bulldogseisoja.

• Anonyymi

No, olet varmaan nähnyt minun omani. Ei, en usko että olet kannibaali vaan ihastunut hyvännäköisiin periin. :)

• Ensimmäisenä tuli mieleen, että reaktiosi liittyy ehkä siihen, että ihminen on visuaalinen olento ja itseä miellyttävä kaunis näky saa aikaan jonkinlaisen fyysisen reaktion. Minä koen erityisen kauniina esim auringonlaskut tai -nousut. Tunnen kauneuden melkein kuin kipuna rinnassa, niin että tuntuu kuin näyn kauneuteen pakahtuisi.

Ehkä kyseessä on siis sama ilmiö, vaikka kohde ja reaktio ovat erilaisia 🤔

• Joku sellainen se on. Hyvä ruoka saa aikaan mielihyvää ja kuolaamista. Samoin näköjään kauniit kannikat. 😊

• Huitale kirjoitti:

Joku sellainen se on. Hyvä ruoka saa aikaan mielihyvää ja kuolaamista. Samoin näköjään kauniit kannikat. 😊

Kun tunne mitä ilmeisimmin on miellyttävä, niin sitten vain antaa itsensä nauttia siitä 😊 Mielihyvää tuottavia asioita tuskin on koskaan liikaa, joten elämän pienistä suurista asioista kannattaa nauttia. Minäkin nautin tänään auringon lämmöstä, kun vietin työpäivän tauot takapihan terassilla. Ihana tunne iholla kun aurinko lämmittää ja samaan aikaan pehmeä tuuli hieman viilentää 🤗

• Aletheias kirjoitti:

Kun tunne mitä ilmeisimmin on miellyttävä, niin sitten vain antaa itsensä nauttia siitä 😊 Mielihyvää tuottavia asioita tuskin on koskaan liikaa, joten elämän pienistä suurista asioista kannattaa nauttia. Minäkin nautin tänään auringon lämmöstä, kun vietin työpäivän tauot takapihan terassilla. Ihana tunne iholla kun aurinko lämmittää ja samaan aikaan pehmeä tuuli hieman viilentää 🤗

Nojoo, kyllä mä nautinkin silloin, kun kaipaan sellaisen hetken, että silmä syö suun sijaan. 😊

Tänään olikin varsin aurinkoinen ja lämmin päivä. Tuli kävellessä oikein kuuma. 😅

Hieno syksy tämmönen.

• Huitale kirjoitti:

Nojoo, kyllä mä nautinkin silloin, kun kaipaan sellaisen hetken, että silmä syö suun sijaan. 😊

Tänään olikin varsin aurinkoinen ja lämmin päivä. Tuli kävellessä oikein kuuma. 😅

Hieno syksy tämmönen.

Ihminen on kaunis olento, kyllä sitä kauneutta silmillä syö mielellään 🤗

Aivan ihanat säät on kyllä tällä hetkellä ☀️ Aion nauttia kesästä niin pitkään, kunnes on ensimmäinen loskapäivä. Siihen asti pidän sinnikkään epätoivoisesti kesästä kiinni 😁

• En tiedä, mutta mulle kävi myös vähän erikoisesti ja tietyllä tavalla ajatellen "kannibaalisestikin" vuosia sitten työpaikallani. Kun vatsani alkoi kunnolla kurnia, huomasin samalla alkavan panettaa. Ja normaalisti mua ei panettanut ikinä!

• Oho, no tuo on jännä. Itelläni nälässä tulee vain hervoton tutina ja kiukku. Mutta diabetes siinä vaikuttaa.

Ollaa me ihmiset aika metkoja kaikkine kummallisine ilmiöineen. No jos saa kysyä, niin kumpi oli kovempi nälkä vai panetus? 😜

• Et ole kannibaali, jos peffat viehättävät. Itsekin kerran ajelin polkupyörällä muutaman sataa metriä naisen perässä Joensuussa, koska hänellä oli ihana peffa. Olin lumoutunut.

Naisten peffan saattavat olla aivan ihania! :)

• Et sentään ajellut tykkänään eri pitäjään? 😅

• Huitale kirjoitti:

Et sentään ajellut tykkänään eri pitäjään? 😅

Huitale: "Et sentään ajellut tykkänään eri pitäjään? 😅"

Ihana peffanen nainen ajoi sivukadulle, jonne hävetti seurata. Sen sijaan menin katsomaan välittömästi uimarannalle näkyisikö siellä ihanan muotoisia naisia.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Huitale: "Et sentään ajellut tykkänään eri pitäjään? 😅"

Ihana peffanen nainen ajoi sivukadulle, jonne hävetti seurata. Sen sijaan menin katsomaan välittömästi uimarannalle näkyisikö siellä ihanan muotoisia naisia.

Hahaa, hassu. 🤗❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      109
      5804
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3803
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3275
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      463
      2670
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1700
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1363
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1245
    Aihe