Eihän täällä ole tietoa, ette ole varmaan lukeneet Raamattua kertaakaan

Anonyymi-ap

Tulkaa sitten pätemään kun olette lukeneet edes..

74

1051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta!

• Anonyymi

Totta

• Keskivertoälyllä varustettu hylkää raamatun ja kristinuskonharhan heti luettuaan raamatun. Typerimmät eivät valitettavasti ymmärrä lukemaansa, joten he ovat avun tavoittamattomissa.

• Anonyymi

Raamattu on aitoa historiaa, joka kertoo myös ajan mihin kristityt JT valmistautuvat koko ajan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on aitoa historiaa, joka kertoo myös ajan mihin kristityt JT valmistautuvat koko ajan!

Mihin? Mihin pitää valmistautua. En oo lukenut sitä

• Anonyymi kirjoitti:

Aito historiaa? Selkäkekkanaurua vartti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on. Hyviä ajatuksia sulla...oletko mies vai nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tee sillä tiedolla mitään.
        Una lapa!

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Aito historiaa? Selkäkekkanaurua vartti!

Missä niin paljon värisee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikuisen elämän mahdollisuuteen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikuisen elämän mahdollisuuteen!

Miten olet varmistunut, ettei sinua ole kusetettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedenpaisumukseen, lusteen tuloon, rakeisiin ja maanjäristyksiin.
        Meinasi heinäsirkat unohtua.

• Anonyymi

Suosittelen m.m. Room. 1:22 kohtaa kaikille JT:lle ja ateisteille.

• Anonyymi

Suosittelen koko KR tai UM lahkolaisille

• Suosittelen Aku Ankkaa kaikille jt. Sitä tavuviivallista versiota

• Anonyymi

Suosittelen raamattuun K-18 -merkintää.

• Anonyymi

Jos lukee edes yhden kerran Raamatun alusta loppuun, jää vain yksi vaihtoeho jäljelle, on mentävä JT luokse, että saa uskoa raamatunmukaisesti!

• Anonyymi

Totta haastat!

• Anonyymi

Vartiotorniseuran raamatunkääntäjänä esiintynyt edustaja on oikeudenkäynnissä tuomarin yllättäen esittämän kysymyksen edessä joutunut tunnustamaan, ettei osaa Raamatun alkukieliä.

Turunen on ottanut kirjaansa valokopion oikeudenkäyntipöytäkirjasta juuri tuolta kohdalta.

• Anonyymi

Aivan, lahkovalheita vain levitellään, mukamas totuutena!
      Päätykää pian JT seuraan

• Anonyymi

Lahkoilaiseksi päädytään vain kun ei lueta Raamattua!

• Anonyymi

Tulkaa JT tekemään se, ette tule eksytetyksi!

• Anonyymi

Tämä on suurin syy siihen, että viihdytään lahkoopeissa!

• Anonyymi

JT seurassa se onnistuu nopeasti, mukaan vaan jokainen!

• Anonyymi

Kirjoittakaa supistettu painos Raamatusta. Minua eivät auta aserakarsikot ilmestysmajassa, eivätkä halkisorkkaisten ja märehtijöiden haitallisuus. Eivätkä muutkaan vastaavat.

• Anonyymi

Juu, sinua kiinnostaa kännykät ym vempeleet

Raamattuun ei liikene aikaa

• Anonyymi

Joo. Raamatusta voisi jättää pois Jeesuksen sokean parantamisen räkää ja multaa silmiin hieromalla.
        Ei ole käypähoitoa tänä päivänä.

• Anonyymi

Anonyymi 2023-10-19 14:24:46

" Kirjoittakaa supistettu painos Raamatusta "

Matt. 16:18 sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni 16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet

Efes. 4:4 te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon,
      (ei vartiotorniparatiisia)

Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
      (ei lahkojäsenyyttä)

• Anonyymi

Järjestöllä oli 1990-luvulle saakka käytössä erityinen kirjallisuuden hinnasto, jonka perusteella veloitettaessa jokainen seurakunnan julistaja hankki maksullista kirjallisuutta omaan käyttöönsä ja edelleen myytäväksi saarnaamistyössä. Vuoden 1990 tammikuussa Yhdysvaltojen korkein oikeus päätti uskonnollista kirjallisuutta myyvän televisio-evankelistan Jimmy Swaggartin tapauksessa, että uskonnollisen kirjallisuuden myynnistä täytyi maksaa veroa. Vartiotorni-seura toimitti tapauksen oikeuskäsittelyn yhteydessä niin sanotun amicus curiae -vetoomuksen, jolla se vetosi uskonnollisen kirjallisuuden myynnin verovapauden säilyttämisen puolesta. Maaliskuusta 1990 alkaen kirjallisuudella ei ollut Yhdysvalloissa enää hinnastoa, vaan kirjallisuuden tuottaminen rahoitettiin vapaaehtoisin lahjoituksin. Käytäntö levisi vuosikymmenen kuluessa kaikkiin maihin, joissa Jehovan todistajilla oli toimintaa.

Vartiotorni-seura ei ole julkaissut yleisön saataville lukuja omaisuudestaan tai toiminnan taloudellisesta laajuudesta. Vuonna 2003 Newsday.com-julkaisu sijoitti New Yorkiin rekisteröidyn Vartiotorni-seuran New York City Top Private Companies 2003 -listan 34. sijalle sen vuosittaisten noin 951 miljoonan dollarin tulojen perusteella.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Jehovan_todistajat

• Anonyymi

soopaa

• Anonyymi

Asia nopeuttaa tutustumalla JT, löytyy lähes joka kylästä, esitä kiinnostuksesi, niin haetaan kokouksiin!

• Anonyymi

"...haetaan kokouksiin"

Kyllä, kyllä. Minuakin painostettiin vaikka kuinka monta kertaa tulemaan kokoukseen. Ihan kotiinkin tultiin.

• Anonyymi

Mikä on seurakunta. https://www.youtube.com/watch?v=8s3RpcGkx-g

• Anonyymi

Mitä haluaisit tietää?

• Jumala ei asu käsintehdyissä rakennuksissa ja tuskin ihmiskäsin kirjoitetuissa kirjoissakaan.
      Katso ulos ja hämmästele tätä ihmeellistä luomusta!
      Jumala asuu kivessäkin enemmän kuin raamatussa tai synagogissanne.
      👍

• Anonyymi

Juuri näin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin!

Paitsi lahkojehoova. Hänellä on ollut vartiotornin mukaan kortteeri Alcyon tähdellä, kunnes vartiotorni antoi häädön.

Vartiotorni, jehovakanava kuten se itseään kutsuu, häädöstä kertoessaan lausui että olisi epäviisasta sijoittaa Jumala johonkin kohtaan avaruudessa.
        Mutta koska se itse oli niin tehnyt, on se siis epäviisas, niin, tyhmä siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi lahkojehoova. Hänellä on ollut vartiotornin mukaan kortteeri Alcyon tähdellä, kunnes vartiotorni antoi häädön.

Vartiotorni, jehovakanava kuten se itseään kutsuu, häädöstä kertoessaan lausui että olisi epäviisasta sijoittaa Jumala johonkin kohtaan avaruudessa.
        Mutta koska se itse oli niin tehnyt, on se siis epäviisas, niin, tyhmä siis.

Jumala vaikuttaa kaikkialla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala vaikuttaa kaikkialla!

Tarkoitat siis, että vartiotorniseura on saatanan vallassa
        Sitä minäkin olen epäillyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat siis, että vartiotorniseura on saatanan vallassa
        Sitä minäkin olen epäillyt

Saata ei edes tunne JT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saata ei edes tunne JT

Saatana ei halua tuntea JT, koska heitä ei voi eksyttää!
        Sama koskee jokaista, joka lukee itse Raamattua!

• Minä olen lukenut. Esimerkiksi mooseksen kirjassa kerrotaan, kuinka Epytkin vaarao osti moosekselle soutuveneen, ja mooses souteli sillä Nilissä pappyyrys-kaislojen seassa pyramiitin varjossa. Ja soutelun jälkeen mooses lähti seikkailemaan erämaahan. Eksyi, ja joutui leijonan luolaan, joka oli vaarallista. Ja pelastui luolasta laskemalla Peräilmaa, niin että ihmisyöjäleijona pyörtyi. Ja sitten sai vartiotornin ensimmäisen painoksen kivitauluissa kyöpelin vuorella erämaassa, kun oli nähny palavan pensaan. Ja sitten pisteli poskeensa mannaa ja kurnaalia, jotka suihkusivat kiven kyljestä. Ja neljänkymmenen vuoden retkeilyn jälkeen löysi Peetlehemin kaupungin, jossa päätti huilata ja pestä viimein Raappahousunsa seimessä tallissa kedon laidalla yöllä.

• Anonyymi

Anonyymi 2023-08-18 11:06:00

Vartiotorniseuran raamatunkääntäjänä esiintynyt edustaja on oikeudenkäynnissä tuomarin yllättäen esittämän kysymyksen edessä joutunut tunnustamaan, ettei osaa Raamatun alkukieliä.

Turunen on ottanut kirjaansa valokopion oikeudenkäyntipöytäkirjasta juuri tuolta kohdalta.
      ------------------

Kas kun on tunnustanut ?

Olen kuullut, että he eivät tunnusta maailman lopun ennusteitaan

• Anonyymi

Turunen ei pelasta ketään, että se siitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turunen ei pelasta ketään, että se siitä!

Pelastusta hakeva näkee Turusen kirjasta että mistä ainakaan ei pelastusta löydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelastusta hakeva näkee Turusen kirjasta että mistä ainakaan ei pelastusta löydä.

Turunen opettaa raamatunvastaista....mm tekee raamatunkirjoittajista ja Jeesuksesta suuria valehtelijoita.
        Ihan vapaasti saa juosta lahkojen perässä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turunen opettaa raamatunvastaista....mm tekee raamatunkirjoittajista ja Jeesuksesta suuria valehtelijoita.
        Ihan vapaasti saa juosta lahkojen perässä!

Foorumimme ei koske Turusta vaan lahkoa.

Ja Turusen kirja lahkosta taas, siitä todistajat eivät ole kyenneet osoittamaan yhtään virhettä.

" valehtelijoita. "

-Valehtelu on lahkossa "pääelinkeino". Sille on omistettu oma lahkoslangi-ilmauksensakin, teokraattinen sodankäynti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Foorumimme ei koske Turusta vaan lahkoa.

Ja Turusen kirja lahkosta taas, siitä todistajat eivät ole kyenneet osoittamaan yhtään virhettä.

" valehtelijoita. "

-Valehtelu on lahkossa "pääelinkeino". Sille on omistettu oma lahkoslangi-ilmauksensakin, teokraattinen sodankäynti.

Turunen on lahkovetäjä, jutut sen mukaiset....ei jatkoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turunen on lahkovetäjä, jutut sen mukaiset....ei jatkoon!

Olet siis siitä asiasta samaa mieltä, että Turusen kirjassa ei ole yhtään virhettä todettu.

Siis sellaisena suosittelet sitä lahkoon perehtymiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis siitä asiasta samaa mieltä, että Turusen kirjassa ei ole yhtään virhettä todettu.

Siis sellaisena suosittelet sitä lahkoon perehtymiseksi.

Turunen osoittaa kirjassaan JT, että on itse raamatunvastainen!!!!
        Olisi kannattanut jättää koko kirja JT kirjoittamatta, vaikka jo helluntalaisuus on Raamatunvastainen lahko.
        Tämän ymmärtää vain ne jotka ovat ITSE lukeneet Raamatun läpi, joita tällä palstalla ei ole yhtään muuta kuin minä!
        Tervetuloa siksi terveeseen JT kristillisyyteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turunen osoittaa kirjassaan JT, että on itse raamatunvastainen!!!!
        Olisi kannattanut jättää koko kirja JT kirjoittamatta, vaikka jo helluntalaisuus on Raamatunvastainen lahko.
        Tämän ymmärtää vain ne jotka ovat ITSE lukeneet Raamatun läpi, joita tällä palstalla ei ole yhtään muuta kuin minä!
        Tervetuloa siksi terveeseen JT kristillisyyteen

Et ole siteerannut.

Mutta lainaa Turunen kirjastostasi ja totea mitä Turunen oikeasti kertoo.

Esim. eräs entinen todistaja kertoi ristiä koskevan lahkohistoriikin Turusessa saaneen hänet tajuamaan lahkon valheellisuutta, ja johti lisätutkimuksen jälkeen lahkon jättämiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole siteerannut.

Esim. eräs entinen todistaja kertoi ristiä koskevan lahkohistoriikin Turusessa saaneen hänet tajuamaan lahkon valheellisuutta, ja johti lisätutkimuksen jälkeen lahkon jättämiseen

Kirja on luettu jo 4 v. sitten....mitä roskaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirja on luettu jo 4 v. sitten....mitä roskaa!

Vai roskaa.
        Täytyypä lainata kirjastosta ja katsoa, mitä syytä hyväkäytöksiseksi vartiotornissa kehutulla todistajalla on sanoa toisen kirjaa roskaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai roskaa.
        Täytyypä lainata kirjastosta ja katsoa, mitä syytä hyväkäytöksiseksi vartiotornissa kehutulla todistajalla on sanoa toisen kirjaa roskaksi.

Kaikki raamatunvastaisuus on ROSKAA!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki raamatunvastaisuus on ROSKAA!!!

Turunen esittelee vartiotorniuskonnon suorin vartiotornisitaatein.

Siis vartiotorni on roskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turunen esittelee vartiotorniuskonnon suorin vartiotornisitaatein.

Siis vartiotorni on roskaa

Turunen esittää omia tarinoitaan.
        Ei kertaakaan kumoa JT uskontoa kirjassa RAAMATUNJAKEIN!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turunen esittää omia tarinoitaan.
        Ei kertaakaan kumoa JT uskontoa kirjassa RAAMATUNJAKEIN!!!

Kumoaa kyllä raamatunjakein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumoaa kyllä raamatunjakein.

soopaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole siteerannut.

Täys kun Turusen pyssy...

• Anonyymi

Sanot: "Turunen esittää omia tarinoitaan.
      Ei kertaakaan kumoa JT uskontoa kirjassa RAAMATUNJAKEIN!!!"

-Olen silmäillyt Turusta, kun sain täällä tietää siitä ja että se on kirjastossa.
      Siinä on vartiotornisitaatti, joka kieltää itsenäisen ajattelun.

Sinä olet sen omaksunut täysin ?

• Anonyymi

Kyllä minä olen lukenut raamatusta, kuinka Jumala pysäyttää auringon ja kuun puoleksi päiväksi sekä kuinka Jeesus saa sokean näkemään. Hän sylkäisee mutaan kourassaan ja hieroo sen näkemättömän silmiin. Ja niin vaan nähdään!
      Baabelintorni oli nii korkea, että ulottui Taivaaseen asti, silloin Jumala sotki betonimiesten kielet. Jeesus ajoi riivaajan mielisairaasta sikalaumaan, nämä syöksyivät mereen. Tällaista rauhoittavaa ja uskottavaa löytyy Raamatusta.

• Anonyymi

Tällaista "tosi uskottavaa" siellä on. Ja jos joku ei suostu uskomaan, hän hurahtaneen mielestä ansaitsee kadotuksen tai kidutuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaista "tosi uskottavaa" siellä on. Ja jos joku ei suostu uskomaan, hän hurahtaneen mielestä ansaitsee kadotuksen tai kidutuksen.

Usko on elävää Raamatun kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko on elävää Raamatun kautta.

Varhaiskristityillä ei ollut Raamattua, mutta hyvin onnistui uskominen ilmankin. Asiat, joita he odottivat, eivät tosin toteutuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varhaiskristityillä ei ollut Raamattua, mutta hyvin onnistui uskominen ilmankin. Asiat, joita he odottivat, eivät tosin toteutuneet.

soopaa!

• Anonyymi

Anonyymi 2023-11-20 15:32:22

Turunen Ei kertaakaan kumoa JT uskontoa kirjassa RAAMATUNJAKEIN!!!

Jouluhan on tulossa.
      Koloss. 2:16 Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä tai juomisesta, älköön myös minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta

1 10:27 Jos joku pakana kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan
      -siis myös veripalttua

• Anonyymi

Soopaa!

• Anonyymi

Jaa, siis tuo toinen jae on varmaankin tarkoitettu 1 kor. 10:27.

Itse en sanoisi "soopaa" siinä yhteydessä kun otetaan Raamatusta lainaus.

Ehkä soopalla onkin tarkoitettu vartiotornia ?

• Anonyymi

"Ehkä soopalla onkin tarkoitettu vartiotornia ?"

-Juuri sitähän minä tarkoitin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ehkä soopalla onkin tarkoitettu vartiotornia ?"

-Juuri sitähän minä tarkoitin !

Ainoastaan JT ei mene ihmistekoiseen lalalatukseen mukaan!

• Anonyymi

Mutta eihän raamatulla ole mitään tekemistä tiedonhankinnan kanssa. Sama on lukea vaikka Harry Potteria.

• Anonyymi

Monesko lonkero on menossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesko lonkero on menossa!

5 korillinen!

• Anonyymi

Täällä jauhetaan vain mitä lahkot on opettanut!
      JT ei ole virran vietävissä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      87
      2275
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      438
      2178
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1452
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1430
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1323
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1075
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1042
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      258
      1036
    9. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      16
      1029
    10. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      269
      1017
    Aihe