Minä monesti kaupassa juon kaljaa suoraan hyllystä. Sitten vielä palautan tyhjät tölkit.
Kerran vartija tuli hirveän vihaisena sanomaan: "Nyt oikeesti! Sulla on työvuoro kesken ja kassalla on hirmu pitkä jono!"
Kävipä kerran kaupassa...
9
209
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai sitä töissä saa juoda..
- Anonyymi
Älä nyt ole noin vakava. En minä edes ole ollut koskaan kaupassa töissä.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt ole noin vakava. En minä edes ole ollut koskaan kaupassa töissä.
>simiti<Korjataan: Et ole ollut koskaan missään töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjataan: Et ole ollut koskaan missään töissä.
Jaahas. Miksihän minulle sitten eläkevarma maksaa TYÖELÄKETTÄ?
Ihan vain kerron, vaikka se ei sulle kuulu, että Suomen ainoassa ja Euroopan suurimmassa koboltin jalostamossa.
Se siitä. Tuliko sulle hyvä mieli, kun luulit pääseväsi haukkumaan?
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Jaahas. Miksihän minulle sitten eläkevarma maksaa TYÖELÄKETTÄ?
Ihan vain kerron, vaikka se ei sulle kuulu, että Suomen ainoassa ja Euroopan suurimmassa koboltin jalostamossa.
Se siitä. Tuliko sulle hyvä mieli, kun luulit pääseväsi haukkumaan?
>simiti<Kattokaa nyt, suomessa on ollut koboltin jalostamokin. Kun kattoo vanhoja aikoja, niin melkein mitä vaan tarvi, niin suomesta sai. Sitten toi meidän hallitus ajoi siihen, ettei meillä ole muuta kuin paperin pyörittelijöitä. No menihän se niinkin hetken. mutta nyt kaikki näpytellään suoraan cnc koneelle. Niin ei oo näille paperinpyörittelijä joukoille enää töitä. Tehtaita ja tuotantoo ihan oikeesti tarvitaan.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Kattokaa nyt, suomessa on ollut koboltin jalostamokin. Kun kattoo vanhoja aikoja, niin melkein mitä vaan tarvi, niin suomesta sai. Sitten toi meidän hallitus ajoi siihen, ettei meillä ole muuta kuin paperin pyörittelijöitä. No menihän se niinkin hetken. mutta nyt kaikki näpytellään suoraan cnc koneelle. Niin ei oo näille paperinpyörittelijä joukoille enää töitä. Tehtaita ja tuotantoo ihan oikeesti tarvitaan.
Ei se mihinkään ole häipynyt. Omistaja on toki vaihtunut muutamaankin otteeseen.
OMG --> Freeport --> Umicore & Jervois
Jervois ja Umicore tuottavat jo nyt Kokkolassa kymmenisen prosenttia koko maailman koboltista.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mihinkään ole häipynyt. Omistaja on toki vaihtunut muutamaankin otteeseen.
OMG --> Freeport --> Umicore & Jervois
Jervois ja Umicore tuottavat jo nyt Kokkolassa kymmenisen prosenttia koko maailman koboltista.
>simiti<Ihan alunperin oli toki Outokummun pieni sivuosasto.
>simiti< - Anonyymi
Kyllä kaljanjuonti on raakaa työntekoa jos aloittaa heti aamuyhdeksältä. Raitismies ei jaksaisi edes ruokatauolle asti kaljaa juoda vaan kunto loppuisi sitä ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684451Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983976- 523512
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222723Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252562Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562423- 452312
- 391907
- 471888
- 301646