Milloin on ollut elämäsi inhottavin herätys?
Oma ehkä intin ensimmäinen aamuherätys tai kun naapurissa alettiin piikata kylpyhuoneen laattoja ja betonia irti.
Inhottavin herätys koskaan?
12
246
Vastaukset
- Anonyymi
Se kun äiti huutaa tulkaa auttamaan isä taisi saada sydänkohtauksen. Tai kun puhelin soi ja äiti oli joutunut teholle. Tai kun isä herätti ja sano olen soittanut ambulanssin äiti ei herää.
- Anonyymi
Väestön syvän päädyn ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan normaali keskiluokan perhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä kumpikaan ei käytä päihteitä olenkaan. Kuka vaan voi sairastua.
- Anonyymi
Se kun ymmärsin että Suomi on aitorasistinen natsivaltio.
- Anonyymi
Neljä vuotta sitten, kun kerrottiin että punavihreä roskasakki muodostaa hallituksen.
- Anonyymi
onko ville viranen kuollut vai kuelooko vasta huomnenna?
- Anonyymi
poliisi-auton tai paloauton ääni oikein kovalla aina puhelimen hälytysäänenä.
- Anonyymi
Mutta jos on sellaisia käytössä kuin radiopuhelimiea niin voisi tehdä isipapalle jekun, kun lauttaa sellaisen päåälle täysi ääni ja sitten sängyn alkta kummittelet.
... ääniä... kuin kummitus. - Anonyymi
Parkumisherätys olisi. Ei tahdottu kuulla ja nähdä. Ei vastaanotettu. .
- Anonyymi
Mikä vaan herätys tässä univajeessa.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että yleensä poliisit oven takana ovat ikävämpi herätys kuin armeijan ensimmäinen aamu taikka remontit missään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986168KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495637Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072088Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331048