Mikä vaivaa yksinäistä palstan sinkkua

Anonyymi-ap

Joka viettää iltaa sinkut palstalla eikä lähde baariin ryyppäämään ja etsimään kumppania?

59

459

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hankkisivat vaikka jonkun harrastuksen niin tulis tekemistä ja joutuis lähteen ulos ja tapaa muita ihmisiä ehkä sen neiti tai herra oikeankin

    • Anonyymi

      Kysytään ensiksi tarkoitatko yksinäisellä sellaista, joka kokee yksinäisyyttä? Jos tarkoitat, niin sitten tämä ei sovi minuun. En koe itseäni yksinäiseksi, enkä
      varsinkaan halua humalaista baariseuraa.

      Jos taas tarkoitat sellaista, joka nyt vaan on yksikseen, ilman sen kummempaa yksinäisyydentunnetta, niin enpä nyt jaksa vaivautua. En luultavasti tule koskaan elämässäni tuntemaan itseäni niin yksinäiseksi, että haluaisin seuraa baarista.

    • Kaikki sinkut eivät halua muuta ollakkaan, kuin sinkkuja. Nykyään se on kasvava joukko. Ymmärrän kyllä hyvin miksi.

      • Anonyymi

        Mielenterveydelliset ongelmat vain lisääntyyy ja lisääntyy voi voi sentään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveydelliset ongelmat vain lisääntyyy ja lisääntyy voi voi sentään

        Ja ihmissuhteet käy vaativiksi mm. tuosta syystä. Mutta noin muutenkin, ei parisuhteet mitään onnellisuutta takaa tai lisää, joskus jopa päinvastoin ja mitä itsekkämpiä ihmisistä tulee, sitä vähemmän onni on läsnä parisuhteissa.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ja ihmissuhteet käy vaativiksi mm. tuosta syystä. Mutta noin muutenkin, ei parisuhteet mitään onnellisuutta takaa tai lisää, joskus jopa päinvastoin ja mitä itsekkämpiä ihmisistä tulee, sitä vähemmän onni on läsnä parisuhteissa.

        Normaali ihminen haluaa kumppanin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen haluaa kumppanin

        Kaikilla on varmaan mielipiteensä myös siitä mikä on normaali. Minusta tärkeintä on, että pystyy elämään hyvää elämää, josta itse tykkää ja ei aiheuta touhuillaan muille tuskaa toimillaan tietoisesti.

        Kukin itse määrittäköön itselleen normaalinsa ja hyvän olotilansa. Joku viihtyy yksin, joku parisuhteessa.


      • Huitale kirjoitti:

        Kaikilla on varmaan mielipiteensä myös siitä mikä on normaali. Minusta tärkeintä on, että pystyy elämään hyvää elämää, josta itse tykkää ja ei aiheuta touhuillaan muille tuskaa toimillaan tietoisesti.

        Kukin itse määrittäköön itselleen normaalinsa ja hyvän olotilansa. Joku viihtyy yksin, joku parisuhteessa.

        En pidä itseäni yhtään muita normaalimpana, vaikka olen parisuhdeorientoituneempi, kun moni muu. Se on vaan yksi tapa elää.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kaikilla on varmaan mielipiteensä myös siitä mikä on normaali. Minusta tärkeintä on, että pystyy elämään hyvää elämää, josta itse tykkää ja ei aiheuta touhuillaan muille tuskaa toimillaan tietoisesti.

        Kukin itse määrittäköön itselleen normaalinsa ja hyvän olotilansa. Joku viihtyy yksin, joku parisuhteessa.

        Jokainen ihminen rakkautta kaipaa ja jokainen ihminen haluaa kumppanin puolison ja jokainen eläin kasvi samoin niin luonto äiti on tehnyt mutta mielenterveys on monella sairastunut voi voi sentään mikä sitä mielenterveyttä sairastuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ihminen rakkautta kaipaa ja jokainen ihminen haluaa kumppanin puolison ja jokainen eläin kasvi samoin niin luonto äiti on tehnyt mutta mielenterveys on monella sairastunut voi voi sentään mikä sitä mielenterveyttä sairastuttaa

        Sä olet ihan luonnosta vieraantunut. Kasvit haluavat muka kumppanin. Ihan sekopäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet ihan luonnosta vieraantunut. Kasvit haluavat muka kumppanin. Ihan sekopäistä.

        No kyllä tyttö kukka haluaa poika kukan viekkuun ja poika kukka tyttö kukan viereen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tyttö kukka haluaa poika kukan viekkuun ja poika kukka tyttö kukan viereen

        No ei todellakaan halua. Sä olet ihan pimahtanut. Kasvit "panee" ristiin ihan ketä tahansa, eli lisääntyvät minkä tahansa sopivan kanssa. Lisäksi iso osa kasveista on sekä "tyttöjä", että "poikia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen haluaa kumppanin

        Hakattu jo tarpeeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan halua. Sä olet ihan pimahtanut. Kasvit "panee" ristiin ihan ketä tahansa, eli lisääntyvät minkä tahansa sopivan kanssa. Lisäksi iso osa kasveista on sekä "tyttöjä", että "poikia".

        Totta puolet on tyttö kukkii ja puolet poika kukkii ja sit ne lisääntyy ja esim tyttö lapsi kukan viekkuun tulee naapurin poika lapsi kukka ja rakastuvat ja lisääntyvät niin se maailma menee luonnollista on kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakattu jo tarpeeksi

        Hakkaajat hauavat kumppanin,missä parveke?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puolet on tyttö kukkii ja puolet poika kukkii ja sit ne lisääntyy ja esim tyttö lapsi kukan viekkuun tulee naapurin poika lapsi kukka ja rakastuvat ja lisääntyvät niin se maailma menee luonnollista on kaikki

        Et todellakaan tiedä luonnosta mitään. Useimmissa kukissa on siinä samassa kukassakin molemmat elimet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ihminen rakkautta kaipaa ja jokainen ihminen haluaa kumppanin puolison ja jokainen eläin kasvi samoin niin luonto äiti on tehnyt mutta mielenterveys on monella sairastunut voi voi sentään mikä sitä mielenterveyttä sairastuttaa

        Kuka mitenkin rakkaudenkin kokee ja sitä ilmentää.


      • Anonyymi

        Saat olla omaitsesi,mennä ja tulla,ilman raporttia,katsoa tv,mitä haluaa,syö.dä ettei tarvitse komenttia onko ok.mennä nukkumaan rauhallisesti,ilman lisäpyyntöjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat olla omaitsesi,mennä ja tulla,ilman raporttia,katsoa tv,mitä haluaa,syö.dä ettei tarvitse komenttia onko ok.mennä nukkumaan rauhallisesti,ilman lisäpyyntöjä!

        TÄMÄ ON SINKKUA!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat olla omaitsesi,mennä ja tulla,ilman raporttia,katsoa tv,mitä haluaa,syö.dä ettei tarvitse komenttia onko ok.mennä nukkumaan rauhallisesti,ilman lisäpyyntöjä!

        Toki noin pitäisi pitkälti olla parisuhteessakin, poislukien ne yhteiset asiat, joista sovitaan.

        Itse en kysele lupaa tekemisiini, en nukkumiseeni. Ja lähinnä meillä ilmoitetaan omat menot, ei pyydetä lupia. Telkasta saa katella mitä lystää, on 2 telkkaa jne. Ei meillä ole muuta eroa sinkkuuteen, kun yhteinen huusholli, lapset, kulut ja uskollisuus.


      • Huitale kirjoitti:

        Toki noin pitäisi pitkälti olla parisuhteessakin, poislukien ne yhteiset asiat, joista sovitaan.

        Itse en kysele lupaa tekemisiini, en nukkumiseeni. Ja lähinnä meillä ilmoitetaan omat menot, ei pyydetä lupia. Telkasta saa katella mitä lystää, on 2 telkkaa jne. Ei meillä ole muuta eroa sinkkuuteen, kun yhteinen huusholli, lapset, kulut ja uskollisuus.

        Olis järkkyä jos pitäisi joka saatanan asia kysyä kumppanilta lupa ja suostumus. Ei tuu mitään. Sehän on vankila eikä mikään parisuhde.


      • Huitale kirjoitti:

        Olis järkkyä jos pitäisi joka saatanan asia kysyä kumppanilta lupa ja suostumus. Ei tuu mitään. Sehän on vankila eikä mikään parisuhde.

        Muutenkin voi olla vapaasti ittensä vaatteineen, karvoineen, finneineen ja tapoineen päivineen. Välillä inistään toisen ärsyttävyyksiä, mutta ne aina unohtuu yhtä pian kun tulee mieleenkin.


      • Huitale kirjoitti:

        Muutenkin voi olla vapaasti ittensä vaatteineen, karvoineen, finneineen ja tapoineen päivineen. Välillä inistään toisen ärsyttävyyksiä, mutta ne aina unohtuu yhtä pian kun tulee mieleenkin.

        Ja kumpikin myös syö ja juo mitä itse haluaa, ei siihenkään mitään lupaa tarvita. Mahdollisimman vapaasti pitää saada olla omassa kodissa myös parisuhteessa. Muuhun en suostuiskaan. Tulis kalabaliikkia multa.


      • Huitale kirjoitti:

        Ja kumpikin myös syö ja juo mitä itse haluaa, ei siihenkään mitään lupaa tarvita. Mahdollisimman vapaasti pitää saada olla omassa kodissa myös parisuhteessa. Muuhun en suostuiskaan. Tulis kalabaliikkia multa.

        Ja jos ei kummalekin käy ja kelpaa toinen ittenään, voi aina erotakin. Tyhmää olla missään missä on enemmän paha olla, kun hyvä olla. Ei liene perustarkoituskaan.


    • Ei tässä mikään vaivaa...

      Mä vaan tykkään pukeutua nahkaisiin alusvaatteisiin ja pitää saksan armeijan 45-mallista hengityssuojainta päässä, niin baarissa siitä asukokonaisuudesta joutuis alituiseen olla selittämässä kaikenlaista. Ja kalja on kalliimpaa, kyytikin maksaa, eikä mulla ole tarve seuralle....kaverin saunailtaehdotuksenkin torppasin. 😄

      • Anonyymi

        Oh hoh tulitko ulos kaapista gei tai gai baareissako käyt tulee mieleen poliisiopisto elokuvan homobaari siin oli tommosii poikkii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oh hoh tulitko ulos kaapista gei tai gai baareissako käyt tulee mieleen poliisiopisto elokuvan homobaari siin oli tommosii poikkii

        En, kun ihan normaalia touhua se on täällä Tuusniemellä. Mut baarissa alkaa porukka vertailemaan, että kellä on aito kaasunaamari vuodelta 45. Se v.tuttaa...


      • Disseisback kirjoitti:

        En, kun ihan normaalia touhua se on täällä Tuusniemellä. Mut baarissa alkaa porukka vertailemaan, että kellä on aito kaasunaamari vuodelta 45. Se v.tuttaa...

        Saakelin harmi ettet voinut jäädä miittiin illaksi/yöksi, koska siellä ei meillä muilla olisi ollut vastaavaa asukokonaisuutta 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Saakelin harmi ettet voinut jäädä miittiin illaksi/yöksi, koska siellä ei meillä muilla olisi ollut vastaavaa asukokonaisuutta 😂

        No kun jäi kotiin setti, niin siks tulikin kiire takas. 🤣

        Haaveilijsn syy, kun sille piti tuoda ajokamat. Ei sopinut enää muuta mukaan. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        No kun jäi kotiin setti, niin siks tulikin kiire takas. 🤣

        Haaveilijsn syy, kun sille piti tuoda ajokamat. Ei sopinut enää muuta mukaan. 🤣

        Oishan ne vermeet käyneet Haaveiljan ajokamoistakin, eikö vain? Mä oisin voinu tuoda aidon vanhan Ruotsin armeijan kypärän, niin ei olis ehkä poliisikaan hermostunut. Olis tullu hauskemmat kuvatkin 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Oishan ne vermeet käyneet Haaveiljan ajokamoistakin, eikö vain? Mä oisin voinu tuoda aidon vanhan Ruotsin armeijan kypärän, niin ei olis ehkä poliisikaan hermostunut. Olis tullu hauskemmat kuvatkin 🤣

        No nyt vasta sanot. 😁

        Piip! Sulle on postia! 😊


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta baarit,ne on nähty jo. Ei kiinnosta kumppanit,ne on nähty jo. Välillä on kiva käydä palstalla laukomassa totuuksia. Ai että elämä on ihanaa😁💩

      • Anonyymi

        Ja toisekseen ,ei sinkku ole yksinäinen. On jälkikasvua,on lemmikkejä,on ystäviä,on liikaakin kaikenlaista.on jopa miehiä jonossa harmiksi asti. Miksi tässä pitäisi vielä baariin lähteä ja haalimaan itselleen lisäharmia jo edellämainittujen lisäksi😁💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toisekseen ,ei sinkku ole yksinäinen. On jälkikasvua,on lemmikkejä,on ystäviä,on liikaakin kaikenlaista.on jopa miehiä jonossa harmiksi asti. Miksi tässä pitäisi vielä baariin lähteä ja haalimaan itselleen lisäharmia jo edellämainittujen lisäksi😁💩

        Juu miehet voi laittaa postilaatikkon viestit,miten ihannoivat jos niin on hiihiii!


    • Anonyymi

      Miksi viinamies ei sitten ikinä saa naista baareista, toiset saavat, mutta viiinamies ei saa vaikka kuinka niin uskoo joskus tapahtuvan.

      • Anonyymi

        Tää viinamies kirjoittelee kouvolan kymenlaakson huomattu


    • Anonyymi

      En uskalla tavata ihmisiä. Nykyään ihmiset on mielenvikaisia.

      • Anonyymi

        kaikilla on mieli ja vika ,niin se vaan on?oletko tavannut asian toisin?


      • Anonyymi

        Juu sieltä juorulandiasta ,kaikki vääristellään, että hyvää päivää ei nää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sieltä juorulandiasta ,kaikki vääristellään, että hyvää päivää ei nää.

        Tämä on tosi ei vittuilu!


    • Kuule kun ei vaan jaksa.🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Eli vanhuus :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli vanhuus :))

        -keinovaginamies-

        En tunnusta. 😉
        Syntymälaiska varmaan vaan..
        Odotan riippumatossa, että kypsä omena putoaa käteen, jotta voin haukata. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vanhuus :))

        -keinovaginamies-

        Sivusta totean, ettö mulla isko toi "ei vaan jaksa" fiilis baarien suhtene jo 18-vuotiaana. Ne oli niin nähty ja tylsää oli.


    • En harrasta ryyppäämistä. Siitä ei saa muuta kuin pahan olon ja ehkä huonon oman tunnon seuraavana päivänä ja mahdollisesti myös krapulan. Ja pitkällä aikavälillä ei tee terveydelle hyvää. Pari lasia viiniä tai yksi tölkki vaikka olutta joskus on ihan jees, mutta ei niidenkään takia tarvitse välttämättä lähteä baariin. Ja nyt kun hallitus aikoo vielä leikata kansalaisilta, niin ei mihinkään baariin ole edes varaa mennä ja ryypätä ellei sitten ole paljon rahaa käytössä.

      • Anonyymi

        Baarissa on suuri mahdollisuus saada syytteen PAHOINPITELYSTÄ JOPA BAARIN OMISTAJA, KUN SEKOAA AIKA PAHA ,KOKEMUS ON!


    • Anonyymi
    • Ei mua mikään vaivaa. Ei välttämättä jaksa pariutua, eikä ainakaan juoda sen takia mitään alkoholia, kun tulee pää kipeeks. Mutta tänään sain paketin ja tuli uudet vaatteet, että jos näillä ei naisia saa, niin ei sitten millään. Harvoin saa mitään näin sopivaa, kun mä en ymmärrä onks kaikki vaatesuunnittelijat kännissä, kun vyötärön kohdalla on sitä kangasta niin ylimäärästä vai laittaakon ne vaan piruuttaan sen yli jääneen kankaan siihen vyätrön kohdalle roikkuun. Mutta tässä ne on oikein mitattu ja Kattokaa mikä väriyhdistelmä!

      https://aijaa.com/Pbyg6u

    • Siellä ei mikään odota viiskymppistä äijää... Ei hypi seksikkäät tyttöset kaulaan. Joten miksi vaivautua? Toki alkoholista ja musiikista voisi nauttia, mutta naiset tuskin edes huomaisivat...

      • Anonyymi

        miksi nuorten naisten pitäis kiinnostua susta? Miksi eivät saa kiinnostua ikäisistään miehistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi nuorten naisten pitäis kiinnostua susta? Miksi eivät saa kiinnostua ikäisistään miehistä?

        Minähän totesin juuri, ettei sinne kannata mennä siksi. Antaa nuorten elää...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minähän totesin juuri, ettei sinne kannata mennä siksi. Antaa nuorten elää...

        hyvä. ei 50 vuotiaitten kannata käydä baarissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        hyvä. ei 50 vuotiaitten kannata käydä baarissa.

        Mulla ainakin oli se mielikuva nuorempana, että baarit oli just täynnä 50 vuotiaita juoppoja.


      • JeroP kirjoitti:

        Mulla ainakin oli se mielikuva nuorempana, että baarit oli just täynnä 50 vuotiaita juoppoja.

        Sitten olet ollut värissä paikoissa...


      • mustasusi kirjoitti:

        Sitten olet ollut värissä paikoissa...

        Väärissä...


      • mustasusi kirjoitti:

        Väärissä...

        En mä silti mitään kadu. On se sen verran kamalaa toi ryyppääminen. Oonko mä nyt kolme kertaa ollu kännissä ja ei ikinä enää.


      • JeroP kirjoitti:

        En mä silti mitään kadu. On se sen verran kamalaa toi ryyppääminen. Oonko mä nyt kolme kertaa ollu kännissä ja ei ikinä enää.

        Sitäkin voi ottaa vaan sen verran, että se on hauskaa, eikä liian paljon.


    • No, mihin lopputulokseen me tässä päädymme. Olin jo tuolla Ikävän puolella, kun täälä on niin kuollutta. HERÄTKÄÄ!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      156
      1912
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1754
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1517
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1223
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      71
      1218
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      68
      1171
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      220
      978
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      68
      796
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      730
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      191
      704
    Aihe